Üdvözlünk a Grim Dawn topikban!
Kérlek olvasd el az összefoglalót kérdezés előtt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2019-06-23 09:15:58
LOGOUT.hu
Hozzászólások
reelc
Topikgazda
Köszi.
Minden játék változik.
Minden patchlog nagyon hosszú. Sok balansz volt, a játékosok visszajelzéseit is figyelembe szokták sokszor venni.
Szóval az alapjáték megjelenése óta volt sok patch. A kieg meg hozott 2 új Masteryt is, ill. egy csomó új cuccot, amikkel valóban könnyebb lehet a haladás. De kerültek bele új kihívások is (Skeleton keyes területek).
Pl. a Cabbalist amit kiemeltél nem az alapjáték tartalma. De igen, nagyon gyorsan haladtam vele a kezdetektől.
Fentebb kifelejtettem, hogy rengeteg jegyzet van a játékban. Hatalmas a szöveg mennyiség, a lore-n sokat dolgoztak. Persze nem egy Morrowind szint, de az ARPG-k között előkelő helyen van. De ha valaki nem tud angolul, attól még tud játszani.