Téma összefoglaló:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [bitpork:] 2024 Phautós tali zaba táblázat
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [galaxy55:] Egyszer akarok jótündért játszani... (a sztori folytatódik...)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/del.png)
#52560384
törölt tag
Sziasztok!
Egy olyan problémába ütköztem, hogy rendeltem gearbestről egy Mi Band 2-t, 20 USD-ért, ami fél év után megadta magát (a kijelző valószínűleg). El is küldtem a supportnak, hogy probléma van az eszközzel, majd miután a "távgyógyítás" nem segített a készüléken két lehetőséget vázoltak fel:
1) a terméket megtartom, és kapok GB walletre 8 USD-nak megfelelő GB pontot
2) a terméket megtartom és kapok 5 USD-t a paypalomra.
Utóiratban még azt is írták, hogy jelenleg nem tudnak küldeni cserét belőle, mert kevés van raktáron belőle (ami valószínűleg duma, mert ugyanúgy lehet rendelni)
Ezek annyira nem tűnnek jó üzletnek. Megéri alkudozni velük, ki lehet hozni ebből többet? Van valakinek e témában tapasztalata, hogy mégis mit kéne tennem?