Hirdetés

2024. június 27., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-03-20 09:38:09

LOGOUT.hu

Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#3502) Csaba_20_ válasza Gyuri27 (#3499) üzenetére


Csaba_20_
őstag

Gyuri27 írta:
Mert nem csak törvényt akarok. Hanem müködö törvényt. Ha én vétek engem is büntessenek, igaz én nem erre megyek. De a vevőt is és a nagykert is szankcionálják adott esetben.

Akkor működik a törvény, ha betartják, illetve betartatják. A jelenlegi is, de akármelyik elképzelt is. A fogyasztók szankcionálása alatt nem tudom mit értesz, de első hallásra nem hangzik túl jó ötletnek.

Gyuri27 írta:
Láthattad a bedölt nagykerek pédáját. Ott megint a kisker szopott. Mert a gari járt a vevőnek, csak a kisker nem tudta hova vinni. Ez sincs szabályozva.

A PTK 311.§-a alapján szabályozva van szerintem. A fogyasztó is ez alapján mehet a gyártóhoz, ha kihullik a kisker. Nem ártott volna a cég ügyvédjét megkérdezned, hogy ilyen esetben mit tegyél. Egyébként ugye van egy olyan lehetősége a fogyasztónak, hogy bizonyos tények fennállása esetén felszámolást indíttasson a forgalmazó ellen és azt hinné az ember, hogy ez elrettenti a forgalmazót a jogszerűtlen magatartástól és észhez tér. De nem, épp ellenkezőleg.

Gyuri27 írta:
Ha most az eurós árat oda írom az megint vitára adhat okot az árfolyam változás miatt.

Most még úgy is a vételárat kell figyelembe venned, ami HUF-ban van odaírva. Azonkívül a HUF vételár esetében sem kell figyelembe venned az inflációt és egyéb ilyet. Ha pedig váltás lesz, akkor az is biztos, hogy lesz átmeneti időszak. Szlovákiában is volt.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.