Foxpost téma összefoglaló
(Olvasd el, mielőtt kommentelsz!)
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-11-08 10:50:27
LOGOUT.hu
Hozzászólások
(#997) MaxxDamage válasza MaxxDamage (#987) üzenetére
Február 26. Kaptam egy emailt és a 8 napot be is fogják tartani. (Január 11. napon feladott csomag)
Ez volt a mailben, (egy részlet)
Tájékoztatjuk, hogy az ********* számú csomaggal kapcsolatban benyújtott kártérítési igénye elbírálásra került.
A csomag státusza nem beazonosítható, nem került kiszállításra, ezért azt a 2012. évi CLIX. törvény a postai szolgáltatásokról 46.§. (3) pontja értelmében elveszettnek minősítettük.
A kárigényben leigazolt kártérítési összeget jogosnak találtuk.
A kárösszeg: 12.000 Ft.
A kártérítési összeg az Általános Szerződési Feltételekben foglaltaknak megfelelően 8 napon belül átutalásra kerül az Ön részére.
Amennyiben cégünk panaszkezelési eljárása nem vezetett az Ön számára kielégítő eredményre, lehetősége van az alábbi hatóságokhoz, szervezetekhez fordulni.
A postai szolgáltatásokról szóló 2012. évi CLIX. törvény (a továbbiakban: Postatv.) értelmében, amennyiben Ön a panaszra adott választ nem fogadja el, vagy a postai szolgáltató a panaszra határidőn belül nem válaszolt Ön a válasz kézhezvételétől számított 30 napon belül a Nemzeti Média – és Hírközlési Hatósághoz (Központi ügyfélszolgálat címe: 1133 Budapest, Visegrádi u. 106.; levelezési címe: 1376 Budapest, Pf. 997.; telefonos elérhetősége: +3614680673; e-mail címe: info@nmhh.hu; további információk: www.nmhh.hu ) fordulhat a panasz vagy a panaszkezelés kivizsgálása érdekében.
[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
Téma tudnivalók
Hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót.