Foxpost téma összefoglaló
(Olvasd el, mielőtt kommentelsz!)
####### Linkek #######
Csomagátvételi és csomagküldési útmutató.
Csomagkeresés csomagszám alapján.
Térképes csomagautomata kereső
Ügyfélszolgálat és Gyakran Ismételt Kérdések
Foxpost ügyfélszolgálat telefonszám: +36 1 999 0369
Bejelentési űrlapok <--- Így tudsz nekik emailt írni
####### Csomagátvétel #######
Az automatáknál csak bankkártyás fizetésre van lehetőség!
####### Csomagküldés #######
Magánszemélyként:
- a futár ragasztja rá a címkét
Üzleti feladás:
- neked kell kinyomtatni a címkét
Tehát ha magánszemélyként adsz fel csomagot, arra semmit nem kell ráírni.
####### Gyorsabb csomagküldés #######
Ha van rá lehetőséged, kevésbé telített csomagautomatába kérd a csomagod, ez esetben hamarabb meg fog érkezni (nem kell várni, míg kiürül egy hely a csomagod számára). Ezzel a trükkel több napot is lehet nyerni.
####### Utánvételes csomag #######
Utánvétes csomagnál a profilodban megadott számlaszámra utalják az összeget, az átvételtől számított 2-3 munkanapon belül. Ha 3 napos túl sem utalják az összeget, töltsd ki a fentebb linkelt "Bejelentési űrlapot".
####### Csomag visszaküldés #######
Azzal a nyitókóddal, amivel átvetted a csomagot, odamész bármelyik automatához, a képernyőn a Csomagküldés > Csomag Visszaküldés-t választod, megadod a nyitókódot, amivel a csomagot korábban átvetted, nyílik a rekesz, berakod, bezárod, és ennyi. Oda fogják kézbesíteni, ahonnan elhozták.
###### Email értesítések #######
Küldő (csomag feladója) kap
- A csomag feladáskor egy nyugtát
- Kézbesítéskor egy visszaigazolást
Címzett (akinek megy a csomag) kap
- Csomag feladásakor (amikor az automatába kerül)
- A raktárba érkezéskor (amikor a futár beviszi a központi raktárba a csomagot)
- A terminálba elhelyezéskor (ekkor SMS is érkezik a megadott számra a nyitókóddal)
- Átvételkor egy igazolást
Összefoglalót írta: Fecogame