Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D@reeo: Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- N€T0X|N: Poloskahegy
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- D@reeo: Send to qBittorrent Firefox kiegészítő (with SavePaths)
Aktív témák
-
RoyalFlush
őstag
-
Peat;)
veterán
válasz
Oliverda
#25483
üzenetére
Hamiltonnak azért ideje lenne visszafogni egy kicsit magát a szabályokat tekintve és önértékelést tekintve. Idén másodjára jön elő a levágás, visszaengedés nála, így a szabályt már biztos tökéletesen ismerte, de sem akkor sem most nem érezte magát szabálytalannak. Simán megelőzte volna előbb utóbb, így tök felesleges volt játszani a határokkal, tökmindegy hova billen a mérleg a versenybíróknál, a helyzetet magának köszönheti egyedül, mint a múltkori esetben is. Így magára haragúdjon és ne más pilótára tegyen megjegyzéseket. Akkor talán többen elfogadnák a személyiségét is a teljesítménye mellett. Szigorúan szvsz hozzászólás, nem tetszik hogy hibátlannak állítja be magát, mikor mindkét eset miatta alakult ki.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda
#25483
üzenetére
Nem kell, de elhiheted.
A kacsázás azt jelenti, hogy 2 -nél többször elhagyja a pilota az ideális ívet. Tehát ideális ívről kihúz, majd vissza. Eddig szabályos. Ha megint kihúz, akkor már kacsázásnak minősül.
És asszem Kimi a belső ívről húzta be az autot az ideális ívre. Nem volt semmi kacsázás. -
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda
#25475
üzenetére
A szabálykönyvben. Az eredetit még nem láttam, de a szimulátor bajnokságban ez egy elég gyakran előkerülő szabály, mert sokan nem tudják kinek mihez van joga. Az az auto ami előrébb van, majdnem azt csinál amit akar, csak kacsázni nem szabad, és hirtelen féktáv előtt fékezni, mert az veszélyes.
IreN!CuS: Itt van a válasz az előző kijelentésedre.
-
MPowerPH
félisten
válasz
Oliverda
#25468
üzenetére
Oliverda. Mindig az diktálja a dolgokat aki előrébb van. Kimi nem szorította le a pályárol, hagyott neki annyi helyet, hogy a kerékvetőkön még eltudott volna fordulni.
Nem tudom miről van szó?És még Haminek be se kellett szélárnyékba menni, mert majdnemhogy azonos sebességgel haladtak Kimivel. Ha nem vág, ez nem történhetett volna meg.
És itt a lényeg. Kár ezen vitázni, be lett linkelve a modosított szabály. Azt kell elfogadni és kész. 
-
tuskooo
addikt
válasz
Oliverda
#25292
üzenetére
Ahogy én láttam, nem nagyon személyeskedett senki (az illetőt, aki lerasszistázott minden nem Hamilton szurkolót), nem értem, miért kellene bezárni. A vita elvileg még nem tiltott a fórumon.
IRON STORM: Franc, akkor lehet, hogy megérte vna kihozni. Bár lehet, hogy ez csak én fejemben fordult meg

-
hunnylander
őstag
-
Markgx10
őstag
válasz
Oliverda
#24380
üzenetére
Sajnos, egyelőre úgy tűnik igazad van

Bár nekem azért is nagy kedvencem, mert emberileg más, mint a többi pilóta, pontosabban emberibbnek tűnik, a bulijaival stb.
de mostanában tényleg valamivel ritkábban csillantja meg azt a részét, amiért én a mezőnyben mindenki felé sorolom.
No, mindegy, ez van, nekem ezektől függetlenül még ő a király 
-
-
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Oliverda
#23720
üzenetére
Rossz szó. (segítette)
Inkább azt mondom versenyképesebb volt, mint az idén Kova.
És így igazán nincs aki fedezze hátulról Hamiltont.
Vagy pontokat raboljon a többiektől.
Motion_Blur: Nekem megy [link]
Épp azt mutatják, hogy a fél mezőny hajókázott egy vitorlással.
Akkor nézd itt: [Justin TV] -
7Heads Drago
veterán
-
Motion_Blur
félisten
-
gV
őstag
válasz
Oliverda
#23608
üzenetére
én Ferrari drukker vagyok és nekem továbbra is az a spanyol az ellenség
#23606: evvel minden ember igy van, mármint nem hinném hogy akadna valaki is aki csak azért mert rajta kivül "mindenki" utál valakit az ő véleménye megváltozna, pl szerintem rajtam kivül senki nem gondolja, hogy hami szándékosan ment Kimibe miután látta, hogy nem tud megállni Kanadába, de ettől még nem érzem, hogy megkellene változtanom a véleményem, amit ráadásul a videok is megerősitenek
-
Rick4
félisten
válasz
Oliverda
#23107
üzenetére
nem arról van szó, hogy azok a régiek milyen autók voltak, hanem az utcai ferrarik sohasem tartoztak a olasz autó sztereotipiába, az olaszoknak kitüntetés, megtiszteltetés a ferrari gyárban dolgozni, a világ többi részén is mindenki elismeréssel beszélt az összes ferrariról, amik a mai napig a lehető legjobb minőséggel, teljesítménnyel büszkélkednek. a ferrarinak semmi köze ahhoz, hogy a fiat milyen autókat csinál. ezért volt furcsa, hogy ezt a dolgot valaki indok, vagy egyéb tény nélkül jól összekeveri, és rajta kívül még sehol senki nem skatulyázta be a ferrarit az olasz autók kategóriájába, ettől függeltenül az olasz autó részben leminősítő jelző, de pont erre a márkára nem érvényes...
-
gV
őstag
válasz
Oliverda
#22979
üzenetére
Ha vki folyamatosan távolodik a mögötte lévőtől akkor biztos lehetsz benne, h nem fogja utolérni az utána lévő, márpedig a 2. etapban ez történt. Az utolsó, szuperlágy etapos teljesítményeket Kimi-lewis összehasonlitásban egyértelmüen elöbbi nyerte, most ha bárki is avval jön h Felipét nem helytesithetjük be, remélem akkor ő azt is mondja, h a finn egész hétvégén jobb volt a brazilnál v különben vicc amit mond.
-
vagamo
őstag
válasz
Oliverda
#22876
üzenetére
Nem azt mondom, hogy ne linkeljen senki képet! De legalább így:

És nem kioktató szándékkel írtam!

hunnylander: Azt már megszokhattuk, hogy Te nem tartasz senkit tiszteletben, csak a hasonló szőrüeket! De ez akkor sem 1 kifestőkönyv! És legyél tekintettel másokra is!
"141 KB-os a kep, te szerencsetlen GPRS juzer."
Sok kicsi sokra megy Te juzer
7Heads Drago: Én?

-
vagamo
őstag
válasz
Oliverda
#21690
üzenetére
De az FIA mégis vizsgálódik! És ha ez mégis más, és szabályellenes akkor mi lesz, a kormányon már a Mc-nél is régebben volt! De ez manuális kipörgésgátló! Állítólag? Majd kiderül! Bár nem örülnék, ha ugyanolyan sorsra jutna a Mc, mint tavaly!

És már kértem magam moderáltatni
-
Motion_Blur
félisten
-
gV
őstag
válasz
Oliverda
#21479
üzenetére
Te tényleg nem tudsz avval a ténnyel megbarátkozni, hogy a Ferrari és Kimi is kijelentette: marad a szerződés szerinti felállás? Ergo a majd kiderül kijelentésed tárgytalan.
________
Amugy nem lett volna rossz futam a Ferrarinak csak konstans kellett volna hozni a gyors köröket ne ma végén párat. Kimi mellesleg ennek ellenére sem ment gyengén, nagyszerűeket előzött kigyorsítási szakaszon, na igen neki ritkán kell több km-nyi szélárnyék.
Felipe meg jól tette, hogy nem erőlködött feleslegesen, így is a nyakára ért Heidfeld, aztán kicsit begyorsult(
), sajnos későn. -
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda
#21479
üzenetére
Bennem felnyomta a pumpat a SC es foleg az hogy Lewist kinthagytak, mig a mezony nagyresze bement tankol. (Valojaban ezzel Kovanak kedveztek, mert ha egyszerre jonnek be tankolni, Kova varhat a sorara es nem lesz pontszerzo, Lewis meg setagaloppal nyer. De Lewisnak lehetett epiteni a versenytempojara es Kovat muszaj volt segiteni konstruktori erdekbol, szoval nem volt rossz taktikai huzas.) Tudtam, hogy emiatt Lewis a mezonybe fog visszaterni a masodik kerekcsereje utan, de azt is biztosra vettem, hogy nem akar majd ottmaradni.

-
válasz
Oliverda
#21355
üzenetére
Anélkül, hogy bárkit megneveznék a "szembenálló felek közül" azt kell mondanom hihetetlen módon lesüllyedt a Fáradt Gőz részleg fórumainak színvonala. Nagyon sok topicban már szinte szó sem esik a címben megfogalmazott témáról, személyeskedések, egymás kedvenceinek, vagy a topic címében szereplőknek a gyalázása egymás fikázása megy. Kisdedóvó szint, sajnos..........
Egy kemény mod tehetne még valamit, de soxor szemet húnynak, vagy éppen ők is beleülnek a mókuskerékbe........
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Oliverda
#21348
üzenetére
Te ezt írtad: "Beton másnapos"
Én ezt írtam: "A média szépen megkreálta neki ezt az alkoholista imázst"Ebből valóban az tűnik ki, hogy én tartom alkesznak Kimit

mod: hihetetlen, hogy mennyire rá vagytok görcsölve a Hamilton témára, mindkét oldalról, tényleg be lehetne fejezni...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Oliverda
#21333
üzenetére
Aha, az élsportolók már csak ilyenek, beton másnaposan szoktak pl. időmérőt futni. Kimit már rég kibaszták volna, ha az alkohol csak egy kicsit is belejátszott volna a teljesítményébe. A média szépen megkreálta neki ezt az alkoholista imázst, a formula.hu szintű gyerekek meg be is nyalják az egészet.
-
Peat;)
veterán
-
-
Peat;)
veterán
válasz
Oliverda
#21295
üzenetére
Mindig is megvoltak ezek. Pajesz pl Alonsora, Kimire a kis alkesz de akár a jégembert is felfogná negatívan olyan beállítottságú ember mint akikből van pár ezen a fórumon. Massa mint maszat. Barichello mint barika. David mint kocka. Egyikből sem volt soha ekkora probléma. Soroljam még, vagy elég lesz?
Aktív témák
- Nintendo switch oled, Új,Dobozával, 12 hónap garanciával
- magyar billentyűzet - 165 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
- GYÖNYÖRŰ iPhone XR 128GB Black-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3985, 100% Akkumulátor
- Apple iPhone 16 Pro Max Desert Titanium Titán dizájn, Pro kamera, 120 Hz ProMotion,90%,3 hó gari
- PS Plus előfizetések kedvező áron
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest

A kacsázás azt jelenti, hogy 2 -nél többször elhagyja a pilota az ideális ívet. Tehát ideális ívről kihúz, majd vissza. Eddig szabályos. Ha megint kihúz, akkor már kacsázásnak minősül.
Nem tudom miről van szó?
Elnézést kérek azoktól, akiket megbántottam a kijelentésemmel.









Azt azért nem! Továbbra is Buttonnak szurkolok, kár, hogy hiába! 

A közösségi részeken kivételt teszek, a szakmai részlegen viszont ez nálam alkalmazott gyakorlat.

