Hirdetés
- MaxxDamage: (TongFang) Medion Erazer Beast 16 X1 benchmark
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- N€T0X|N: VGA-im eddig - képekkel bővítve
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- sziku69: Szólánc.
- Rap, Hip-hop 90'
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Aktív témák
-
proof88
addikt
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda
#46760
üzenetére
Carlos Iaconelli versenyzőtársa megjegyzései szerint meghalt. Hivatalos közlemény nincs erről.
Jonathan Noble, az Autosport újságírója is beszámol Henry Surtees haláláról.
-
Peat;)
veterán
válasz
Oliverda
#46700
üzenetére
Izé, már lenyilatkozták hogy megvan az idei teljes költségvetésük és egyébként a jövő évi autót is fejlesztgetik, így nekik nem kell kis kaliberű szponzor ami csak idén kerülne fel az autóra...jó lenne ha ekkora pofával beülnének a két szék közé, de a realitás nem igazán ez, főleg hogy igen csak sok fejlesztést pakoltak fel mostanában, csak az idő közbe szólt. Nálunk kiderül mit értek a fejlesztések, de az hogy totál az autó tulajdonságainak ellentétes időjárásban, cikázva melegítve a gumikat is elértek egy dobogót és állandó pontszerzők egy ilyen szoros mezőnyben...én a technikai hibát várom tőlük mert az előző nagyon meleg futamon is lyukasztgatták a kasznit mert meleg volt a dolog, hát nálunk is az lesz.
Szerintem jó pár technikai hiba lesz nálunk, az elmúlt futamokon jók voltak a körülmények motorok meg elektronika meg fene tudja mik számára miközben kapták az új fejlesztéseket és nem tudják melegben mit bírhatnak, hogyan viselkednek a dolgok. Gumi is érdekes lesz, szuper lágy itt az kicsit meredeken hangzik. Unalmas a pályánk de úgy néz ki majd máshogy izgalmassá teszik. -
!Overdose!
őstag
válasz
Oliverda
#46696
üzenetére
Butaság az egész. Ugyanolyan ütemben jönnek az új alkatrészek, mint eddig és e közben fejlesztik a BGP 002-t is. Egyszerűen az új fejlesztések nem váltak be és ennek semmi köze a pénzhez. A pénz önmagában messze nem elég, erre láthattunk számos példát a közelmúltban.
-
Misi 007
őstag
-
andy83
aktív tag
válasz
Oliverda
#46686
üzenetére
Döntés még tényleg nem született arról, hogy betiltanák a KERS-t, de már megegyeztek a csapatok róla, ezért nem is fejlesztik, és Mosley sem tiltakozott az eltörlése ellen: cikk
Egyébként szerintem jobb lett volna ha marad olyan szempontból, hogy akkor a fejlesztések segítségével az utcai autókba is kitaláltak volna vmi egyszerűsített KERS-et, hogy csökkentsék a fogyasztást.
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda
#46668
üzenetére
Vatanennek csak akkor van esélye, ha ő keni meg az arab, afrikai és ázsiai autóklubokat a szavazatokért. Merthogy Mosley valahogy így csinál(hat)ta a szexbotránya utáni bizalmi szavazásnál is. Todtot Mosley bábjának tartják a legnevesebb szakírók is (Independent, Guardian), akik meg ismerik (pl. linkeltem Joe Saward írását), személyes tapasztalat alapján nem tartják sportembernek, ő inkább egy sikermániás pedálozós manager.
Továbbá volt neki a Fontana ügye, vádolták nemrég túrisztikai nagykövetként nagy pénzek elsikkasztásával is. A Ferrari előtti húzásai ugyanolyanok voltak, mint a Ferrarinál, pl. Dakar/Peugeot...
Csöbörből vederbe, és ráadásul őt Mosley segítené hatalomra, mert Mosley is akarja irányítani.
Egyébként is túl öreg, nem sokkal fiatalabb Mosleynál. Minek hajtaná magát ilyen poszttal, foglalkozna inkább többet a fiatal feleségével.

-
hunnylander
őstag
-
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda
#46542
üzenetére
Pedig licenszet kaphat. Nem olyan nagy ügy. Hogy beleülhet-e a STR-be, Bourdais helyébe? Hogy ki vezetheti az autót, a nem a képességtől függ, hanem Tost szimpátiájától. Akit kedvel azt akkor is hülyére isteníti, akit meg nem, annak minden bravurját lefikázza, és sunyin kicsinálja. A módszere az, hogy a hátsó ablakon addig szellőztetgeti, hogy ki lesz rugva, amíg köszönés helyett is a menesztéséről fogja mindenki kérdezni szegény áldozatát. Nem hinném, hogy ez bárkinek javítana a teljesítményén. Ezt csinálta Speeddel, és most Bourdais-vel. Egy igazi utólsó hátultámadós laposféreg...
Itt csak az a kérdés, hogy ő-e Tost új szerelme....
-
aesir
veterán
válasz
Oliverda
#46537
üzenetére
Nem, hanem az a csomó másik, amiről tényleg nem tudsz. A Hungaroring elég rendesen tele van egész évben.
Rémlik, ennek ellenére fenntartom amit mondtam. A kormányt mondjuk meg lehet tanulni álló helyzetben is, de az autó kipróbálása nélkül ezeket a kocsikat nem lehet egyből versenytempóban vezetni. Az más kérdés, hogy hírérték szempontból jobban hangzik az, hogy "egyből beugrott az autóba és máris hogy megy vele...", csakhogy ez így nem igaz.
-
aesir
veterán
válasz
Oliverda
#46535
üzenetére
Nem szeretnék belemenni abba hülyeségbe, hogy szerinted csak az a nyilvánvaló tény ami interneten publikálva van, mert ez így nem igaz. Azt gondolom, elég ha csak abból indulok ki, hogy itt nálunk a Hungaroringen mennyi olyan teszt folyik teljes titokban, amiről sehol nem olvashatsz semmit.
Az hogy teszttilalom van az idei autókra, az egyáltalán nem jelenti azt, hogy tavalyi autóval nem vezetett zárt teszten. Senki, nem ül át egyik kategóriából a másikba teszt nélkül közvetlenül versenyen bedobva a mélyvízbe és főleg F1-ben nem, ahol eszméletlen drága egy versenyautó, amit jó eséllyel azonnal összetörnének. Te mint felelős csapatvezető kockáztatnád az új pilótád sérülését és az autódat? -
proof88
addikt
válasz
Oliverda
#46513
üzenetére
Igen az a pörgés jó volt, körbenézett és ment is tovább, valahogy úgy, mint Button tavaly Silverstone-ban.

szerk.: ezt a technikát a tökélyre kell fejleszteni, aztán ha nem lát eléggé hátra a pilóta a tükrökből, akkor tervezetten megcsúszik és megpördül és megy tovább, közben megnézi, hogy mi zajlik mögötte.
-
Peat;)
veterán
válasz
Oliverda
#46484
üzenetére
"Viszont aki most hétvégén megpördüléssel biztosan bukott de nem is keveset az Alonso. Ha a Q2-ben nem piruettezik akkor könnyen odaérhetett volna a rajtrács 5. avgy 6. helyére ahonnan a tegnapi tempóját látva még akár a 3. hely is összejöhetett volna a 7. helyett. Persze ezekről valahogy véletlenül sosem esik szó.
"Erre:
"Érdekes futam volt, Alonso tegnap nem bénázik akkor futhatott volna egy jó versenyt, a leggyorsabb kör előrevetíti hogy javultak." by Peat;) in 46447-ben. Most erre így nem tudok érdemben reagálni, nem célom az égetés, máskor olvasd el annak a hozzászólását akivel vitázol

"Már feljebb leírtam, de szvsz a Monaco-i quali kicsúszás nevezhető konkrétan hibának. A tegnapi az szerintem némileg más kategória. Több nem rémlik." Valaki rosszul emlékszik, nekem tisztán rémik hogy Hamilton megpördült és elmentek mellette, talán Kova is. A hiba szót meg több féleképpen lehet értelmezni, én igen gyakorta használom Alonsora is. Talán ez a különbség szurkolás és szurkolás között, elvakultság és elfogultság. Nálam csak a második van meg, a vakságot megúsztam

Amúgy Kempinski Hotel előtt már állt egy rönyó f1 team feliratú kis tehergépjármű, nem akarnak lekésni semmiről, féljen a Brawn

-
Peat;)
veterán
válasz
Oliverda
#46457
üzenetére
Meg előző futamon sem alkotott, meg az előtt valamikor megpördült és megint bukott pontokat. Minimum három alkalommal úgy hibázott (annyira nem követem csak ezek rémlenek) hogy a pontszerzés nem lett volna kétséges. Kovalainen sem egy géniusz, így Mclaren 6. a konstruktőriben. Most hogy sírnak a csapatok a jogdíjak után nem hinném hogy a vezetés mosolyogva nézi ahogy csúsznak hátra. De ez csak feltételezés, úgy néz ki te jobban tudod

-
AirBooms
addikt
-
AirBooms
addikt
válasz
Oliverda
#46433
üzenetére
Igen, Alonsót pöckölte meg korábban. Most viszont azért erős a büntetése, mert Barichello nem hogy vesztett, hanem még nyert is ezzel. Ha Bari összetöri magát és feladja a versenyt, vagy hátracsúszik, akkor jogos lett volna még az erősebb bünti is.
Hamiltonhoz viszont semmi köze nem volt. Hamilton húzta rá a kormányt, nem ő Hamiltonra. -
-
venember83
nagyúr
-
AirBooms
addikt
válasz
Oliverda
#46407
üzenetére
Igen, abban igazad van, hogy még nagyon fiatal, pláne az F1-ben. De a viselkedésére és a nagy arcára pont a legjobb ellenpélda Vettel. Szerintem ő sosem fog úgy elszállni, míg Hamiltonnak vagy a siker jött egy kicsit gyorsan, vagy alapvetően hajlamos elszállni magától. Már az első évében is nulla volt nála a taktika fegyelem (akármennyire sáros volt ebben Alsonso, vagy Ron Dennis is), a csapatérdek szem előtt tartása. Nálam ez egy csapatjátékosnál megengedhetetlen! Nem lehet rá taktikát építeni - nem hiszem, hogy ma az volt a taktikai utasítás, hogy az első kanyarban kell megnyernie a versenyt. Így most hozott 0 pontot a csapatnak, míg amúgy 8 pontra nagyon esélyes volt, sőt - Webber büntije miatt - akár 10-re is. S ez máris válasz erre a kérdésedre: "Nem tudom hogy mit értesz azalatt hogy nem csapatjátékos...?"
-
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda
#46394
üzenetére
Hát szerintem gyorsan hibajavítózni kell majd a véleményed. Idén nem döglik le alatta lépten nyomon a technika, és valahogy torpedózni sem torpedózzák meg menetrendszerűen. Egyedül az edzéseit szokták még elcseszni, de ez nem fogja megakadályozni abban, hogy végre elkezdje húzigálni a strigulákat.
Alesi meg nem volt egy olyan nagy durranás, a csak magasorrú Tyrell képességeit valahogy neki tulajdonították... Webber ennél azért több.
-
AirBooms
addikt
válasz
Oliverda
#46389
üzenetére
Igaz, nem te írtad rám, hogy "csak fikázni tudok"... Viszont nem értem, hogy az a bizonyos kolléga ezt nálad miért nem veszi észre! Szép ez a kettős mérce.

Persze, értem én, minden sportban, amiben hatalmas szurkolótáborok vannak, természetes, hogy hatalmas véleménykülönbségek, viták alakulnak ki. Mindenki más mércével (szemmel) nézi az ellenfelet. Így nehéz higgadtnak maradni, csak annak sikerülhet, aki független.
Mint nekem - ugyanis nem szurkolok senkinek, csak vannak nálam elismert és kevésbé elismert versenyzők. Bár Button azóta a kedvencem, amióta pár éve az egyik versenyen zseniálisan futotta meg a poleidőt. Vettelt is már két éve tartom kivételes tehetségnek. Kétségtelen, hogy Hami is hatalmas tehetség, de abszolút nem csapatjátékos, és nem fér a bőrébe, ha taktikai fegyelemre van szükség. A Sumi-Brawn-Todt triót ezért tartom a mai napig zseniálisnak.Ha most nekem kéne szabadon válogatnom össze egy teljes F1-es csapatot, abban egy embernek biztos helye lenne: Ross Brawn. A többiek személye is fontos, de ő hozzá foggal-körömmel ragaszkodnék.
Hmm, lehet, hogy én Ross Brawn szurkoló vagyok?
-
7Heads Drago
veterán
válasz
Oliverda
#46389
üzenetére
Olyan vagy, mint egy sündisznó.
Ha kevesebbet szurkálnál, lehet hogy a te kedvencedet se szúrnák annyian.
A két Merci az most azonos csomaggal volt a pályán vagy csak Kova van ennyire elpuhulva Hami-hoz képest? Ki kellett volna cserélni mondjuk Rosberg-re.
Kíváncsi lettem volna a Mercik futamon nyújtott teljesítményére.... -
PazsitZ
addikt
-
AirBooms
addikt
válasz
Oliverda
#46239
üzenetére
Ha nem kap defektet, akkor sem tud elfordulni az ideális íven, mivel három autó volt egymás mellett. Ez fizikai képtelenség volt. Hiába volt gyorsabb, meg kellett volna elégednie a harmadik helyes elfordulással. Még mindig versenyben lenne. Sőt Webber büntije miatt ott kergethetné Barit a második helyen. De ő inkább megint agyvérzést kapott...
-
AirBooms
addikt
-
raczger
őstag
válasz
Oliverda
#46211
üzenetére
Webber abszolút jól csinálta, most hagyja, hogy elmenjenek mellette? Hamilton nagyon ráhúzta Webberre a kocsit, viszont Webber nem tudott volna hova menni, mert ott volt Barichello. Hamilton hibája, így járt. Egyébként nem is biztos, hogy emiatt lett defektje, nem volt túl egyértelmű a helikopteres lassításon.
-
Peat;)
veterán
válasz
Oliverda
#46118
üzenetére
Máig nem értem hogy miért van lenézve Webber. Gyakorlatilag minden csapattársát, köztük Rosberget is megverte, most hogy törött lábbal nyitott, csavarral a csontjában, bicegve kikapott Vetteltől, felépülgetve meg már ugyanazt hozza mint a német szupertyűdetehetség(szerintem is az), akit nyíltan előnyben részesít a csapat az autó fejlesztésénél. Az hogy passzol a vezetési stílusok az mázli Webbernek, így bár kell alkalmazkodnia de közel nem annyit, így megmutatja nektek, milyen egy nyugdíjas

Ja és Webber sokkal magasabb és nehezebb pilóta mint az átlag, manapság ez sem mindegy. Közel sem. Versenyen általában hamarabb is jön egy körrel mint kéne, gondolom e miatt.
Aktív témák
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- iPhone topik
- Renault, Dacia topik
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Revolut
- Fotók, videók mobillal
- PlayStation 5
- MaxxDamage: (TongFang) Medion Erazer Beast 16 X1 benchmark
- További aktív témák...
- iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3831, 100% Akkumulátor
- EREDETI NINTENDO Pokemon Go Plus autocatcher dobozban eladó
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest



![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
WSR-en is az bizonyult a legjobbnak











