Hirdetés

2024. május 14., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Formula-1 2009 - Archívum VII. (téma lezárva)

Hozzászólások

(#46651) Qru válasza zed1983 (#46649) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Láttam én már karón varjút... Na majd meglátjuk az olasz verseny után mit mond a Ferka.

#nincsbennetarcsi

(#46652) Motion_Blur válasza zed1983 (#46650) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Mindkét 'hírnek' örülök :K

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#46653) andy83 válasza zed1983 (#46649) üzenetére


andy83
aktív tag

Na, végre egy jó hír! :C

És ha Kimi megkapja az új fejlesztéseket, remélem dobogós lesz a Hungaroringen! :D

facebook.com/SzeretekMozizni

(#46654) zed1983


zed1983
őstag

# 46651 Qru : Ez mire értetted?

# 46652 Motion Blur : Végül is én is, akkor az már biztos, hogy Kimi marad az F1-ben, csak a kérdés, hogy Ferrariban vagy Brawn GP-ben :F

# 46653 andy83 : Erre gondoltam én is, ideje lenne már tényleg ha egy kis versenytűz mutatkozna Kimiből és dobogóra érne.

[ Szerkesztve ]

YouTube Tech csatornám : https://www.youtube.com/channel/UCXIipIK2bjjaB38G1zKNi_w

(#46655) andy83 válasza zed1983 (#46654) üzenetére


andy83
aktív tag

Jaja, régebben, ha elkapta a fonalat, akkor nagyon ment neki a szekér. De ez idén sehogy sem akar összejönni.

Az volt a legnagyobb poén, mikor idén (asszem) a 3. futamon félbeszakították a versenyt a nagy eső miatt, mindenki kint ázott a rajtrácson, Kimi meg bent itta a kólát és ette a jégkrémet!!! :DDD

[ Szerkesztve ]

facebook.com/SzeretekMozizni

(#46656) Oliverda


Oliverda
félisten

Vatanen szerint Todttal folytatódna a Mosley-éra

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#46657) Qru válasza zed1983 (#46654) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Arra, hogy az olasz nagydíjjon szokták bejelenteni a jövő évi felállásukat. Akkor kiderül lesz-e jövőre Alonso-s Ferka vagy csak '11-ben.

Azért erre ne fogadjatok, hogy Kimi odaér a dobogóra a Hungaroringen... ;] Főleg azután, hogy hivatalosan is bejelentették, hogy a jövőévi verdára koncentrálnak már.

#nincsbennetarcsi

(#46658) Sanya595 válasza Qru (#46657) üzenetére


Sanya595
senior tag

Igen a jövö évi kocsira koncentrálnak,de felteszik neki is a nurburgringri fejlesztésekett,amit még nem kapott meg.Pl más volt a hátsószárny Massa verdáján.

(#46659) hunnylander válasza Sanya595 (#46658) üzenetére


hunnylander
őstag

Nem mondod, hogy Piquet kenyerét eszi Kimi is? :D

Kiokosítanál, én ugyanolyan hátsó szárnyakat véltem felfedezni mindkét autón a versenyen.

A szabadedzéseken Massa próbálgatott egy RBR-esque orrot, de ezt nem használták a versenyen. Aztán teszteltek kicsit eltérő verziójú diffúzorokat; plusz egy-egy terelőlap, és módosított geometriájú első felfüggesztéssel érkeztek a Nürburgringre; [link]

De olyanról nem tudok, hogy Kimi Massához képest régebbi csomaggal versenyzett volna.

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#46660) Qru válasza Sanya595 (#46658) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Hmm akkor még akár negyedik is lehet a Hungaroringen amilyen csúcs formában van mostanság. ;] Ami kimondottan jó eredmény lenne, ahhoz képest, hogy legutóbb kidőlt alóla a ménes (amiről nem tehet valószínűleg).
Mondjuk az ezüstnyilakat sem írnám le, Renault is talán kicsit magához tér. Lonzi eléggé jól ment múltkor csak elbaltázta az iudőmérőt. Hami eléggé jól rajtolt, kár hogy az első kanyarig tartott a (túlnagy) lendület. Most viszont jobban fog vigyázni sztem. +Kova is megkapja a fejlesztett cuccokat aki azért ha jó passzban van tudja a lépést tartani Hamival így a Ferka orra alá tud némi borsot törni. Szóval ismét Ferka Mc-i vereseny lesz mint múlt évben, csak most nem az első hanem a 3-ik (konstruktőri) helyért. :D

#nincsbennetarcsi

(#46661) Oliverda


Oliverda
félisten

Todt jelölteti magát az FIA elnöki posztjára

„Célom, hogy folytassam és kiterjesszem Max Mosley kiemelkedő munkáját, aki 16 évig fáradhatatlanul dolgozott, hogy megerősítse az FIA motorsport világbajnokságait."

Csöbörből vederbe...

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#46662) Motion_Blur válasza Oliverda (#46661) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Nem gondoltam eddig, hogy lehet realitása Todt számára az elnökségi posztnak. Ez valami vicc?

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#46663) aesir


aesir
veterán

Megjöttek a 3 napos belépőkártyáim.
Eddig mindig hamarabb küldték ki őket.

Van saját életem...

(#46664) Oliverda válasza Motion_Blur (#46662) üzenetére


Oliverda
félisten

Nem hiszem hogy vicc. Én mostmár csak Dennis-t várom mint jelöltet... :DDD

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#46665) Sanya595 válasza hunnylander (#46659) üzenetére


Sanya595
senior tag

Ha végigolvastad volna a már egyszer belinkelt cikett:LINK,akkor tudnád,hogy Massa autoján más hátsószárny volt.

"Új hátsó szárnyat kapok én is, ami Felipe autóján nagyon jól bevált, és lehet, hogy további változtatások is lesznek az autón

Szerinted ez mirre vonatkozik?Mért kell mindig kötözködni?Te mindent mindenkinél jobban tudsz?

(#46666) hunnylander válasza Sanya595 (#46665) üzenetére


hunnylander
őstag

"I'll show up with a new rear wing, which worked really well on Felipe [Massa's] car and there's the possibility that we'll have further modifications,"

Massa
Kimi

Minden csapat nem kevés cuccot tesztel, főleg pénteken, mivel a szabadedzések idén már pályatesztelésre is az egyedüli lehetőségek. Csak egyenesvonalú tesztelés megengedett ezek mellett. De nem minden kipróbált cuccot vetnek már be egyből a versenyen, nem biztos hogy Massa azzal ment attól, hogy kipróbálta. Tesztelik, adatot gyűjtenek róla, analizálják és a már új csomagot ennek ismeretében optimalizálják a következő verseny(ek)re. Pl. az új orrot is csak tesztelték (de csak Massa), de jó eséllyel debütálhat a hungaroringi futamon.

Engem az érdekelne, hogy mi az új azon a szárnyon, amit Massa a versenyen használt. :)

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#46667) hunnylander válasza Oliverda (#46664) üzenetére


hunnylander
őstag

Vatanen: 85%
Todt: 15%

www.HunnyF1.com

(#46668) Oliverda válasza hunnylander (#46667) üzenetére


Oliverda
félisten

Kár hogy nem ennek az eredménye fog dönteni hanem az hogy Mózli kit szeretne jobban utód gyanánt.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#46669) JJános


JJános
addikt

Elkészült az összefoglaló! [IO]

2007-05-06 óta itt!

(#46670) hunnylander válasza Oliverda (#46668) üzenetére


hunnylander
őstag

Vatanennek csak akkor van esélye, ha ő keni meg az arab, afrikai és ázsiai autóklubokat a szavazatokért. Merthogy Mosley valahogy így csinál(hat)ta a szexbotránya utáni bizalmi szavazásnál is. Todtot Mosley bábjának tartják a legnevesebb szakírók is (Independent, Guardian), akik meg ismerik (pl. linkeltem Joe Saward írását), személyes tapasztalat alapján nem tartják sportembernek, ő inkább egy sikermániás pedálozós manager.

Továbbá volt neki a Fontana ügye, vádolták nemrég túrisztikai nagykövetként nagy pénzek elsikkasztásával is. A Ferrari előtti húzásai ugyanolyanok voltak, mint a Ferrarinál, pl. Dakar/Peugeot...

Csöbörből vederbe, és ráadásul őt Mosley segítené hatalomra, mert Mosley is akarja irányítani.

Egyébként is túl öreg, nem sokkal fiatalabb Mosleynál. Minek hajtaná magát ilyen poszttal, foglalkozna inkább többet a fiatal feleségével. :D

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#46671) Oliverda válasza hunnylander (#46670) üzenetére


Oliverda
félisten

Régebben valahol hallottam olyanról is hogy valami rallin azzal csíteltek hogy lazán levágtak egy szakaszt. Persze a végén lebuktak.

Mondjuk Vatanen sem éppen túl fiatal...

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#46672) Gyusz válasza JJános (#46669) üzenetére


Gyusz
őstag

Ez most megint elég jó lett. Mondjuk szerencsére nem is volt annyira eseménytelen a futam.

(#46673) hunnylander


hunnylander
őstag

Ted Kravitz infói szerint (aki a BBC boxutcai riportere és sokat beszél a csapatok szakembereivel) a Ferrari ezt az orrkúpot már a 2010-es autójával kapcsolatban tesztelte pénteken:

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#46674) JJános válasza hunnylander (#46673) üzenetére


JJános
addikt

Ez nagyon hasonlít a Red Bull Racing orrkúpjára!?

2007-05-06 óta itt!

(#46675) hunnylander válasza JJános (#46674) üzenetére


hunnylander
őstag

Felesleges a kérdőjel a mondatod végén.

www.HunnyF1.com

(#46676) JJános válasza hunnylander (#46675) üzenetére


JJános
addikt

Értem. Köszi. Gondolom, hogy nem véletlenül vették át, műxik.

2007-05-06 óta itt!

(#46677) hunnylander válasza JJános (#46676) üzenetére


hunnylander
őstag

Valahogy terelni kell azokat a fránya légáramlatokat, de mivel a szabályok az autó nagyrészén tiltják a hagyományos légterelőket, az autó testéből és formájával kell kialakítani azokat.

Tesztelt ilyet már a Brawn és a Toyota is. :)

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#46678) Oliverda


Oliverda
félisten

Whitmars:

"Az idei világbajnokságért nem tudunk harcba szállni, jövőre jobb munkát kell végeznünk. Sokkal többet fogunk dolgozni a következő évi csomagunkon, nem úgy, ahogy azt idén tettük"- fogalmazott beismerően a McLaren csapatvezetője. "Hogy futamgyőztessé faragtuk-e az idei autót? Nem éppen. Elértünk-e fejlődést? Igen. Filozófiájában jelent-e ez valamit a jövő évi fejlesztési irányunkat tekintve? Úgy gondolom, igen. És erre kell figyelnünk."

A 2009-es autó teljesítményének javításáról továbbra sem mondanak le: "Tovább fejlesztjük ezt az autót. Teljesen megváltoztattuk az aerodinamikai hozzáállásunkat, a levegő útját az autó körül, és habár jómagam nem vagyok aerodinamikai mérnök, látom az adatokból, hogy a srácok egyre jobb eredményt tudnak elérni."

Theissen:

"Már dolgozunk az új autón, de nincs értelme abbahagyni az idei fejlesztését." - magyarázta Theissen.

„Mindenekelőtt nincsenek túl nagy aerodinamikai változások, ami azt jelenti, hogy mindaz, amit eddig megtanultunk az eddigi újdonságok révén, segítheti a következő évet. Másodsorban tilos a tesztelés. Ha abbahagyjuk az idei autó fejlesztését, hogy a jövő évire koncentráljunk, azt csak zárt ajtók mögött tehetjük." - célzott a BMW első embere a szimulációs és szélcsatornában végzett munkákra.

„Van értelme az autó folyamatos fejlesztésének. Csak a versenyhétvégéken tesztelhetünk, ezért ki kell használnunk ezt a lehetőséget."

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#46679) JJános válasza Gyusz (#46672) üzenetére


JJános
addikt

Bocsi, hogy nem válaszoltam, nekem is tetszik. Kár hogy egy kicsit rövid. :U

2007-05-06 óta itt!

(#46680) puttputt válasza JJános (#46679) üzenetére


puttputt
őstag

Nekem is nagyon tetszik! A hosszával sincs bajom... Inkább csak azzal, hogy "védett", nem lehet ide-oda tekergetni, amúgy nagyon hangulatos, jól visszaadja azt a bizonyos "feelinget"... :K

:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////

(#46681) hunnylander


hunnylander
őstag

McLaren News & Rumours:

Van egy bennfentes füles-jellegű infónk egy sráctól, aki a nürburgringi csomagot is pontosan 'megjósolta'.

Kovi to get Lewis Upgrades he had in Germany
Lewis to get the following upgrades
Complete New Rear Wing
Slight upgrade to the front wing
Shark Fin Rad Design - combined with the new rear wing abit like red bulls.
And i think that is it then for the rest of the season. All other development will be on the 2010 car.

Heikki megkapja Lewis nürburgringi csomagját

Lewis upgrade-je:

Új hátsó szárny

Kis módosítás az első szárnyon

Shark Fin Rad Design; motorborítás a la RBR

És nagyjából ezzel le is lesz tudva ez az év, a fejlesztés a 25-ösre fog koncentrálódni.

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#46682) Motion_Blur válasza hunnylander (#46681) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Pár dobogót talán elcsíphetnek majd vele. Akárcsak a Ferrari.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#46683) Oliverda válasza hunnylander (#46681) üzenetére


Oliverda
félisten

...és én mindezt majd a saját szememmel megcsodálhatom a célegyenes végéből jövő péntek 10:00-től...:DD

A KERS-en vajon sikerült már valami fejleszteniük vagy az totál megegyezik az év eleji verzióval? Anno még volt olyan pletyka hogy pl a BMW akksik helyett nagy kapacítású kondenzátorokat fog használni. Mondjuk az más kérdés hogy ők azóta már az egész KERS-et kivágták az autóból. :DDD

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#46684) hunnylander válasza Motion_Blur (#46682) üzenetére


hunnylander
őstag

Haug azt mondta, hogy a Hungaroring egy kiváló KERS pálya. A KERS-esek rajtolhatnak nehezen is, kötelékben fogják lerajtolni a többieket, akik aztán próbálkozhatnak (sikertelenül) a visszaelőzéssel, ugyanis pont az előzési ponton nem lesznek gyorsabbak, aztán meg duzzogva mehetnek is tankolni, szevasztok. :D

Tekintettel a monacói tapasztalatokra, mindkét KERS-es autó szereti a slow speed kanyarokat... talán McLaren vs. Ferrari csata lesz a dobogós helyekért? :DDD

A másik pálya amire nagyon kiváncsi leszek, Monza. Kellene már egy KERS-autó győzelem, ott is lehet erre esély.

(#46683) Oliverda: 25 kg-os volt, tekintettel, hogy betiltják jövőre, és mert milliókba kerülne továbbfejleszteni, szerintem már nem sokat fejlesztenek rajta, elég jó ez már. Ha bedöglik is, csak felesleges súly.

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#46685) Motion_Blur válasza Oliverda (#46683) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Én az ideit kihagyom, szerintem még péntekre se megyek ki..
majd aug. 30 - FIA GT :R

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#46686) Oliverda válasza hunnylander (#46684) üzenetére


Oliverda
félisten

Mondjuk ehhez nem kell sok túl sok ész hogy ezt megállapítsa. Ugyebár elég sok a kigyorsítás. Szvsz Valencia is jó lehet majd a McLaren-nek.

Tudtommal arról még nem született hivatalos döntés hogy jövőre betiltanák.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#46687) proof88 válasza aesir (#46663) üzenetére


proof88
addikt

Nos én kevesebb pénzből gazdálkodom. :D
Egyelőre azt sem tudom, hova üljünk... de szerintem célegyenes vége lesz... :U az időmérőn.

[ Szerkesztve ]

(#46688) madstunt válasza hunnylander (#46684) üzenetére


madstunt
addikt

ÁÁh és a F.I. meg nem használja majd a KERS-t pedig most javulóban vannak és az itt segítene.

Motion_Blur: Nem is tudtam h lesz GT itthon.Megin gázos a román pálya vagy mi?

(#46689) Motion_Blur válasza madstunt (#46688) üzenetére


Motion_Blur
félisten

[link]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#46690) andy83 válasza Oliverda (#46686) üzenetére


andy83
aktív tag

Döntés még tényleg nem született arról, hogy betiltanák a KERS-t, de már megegyeztek a csapatok róla, ezért nem is fejlesztik, és Mosley sem tiltakozott az eltörlése ellen: cikk

Egyébként szerintem jobb lett volna ha marad olyan szempontból, hogy akkor a fejlesztések segítségével az utcai autókba is kitaláltak volna vmi egyszerűsített KERS-et, hogy csökkentsék a fogyasztást.

facebook.com/SzeretekMozizni

(#46691) AirBooms válasza andy83 (#46690) üzenetére


AirBooms
addikt

"...hogy akkor a fejlesztések segítségével az utcai autókba is kitaláltak volna vmi egyszerűsített KERS-et..."

Már rég kitalálták... :U

(#46692) Qru válasza andy83 (#46690) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Példásul ilyen a Toyota Prius. Konkrétan egy évtizede kaphatóak ilyen sorozatgyártású modellek.

#nincsbennetarcsi

(#46693) andy83 válasza AirBooms (#46691) üzenetére


andy83
aktív tag

Akkor rosszul fogalmaztam... :DDD

Arra gondoltam, hogy ha a F1 autókban csúcsra fejlesztik a KERS-et, akkor az az utcai autókban is előbb utóbb komoly előrelépést hozhatott volna, pl nagyobb hatékonyságú, és közben olcsóbb KERS... Mint ahogy már sok más dolgot átraktak az autcai autókba az F1-ből.

facebook.com/SzeretekMozizni

(#46694) stvnppp válasza andy83 (#46693) üzenetére


stvnppp
senior tag

Ilyen miatt ne aggódj, a háború után az autógyártásban van a legdinamikusabb fejlődés, és ehhez nem kell F1 ;]

(#46695) hunnylander válasza andy83 (#46693) üzenetére


hunnylander
őstag

Pedig igazad van.

KERS headed for scrapheap

www.HunnyF1.com

(#46696) Oliverda


Oliverda
félisten

Villadelprat: A Brawn GP pénze lassan elfogy

Lehet hogy érdemes lett volna reális összegekért leszerződni pár szponzorral. Valahogy olyan érzésem van hogy két szék közé sikerült leülniük.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#46697) Misi 007 válasza Oliverda (#46696) üzenetére


Misi 007
Közösségépítő

Kérdés ebből mi igaz?!
Mert Brawn nem hiszem hogy ne tudna a verdákra szponzort szermányolni ha sz@rba lennének anyagilag...
Mindenesetre valamit ki kell találjanak mert szép lassan fogy elfelé az előny a Red Bullokkal szemben és azért még van bőven hátra az évadból.

(#46698) lenox válasza Oliverda (#46696) üzenetére


lenox
veterán

En is ezen gondolkoztam, ahogy nezem amikor nagyon fent voltak, akkor kellett volna leszerzodni, mostmar rosszabb ajanlatot tippelnek nekik. De RB csodalkoznek, ha ennyire benezte volna, ugyhogy varom a kovetkezo trukkot.

(#46699) andy83 válasza Misi 007 (#46697) üzenetére


andy83
aktív tag

Az előnyük szerintem már el is fogyott a RedBullokkal szemben. Majd a Hungaroringen kiderül, ha meleg lesz.

A pénzhiány meg lehet hogy megint csak vmi műbalhé, hogy eltereljék a figyelmet vmiről... :DD

facebook.com/SzeretekMozizni

(#46700) Oliverda válasza lenox (#46698) üzenetére


Oliverda
félisten

Tudtommal a gazdsági/üzleti részét Nick Fry intézi...

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Formula-1 2009 - Archívum VII. (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.