Láttam én már karón varjút... Na majd meglátjuk az olasz verseny után mit mond a Ferka.
#nincsbennetarcsi
Láttam én már karón varjút... Na majd meglátjuk az olasz verseny után mit mond a Ferka.
#nincsbennetarcsi
(#46652) Motion_Blur válasza zed1983 (#46650) üzenetére
Mindkét 'hírnek' örülök
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Na, végre egy jó hír!
És ha Kimi megkapja az új fejlesztéseket, remélem dobogós lesz a Hungaroringen!
facebook.com/SzeretekMozizni
# 46651 Qru : Ez mire értetted?
# 46652 Motion Blur : Végül is én is, akkor az már biztos, hogy Kimi marad az F1-ben, csak a kérdés, hogy Ferrariban vagy Brawn GP-ben
# 46653 andy83 : Erre gondoltam én is, ideje lenne már tényleg ha egy kis versenytűz mutatkozna Kimiből és dobogóra érne.
[ Szerkesztve ]
YouTube Tech csatornám : https://www.youtube.com/channel/UCXIipIK2bjjaB38G1zKNi_w
Jaja, régebben, ha elkapta a fonalat, akkor nagyon ment neki a szekér. De ez idén sehogy sem akar összejönni.
Az volt a legnagyobb poén, mikor idén (asszem) a 3. futamon félbeszakították a versenyt a nagy eső miatt, mindenki kint ázott a rajtrácson, Kimi meg bent itta a kólát és ette a jégkrémet!!!
[ Szerkesztve ]
facebook.com/SzeretekMozizni
Vatanen szerint Todttal folytatódna a Mosley-éra
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Arra, hogy az olasz nagydíjjon szokták bejelenteni a jövő évi felállásukat. Akkor kiderül lesz-e jövőre Alonso-s Ferka vagy csak '11-ben.
Azért erre ne fogadjatok, hogy Kimi odaér a dobogóra a Hungaroringen... Főleg azután, hogy hivatalosan is bejelentették, hogy a jövőévi verdára koncentrálnak már.
#nincsbennetarcsi
Igen a jövö évi kocsira koncentrálnak,de felteszik neki is a nurburgringri fejlesztésekett,amit még nem kapott meg.Pl más volt a hátsószárny Massa verdáján.
(#46659) hunnylander válasza Sanya595 (#46658) üzenetére
Nem mondod, hogy Piquet kenyerét eszi Kimi is?
Kiokosítanál, én ugyanolyan hátsó szárnyakat véltem felfedezni mindkét autón a versenyen.
A szabadedzéseken Massa próbálgatott egy RBR-esque orrot, de ezt nem használták a versenyen. Aztán teszteltek kicsit eltérő verziójú diffúzorokat; plusz egy-egy terelőlap, és módosított geometriájú első felfüggesztéssel érkeztek a Nürburgringre; [link]
De olyanról nem tudok, hogy Kimi Massához képest régebbi csomaggal versenyzett volna.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
Hmm akkor még akár negyedik is lehet a Hungaroringen amilyen csúcs formában van mostanság. Ami kimondottan jó eredmény lenne, ahhoz képest, hogy legutóbb kidőlt alóla a ménes (amiről nem tehet valószínűleg).
Mondjuk az ezüstnyilakat sem írnám le, Renault is talán kicsit magához tér. Lonzi eléggé jól ment múltkor csak elbaltázta az iudőmérőt. Hami eléggé jól rajtolt, kár hogy az első kanyarig tartott a (túlnagy) lendület. Most viszont jobban fog vigyázni sztem. +Kova is megkapja a fejlesztett cuccokat aki azért ha jó passzban van tudja a lépést tartani Hamival így a Ferka orra alá tud némi borsot törni. Szóval ismét Ferka Mc-i vereseny lesz mint múlt évben, csak most nem az első hanem a 3-ik (konstruktőri) helyért.
#nincsbennetarcsi
Todt jelölteti magát az FIA elnöki posztjára
„Célom, hogy folytassam és kiterjesszem Max Mosley kiemelkedő munkáját, aki 16 évig fáradhatatlanul dolgozott, hogy megerősítse az FIA motorsport világbajnokságait."
Csöbörből vederbe...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#46662) Motion_Blur válasza Oliverda (#46661) üzenetére
Nem gondoltam eddig, hogy lehet realitása Todt számára az elnökségi posztnak. Ez valami vicc?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Megjöttek a 3 napos belépőkártyáim.
Eddig mindig hamarabb küldték ki őket.
Van saját életem...
(#46664) Oliverda válasza Motion_Blur (#46662) üzenetére
Nem hiszem hogy vicc. Én mostmár csak Dennis-t várom mint jelöltet...
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#46665) Sanya595 válasza hunnylander (#46659) üzenetére
Ha végigolvastad volna a már egyszer belinkelt cikett:LINK,akkor tudnád,hogy Massa autoján más hátsószárny volt.
"Új hátsó szárnyat kapok én is, ami Felipe autóján nagyon jól bevált, és lehet, hogy további változtatások is lesznek az autón
Szerinted ez mirre vonatkozik?Mért kell mindig kötözködni?Te mindent mindenkinél jobban tudsz?
(#46666) hunnylander válasza Sanya595 (#46665) üzenetére
"I'll show up with a new rear wing, which worked really well on Felipe [Massa's] car and there's the possibility that we'll have further modifications,"
Minden csapat nem kevés cuccot tesztel, főleg pénteken, mivel a szabadedzések idén már pályatesztelésre is az egyedüli lehetőségek. Csak egyenesvonalú tesztelés megengedett ezek mellett. De nem minden kipróbált cuccot vetnek már be egyből a versenyen, nem biztos hogy Massa azzal ment attól, hogy kipróbálta. Tesztelik, adatot gyűjtenek róla, analizálják és a már új csomagot ennek ismeretében optimalizálják a következő verseny(ek)re. Pl. az új orrot is csak tesztelték (de csak Massa), de jó eséllyel debütálhat a hungaroringi futamon.
Engem az érdekelne, hogy mi az új azon a szárnyon, amit Massa a versenyen használt.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
(#46667) hunnylander válasza Oliverda (#46664) üzenetére
www.HunnyF1.com
(#46668) Oliverda válasza hunnylander (#46667) üzenetére
Kár hogy nem ennek az eredménye fog dönteni hanem az hogy Mózli kit szeretne jobban utód gyanánt.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Elkészült az összefoglaló! [IO]
2007-05-06 óta itt!
(#46670) hunnylander válasza Oliverda (#46668) üzenetére
Vatanennek csak akkor van esélye, ha ő keni meg az arab, afrikai és ázsiai autóklubokat a szavazatokért. Merthogy Mosley valahogy így csinál(hat)ta a szexbotránya utáni bizalmi szavazásnál is. Todtot Mosley bábjának tartják a legnevesebb szakírók is (Independent, Guardian), akik meg ismerik (pl. linkeltem Joe Saward írását), személyes tapasztalat alapján nem tartják sportembernek, ő inkább egy sikermániás pedálozós manager.
Továbbá volt neki a Fontana ügye, vádolták nemrég túrisztikai nagykövetként nagy pénzek elsikkasztásával is. A Ferrari előtti húzásai ugyanolyanok voltak, mint a Ferrarinál, pl. Dakar/Peugeot...
Csöbörből vederbe, és ráadásul őt Mosley segítené hatalomra, mert Mosley is akarja irányítani.
Egyébként is túl öreg, nem sokkal fiatalabb Mosleynál. Minek hajtaná magát ilyen poszttal, foglalkozna inkább többet a fiatal feleségével.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
(#46671) Oliverda válasza hunnylander (#46670) üzenetére
Régebben valahol hallottam olyanról is hogy valami rallin azzal csíteltek hogy lazán levágtak egy szakaszt. Persze a végén lebuktak.
Mondjuk Vatanen sem éppen túl fiatal...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Ez most megint elég jó lett. Mondjuk szerencsére nem is volt annyira eseménytelen a futam.
Ted Kravitz infói szerint (aki a BBC boxutcai riportere és sokat beszél a csapatok szakembereivel) a Ferrari ezt az orrkúpot már a 2010-es autójával kapcsolatban tesztelte pénteken:
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
(#46674) JJános válasza hunnylander (#46673) üzenetére
Ez nagyon hasonlít a Red Bull Racing orrkúpjára!?
2007-05-06 óta itt!
(#46675) hunnylander válasza JJános (#46674) üzenetére
Felesleges a kérdőjel a mondatod végén.
www.HunnyF1.com
(#46676) JJános válasza hunnylander (#46675) üzenetére
Értem. Köszi. Gondolom, hogy nem véletlenül vették át, műxik.
2007-05-06 óta itt!
(#46677) hunnylander válasza JJános (#46676) üzenetére
Valahogy terelni kell azokat a fránya légáramlatokat, de mivel a szabályok az autó nagyrészén tiltják a hagyományos légterelőket, az autó testéből és formájával kell kialakítani azokat.
Tesztelt ilyet már a Brawn és a Toyota is.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
Whitmars:
"Az idei világbajnokságért nem tudunk harcba szállni, jövőre jobb munkát kell végeznünk. Sokkal többet fogunk dolgozni a következő évi csomagunkon, nem úgy, ahogy azt idén tettük"- fogalmazott beismerően a McLaren csapatvezetője. "Hogy futamgyőztessé faragtuk-e az idei autót? Nem éppen. Elértünk-e fejlődést? Igen. Filozófiájában jelent-e ez valamit a jövő évi fejlesztési irányunkat tekintve? Úgy gondolom, igen. És erre kell figyelnünk."
A 2009-es autó teljesítményének javításáról továbbra sem mondanak le: "Tovább fejlesztjük ezt az autót. Teljesen megváltoztattuk az aerodinamikai hozzáállásunkat, a levegő útját az autó körül, és habár jómagam nem vagyok aerodinamikai mérnök, látom az adatokból, hogy a srácok egyre jobb eredményt tudnak elérni."
Theissen:
"Már dolgozunk az új autón, de nincs értelme abbahagyni az idei fejlesztését." - magyarázta Theissen.
„Mindenekelőtt nincsenek túl nagy aerodinamikai változások, ami azt jelenti, hogy mindaz, amit eddig megtanultunk az eddigi újdonságok révén, segítheti a következő évet. Másodsorban tilos a tesztelés. Ha abbahagyjuk az idei autó fejlesztését, hogy a jövő évire koncentráljunk, azt csak zárt ajtók mögött tehetjük." - célzott a BMW első embere a szimulációs és szélcsatornában végzett munkákra.
„Van értelme az autó folyamatos fejlesztésének. Csak a versenyhétvégéken tesztelhetünk, ezért ki kell használnunk ezt a lehetőséget."
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Bocsi, hogy nem válaszoltam, nekem is tetszik. Kár hogy egy kicsit rövid.
2007-05-06 óta itt!
Nekem is nagyon tetszik! A hosszával sincs bajom... Inkább csak azzal, hogy "védett", nem lehet ide-oda tekergetni, amúgy nagyon hangulatos, jól visszaadja azt a bizonyos "feelinget"...
:LKBK-Inventor / * Mindig más nő mellett ébredek ... a buszon. ///////////////////////
McLaren News & Rumours:
Van egy bennfentes füles-jellegű infónk egy sráctól, aki a nürburgringi csomagot is pontosan 'megjósolta'.
Kovi to get Lewis Upgrades he had in Germany
Lewis to get the following upgrades
Complete New Rear Wing
Slight upgrade to the front wing
Shark Fin Rad Design - combined with the new rear wing abit like red bulls.
And i think that is it then for the rest of the season. All other development will be on the 2010 car.
Heikki megkapja Lewis nürburgringi csomagját
Lewis upgrade-je:
Új hátsó szárny
Kis módosítás az első szárnyon
Shark Fin Rad Design; motorborítás a la RBR
És nagyjából ezzel le is lesz tudva ez az év, a fejlesztés a 25-ösre fog koncentrálódni.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
(#46682) Motion_Blur válasza hunnylander (#46681) üzenetére
Pár dobogót talán elcsíphetnek majd vele. Akárcsak a Ferrari.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#46683) Oliverda válasza hunnylander (#46681) üzenetére
...és én mindezt majd a saját szememmel megcsodálhatom a célegyenes végéből jövő péntek 10:00-től...
A KERS-en vajon sikerült már valami fejleszteniük vagy az totál megegyezik az év eleji verzióval? Anno még volt olyan pletyka hogy pl a BMW akksik helyett nagy kapacítású kondenzátorokat fog használni. Mondjuk az más kérdés hogy ők azóta már az egész KERS-et kivágták az autóból.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
(#46684) hunnylander válasza Motion_Blur (#46682) üzenetére
Haug azt mondta, hogy a Hungaroring egy kiváló KERS pálya. A KERS-esek rajtolhatnak nehezen is, kötelékben fogják lerajtolni a többieket, akik aztán próbálkozhatnak (sikertelenül) a visszaelőzéssel, ugyanis pont az előzési ponton nem lesznek gyorsabbak, aztán meg duzzogva mehetnek is tankolni, szevasztok.
Tekintettel a monacói tapasztalatokra, mindkét KERS-es autó szereti a slow speed kanyarokat... talán McLaren vs. Ferrari csata lesz a dobogós helyekért?
A másik pálya amire nagyon kiváncsi leszek, Monza. Kellene már egy KERS-autó győzelem, ott is lehet erre esély.
(#46683) Oliverda: 25 kg-os volt, tekintettel, hogy betiltják jövőre, és mert milliókba kerülne továbbfejleszteni, szerintem már nem sokat fejlesztenek rajta, elég jó ez már. Ha bedöglik is, csak felesleges súly.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
(#46685) Motion_Blur válasza Oliverda (#46683) üzenetére
Én az ideit kihagyom, szerintem még péntekre se megyek ki..
majd aug. 30 - FIA GT
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
(#46686) Oliverda válasza hunnylander (#46684) üzenetére
Mondjuk ehhez nem kell sok túl sok ész hogy ezt megállapítsa. Ugyebár elég sok a kigyorsítás. Szvsz Valencia is jó lehet majd a McLaren-nek.
Tudtommal arról még nem született hivatalos döntés hogy jövőre betiltanák.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Nos én kevesebb pénzből gazdálkodom.
Egyelőre azt sem tudom, hova üljünk... de szerintem célegyenes vége lesz... az időmérőn.
[ Szerkesztve ]
(#46688) madstunt válasza hunnylander (#46684) üzenetére
ÁÁh és a F.I. meg nem használja majd a KERS-t pedig most javulóban vannak és az itt segítene.
Motion_Blur: Nem is tudtam h lesz GT itthon.Megin gázos a román pálya vagy mi?
(#46689) Motion_Blur válasza madstunt (#46688) üzenetére
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Döntés még tényleg nem született arról, hogy betiltanák a KERS-t, de már megegyeztek a csapatok róla, ezért nem is fejlesztik, és Mosley sem tiltakozott az eltörlése ellen: cikk
Egyébként szerintem jobb lett volna ha marad olyan szempontból, hogy akkor a fejlesztések segítségével az utcai autókba is kitaláltak volna vmi egyszerűsített KERS-et, hogy csökkentsék a fogyasztást.
facebook.com/SzeretekMozizni
"...hogy akkor a fejlesztések segítségével az utcai autókba is kitaláltak volna vmi egyszerűsített KERS-et..."
Már rég kitalálták...
Példásul ilyen a Toyota Prius. Konkrétan egy évtizede kaphatóak ilyen sorozatgyártású modellek.
#nincsbennetarcsi
Akkor rosszul fogalmaztam...
Arra gondoltam, hogy ha a F1 autókban csúcsra fejlesztik a KERS-et, akkor az az utcai autókban is előbb utóbb komoly előrelépést hozhatott volna, pl nagyobb hatékonyságú, és közben olcsóbb KERS... Mint ahogy már sok más dolgot átraktak az autcai autókba az F1-ből.
facebook.com/SzeretekMozizni
Ilyen miatt ne aggódj, a háború után az autógyártásban van a legdinamikusabb fejlődés, és ehhez nem kell F1
(#46695) hunnylander válasza andy83 (#46693) üzenetére
Villadelprat: A Brawn GP pénze lassan elfogy
Lehet hogy érdemes lett volna reális összegekért leszerződni pár szponzorral. Valahogy olyan érzésem van hogy két szék közé sikerült leülniük.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Kérdés ebből mi igaz?!
Mert Brawn nem hiszem hogy ne tudna a verdákra szponzort szermányolni ha sz@rba lennének anyagilag...
Mindenesetre valamit ki kell találjanak mert szép lassan fogy elfelé az előny a Red Bullokkal szemben és azért még van bőven hátra az évadból.
En is ezen gondolkoztam, ahogy nezem amikor nagyon fent voltak, akkor kellett volna leszerzodni, mostmar rosszabb ajanlatot tippelnek nekik. De RB csodalkoznek, ha ennyire benezte volna, ugyhogy varom a kovetkezo trukkot.
Az előnyük szerintem már el is fogyott a RedBullokkal szemben. Majd a Hungaroringen kiderül, ha meleg lesz.
A pénzhiány meg lehet hogy megint csak vmi műbalhé, hogy eltereljék a figyelmet vmiről...
facebook.com/SzeretekMozizni