Whitmars:
"Az idei világbajnokságért nem tudunk harcba szállni, jövőre jobb munkát kell végeznünk. Sokkal többet fogunk dolgozni a következő évi csomagunkon, nem úgy, ahogy azt idén tettük"- fogalmazott beismerően a McLaren csapatvezetője. "Hogy futamgyőztessé faragtuk-e az idei autót? Nem éppen. Elértünk-e fejlődést? Igen. Filozófiájában jelent-e ez valamit a jövő évi fejlesztési irányunkat tekintve? Úgy gondolom, igen. És erre kell figyelnünk."
A 2009-es autó teljesítményének javításáról továbbra sem mondanak le: "Tovább fejlesztjük ezt az autót. Teljesen megváltoztattuk az aerodinamikai hozzáállásunkat, a levegő útját az autó körül, és habár jómagam nem vagyok aerodinamikai mérnök, látom az adatokból, hogy a srácok egyre jobb eredményt tudnak elérni."
Theissen:
"Már dolgozunk az új autón, de nincs értelme abbahagyni az idei fejlesztését." - magyarázta Theissen.
„Mindenekelőtt nincsenek túl nagy aerodinamikai változások, ami azt jelenti, hogy mindaz, amit eddig megtanultunk az eddigi újdonságok révén, segítheti a következő évet. Másodsorban tilos a tesztelés. Ha abbahagyjuk az idei autó fejlesztését, hogy a jövő évire koncentráljunk, azt csak zárt ajtók mögött tehetjük." - célzott a BMW első embere a szimulációs és szélcsatornában végzett munkákra.
„Van értelme az autó folyamatos fejlesztésének. Csak a versenyhétvégéken tesztelhetünk, ezért ki kell használnunk ezt a lehetőséget."
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."