Hirdetés

2024. május 30., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Formula-1 2009 - Archívum VII. (téma lezárva)

Hozzászólások

(#47901) Qru válasza Csabee. (#47897) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Így tudom én is, életveszélyes de stabil. Nem véletlenül tartják mesterségesen kómában...

#nincsbennetarcsi

(#47902) JJános válasza mrlujoak (#47898) üzenetére


JJános
addikt

Lehet, hogy a kábelt is eltalálta valami? :U

Kimi jót húzott az üvegből, de nem azért, mert alkesz, hanem csak tesztelte a minőséget. :B

2007-05-06 óta itt!

(#47903) Csabee.


Csabee.
nagyúr

hogy hogy most 4 hét kihagyás lesz? nem nagyon szokott 4 hét lenni nem? általában a legnagyobb khiagyás is 3 hét szokott lenni, vagy én emlékszem rosszul?

Üdv: Csabee.

(#47904) 8nemesis8 válasza Csabee. (#47903) üzenetére


8nemesis8
veterán

3hét általában a max, de most tényleg 4hét lesz.
Én is felkaptam a fejem.

(#47905) [CS]Blade2 válasza GuB3Ra (#47891) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

A gond szerintem ott volt, hogy amikor látták hogy szarul van fent a kerék, a szerelőnek kellet volna szólnia, a versenymérnöknek pedig rádióznia kellett volna Alonso-nak, hogy szarul van fent a kerék, parkolj le, mert életveszélyes.
Ha így oldják meg, most nem lenne kérdés. Pedig pontosan tudták, már év elején is volt ilyen büntetés, mikor Vettel 3 kerékkel körbe akart menni. Lehet, hogy elég merev az autó, hogy lassan körbeérjen, de ezért kockáztatni, hogy elkaszál valakit, vagy saját mágát...

A kerékrögzítéses dolognál meg lehet, hogy jobban járnának ha az ilyen esetekre is felkészülve magát a kereket láncolnák az autóhoz, mikor kereket cserélnek valami spéci csatlakozóval, mert a jelenlegi rögzítés ilyen esetben semmit sem ér.

(#47906) andy83 válasza [CS]Blade2 (#47905) üzenetére


andy83
aktív tag

"A kerékrögzítéses dolognál meg lehet, hogy jobban járnának ha az ilyen esetekre is felkészülve magát a kereket láncolnák az autóhoz, mikor kereket cserélnek valami spéci csatlakozóval, mert a jelenlegi rögzítés ilyen esetben semmit sem ér."

Ilyenre szerintem nem is gondolnak, mert az megbonyolítaná a kerékcserét. Ráadásul a keréken nincs mihez csatlakoztatni, hiszen minden egyes eleme körpályán mozog, így a tengelyen kívül máshoz nem tud csatlakozni... :(

facebook.com/SzeretekMozizni

(#47907) shteer válasza Csabee. (#47903) üzenetére


shteer
titán

szintén ktg-csökkentés miatt van a szünet

..szerintem jónak tűnik

(#47908) Atlantis


Atlantis
veterán

Mekkora ökörség már ez a Renault-büntetés. Amúgyis határon van, hogy a Renault kiszáll az F1-ből, erre Alonsot eltiltják a hazai versenyétől...melyet egyben a Renault egyik fontos piaci helyszínén rendeznek a szomszédos országban. Gondolkoznak ezek még egyáltalán? Adtak volna nekik pénzbüntetést, de emiatt eltiltani...

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#47909) Vazallus


Vazallus
tag

Egy kissé nem idevágó kérdés: Én láttam rosszul vagy tényleg tök üresek voltak a Hungaroringen a célegyenes előtti lelátók?

"Mr. Salieri sends his regards"

(#47910) kisza25


kisza25
félisten
LOGOUT blog

nem tudom volt e már
[video Masaról]
képekben

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#47911) kisza25


kisza25
félisten
LOGOUT blog

rossz linket nyomtam az elsőt kell megnyitni :B
baleset után
[link]
[link]

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#47912) Atlantis válasza Vazallus (#47909) üzenetére


Atlantis
veterán

Nem láttad rosszul.

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#47913) [CS]Blade2 válasza andy83 (#47906) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

A kerék tengelyénél kellene egy kis rész amin külön elforog a kerék egy kis direkt neki kialakított járatban, amihez a "lánc" egyik vége csatlakozik, és ezen a helyen csak elforogni tud körülötte a kerék, de leesni nem. Mikor felteszik a kereket a lánc másik végén egy spéci csatlakozóval csatlakoztatják kerékcserénél a kasztnihoz.
Hasonlóan a kukafedőhöz, szerintem meg tudnák oldani, hogy ne mozogjon.

(#47914) Qru válasza Atlantis (#47908) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Szerencsére azért a biztonság még előrébb való az anyagi érdeknél. Ez egy elég súlyos vétség, hisz emberéletekről beszélünk ezért erős elrettentő példát kell állítani.
Más szemszögből viszont érthető amit mondasz.

Azt nem értem viszont, miért engedték el, ha tudták hogy lefog esni a kereke, tehát a versenyt eleve bukták, akkor minek kockáztattak feleslegesen? Gondohatták, hogy egy ilyen eset nem marad szó nélkül...

#nincsbennetarcsi

(#47915) KrAt


KrAt
veterán

(#47916) Xirtam


Xirtam
veterán

Remélem visszatérhet a versenyzéshez! Nagyon nem szeretném úgy viszont láttni, hogy a fél oldala lebénult vagy valami, esetleg maradandó fogyatékosságal! :O

[ Szerkesztve ]

(#47917) Atlantis válasza Qru (#47914) üzenetére


Atlantis
veterán

Aha. S amikor Massa tavaly majdnem felgyújtotta a fél boxutcát, akkor miért nem voltak eltiltva utána? Nem következetesek, egyik sem volt szándékos hiba, ilyen sajnos előfordul. Alonso óvatosan ment vele körbe, semmilyen felesleges kockázatot nem vállalt.

Én nem vagyok sem Reanult-drukker, sem Alonso-szimpatizáns, de ez a következetlenség bosszant. Szándékos hibánál vagy csalási kísérletnél megérteném ezt a büntetést, de egy tök vétlen mulasztásnál ez súlyos. Az amúgy is ingatag Renault F1 szereplésnek olyan seggberúgást adtak most, hogy ihaj.

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#47918) wildrain válasza Atlantis (#47917) üzenetére


wildrain
addikt

S amikor Massa tavaly majdnem felgyújtotta a fél boxutcát, akkor miért nem voltak eltiltva utána?
Közelében sem járt a boxutca felgyújtásának, hiszen még kicsi tűz sem volt, nemhogy akkora, amire te utalsz. Eltiltva meg azért nem volt, mert Massa nem ment ki a boxutcából. Ha Alonso megállt volna a kijárat előtt, akkor ők sem kapnak büntetést.

Egyébként meg teljesen logikátlan amit írsz. Még az a szerencse, hogy a szabályokat betartatók magasról lesz@rják, hogy kinek mi az érdeke. Nemcsak ebben az esetben, hanem más esetekben is így kellene lennie. Nehogymár az határozza meg egy csapat vagy versenyző szabályokhoz való viszonyulását, hogy mekkora érdekek húzódnak meg a háttérben.

[ Szerkesztve ]

(#47919) Atlantis válasza wildrain (#47918) üzenetére


Atlantis
veterán

Jó igaz, talán nem a legjobb példa volt, de hirtelen ez jutott eszembe.
Számtalanszor szabadult már el kerék, nagyobb sebességnél is, ezt sem fújták volna fel ennyire, ha nincs Surtees balesete. Hiba azt feltételezni, hogy ez szándékos volt. Alonso meg mire észrevette, lehet már túl volt a boxutca záróvonalán. Na, téma lezárva, ez nagyon rossz döntés. Remélem, helyt adnak a Renault fellebbezésének.

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#47920) DopeBob válasza Atlantis (#47917) üzenetére


DopeBob
addikt

szándékos hiba, így van rossz feltett és nem kasznihoz rögzített kerékkel engedték ki... TUDTÁK hogy nem jó. Mi ez ha nem szándékos hiba?

Mult héten mikor meghalt az a 18 éves akkor sem tunt gyorsnak a kerék szépen pattogott a pályán, semmi extra nem volt, csak éppen megölt közben valakit!

MZ/X

(#47921) Motion_Blur válasza DopeBob (#47920) üzenetére


Motion_Blur
félisten

"TUDTÁK hogy nem jó"

A kerékcserét végző szerelők egyike egy tized mp alatt hozott egy hibás döntést. Mi az, hogy tudták?? Kik tudták?

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#47922) wildrain válasza Atlantis (#47919) üzenetére


wildrain
addikt

Hiba azt feltételezni, hogy ez szándékos volt.
Nem hiba, mert a rádióbeszélgetés, meg a szerelő munkája bizonyítja, hogy tudtak a dologról, és innentől szándékossá válik az, hogy nem állt meg (akár a boxon kívül, de még a pálya elején, mint a Spyker a töltőcsővel).

Abban persze nagyon igazad van, hogy korábban a lifegő kerekek és egyéb alkatrészek nem jelentettek problémát, de hát ez van, változik a világ, ha a biztonságon szigorítani akarnak (márpedig most biztosan az következik a kerekek és a sisakok terén is), akkor valahol el kell kezdeni.

Kétlem egyébként, hogy a fellebbezéssel bármit elérnek, mert gondolom, új bizonyítékot már nem tudnak szolgáltatni, és ha ez így van, akkor hülyén jönne ki, hogy ugyanazon alapokra helyezve más döntést hoznak... de láttunk már ilyet az FIA munkájában, úgyhogy nem lepődnék meg. :)

(#47923) hunnylander válasza Motion_Blur (#47921) üzenetére


hunnylander
őstag

Akinek rögzíteni kellett a kereket, még be se fejezte a munkát, fel se emelte a kezét. A főszerelő hibázott, a nyalókás. Mikor az autó a boxutcában haladt már ki kellett volna adni azt utasítást, stop, nem lett rögzítve a kerék. Mikor a pályán volt és leesett a kerékfedő, akkor meg utasítani kellett volna, hogy azonnal parkoljon le.

Egyértelmű a büntethetőség, sorozatos hibákat és vétségeket követett el a Renault, ráasdásul Surtees halála és Massa súlyos sérülése után közvetlenül. Büntetni kellett. Persze a büntetést tarthatod túl súlyosnak, de csakis gazdasági szempontból kedvezőtlen, viszont a csapat lett büntetve, Alonso köthet akár egy egyfutamos szerődést is versenyezni a Toro-ban vagy (nem viccelek) a Ferrariban. Ha a felek jogilag megegyeznek, ez megtörténhet.

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#47924) Integra válasza DopeBob (#47920) üzenetére


Integra
titán

kik tudták? az újságírók, akik azt a szót és úgy használták hogy TUDTÁK?
vagy szeritned gyorsba' kiküldtek egy meeting invitation-t, ahol gyorsan megvitatták, hogy mi legyen?
beszélsz már itt szándékosságról. szinte látom maagm előtt, ahogy a rönó szerelői kaján, gonosz vigyorral kereket cserélnek, hogy majd milyen jó is lesz...
hibáztak. akkor nincsen hiba, ha senki nem csinál semmit. tiltsuk be az f1-et is meg mindent, és gumiszobába mindenkivel, hogy magában se tudjon kárt okozni.

...nagy a baj.....

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#47925) Integra válasza hunnylander (#47923) üzenetére


Integra
titán

"ráasdásul Surtees halála és Massa súlyos sérülése után közvetlenül."
mi köze van a kettőnek a rönóhoz? semmi. itt kezdődnek a bajok, mikor tök mással igyekszik az ember igazolni egy másik helyzet döntését...

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#47926) IreN!CuS válasza Integra (#47925) üzenetére


IreN!CuS
őstag

Ha nem történt volna az a halálos baleset akkor 10k euroval ellett volna intézve a dolog,de hát most nagy a baj,egyből verseny eltiltás,,,hülyeség...ennyi az fia igazából :)

Integra:semmi,köze...itt a baj,mégis abból indulnak ki.

wildrain"..S amikor Massa tavaly majdnem felgyújtotta a fél boxutcát, akkor miért nem voltak eltiltva utána?Közelében sem járt a boxutca felgyújtásának, hiszen még kicsi tűz sem volt, nemhogy akkora, amire te utalsz. Eltiltva meg azért nem volt, mert Massa nem ment ki a boxutcából.." egyetlen egy szikra kellett volna nem több,de mind1 :(((

hunnylander:mutass már még ilyet,h egy leszakadó kerek miatt,eltiltanak 1 csapatott a versenyzéstől,mert én nem hallottam még ilyenről.

[ Szerkesztve ]

Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

(#47927) hunnylander válasza Integra (#47925) üzenetére


hunnylander
őstag

Van köze. Mert saját felelőtlenségük miatt röptetett kereket a Renault, egy olyan időszakban, amikor egy hete ölt embert a repülő kerék. Ha az a kerék pont egy pályamunkáshoz vágódik, nem védte volna ki, mint egy kapus a focilabdát. ;)

Az röhejes, mikor egy sima versenybalesetből csinálnak ügyet, de ez teljes mértékben indokolt és megelőző hatású precedensként szolgál.

Alonsóért meg ne sírjunk már, vannak lehetőségei rajthoz állni. Piquet meg repült volna.

www.HunnyF1.com

(#47928) Atlantis válasza DopeBob (#47920) üzenetére


Atlantis
veterán

Mire leesett nekik a dolog, Alonso már egy negyed kört megtett. Szerintem érthető, hogy nem állt félre, megpróbálta visszahozni az autót, nem volt biztos, hogy le fog esni a kerék. Ezt az ügyet túllihegik.

Na mindegy, ez a saját véleményem, elmehetek vele a sóhivatalba.
Amúgyis sokkal jobban zavar a BMW töketlensége.

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#47929) hunnylander válasza IreN!CuS (#47926) üzenetére


hunnylander
őstag

Bezzeg a haláleset meg Massa életveszélyes sérülése miatt ment és megy a sopánkodás, de tenni érte felelősségteljesebb viselkedést eredményező precedensekkel, az már büdös és túl szigorú. Döntsétek már el mit akartok. Massa meghalt volna ha a feje telibe kapja a rugót, és akkor is ha ugyanoda kapja, de tíz évvel ezelőtti sisakszabvánnyal. Surtees meg meg is halt. A büntetés egyértelmű, jogszerű és hasznos célból született.

[ Szerkesztve ]

www.HunnyF1.com

(#47930) [CS]Blade2 válasza Motion_Blur (#47921) üzenetére


[CS]Blade2
addikt

A szerelők tudták, hogy szarul van fent, szólni kellett volna a box--ból Alonsonak, hogy álljon félre, mert veszélyes.
Ettől függetlenül a büntetés típusa nem a legmegfelelőbb. A csapat volt egyszer hibás, hogy nem szólt, hogy álljon félre, amire talán a pénzbüntetés is elég lett volna, másfelől Alonso is hibás volt, mert mikor elszállt a kerék, ő már nem közlekedhetett volna 3 kerékkel a pályán. Ezért egy 5 rajthelyes, vagy 10 rajthelyes büntetést szoktak osztani a következő nagydíjra.

(#47931) hunnylander válasza IreN!CuS (#47926) üzenetére


hunnylander
őstag

Ha nem megelőzhetően szakadt le, azért nem tiltottak el eddig se senkit, és ezután se. De ezt a Renault már a kiengedéskor tudta. Egyértelműen és többszörösen megakadályozható lett volna, a kerék meg tényleg repült, nem maradt az autón. Uncsi már a téma, olvasd el a büntetés indoklását, a Renault sorozatosan vétett az esetben, esélyed sincs bevédeni őket.

www.HunnyF1.com

(#47932) IreN!CuS válasza hunnylander (#47929) üzenetére


IreN!CuS
őstag

Igazából nem is a kérdésre válaszoltál,de akkor én reagálok erre.(szerk megtörtént :) )
"Bezzeg a haláleset meg Massa életveszélyes sérülése miatt ment és megy a sopánkodás" Minden sportban lehetnek balesetek,vagy nézd az arányokat(verseny/halálos baleset),esélyeket(mennyi esély volt rá,h massa-t fejbe találja az az alkatrész),mind2 pilóta nagyon pekhes volt,de ezért nem 1 csapatot kell büntetni.(brawn miért nem kapott büntit?Vagy miért tiltották be a tesztelést,lehet akkor nem esett volna le az alkatrész.)
"Döntsétek már el mit akartok. Massa meghalt volna ha a feje telibe kapja a rugót, és akkor is ha ugyanoda kapja" Igen,és ha 2 másodperccel később/előbb megy arra?(SOK A HA)
"A büntetés egyértelmű, jogszerű és hasznos célból született" Igazad van be kell kerülni a hírekbe :)

(#47931) hunnylander: Nem megvédeni akarom,csak a mértékkel nem értek egyet,ez nem egyenlő a megvédéssel,igenis büntessék meg őket,de ne így,10hely+50k euró,máris jobb bünti lett volna.SZVSZ

Ezzel max elvesztenek pár tízezer nézőt...végülis megéri :)

[ Szerkesztve ]

Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

(#47933) Atlantis válasza hunnylander (#47929) üzenetére


Atlantis
veterán

A sopánkodást sem értem: sajnálatos, hogy történnek ilyenek, de ezek a fiúk ezt vállalták. Gyerekkoruk óta ebben élnek, ismerik a kockázatokat és nem csak anyagilag vannak honorálva érte. Nem kellene ezen eseményeket egy másik csapat büntetésének alapjául venni. Én nem is a büntetés tényét kritizálom, hanem hogy túlzásba estek és hosszú távon talán maguk alatt vágják a fát.

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#47934) hunnylander válasza IreN!CuS (#47932) üzenetére


hunnylander
őstag

Közelítsük meg a dolgot profánul. Ha valaki rögzítetlen kerékkel kóricál, nő az esélye annak, hogy elreptet valamit, ergo nő az esélye a Surtees és Massa típusú baleseteknek.

És év eleji precedens is van: RBR/Vettel

www.HunnyF1.com

(#47935) tuskooo válasza hunnylander (#47929) üzenetére


tuskooo
addikt

Kivételesen egy véleményen vagyunk. Nem értem egyébként, hogy hogy gondolták ezt a Renault-nál, oké, hogy még a boxban nem tudták megállítani, de utána hagyni, hogy körbemenjen, pont, amikor ilyenek miatt ilyen balesetek történtek, ennyire hülyék nem lehetnek...de hát voltak.

(#47936) IreN!CuS válasza hunnylander (#47934) üzenetére


IreN!CuS
őstag

Én még mindig a büntetés mértékével nem értek egyet,a büntetés jogos.

tuskooo: te is a másik 2 balesetből indulsz ki,ez a probléma

#47937 hunnylander:nem is te sírsz hanem az a pár tíz-száz ezer spanyol akik alonzo-ért mennek/mentek volna ki a versenyre :)

[ Szerkesztve ]

Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

(#47937) hunnylander válasza Atlantis (#47933) üzenetére


hunnylander
őstag

Már az is baj, hogy igyekeznek csökkenteni a jövőbeli kockázatokat? Már az is baj, hogy jövőbeli tragédiákat akarnak megelőzni felelősségteljesebb viselkedés kieszközlésével?

Hadd ne sírjak már Alonsóért, okosabb is lehetett volna, úgy is ott lesz a rajtrácson, vagy egy Renaultban, vagy egy Toroban, vagy egy Ferrariban. ;)

www.HunnyF1.com

(#47938) hunnylander válasza IreN!CuS (#47936) üzenetére


hunnylander
őstag

A pénzbírság kutyafülét érne, arra, hogy legközelebb ilyen esetben azonnal leparkoljon az autó.

A legrosszabb amit az ICA tehet, ha elfogadja a Renault fellebbezését. De van annyi nyomatéka az ING-nek, hogy elfogadja. A show pole-t is a kedvükért csinálták. :P

www.HunnyF1.com

(#47939) IreN!CuS válasza hunnylander (#47938) üzenetére


IreN!CuS
őstag

Lehetne olyan pénzbírságot kiszabni ami nem lenne kutyafüle :)
"show pole-t is a kedvükért csinálták" Milyen jó is volt,kis felüdülés,h ő állt ott :)

[ Szerkesztve ]

Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

(#47940) tuskooo válasza IreN!CuS (#47936) üzenetére


tuskooo
addikt

Azt csak azért mondtam, mert mindenki tudta/tudhatta, hogy más lesz a mérce emiatt, nem értem, miért olyan sötétek a Renault-sok, hogy mégis ezt csinálták. De egyébként teljesen jó büntetés szerintem, szándékosan veszélyeztettek, nem tudom, miért erős ez a büntetés.

(#47941) Atlantis válasza hunnylander (#47937) üzenetére


Atlantis
veterán

Nem írtam, hogy ez baj lenne. A baj az, hogy most eltúloznak egy jogos büntetést, amiért ezeket a veszélyforrásokat az okosok korábban nem kezelték súlyosságuknak megfelelően.

Azt meg erősen kétlem, hogy Alonso a Renault nélkül is versenyez Valenciában. Briatore inkább eltöri a lábát neki, minthogy Ferrarit vezessen.

>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

(#47942) andy83


andy83
aktív tag

Azért nem állt félre mert verseny volt. Ha TE ültél volna a kocsiban, TE sem állsz félre, és adod fel a versenyt, hanem megpróbálsz visszamenni a boxba új kerékért, hogy folytathasd a versenyt. Ez a versenyszellem!
Egyébként akkor defektes kerékkel is félre kéne állnia mindenkinek, mert volt már rá példa, hogy a defektes gumi egyben levált a felniről, és gurult tovább nagy lendülettel. Ez is veszélyes! De hülye lenne egy versenyző a defekt miatt félrehúzódni...

facebook.com/SzeretekMozizni

(#47943) Integra válasza hunnylander (#47929) üzenetére


Integra
titán

hallod te ugyanolyan fejetföldbedugómindentmegmagyarázógép vagy mint ulkesh a szaros szifonjával... detto, csak f1-ben:)
ez versenysport, a versenysportban pedig (mint sok helyen máshol is) előfordul tragédia. aki itt él, itt dolgozik, ezt tudja. bekéne már fejezni ezt a kereszteslovagoskodást..
szerintem egyszer azért a nagy észosztás közben neked sem ártana valami komolyabb autóba vagy motorra ülni, hogy menj pár kört, hogy tudd, hogy miről szól ez az egész, mert már eléggé fotelbajnokfeelingje van az embernek, ha téged olvas..

[ Szerkesztve ]

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#47944) hunnylander válasza Integra (#47943) üzenetére


hunnylander
őstag

Ezzel reklamáljál a stewardoknál, és azoknál akik évtizedek óta az autósportok biztonságának növelésért dolgoztak és dolgoznak, nem eredmények nélkül.

Nem tetszik a véleményem, sajnálom, nekem se a tied.

www.HunnyF1.com

(#47945) tuskooo válasza Integra (#47943) üzenetére


tuskooo
addikt

Csak azt felejtitek el, hogy vannak balesetek, amik elkerülhetetlenek, és vannak, amiket meg lehet akadályozni, elég nagy a különbség.

(#47946) andy83 válasza tuskooo (#47945) üzenetére


andy83
aktív tag

Ha így nézzük, akkor azokat a versenyzőket is ki kellene zárni, amelyik végigfolyatja az olaját a pályán, hogy még közelebb guruljon a box-hoz. Ugyanis nem mindenki áll félre rögtön... És ez is ugyanilyen veszélyes... Szerintem Alonso azzal mindent megtett, hogy ne sérüljön meg senki, hogy nagyon lelassított.

facebook.com/SzeretekMozizni

(#47947) GuB3Ra válasza andy83 (#47946) üzenetére


GuB3Ra
aktív tag

De ők nem szándékosan folyatják az olajat, míg a renault tudta mi a helyzet és így engedte el. :O

Daark minimalism

(#47948) Qru válasza tuskooo (#47945) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Teljesen egyet értek én is, a Renault-val példát kell statuálni, hogy egyszer s mindnekorra rögzüljön: legközelebb meg se forduljon senkinek! a fejében hogy így vagy hasonló helyzetben a pályára hajtson. Rákellett volna szólni Alonso-ra, hogy álljon meg ha már kiengedték. Nem tették meg. Nem is értem miből gondlták, hogy a kerék a helyén marad.
Egyszerűen a sororzatos hibák és rosszdöntések következménye hogy a Renault-ot megbüntetik sztem teljesen jogosan. Mondom ezt úgy hogy Alonso drukker vok.

#nincsbennetarcsi

(#47949) hunnylander válasza andy83 (#47946) üzenetére


hunnylander
őstag

Vannak ám szabályok is ilyen esetekre, épp azok ellen vétett a Renault. De az esetek különbözőek, akárcsak a büntetések. Felesleges ilyennel jönni, hogy most már minden műszaki hibás autót büntetni kellene. Nem lesz így.

www.HunnyF1.com

(#47950) andy83 válasza GuB3Ra (#47947) üzenetére


andy83
aktív tag

A kereket sem szándékosan rakták fel rosszul, csak nem mondták neki hogy álljon meg, mert remélték hogy végigér, és újra be tud jönni a boxba.
Egyébként a pályán olajat folyató pilótára is rá lehet szólni, hogy álljon félre, annak ellenére hogy nem szándékosan folyatja az olajat.
De kár ezen vitatkozni... :))

facebook.com/SzeretekMozizni

Útvonal

Fórumok  »  Egyéb  »  Formula-1 2009 - Archívum VII. (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.