Haug azt mondta, hogy a Hungaroring egy kiváló KERS pálya. A KERS-esek rajtolhatnak nehezen is, kötelékben fogják lerajtolni a többieket, akik aztán próbálkozhatnak (sikertelenül) a visszaelőzéssel, ugyanis pont az előzési ponton nem lesznek gyorsabbak, aztán meg duzzogva mehetnek is tankolni, szevasztok.
Tekintettel a monacói tapasztalatokra, mindkét KERS-es autó szereti a slow speed kanyarokat... talán McLaren vs. Ferrari csata lesz a dobogós helyekért?
A másik pálya amire nagyon kiváncsi leszek, Monza. Kellene már egy KERS-autó győzelem, ott is lehet erre esély.
(#46683) Oliverda: 25 kg-os volt, tekintettel, hogy betiltják jövőre, és mert milliókba kerülne továbbfejleszteni, szerintem már nem sokat fejlesztenek rajta, elég jó ez már. Ha bedöglik is, csak felesleges súly.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com