Hirdetés
- Gurulunk, WAZE?!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NASsoljunk: ZyXEL NSA-310 és az FFP
- Graphics: Hamis SSD-k az online piactereken, hirdetési oldalakon, hogyan szűrd ki?
- vrob: Irány a 32 bit: játékprogramok 1994-1995-ben
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Lenry: Már megint el fog pusztulni a világ
- hcl: Xbox One S macerálás
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz
troll81 #22571 üzenetére
Ők azok. Ma reggel felhívott, hogy szerencsésen hazaértünk-e, stb. Nagyon kellemeset csalódtam. Odakint is úgy papíroztunk, annyit segítettek, atyaég. 6-ig volt a szerv nyitva, 5:30 körül beesve a csóka nem akart sorszámot adni, mert mennyien várnak (tele volt a ház) és ők 6-ig dolgoznak, végül a kis törököm is és én is elkezdünk ott neki izélni, hogy de indulnánk vissza, bla bla, erre szemöldökét felvonta és mindenkit beelőzve beküldött minket Meyer úrhoz
akinél újra lementem török kisbarátommal ultra-alázat ultra-piti kisegérbe - és lám, megszánt minket, kért 5 percet, bementünk, 1 kupac papír megvolt, gyorsan átfutottunk (szó szerint) szembe a rendszámoshoz, ott is egyből biztosítás kötés + egy 30 napos pirosat nyomtak nekem gyorsba, majd vissza Meyer úrhoz újra soron kívül, aki végül odaadott egy új forgalmit, törzskönyvet, minden papírt, ollé.
Az autóban meg sem néztem a hifit. Hát ez a valami, amim van, kesztyűtartóban lévő DVD játszóból tölti a térképét, a saját CD játszó résbe bemegy egy CD, és a vezetőülésnél a seggem alatt ott egy 6-os CD tár, amit a fejegység vezérel. Nagyon retro, nagyon besza-behu
de eskü feltöltöm a tárat 6db 320-as MP3-al teleírt CD-vel
És működik, meg minden. Ez kééész, úgy röhögtünk
hogy ez anno még mekkorát ment, mekkora felár lehetett, ma meg körberöhögi egy Aliexpress-es tisztességes 9-es, 10-es Androidos fejegység.
Viszont én imádom az ilyen előremutató megoldásokat, marad egyelőre.
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz
troll81 #22568 üzenetére
Most van épp a gôzborotvás mosóban, a kereskedésben egy tujasor mellé parkoltak vele (a többivel együtt) és itt-ott mohás és zöldes koszmós az ablakok gédere
Annyi agya nem volt a töröknek, hogy egy mûanyag tetôt a kocsik fölé legalább...
Kap egy full belteret és bôrápolást is. Most várok. Holnap lövök
fényben.
Középkonzol alsó részt honnan keressek ? Szokásos Ford tünet a korral: karcos szürke mûanyag. De nagyon.
Cserélném.
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz
troll81 #22538 üzenetére
Meg, rég jártam Németben, pedig éltem is kint. 101 az olyan hülye szám, 100-ast kinéztem volna belőlük, az itthon is van, de 101 ? Mindenesetre ha meglesz az LPG átalakítás is, szerintem E5-öst nézek a tankba "lötyögni", ami ha jól olvastam eddig itt, nagyjából csak az OMV 100-as képessége.
Két kérdésem volna:
1) Gyári, GPS-es képernyős rádiós egység száma és fajtájában tudtok segíteni ? A Mondeo-mban a Sony fekete fejegység volt, ez most az ezüst érintőképernyős "kocka", a navis. Lehet lövök bele egy Androidosat majd, de addig is: mit eszik ez az optikán ? Csak audio CD, vagy CD-ről MP3, esetleg DVD-ről MP3, esetleg CD-ről FLAC vagy DVD-ről FLAC ?2) Középen van egy üres műanyag dobozom, felnyílik a teteje. Valami tároló. Lehetne ott csúcsnavi is, vagy szórakoztató elektronika, akármi, de egyébként ez úgy mi lenne eredetileg Ford szerint ? Műszerfal közepe, fent. Nyújtózkodni kell, hogy elérjem.
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz
troll81 #22531 üzenetére
Köszönöm.
Gyönyörűen jött hazafele a bárka
Sajnos ahogy beindították a fal mellett állva és elém gurult a placcra, kicsit elvesztem. Az az elképesztően egészséges, álomszépgyönyörű búgás, pfff. Én esküszöm minden megfáradt családapának és kiégett embernek receptre írnám fel a Volvo öthengeresét, bocsánat akinek a lelkébe gázolok, de ennél kevesebb hengerrel nem szabad közlekedni
Az olajat sem akarta megenni az 1500km alatt, ez is biztató, víz is tiszta, az sem fogyott
.. jót tett neki a hazaút, egy ideje már állt.
Amiben tudnátok segíteni: hova érdemes vinnem ? Két nagy Ford-os "isten király" szervizben már csalódtam... Maradnék Budapesten belül. Tisztes utcán tisztes-ségesen dolgoznak és tudják egy S-Max-ról, melyik az orra és melyik a feneke ?
Egyelőre ennyi. Alig várom, hogy holnap a kötelező progik során újra beleüljek és járjunk
@radi8tor köszi
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz
troll81 #22496 üzenetére
Ha meglett az egész, mondok egyet.
+ első tapasztalatokat. Apám 160e-nél vette át a volt céges Octavia-ját, hogy nyugdíjba vonult. Azonnal gázosította (ez volt jópár éve már) és most 370-ezer van benne, a kötelezőn kívül semmit nem kért még extrába (extra olajat sem). Nagyon elégedett. Meg tényleg ki kell szállni a tévhitekből és illúziókból - mindkét oldalra értem - és érzelemmentesen, tiszta fejjel körbejárni, jó-e ez az embernek, vagy sem. (És egy excel sem árt a matekhoz, én kiszámoltam, jelenlegi éves futásteljesítményemmel október-november körülre megtérült a szett és még van ahhoz képest vagy 4 évem a kocsival, mielőtt vagy kifingik végleg, vagy generál, esetleg eladom apróért, felgyújtom, nem tudom)
Majd mesélek.
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz
troll81 #22364 üzenetére
2M+ és ha kinti akkor még regadó ~300 + itthon full papír (XFt) + instant teendők + LPG 300, utóbbi kettőt lehet össze tudom vonatni ugyanannál a műhelynél, majd egyeztetek velük és akkor egyetlen tollvonással helyeznék, immár gázosként, forgalomba.
+ egy jó adag tartalék, ha kellene. (Nem számítok rá, de inkább nem a vételárban megyek fentebb, ezt is megzabálva, mert még abban is lehet bármi gebasz, hanem eredeti tervezett vételár + teendők + ráhagyás és akkor ha még ér is meglepi, túlélem, nagyot nyelve).
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz
troll81 #22358 üzenetére
4 címem van, kezdem az innen messziről legjobbnak tűnővel és amelyik elsőre beakad "jónak tűnve", az nyer. Ha a legelső, az, ha a többiek közül egy, az. A színeken próbálom túltenni magam, mert csak fekete és fehér, ami tetszik és a jelöltek közül egyik sem ilyen.
Köszi a tippeket
-
-
zoltan.bagi
csendes tag
válasz
troll81 #20935 üzenetére
Nyáron adtam el egy 296ezret futott 2003-as 1.6 benzin Ghia ferdehátút 550-ért. (első magyar forgalomba helyezésű)
Számlás (főleg ESS motor) kuplungszett, vezérlésszett, vízpumpa, katalizátor, kipuff flexicső, hosszbordás, gyertyák, akksi, nyári gumi. Mindezek kb 1.5 éve, 20 ezer km-rel ezelőtt. Egyéb apróságok mint szilentek, stabpálca voltak, de azokat kár említeni. Friss műszaki.
Makulátlan beltérrel, küszöbön egy rozsdásodással (amúgy semmi). JE ajtón egy parkolási sérülés. Olajat ette, ezt már a hirdetésben is feltüntettem.
Kereskedők 150-200-at ígértek. Megvolt az utód, nem akartam sokat hirdetni, így az alsó harmadba pozicionáltam. 1 hét után az első érdeklődő elvitte.
Szumma: tele vele a piac, a sok behozott lenyomta az árát. Csalódás eladni, az én szememben nem ennyit ért, de ilyen a piac... Két kocsi luxus lett volna, meg kellett hozni a józan döntést. -
gabor9991
őstag
válasz
troll81 #20935 üzenetére
[Ez] van hasonló futásteljesítménnyel eladó, 429 az irányár.Amúgy elég nagy a szórás 150 ezertől indulnak a roncsok és Millió körül vannak a család szeme fényei
Nem tudom mennyire alkuképes ez az összeg de annyira jó vétel nem lehet ennyiért mert még nem vette meg senki.. -
-
válasz
troll81 #20898 üzenetére
Tyű... mit nem adtam volna egy ilyenért... de általában ritka madár.
Val'szeg külföldi oldalakon találsz "review"-t.
Van magyar duplateszt, de nem tudom hogy 2.5T-e a tesztalany.. -
troll81
addikt
válasz
troll81 #18825 üzenetére
Jó reggelt. Egyelőre nincs fűtésem az autoban. Magától legtelenedik, vagy meg kell oldani nekem? Nem igazan ertem miert nem lehet normálisan feltolteni. Ráadás kent mester ember aki javitotta eddig. Ezutan max olajcsere lesz ott. Nagyon unom hogy nincs ertelmes szerelő. Aki nem csak cserélni tud hanem gondolkodni is.
-
zoltan.bagi
csendes tag
válasz
troll81 #18755 üzenetére
Nekem is vízpumpacsere után jött egy ilyen néha kibillenős rémálom-periódusom. (mániákusan figyelek mindig mindenre és néha ki-kibillent a mutató
)
Utána rájöttem, hogy 110 fölött, intenzívebb motorféknél van ez.
Visszavittem, lecserélték a termosztátot. (Pedig a "Csere helyett gondolkodunk" hely volt, élet iróniája..)
Utána is ugyanez, nyaralás a nyakunkon, vissza ismét, kellően felháborodva.
No ekkor vizsgálták végig úgy, ahogy szerintem vízpumpa- és termosztátcsere után illett volna:
Puhák voltak a vízcsövek, nem tartotta a nyomást. A 16 éves kupaknak valószínűleg a szerviz volt az utolsó kenet. (Ez nyilván nem róható fel senkinek, a zártság ellenőrzése viszont alap lenne.)Még hozzá kell tenni, hogy a kiegyenlítő is porózusra öregedett néhol, azt is cserélték, illetve a venti 1-es fokozata nem ment. Ez előtte is így volt, de sosem volt melegedős baja. Dugóban gyenge volt a klíma, na az megoldódott mondjuk.
Summa: ellenőrizd, hogy van-e benne nyomás. Meleg (de nem forró motornál) szisszennie kell a kiegyenlítőnek, ha leveszed a kupakot. Utána jöhet a szokásos dugulás, miegymás, de ez a zártság nagyon alattomos tüneteket produkál, kiszámíthatatlanul. Utána már olvastam, hogy mások is körbecseréltek mindent mire kiderült, hogy 3 ezer a megoldás
-
kelly416
veterán
válasz
troll81 #18761 üzenetére
Nyugi. Én a kókusszal megjártam egy cifra kálváriát, aztán másik szerelőt kerestem. Olyan srác csinálja a cliót (a fókát már csak nagyon kivételes esetben adom szerelő kezébe, tehát azóta sem), akit dícsérnek. Általában Nála köt ki minden, amivel a sok obd2 zsonglőr szerelő nem boldogul (kb. mint a régi játékok amikben nem volt semmi segítség és a mai játékok amik fogják a kezedet végig a hint-ekkel meg mindennel, olyanok a szerelők is. Ha nem fogja a kezüket egy számítógép és cseréltet ki velük sok felesleges alkatrészt, nem jönnek rá a hibára), Csabi legalább megcsinálja azokat is. Csak a műszerfalamat úgy rakta össze, hogy egy csavar sincs a műszeregységben, ami tartaná, a motortérben én kellett visszadugdossak pár kábelt a védőbe vagy kábelkötegelőzzek ezt-azt, hogy ne legyen baj... Szóval a munka oroszlán részét megcsinálja és ügyes is, nem csak a számítógép után megy, de át kell nézni utána mindent.
Egy szó mint száz, szerintem korrekt szakit legfeljebb horror áron lehet találni.
-
zoltan.bagi
csendes tag
válasz
troll81 #18533 üzenetére
Ha már felmerült, akkor segítenétek nekem is? 1.6 benzin 2003 293e km (Én jó eséllyel túlértékelném.)
Még nincs 1 éves (~15 ezer km) vezérlészett, vízpumpa, kuplung szett, futóműállítás, kormányösszekötő gömbfej, termosztát, fagyálló, gyertyák, féltengely szimmering, benzinszűrő egyéb apróságok (Essmotors-nál). 2 éve új flexi cső és katalizátor. (~350k számlával igazolhatóan) Számla nélküli dolgok: hosszbordás, feszítő, kézifékkötél, hátsó fékbetétek, első stabpálcák, szelepfedél-tömítés, PCV. 2.5 éves akksi.
Hibák: az olajat eszegeti, valószínűleg szelepszárnál mivel motorfék után látszik csak. Deréktámasz-állító tekerője elforog.Hosszabb távra terveztem vele (mint látszik), de kipróbáltam egy hibridet és magával rántott...
Azóta vívódom, de kezdem meggyőzni magam, hogy megérdemlem
Persze "elherdálni" sem akarom, hamár rendbevágtam.
-
kcsa
veterán
válasz
troll81 #18064 üzenetére
Szelep belsejét tekerd ki, nyomd össze laposra, szelep visszateker, majd kend be szappanos vízzel csúszósra.
Autót emeld fel, bakold alá (Ezt mindenképpen tedd meg! Amikor én raktam be, annyira rángattam az autót, hogy majdnem a nyakamra tettem a küszöböt, szóval annyira nem vicces), és így jó eséllyel be tudod forgatni.
-
kcsa
veterán
válasz
troll81 #17929 üzenetére
Őket bátran ajánlom, vagy 10+ éve vettem már náluk ilyet
-
ReFleXx
addikt
válasz
troll81 #16526 üzenetére
haaat nekem van ilyenem, de nem raktam meg be, ugye enyemen alapbol volt gyárilag, igaz nem fém, hanem valami muanyag/karpit keverek.
ha semmid nincs akkor biztos hasznos lesz, mert kevesebb dzsuva jon be, de nekem a meglevohoz kepest nem tudom milyen elonnyel jarna, mondjuk biztos strapabirobb elvegre 2mm vastag fém lemez, de a nyest ezen is bemaszna. -
Brave_86
aktív tag
válasz
troll81 #16474 üzenetére
Csak nem tudni milyen jellegű sérülés volt. ez így elbizonytalanított.
Kérdeztem az eladót is, azt mondta nem tud róla, hogy sérült lenne.
Festék rétegvastagság mérő nem volt. Így nem tudtuk körbe ellenőrizni sem. Bár ha új elemet kapott, akkor nem tudom észre lehetne e venni! (?)
Ami már több autónál -MK2 FL- is feltűnt (típusra jellemző?), hogy a küszöb és az ajtó alsó ívének találkozása nincs síkban (ajtó beljebb van egy kicsit). És az első sárvédőnél is, a 3 elem egyáltalán nincs síkban.
Már a parkolókban álló autókat is figyeltem. Remélem a tulajok nem ijedtek meg. -
gabor9991
őstag
válasz
troll81 #16474 üzenetére
Itthon meg megy az avultatás 10 éves autónál már lehet a bontókat hívogatni mert a nyomorult biztosító szerint az új alkatrésszel emelkedik egy sérült autó piaci értéke ezért csak utángyártott vagy bontott alkatrészeket fizetnek a gyári ár max. 50 százalékáig.A munkadíjra meg maximum 6000forintot fizetnek/óra.A szerviz meg 11000-ért dolgozik.
Egy kicsit jobban megtört autón simán lehet 3000€ a javítás költsége gyári alkatrészekkel és német munkadíjjal. -
#31733248
törölt tag
válasz
troll81 #16222 üzenetére
Én csak decemberben szoktam feltetetni a télit és február végén cseréltetem vissza. Két szezont megyek egy garnitúrával, durván 25-30 ezer kilométert. Akkor még el lehet adni a gumit darabonként 8-10 ezerért, úgy jobban megéri, mintha lejárnád (értelemszerűen jobban is tapad). Kopott volt, de még jól használható. Nem volt hangos, előtte egyszer már megszívtam már egy zajosabb téli gumival, azt egy szezon után el is adtam.
-
#31733248
törölt tag
válasz
troll81 #16215 üzenetére
(#16215) troll81
"ezzel szemezgetek éppen Continental WinterContact TS860 185/65 R14 86T"
Az előző nekem is ilyen volt, válaszd nyugodtan, nem fogsz benne csalódni!
(#16220) flymi
Nem feltétlenül kell ilyesmire gondolni. Ma már gyorsan és sokat lehet keresni, ha valaki jól csinálja. Nekem is összeállt minden fontos dolog önerőből huszonévesen (új családi ház és új kocsi, két gyerek mellett). Értelemszerűen nem alkalmazottként. Sőt, azt látom, ma már bizonyos szempontból könnyebb is, itt van például kiváló lehetőségként az e-kereskedelem.
Tudom, hogy közhelyes, de alapvetően az valósul meg, amit fejben megteremtesz. Ha a háztartásbeli, gyerekeket nevelő feleség, akkor az. Nyilván nem törvényszerűen, de sokkal nagyobb az esélyed rá, ha erősen elképzeled. Mert akkor egyre többet gondolkodsz azon, hogyan érheted el.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
troll81 #16217 üzenetére
szerintem ne sajnáld rá, mert nálad komolyan dolgozik, megszolgálja az árát. az mindegy, hogy a felső polcról (főleg adac tesztek alapján) mit választasz szerintem, így is leszűkül max. 3 opcióra
amikor én vettem pont nem volt sehol conti, akkor nyert nagyot és vitték, ezért lett dunlop.
egyébként annyiban nem vagyok vele elégedett, hogy most kezdi az ötödik szezont azt hiszem, és ráz. pedig futómű jó, centrír jó de rezonál, hajam ledobom...
-
DeFranco
nagyúr
válasz
troll81 #16204 üzenetére
mennyit mész milyen terepen milyen úton milyen stílusban?
én télit minőségit vettem, dunlopot (winter response) megér ennyit a fékút (lásd lenti példák, ha ilyeneket csak egyszer úszol meg egy jó gumival már behozta az árát)
*no offense nem az olvtársak gumiválasztását kritizálom nincs összefüggés csak szemléltető példa bármilyen hasonlóság blablabla
-
flymi
addikt
válasz
troll81 #15942 üzenetére
Én MK2-höz találtam műanyag motorvédő burkolatot Vaterán és van ugyanitt lökhárító alá való rész is, az én autómon pölö van ilyen, de darabokban (törött, erősen hiányos). Gondolkodom rajta, hogy vegyek-e ilyet és innen-e.
Csak érdekességképp, Unixban ugyanez az elem listaáron 15k és 22k-ért van, a fémből készült motorvédő 17k.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Honor 70 256/8GB / szép állapotban / 12 hónap jótállással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X3D 32/64GB RAM RTX 4070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- AZONNALI SZÁLLÍTÁS Windows 10 pro Retail aktiváló kulcs!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest