Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
embe
nagyúr
válasz troll81 #48049 üzenetére
Lidl-s töltővel töltöm. Tegnap délután tettem rá. Ma reggel 08 óra után vettem le, igaz már este töltöttet jelzett. A töltő 12,9V-t mutatott, a műszer 12,86-t.
Most 12,79V-t. Este lezártam az autót, de a motorháztetőt nyitva hagytam, hogy ne kelljen ma semmit sem kapcsolgatni.
Ma nem is fogok vele menni, csak holnap reggel. Kíváncsi vagyok mit fog mutatni. 1-2 tízed szerintem nem probléma.
De ezt a hülye intelligens töltést anno az akku töltős topikban is kitárgyaltuk. A Forscannel nézve mindig 80% körülire áll be a töltöttség. A töltőfeszültség meg használat függően változik. A Focushoz vett Konwei adapterrel monitorozom használat közben.
Indítási problémám csak akkor volt amikor egész nap világított valami benne, mert takarítottam. Második vagy 3. nap ahogy elhoztam. Igaz még 1,5 hete van nálam.radi8tor: Bocs ha költői túlzásba estem!
-
embe
nagyúr
válasz troll81 #48061 üzenetére
Ok. De ez az akku 87% -os.
De nem érted miről írtam. Feltölti a Lidl-s is 100%-ra - mutatja a Forscan. Annyit mutat. Majd megyek vele egy kört, és beáll 80%-ra. Az MK3as Focuban a zsír új Ford ( Varta ) akku ugyanezt produkálta. Rengeteget foglalkoztunk vele a töltős topikban, még talán itt is. Ez ilyen.
Nem hiszem hogy egy 2013-as Focus 1,6tdci, és egy 2014 S-Max 2.0tdci véletlenül produkálja ugyanezt. Ja és vagy 2 éve upgradeltem a régi Lidl-s töltőt egy újabbra. De szerintem itt a töltő most lényegtelen. Hozzáteszem a Focusnál nem volt indítási problémám az 5 év alatt. Igaz kb. 2 hetente rátettem a töltőt. Nem volt elhanyagolva az akku.Azt nézd meg, ha közlekedsz vele, a Forscan mennyit mutat akku töltöttségi szintnek. Nem fog lecsökkenni a 100% ? Ha igen mennyire?
Optimate töltő. Erre gondolsz?
[ Szerkesztve ]
-
-
Balcsix
senior tag
válasz troll81 #48600 üzenetére
Idővel lesz nagy cooler. Na meg egy minimális ültetés, egy könnyebb felni, nagyobb fék, egy morcibb kipuff rendszer is, stb...
Még élvezem, hogy kopp gyári (a de-resen kívül), és nem köthetnek bele.Na meg persze egy kis motorikus "okosítás" is várható idővel, és akkor valóban mehet neki a fém dobozos 300V.
[ Szerkesztve ]
-
Balcsix
senior tag
válasz troll81 #48615 üzenetére
Persze, elhiszem, de nem célom minden lámpától lámpáig elrúgni. Bár tény, hogy néha nem tudom megállni, és megy egy kis állatkodás.
Mondjuk az esetek többségében csak akkor szoktam 5000 felé pörgetni, ha az emberek "kérik", hogy túráztassam meg egy kicsit zebránál, vagy lámpánál többségében, vagy hogy adjak majd egy kis powert az elindulásnál.
Felbecsülhetetlenek ilyen szituációban a mosolyuk. Meg az enyém is.#48618dellfanboy
Szuper! Akkor meg is van a következő nagyobb kirándulás uticélja.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz troll81 #48850 üzenetére
Odavan.
Több helyen eltört,beszakadt,a fekete műanyagok rögzülési pontjai sok helyen eltörtek.
Ezt rendberakni lehet többe fájna mint egy bontott egy esetleges újrafényezéssel és még nem is biztos hogy javítható,főleg a le- és eltört fülek miatt.
Néztem hogy az üres lökös fényezési hibásan 35-40k.
Ha ehhez számolok mondjuk egy 50-60k-s fényezést,akkor 100 körül megáll.
A műanyagos se szotyiért dolgozik aztán azt is le kellene fújni utána.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz troll81 #48853 üzenetére
"Caso erre nem fizet?"
Nincs Cascom."Vagy vadász társaság?"
Áhh még engem bűntetnének meg mert kárt okoztam a vadállományban.Sajnos több ilyen eset is volt már itt.
Plusz változott a kresz,csak akkor vagy károsult ha vadászattal,vadak hajtásával összefüggő okok miatt ugrott eléd a vad,minden más esetben Te vagy a hibás.[ Szerkesztve ]
-
gabor9991
őstag
válasz troll81 #48853 üzenetére
Casco fizetné a vadászok viszont nem
Sys85 : Az a vicc hogy mostantól még autópályán is kóborolhatnak a vadak mert a kresz szerint tényleg én vagyok a hibás ha autópályán éjszaka 130-cal elütök egy őzet így gondolom a vadkerítés h
a megsérül nem kapkodnak a javításával hiszen úgyis az autó a hibás egy ütközés esetén.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz troll81 #48856 üzenetére
Cascoval egy ilyenkorú autónál az a bajom,hogy szakszervizben történő javítás esetén az önrészem lenne kb annyi mint amennyibe megállok bontott alkatrésszel.
Fiatalabb autónál már más lenne a helyezet,de ez 11 éves.
Jó,tudom hogy nem csak ilyen kár érheti az autót,pl jégkár vastagabb összeg. -
A Zéé
addikt
-
Balcsix
senior tag
válasz troll81 #49001 üzenetére
A vételkor még direkt meg is lestem az üléseket. Ebben a videóban is szó van erről. Elég gyakori hiba Mk2-nél, de szerencsére az enyém (még) épségben van.
Az anyósülésnek az előredöntéshez haszámlandó "karja" volt csak kiakadva, de azt javították nekem egy kb. 5 perces megoldással. Lényegében csak ez az egy hibája volt a kocsinak.#49010troll81
Nekem ilyen platinum bronz JR-28 van az Mk1 alatt. Bár az fekete autó, de nagyon szép, és különleges a színe (korábban azt hiszem tettem is be a topicba képeket róla). A napszakoktól, és a rá vetülő fénytől függően sokszor inkább arany, és barnás színű, de sötétben valóban bronzos.
Ha nem a feltűnősködés a cél, akkor én a gunmetalt választanám (pláne egy szürke ST-re). Meghagynám inkább sleepernek.Amit linkeltél JR-34 is pont ilyen színű. Teszek fel pár képet, hátha tudok segíteni a döntésben.
[kép] [kép] [kép][ Szerkesztve ]
-
Balcsix
senior tag
válasz troll81 #49263 üzenetére
A legkedvezőbb helyeken szoktam venni ami kell. A drága dolgok alatt főleg a kasztnizásra, és a motorfelújításra gondoltam.
Illetve én nem panaszkodom. Lassan 4 hónap után a kötelezőkön kívül még nem kért semmit az ótó (csak benzint), de akinek fáj az alaphangon 11-12 literes fogyasztás, az nyilván ne vegyen ilyet.[ Szerkesztve ]
-
Balcsix
senior tag
válasz troll81 #49268 üzenetére
Igen, gyári. Annyi, hogy a múltkoriban reseteltem az átlagokat. Kíváncsi voltam, hogy meddig megy fel úgy, hogy lépegetem neki rendesen. Illetve ezt 95% városi használat mellett írta a fedcomp.
Holnap újra nullázom, és mérek egyet úgy, hogy visszaveszek egy kicsit a vezetési stílust illetően.
A héttől kezdve napi 50 km-t ingázom két város között, és megpróbálom kevésbé kihasználni az autó adottságait.Viszont ahogy néztem az átlagokat a FB csoportokban, még a 11-12 l sem mondható kiemelkedően soknak.
[ Szerkesztve ]
-
Balcsix
senior tag
válasz troll81 #49273 üzenetére
Igen-igen, én is így tudom, hogy egy szoftveres optimalizálás segíthet a fogyasztáson, persze itt nem a 300+ Le-s programokra gondolok .
Egyébként a mai mérés alapján 10 liter alatt sikerült tartani az átlagfogyasztást 50 km-en keresztül (tudom, hogy ez nem mérvadó ilyen kis távon), de ha mindenre odafigyelek, akkor lehet becsúszott volna 9 alá is. Ebben vegyesen volt város, és elég rendesen dombos országút is.
Én teljesen elégedett vagyok, hogy tud ennyit is fogyasztani, de ha éppen úgy van kedvem, akkor élményt is tud okozni a paripa, ezért azt sem bánnám, ha csak mondjuk 13-14 literre jönne ki az átlag.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest