Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Darahian

    tag

    Volt egy kis malőröm a max szinttel. (tudniillik elértem a huszat).
    Értem én, hogy a különböző stílusú karakterek kialakításához elégnek kell lennie a 20. szint elérésének (egy tolvajnak elég ha kimaxolja a lopakodás, lockpick, stb skilleket, meg a kézifegyvert - érdekes módon a sörétes kézifegyvernek minősül, szóval semmi baj az önvédelemmel :D) , de ez nekem nem volt elég. Szóval mégiscsak értelmet akartam a további fejlődésnek adni. Ilyenkor nyilván használható két alábbi kódsor (vagy egy a megannyi mod közül):

    1.) player.setlevel ... [<-- a pontok helyére a kívánt szint számjegyekkel, pl visszalépsz 19-re, hogy újra tudd fejlődni az utolsó szintet -> új szintlépés, új skillpontok, új perk - ez max 20-ig működik]

    2.) setgs iMaxCharacterLevel .... [<-- a pontok helyére az új szintlimit számjegyekkel]

    Ezt a sort alkalmazom, mert elhagytam a lvl 20-at, nálam az érték pillanatnyilag 30. 25. szintnél még nem aktuális a kérdés, de záros határidőn belül az lesz, tehát felteszem a kérdést:

    van valakinek tapasztalata, mi van akkor ha a második megoldással "túlpördülök" a kiosztható skillpontokkal?

    Ugyanis az első megoldás kapcsán olvastam, hogy ha több pontom van szétosztható, mint amennyinek hely van, nem tudok kimenni a skillpont kiosztó képernyőről. Nem gond, ha nem tudok túlforogni, lesz visszatölthető mentés :D
    A Fallout 2-ben az volt a mókás, ha jól emlékszem, hogy símán ment a 100% fölé pontozás. De - ha eljutok odáig - majd én is leírom itt, amit tapasztaltam.

    Más:
    Az egész játékot végignyomtam már egyszer anélkül, hogy élesben is kipróbáljam a nehéz fegyvereket. Tegnap végre hiánypótoltam. Rendet raktam a raiderek között rocket louncherrel. Mit mondjak, a megfelelő perkekkel együtt nemhogy halálos kombó, de annál sooookkal több :D

Új hozzászólás Aktív témák