Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • npera

    addikt

    Nova, ha elmegy a Subaru, akkor valami városi kis gyöszt?

    Talán ezért döntött úgy Philippe Duperray, amikor 2012-ben egy lepukkant 106-os átépítésébe kezdett, hogy sutba dobja a megszokásokat, és mer nagyot álmodni. Végül is a 106 Rallye homologizációs célból készült 1993-tól, és mi készült akkoriban még homologizációs célból? Például a Mitsubishi Lancer Evo IV.

    Az 280 lóerőt tud utcai változatban, de ennél fontosabb, hogy ügyes négykerék-meghajtás van alatta. Igen ám, csakhogy 12,5 centivel hosszabb a tengelytávja, és persze szélesebb is sokkal a Lancer, tehát a hajtáslánc egyszerűen nem fért volna el a picinyke Peugeot-ban. Ez azonban nem tántorította el az alkotót, hanem a lángvágóért, majd a hegesztő apparátért nyúlt, és a japán padlólemezre valami mágia, illetve üvegszálas szélesítések segítségével ráfeszegette a 106 karosszériáját. Az eredmény pont olyan beteg, mint amilyennek hangzik.

    Forrás.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés