Hirdetés

2024. július 1., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#127590) hobizoli válasza zetor2000 (#127587) üzenetére


hobizoli
nagyúr

....es ezert sincs ezeknek semmi ertelme
a DTM is ebbe halt bele*
...meg a WTCC is

a WTCR-t is mar ezert hoztak letre, mert bar a Hring-n egy koron 3-4sec-l lassabbak, mint egy WTCC-s auto, de az ~1/3-adba kerul annak
viszont ha csak azt latod menni, akkor ez fel sem tunik
csak ha egyszerre mennenek egy futamban a WTCC es a WTCR autok

az is, hogy itt Magyarorszagon van EU viszonylatban az egyik legtobb R5-s auto, inkabb a szamlagyaros penzmosodakra bizonyitek, mint a vilagvero versenyzokre

pont 1-2 honapja dolt meg egy rally-s csapat is bizonyos koltsegvetesi csalasi problemakkal a NAV fele

--------------------

*, regen meg a gyartosorrol szarmazo szeria bodek voltak becsovezve, meg futomu kemenyitve, a motor megokostva es go
amikor megszunt, meg kezdtek sorban kivalni belole a gyartok, akkor mar egy karbonkevlar sziluett bode volt, a hatso ules helyen levo motorral, amit utcai autoban meg sem lehetett venni

vagy nezz meg egy R5-s Fabiat-t is, osszekerek meg 1.6 turbo
nem i gyartjak se 1,6-s motorral, se osszekerekes hajtaslanccal utcara
a racse auto ara a "upgrade" csomagokkal, mert az alapar limitalt, de csomagokkal feljavithatva erelheti a 160+ milliot
egy szett lengescsillapito ~5-6millio hozza, es kell kulon murva aszfalt, ho futomu, meg par ezer km-kent eldobos/felujitos a motor-valto-futomu...ket szezont nem bir ki

es messze nincs mar kint annyi nezo ezeken, mint anno a 90-s evekben, amikor meg joval utca kozelibb technikak rohangaltak a versenyben, mint ezek a Franensteinek

több drón kell ;P

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.