-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
cskamacska
addikt
válasz reelc #114654 üzenetére
"Régen a csapból is rts és fps folyt"
Heh, DLH 98 szerkesztői előszavában(98 év vége) pont arról jajongtak, hogy a kalandjátékoknak és szerepjátékoknak reszeltek, bezzeg az RTS és FPS játékokkal Dunát lehet rekeszteni.
A nagy gond ma az, hogy a kiadók az AAA játékokat már úgy tervezik, hogy a konzolos eladás is be van tervezve, de játékvezérlővel egy RTS-t szenvedés használni, így nem is nagyon erőltetik.(továbbra is találó Zero Punctuation Halo Wars epizód) Emiatt az AAA RTS játékokat sem.
de ha már aaaaaaaaa
The Jimquisition - The Joykilling Culture Of 'AAA' Games
tldr: abban a pillanatban ahogy a We Happy Few játék a Gearbox Software alatt kiadót talált, és hivatalosan is "AAA" besorolásúvá minősült, kapásból duplájára emelték az árát, kapott gagyi Collectors Edition tervet, és Szezon Passzt olyan tartalommal, amire még fejlesztők sem gondoltak, hiszen a játék sincs teljesen kész. Nem mellesleg a játék természetesen nem változott sem az elérhető EA tartalmat tekintve, sem az ígért minőséget illetően. Jó, leszámítva azt amit kivágnak majd DLC-be.
A költői kérdés tehát az maradt, hogy mitől AAA egy AAA játék, azon túl persze hogy a gatyát is leszednék a kiadók a vevőjéről.
A Hellblade: Senua's Sacrifice remeket készítő Ninja Theory is sajnos ebbe a nevezéktani csapdába esik bele a The Independent AAA proposition kiáltványukban
"For this next game, we will chuck out as much of the baggage that comes with AAA retail and focus on the areas we love: ninja-class combat, an affecting character journey, and stunning art.
You don’t need 500 people and half a billion dollars to make amazing games in this digital day and age. We can create games that are just as high quality as AAA retail game but more narrowly focused and at a fairer price. This our Independent AAA proposition." előkukázás és kiemelés warcat által
kis érdekesség mellé
GamesIndustry.biz összefoglaló: Making the Next AAA? Devcom panel discusses the opportunities for smaller studios in the AAA market"You can do AAA games [for much less] nowadays. If I were making a first-person shooter... $5m to $6m and I can compete with Call of Duty," he said. "If you add $50m for marketing, of course."
[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
Új hozzászólás Aktív témák
Tiltott minden olyan javaslat, tanács, utalás (illetve ezek kérése), ami a digitális disztribútorok által megszabott szabályok, határok, korlátozások kikerülésére irányul. A teljesség igénye nélkül értendőek ez alatt a VPN-es trükközések, hamis vásárlási adatok megadása és társaik.
Nem tiltott ugyanakkor a régió- és egyéb korlátos leárazások, promóciók, akciók stb. ismertetése, az azokról szóló diskurzus, ha ez nem társul a fentebb említett dolgokkal.
Röviden és tömören: nem érdekel senkit, hogy kijátszik-e valaki ilyen-olyan szabályokat, de itt erről semmilyen formában ne essen szó!
- Asus ROG Strix G15 G513 - 15.6"FHD IPS 144Hz - Ryzen 7 5800H - 16GB - 512GB - RTX 3050 Ti - Win11
- Eladó újszerű next level racing szimulátor szék!
- X1 Carbon 9th 14" FHD+ IPS i7-1185G7 16GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv IR kam gar
- Steam deck valve 1010 hordozható játékkonzol
- ID-Cooling RGB Auraflow 120mm olcsó vízhűtés
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest