Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Lokál  »  Eredeti játékok OFF topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2015-02-27 09:59:50

LOGOUT.hu
Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#114657) cskamacska válasza reelc (#114654) üzenetére


cskamacska
addikt

"Régen a csapból is rts és fps folyt"

Heh, DLH 98 szerkesztői előszavában(98 év vége) pont arról jajongtak, hogy a kalandjátékoknak és szerepjátékoknak reszeltek, bezzeg az RTS és FPS játékokkal Dunát lehet rekeszteni. :D

A nagy gond ma az, hogy a kiadók az AAA játékokat már úgy tervezik, hogy a konzolos eladás is be van tervezve, de játékvezérlővel egy RTS-t szenvedés használni, így nem is nagyon erőltetik.(továbbra is találó Zero Punctuation Halo Wars epizód) Emiatt az AAA RTS játékokat sem. :(

de ha már aaaaaaaaa

The Jimquisition - The Joykilling Culture Of 'AAA' Games

tldr: abban a pillanatban ahogy a We Happy Few játék a Gearbox Software alatt kiadót talált, és hivatalosan is "AAA" besorolásúvá minősült, kapásból duplájára emelték az árát, kapott gagyi Collectors Edition tervet, és Szezon Passzt olyan tartalommal, amire még fejlesztők sem gondoltak, hiszen a játék sincs teljesen kész. :) Nem mellesleg a játék természetesen nem változott sem az elérhető EA tartalmat tekintve, sem az ígért minőséget illetően. Jó, leszámítva azt amit kivágnak majd DLC-be. ;]

A költői kérdés tehát az maradt, hogy mitől AAA egy AAA játék, azon túl persze hogy a gatyát is leszednék a kiadók a vevőjéről. :U

A Hellblade: Senua's Sacrifice remeket készítő Ninja Theory is sajnos ebbe a nevezéktani csapdába esik bele a The Independent AAA proposition kiáltványukban

"For this next game, we will chuck out as much of the baggage that comes with AAA retail and focus on the areas we love: ninja-class combat, an affecting character journey, and stunning art.

You don’t need 500 people and half a billion dollars to make amazing games in this digital day and age. We can create games that are just as high quality as AAA retail game but more narrowly focused and at a fairer price. This our Independent AAA proposition." előkukázás és kiemelés warcat által

kis érdekesség mellé
GamesIndustry.biz összefoglaló: Making the Next AAA? Devcom panel discusses the opportunities for smaller studios in the AAA market

"You can do AAA games [for much less] nowadays. If I were making a first-person shooter... $5m to $6m and I can compete with Call of Duty," he said. "If you add $50m for marketing, of course." :U

[ Szerkesztve ]

"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"

Útvonal

Fórumok  »  Lokál  »  Eredeti játékok OFF topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.