emag ügyintéző kapcsolása "hack"
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások -> Termék javítási ideje / telepítési szolgáltatások -> Milyen stádiumban van a termékem javítása?
Így egyből kapcsolja az ügyintézőt
qltsar fórumtársunknak köszönjük az infót
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [wapee:] Eltávozott a kis angyalom
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [galaxy55:] Mi történt deviantart-on?
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-10-05 12:17:43
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/prohardver.gif)
LOGOUT.hu
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/m36.gif)
Sindare
csendes tag
Azt szerettem volna elérni, hogy töröljék a rendelést és utalják vissza a pénzt. Mindig azt ígérik, hogy néhány napon belül megtörténik de semmi nem történik. Januárban az egyik hölgy azt ígérte, hogy még aznap kapni fogok egy emailt tőle a kártérítés részleteiről. Azóta sem jött semmi. Holnap újra hívom őket és megint felvehetek egy jegyzőkönyvet.