Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vesa

    veterán

    válasz Füleske #8589 üzenetére

    MIért nem írod egyenesen azt, hogy engedjük át Európát egy kínai gyarmatnak? Vagy engedjük át az oroszoknak, mert nagyot tud ütni az atooom! :W Nekem európai polgárként eszemben sincs a kommuinista kínát támogatni vagy arra áhítozni, hogy majd bedarálják a piacainkat. kína kb. sehova nem tud ütni semmit, jobban függ a nyugati piactól, mint bárki más. Így is vergődnek az ingatlan lufi miatt, a demográfiai krízisnek pedig még csak az elején járnak, össze fog dőlne az egész a francba. Főleg, ha a nyugati tőke kivonul onnan, és áttelepül mondjuk Indiába vagy akár vissza nyugatra.

    [ Szerkesztve ]

    A tudomány a valóság költészete!

  • Shadowbull

    addikt

    válasz Füleske #8589 üzenetére

    Jaja, a felsorolt három márkából legalább kettő nem kínai. De amúgy jó példa volt. (Nem).

    "Kína nagyobbat tud visszaütni."

    Aham, szóval akkor mindenki pucsítson be? Sose értettem ezt a logikát. Amúgy meg Kína legalább annyira függ a nyugattól, mint a nyugat Kínától, szóval elsőre nehéz megmondani ki járna szarabbul.

    "kínai autópiac elvesztése végzetes lenne az EU gyártóknak."

    Ez sem igaz általánosan nézve. A németeken kívül más EUs gyártónak (ami kvázi a Stellantist jelenti manapság) gyakorlatilag nulla a piaci jelenléte Kínában, a németek meg jellemzően Kínában gyártanak a kínai piacra.

    A Stellantisnak a kínai autógyártás komoly kihívás, persze hogy megmozgatnak minden követ hogy legalább fair módon menjen a verseny.

    A németek meg nyilván engedékenyebbek, egy BMW vagy Merci európai pozícióit semmilyen módon nem fenyegetik a kínaiak, viszont óriási pénzeket hoznak ki Kínából, nekik pont a kéménykedés rossz. A VW meg valahol a két tűz között van.

    https://marharepaszerint.blogspot.com

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés