Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:28:18

LOGOUT.hu

A topikban az apróhirdetés, csere-bere, és hirdetés linkelés tilos. Hardveraprón a megfelelő kategóriában van erre lehetőség Hardverapró/Drón
Társtopik - Quadkopterek, felső tagozat
Drón, multikopter, quadcopter, hexacopter.. számos kifejezéssel találkozhatnak a hobbi távirányítós repülés rajongói. De pontosan melyik mit jelent, és melyiket érdemes beszerezni?

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#73251) Predator2 válasza updog (#73243) üzenetére


Predator2
addikt

Köszönöm a válaszokat.

Full amatőr vagyok, soha az életben nem vezettem még ilyen drónt.

"mármint már levizsgáztam, nyilván volt remote is párszor a kezemben"

Levizsgáztál drónkezelésből? Vagy ezt mire értetted?

"Ami hátrány lehet hogy jövőre már legacy lesz ha jól értem.

Ez miért gond? Utána nem működik, vagy mire érted?

Tudnátok olyan alapolvasmányt linkelni, hogy itthon mit érdemes és ajánlott tudni ha drónt akar hobbi szinten használni az ember?

>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

(#73252) Schaf


Schaf
tag

Pont került a horvátországi hivatalos szabályozással kapcsolatos kérdéseinkre a horvát hatóságokkal történt több hetes egyeztetés és huzavona után!

Horvátországban bármilyen kamerával felszerelt UAS esetében a közterületen történő felvétel készítésére és publikálására külön engedélyt kell beszerezni, melyet jelenleg NEM ADNAK ki magánszemély részére!

Ezen engedély hiánya 3000 EUR (!!) büntetési tétellel fenyegeti a felhasználót.Óvatosan idén a horvátoknál... 🙁

Részletek és a többi EU tagállam szabályai az FB csoportban.

"...A fénynél csak a közösségi hálókon terjedő hülyeség a gyorsabb...."

(#73253) motoflug


motoflug
őstag

Sziasztok!