Aktív témák

  • zka67

    őstag

    válasz OBrien #8253 üzenetére

    Nem vettem sértésnek, hanem inkább az tűnt ki a mondatodból, hogy a PPPoE-t egy őskori technológiának tartod.

    Az ügyfélszolgálatról pedig annyit, hogy telefonon semmit ne próbálj elintézni. Csak személyesen. Esetleg ha netán nem megy a net vagy a telefon, annyit érdemes telefonon kérni, hogy nézzék meg a házban levő központ állapotát és ha szükséges indítsák újra. Nekem eddig egyszer kellett ezt kérnem a telefon miatt.

    Jut eszembe, a telefon: érdemes azt is beköttetned, mert egy csomó ingyenes percet adnak helyi hívásban, a percdíjuk is kurva olcsó lett: 3,75 Ft bruttó az egész országban és a mobil percdíja is "csak" 25 Ft. Én itthonról mobilt is ezen hívok, mégiscsak olcsóbb mint a 41 Ft, és másodperc alapú a számlázás. Ha esetleg olyat csinál a telefon, hogy nem ad tárcsahangot, akkor érdemes saját magad felhívni mobilról, hagyod kettőt kicsörögni a telefont és aztán ismét lesz benne vonal. Nem tudom miért csinálja ezt néha, ez van.

Aktív témák