Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Aktív témák

  • Kobe

    veterán

    válasz McLaca #6426 üzenetére

    nem tom, egy 12 órás, 500 kmes utazgatás után nem sok humorom van még elmenni sétálni mert semmi nincs a tvben :)

    attól függetlenül, most 11-kor rakták helyre a rendszert, valami az elosztó áramellátásával volt.

    És nem az zavar, hogy nincs tv, hanem az, hogy se tv, se vonalas telefon, se net, mert ha az egyik elmegy, elfoglalom magam a másikkal (igen, én az a fajta avgyok aki a vonalast is naponta használja), hanem az, hogy bejelentjük a hibát a házból 6-7en, megkérjük, hogy legyen szíves kicsit megsürgetni, (elvégre 2 házszámra való lakó maradt minden nélkül) ha tudja (elvégre 0-24 órás ügyeletük van), az üszis meg csak anynit tud mondani, hogy bocs, de a 72 órát meg kell várni, és hétvégén amúgy sincs karbantartás, annyit tud tenni, hogy továbbítja a szervízlapot. Szóval érted, ha már 1 ezrest eltelefonál egy ember a hibabejelentés miatt (mert 20 perc elment rá kb) és legalább 5-6an jelentik hogy gáz van, akkor annyit benyög, hogy meglátja, mit tehet, megtudja e gyorsítani kicsit, stb. Pár jó szó és máris másképp állok a dologhoz.
    Mindemellett amx respect a szerelőknek akik egyből kijöttek délelőtt megcsinálni, gyanítom az ő munkamoráljukon múlott, nem az üszis segítőkészségén

Aktív témák