Hirdetés
- Vissza a jövőbe film Peabody fészere baki.
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- DVB-T/T2/C+FM+DAB USB tuner stick
- Gépház az asztalon. Soha nem fogom ezt megérteni.
- Készíts képet az igazi nevedből!
- Milyen mosógépet vegyek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnárszilár
csendes tag
válasz raczandris #3049 üzenetére
Elvileg a beltérit megvette az aki beköttette ezt a remekbeszabott szart nem?Vagy miért fizettem plusz 6000-ft-ot a mésodik beltériért?A kártyát vihetik de a beltérit azt nem!(össze fogom törni )Mondjuk amugy is lehuztak már eddig közel 25 rongyal az ingyenes bekötés cimszó alatt szoval ........De még mindig semmi visszajelzés peströl hogy felmondtuk!Nevetséges
-
o.gaby
tag
Elvileg 30 nap a felmonsdási idő, tehát szerintem nem fogják elkapkodni. De ezzel minden szolgáltató így van. Ha hűségidőn belül kell felmondani és lehet kötbérezni akkor percek alatt felmondják. De ha az ügyfél kéri akkor nem sietnek vele. Sajna ebben az országban így működik.
-
Lala6
őstag
válasz molnárszilár #3051 üzenetére
Ha csak 6000-et fizettél bekötéskor, akkor az övéké a beltéri is. A 6000 az a kártya aktiválási díj.
-
-
D600
tag
Ez a digis topik, de biztosíthatok mindenkit, hogy a UPC is teli van az elégedetlen ügyfelekkel. Egyik ismerősöm már két éve átállt UPC-ről DIGI-re és még mindig szidja őket és hálálkodik a DIGI-nek.
Én azt mondom, hogy ezek a beltérik amiket ide dobálnak hozzánk ingyen arra jók, hogy 2700 Ft-ért pár tucat magyar csatornát befogjanak, de kiváló minőségre egyáltalán nem. Előtte kábeltv-m volt, csak már azt is felvitték 4000 Ft-ra havonta a semmiért, ezért álltam át műholdasra. Garantálom, hogy egy sima mezei tv-én az addigi kábeltv minőséget a digi sokszorosan felülmúlja. Egész jó a kép náluk. Igaz a tv-m is elég sok extra képminőség javító funkcióval rendelkezik, ki tudja minek az eredménye a jó kép. Biztos romlott a minőség és szétesik a kép, de szerintem ez néha a beltéri hibája is, mert kielemeztem már pár oldaláról mostanában és hajlamos a kicsit túlmelegedésre és a fagyásokra. Láttam már máshol olyat is hogy kimerevedik a kép, amíg nem kapcsol át máshova és vissza. Ezek fagyások, beltéri hibák. Ennyi pénzért én nem várok jobbat, a lényeg, hogy tudok nézni 50 csatornát és inkább örülök, hogy van még ilyen olcsó lehetőség a mai szegénységben. Azért amikor beindult a DIGI akkoriban nekem mondták a szerelők, hogy egy hónap alatt több tízezren mondták fel folyamatosan a UPC-t. Nem győzték leszedni a UPC antennákat. Gondolom ők is elégedett ügyfelek voltak és nem számított az ár számukra.Azért, ha valakinek gondja van a DIGI-vel természetesen ossza meg velünk a fórumon, de igazából nem mi vagyunk a célszerv akinek erről elsődlegesen tudnia kellene. Mi egymásnak csak tanácsot, esetleg véleményt írhatunk, de segíteni szolgáltatói problémában nem igazán. Az elején amikor nehézkesen kötötték be, mert túl sok igény volt, én azonnal a központjukat hívtam, nem a helyi kisbótba járkáltam balhézni.
Rá pár napra itt is volt a beltéri. El lehet intézni náluk a dolgokat, csak jó helyen kell kopogtatni. -
Gilberto
aktív tag
Nekem eddig semmi problemam nem volt a UPC-vel. Egy dologban csalodtam egy kicsit,hogy az eurosport 2 nem az az eurosport2 amit vartam mivel ezen nincs angol bajnoki meccs. De ez legyen a legkisebb gondom a UPC-vel. Arrol nem is beszelve hogy esetemben Nemetorszagban hasznalom.
PSN: Gilberto2k10 (PS4)
-
Rick4
félisten
eleve nem múlhatja fel a kábeltévé képének minőségét, mert pl az rtl klub 480X576ban nézhető, míg a kábeltévé 720X576ban megy, ráadásul azok a műsorok egy másik műholdról profi beltérivel vehetők, és sokkal nagyobb sávszélességgel vannak sugározva, így a blokkosodás eleve lényegesen kisebb (mondjuk ha a digi 100%, akkor az max 15) a digi által megfelelőnek vélt 106kbps-es hangról megint ne beszéljünk. bármilyen beltérin nézheted, nem a beltéri a ludas, a sok hibával, és eleve leromlott minőségben érkezett jelből egy 100K-s beltéri sem fog jó minőséget kihozni..ha gondolod teszek fel képeket a káveltévé vs digi képéről, magad is eldöntheted, melyik jobb..
[ Szerkesztve ]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
doc
veterán
hozzám bárki jött, miután meglett a digi, mindenkinek az volt az első reakciója, hogy "de szép képe van"
(ajkai és devecseri kábeltv-userekről van szó)
konkrétan anyáméknál olyan szinten szemcsés a kép, hogy először azt hittem, szobaantennán nézik, de azt mondják minden adó, mindig ilyen...
ajkán meg rengetegszer nem volt adás, akár napközben, akár hétvégén, ha esett a hó meg szintén gyakran elment, arról nem beszélve, hogy fele annyi csatornával került másfélszer annyiba, mint a digi -
Rick4
félisten
ja, hát az is egy kábeltévé szolgáltatás, de nyilván nem arra gondoltam. olyan helyen, ahol a tévé tunerje régi, és amiatt szemcsés a kép (erre én is akkor jöttem rá, mikor a 10 éves 92 centis CRT-met lecseréltem egy 94 centis LCD-re, na ott a kép penge) nem pedig maga az adás illetve az átviteli képesség rossz. szóval ott jól jön, hogy a "digitális minőség" beköszön a lakásba, és nem a tévé tunerjét használod.... a CRT-n egyébként is jól mutat a digi, a blokkosodás szinte alig látszik, képélesség, kontraszt meg sose volt azt meg úgyis masztolja...LCD tévénél lehet jó minőségű tunerrel jó képet kapni kábelen is, kiderül, hogy mennyire gáz, vagy mennyire nem...addig, míg le nem cseréltem a tévét, én is többször hívtam ki a szerelőket, egyik adás jobb volt, másik rosszabb, de tökéletes sosem...most a jó a kép, nem ugrál, nem megy el...
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Rick4
félisten
az eurosport 2 csatornák java részt a 13 fok keletről foghatók, német, francia, román, szerb nyelvvel....de van még vagy 3-4 nyelvvel, az tuti..persze kódolva vannak..
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
janika_(én)
csendes tag
Ha már a minőségről esett szó...
Nálam az egyszerű "földi" antennával fogható TV2 és RTL-klub minősége sokkal jobb mint amit a DigTv nyújt.
A Digin sokszor kockás a kép, néha 5-10 másodpercre elhallgat a hangja miden adón.
(Mielőtt bárki az antenna beállításra fogná a dolgot: a szint 80-85% a minőség 98% a Hyundai beltérin, tehát az antennával nincs gond.)
Ezzel szemben a sima antennával tökéletes a kép és a Nicam-stereo hang.
Sajnos csak ez a 2 adó fogható nálunk így. -
doc
veterán
ez nem a tv-től függ, anyáméknak ugyanolyan típusú TV-jük van mint az enyém, csak egy számmal kisebb (így elvileg még szebbnek is kéne látnom)
az lehet, hogy nálatok szebb a kábeltv képe, ezt nem is vitattam, nálunk egyértelműen egy nagyságrenddel rosszabb a kábeltv, meg még drágább is jóval
LCD tv-n biztos látnám hogy szar, de mivel olyanom nincs (meg mostanában nem is lesz, jó nekem a crt-féle "hardveres zajszűrés" ) így nem zavar
mondjuk nálam amúgy sincs más lehetőség, kicsi falu, vagy digi vagy upc, mikor előfizettem, a upc sokkal drágább volt, így eldőlt a kérdés -
D600
tag
Ezt így nehéz megállapítani, mert nem lehet két egyforma képet csinálni. Az első fotó túlexponált, a másik bemozdult. Tehát fotóról megmondani, hogy jó-e egy adás képminősége, sztem lehetetlen. Egyébként én is azt hittem, hogy a kábeltv-nek jobbak a jelei, de nálunk is a digi a jobb, arról nem is beszélve, hogy a kábelen 14 magyar csatorna jött több, mint 4000-ért.
Nem akarom nagyon fényezni a DIGI-t, de ha valakinek számít az ár akkor jelenleg nincs ellenfele itthon szerintem.
Ismerem a minőséget én is. Van már jópár HD-s filmem, aminél a tv-n még nem látni eléggé a különbséget, de monitoron 1920x1200-ba elég szépen kihozza. -
Rick4
félisten
ez nem két egyforma kép összeillesztve.. ..az egyik a t-kábel képe, és a másik az AV bemenetről érkező digi képe.PIP-es a tévé...mondjuk a narancs alapon levő felirat nem kifejezetten mozdult be...na, elárulom, élőben brutálisan nagy különbség van a két adás között..tény, hogy a fénykép nem adja vissza úgy a dolgot..tévét fényképezni sosem volt szerencsés..
[ Szerkesztve ]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
moland007
tag
válasz janika_(én) #3066 üzenetére
Osztom a véleményed ma el is küldtem a diginek a felmondást! Kb mire számithatok mert a bekötés az lassan ment.
55A83J
-
Enemy
aktív tag
Egy levél ami elment..
DIGI KFT
1134 Budapest Váci út 35.
Tel: 06 40 180 180
Fax: 06 1 707 6700Tisztelt Ügyintéző!
A problémám november 20-a előtt kezdődött.
A kép szétesett négyzetekre, a hang akadozott.
Az elmúlt időszakban sok jótanáccsal láttak el az ügyfélszolgálaton.
- húzzam ki 15 percre a készüléket a konnektorból
- beaktiválták ismét a kártyákat
- csináltam egy teljes csatorna beállítást mindkét beltérin…stb..
- a bejelentett hibákról hibabejelentőt nem vettek fel!
Többször jelezték ez központi hiba. A hiba nem bosszantó ha nem főműsor időben van.
A főműsorban sugárzott filmet nem tudtam végignézni mert a kép szétesett és a hang elakadt. A hibát nem tudom csatornához kötni. Volt amikor csak egy sor volt hogy a kép alsó harmadán esik szét a kép. Előfordul hogy a órákon át jó aztán egy reklám után folyamatosan jön a hiba .. nem tart kb 1-2 másodperctől 10 percig.. ..
Többször előfordul hogy egyes csatornákon nincs magyar hang. Ügyfélszolgálatot felhívva értetlenül néznek ..Hallgatnak. Jellemző hogy hozzá nem értőkét kezelnek.
Szomorú hogy a hibát novemberben jeleztem és mindig csak egy pillanatnyi gyorsan elintézhető megoldást javasoltak. A hiba nem oldódott meg egyetlen alkalommal sem. Hiba naplót, hibabejelentést nem készítettek.
Se tartozásom. Se elmaradásom nincs.
A hibabejelentésemet rögzíteni nem tudták mivel a befizetésem nem érkezett be. A szolgáltatásért havi 2700 ft ot fizetek. A Tv müsor élvezhetetlen. Sajnos szoba antennát kell használnom egyes csatornákon a főműsorban leadott filmek megtekintéséhez.
Érthetően: fizetek egy szolgáltatásért amit a szolgáltató csak részben teljesít, és annak ellenére hogy a szolgáltatás árát feladtam postán(csekken) nem hajlandóak hibabejelentőt felvenni addig amíg a pénz be nem folyt!?December közepén a szerelő megnézte a beltérit, kicserélte az egyiket. A cserélt beltérin a kép élesebb de a négyzetekre való szétesés mellett meg-meg áll 1-1 másodpercre.
A csere után néhány nappal még december 24 előtt a hibát ismét bejelentettem. A két ünnep között szerelő nem keresett a hibát nem hárították el. A 72 órás szervizelési idő 2-3x is lejárt.
A hibát december végén (29-30) ismét bejelentettem. Panaszt vettek fel. Megígérték hogy valaki meg fogja nézni.
Január 2- án telefonált egy úr hogy itt áll a ház előtt hogy tud bemenni. Mint kiderült neki adták meg a címem ( valamit összekevert)de ö sajnos Dinnyésen van és kijönni nem tud. Adott egy telefonszámot amit hívjak én és egyeztessek időpontot mert Siófok nem hozzá tartozik. Mivel senki nem keresett én ismét felhívtam az ügyfélszolgálatot sokadszorra ismét megtettem a bejelentést. Ismét adtak egy telefonszámot amit nekem kell hívni!
Se a január másodikán kapott telefonszámot nem vették fel sem a fehérvári com-2 kft telefonszámán(vezetékes, mobil) nem jelentkezett senki!Amennyiben a hiba javítását nem kezdik meg a mai napon, akkor 2008.01.07-én a levelet a fényképekkel együtt a Fogyasztóvédelmi Felügyelethez küldöm tovább.
név..cím
Siófok, 2008. január 4
.A 7-én kézhez vett levélben tájékoztattak arról hogy a beltéri egységet kicserélték és azóta nem éltem hibabejelentési lehetőséggel.Ebben csak az a furcsa hogy dec 20-án volt utoljára szerelő a lakásban..
Aznap kb 1-2 óra múlva felkeresett a szerelő . kicserélte a fej egységet.
A vétel nem változott. Rossz és nézhetetlen..idegesítő.. stb
Felmondtam..
Szervíz korrekt ..
Ügyfélszolgálat tré .. minden ügyfélszolgálatos mást mond.. és totál hülyének néznek..összességében kb 25x telefonáltam a hiba miatt .. alkalmanként kb 7-14 percet..
ez tényleg a román upc!„Ragaszkodni a dühödhöz pont olyan, mintha mérget innál, és azt várnád, hogy a másik haljon meg tőle.” (Buddha)
-
Rick4
félisten
ilyen levelem nekem is van, nem is egy. ez viszont meghaladta az értelmi képességeiket, tavaly augusztus óta csendben vannak..
Tisztelt EMKTV Kft!
Kaptam Önöktől egy fizetési felszólítást 2007 augusztus 1-jei keltezéssel, miszerint 22287 ft tartozásom van. A szerződésem száma xxxxxxxxxx. Ezt a tartozást vitatom, és a következőkkel indoklom.
A Digi Tv szolgáltatást 2007 januárjában rendeltem meg Illés Tibor antennaszerelőn keresztül. Ő 2007. január 30-án felszerelte a műholdvevő fejet tükörrel (kültéri egység), melyről azt nyilatkozta, hogy meg kell vásárolnom, ugyanis a Digi Tv nem ad (elfogyott). A szerelő azt is mondta, hogy erre garancia sincs, de ha felmondom a szolgáltatást, legalább nem kell leadnom. Ettől függetlenül mondtam, hogy mégis ragaszkodnék a Digi Tv által adott kültéri egységhez, de ez nem volt megoldható. Az előfizetői szerződésemen is a „csak beltéri egység” rubrika van beikszelve. Az általa kiállított számlán külön tételként szerepel a fej és a tükör 3800 ft értékben, mely így mindenképp a saját tulajdonom. A Digi Tv ÁSZF-jében, a 3.2-es pont tartalmazza, hogy a Digi Tv milyen eszközökkel tudja biztosítani számomra a szolgáltatást. Az Önök ügyfélszolgálatán érdeklődtünk a kültéri egységgel kapcsolatban, ott azt a hivatalos tájékoztatást kaptuk, hogy olyan nincs, hogy a Digi Tv ne adna fejet és tükröt. Kértük is akkor az ügyfélszolgálatost, hogy ha meg szeretnék nálunk kezdeni a szolgáltatást, akkor küldjék el az általuk biztosított eszközöket. A saját tulajdonú fejet és tükröt leszereltem és azóta is várom, hogy megérkezzen az Önök által biztosított eszköz. Mivel a kültéri egységek saját tulajdonomat képezik, ezt minden gond nélkül megtehettem. Ebből következik, hogy Önök a saját ÁSZF-jüket megkerülve jogtalanul kérnek tőlem pénzt azért a szolgáltatásért, amit a mai napig nem tudtam használni.
Ezzel kapcsolatban az eredménytelen telefonálgatás után 2007. február 12-én ajánlott levélben írtam le problémámat. A levélhez mellékeltem a szereléshez kapcsolódó számla másolatát is, melyen külön tételként szerepelt a műholdvevő tükör és a fej. Erre a levelemre Bartalos Tünde ügyfélszolgálatos hölgy 2007. április 2-án válaszolt (ikt.sz.: xxxx/2007), miszerint a számlán látható tételek ellenére (kiszámlázták nekem a fejet és a tükröt) az általam kifizetett összeg szerelési költség volt. A panaszom és az ezt alátámasztó bizonyítékok sem voltak elegendőek Bartalos Tündének, hogy a megoldást keresse, elintézte a dolgot annyival, hogy az általam kifizetett összeg szerelési költség volt. Előre nem jutottunk a levélváltással, hiszen a kábel végére csak nem került az Önök tulajdonában levő, és a szolgáltatáshoz nélkülözhetetlen kültéri egység, így a mai napig más módon nézem a tévéműsorokat. A levél kézhezvételétől számítva kb. 15 percen belül hívtam az Önök ügyfélszolgálatát, próbálván meggyorsítani saját költségemre is az ügymenetet. Az ügyfélszolgálatos elmondása szerint Bartalos Tünde aznap nem volt bent a munkahelyén, Ő közvetlen számon elérni nem lehet, csak másnap lesz bent. Ezekután megkértem a hölgyet, hogy írja le a telefonszámomat, nevemet, és jelezze Bartalos Tündének, hogy kerestem, és amint lehetősége van rá, hívjon vissza. Ez április 2-a óta a mai napig nem történt meg.
A jogászommal konzultálva az eddigi tényekből azt állapítottuk meg, hogy Önök részéről súlyos hanyagság és rossz hozzáállás, valamint szerződésszegés állapítható meg, ettől függetlenül kíváncsian várom mi lesz a dolog megoldása az Önök részéről. Természetesen tudniuk kell azt is, hogy az előbb elmondott tényeket bizonyítani is tudom, másrészt innentől kezdve nem tartok igényt az Önök szolgáltatására.
Remélem, levelem olyan olvasó kezébe kerül, aki a cselekedeteit teljes mértékben a törvényi háttér, és a tények ismeretében végzi, és lépése mindkettőnk számára kielégítő lesz.49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
D600
tag
Az előző két hozzászólás a másik véglet. Van aki elégedett és tökéletes számára a szolgáltatás, van aki elégedetlen és nem kapja meg azt amit szeretne. Minden szolgáltatónál van mind a két véglet. Én csak azt mondom, hogy ettől még nem maga a DIGI ratyi, hanem vannak szerencsétlen esetek, hisz nálam rendbe van minden már több, mint 1 éve. Családban két helyen több éve. Ismiknél is több éve, nem tudok panaszról.
Érthető ha valaki a szolgáltatót döngöli ilyen esetekben. Ha nálam így adódott volna én is ezt tenném a helyükbe. -
pojakcs
senior tag
Csatlakoznék D600-hoz.
A működő készülékekhez képest elenyésző számú a meghibásodás. Tudom, ez nem boldogítja azt az előfizetőt akinek nem működik rendesen a digi.
Jómagam szerelgetek is digit, de még egyetlen fizikai hibát sem oldott meg telefonon az ügyfélszolgálat. Vannak néha fogós-ravasz jelenségek, de kellő alapossággal a végére lehet járni még az ilyen időszakosan jelentkező parajelenségeknek is. Ha belegondoltok, nem oly sok "fődarabból" áll egy ilyen vevő. Simán "autószerelői logikával" (motorcsere ) ki lehet szőrni a rakoncátlankodó összetevőt.
Persze ehhez az is kell, hogy ne ellenséget lássatok a szerelőben, van annak elég baja. Többre lehet így menni, mint az ügyfélszolgálati biorobot ba....atásával.Üdv: Csaba
-
molnárszilár
csendes tag
válasz pojakcs #3076 üzenetére
Noss pont leirtad a digitv legnagyobb hibáját!Sima logikával................Hát ne az én kontomra legyen a sima logika!Az szereljen tv-t aki ért hozzá és tanulta is!Nem gyorstalpalon 1 ora alatt!ma már mindenki szereli hentestöl az ácsig közben meg halvány gőzük sincs arrol hogy mit csinálnak csak a jol begyakorolt mozdulatokat csinálják ha meg beszarik valami akkor kicserélnek alkalmanként az én kontomra!Persze pénzért!Hát nekem egy ács vagy hentes vagy autoszerelö ne kössön kábeltévét!Szakemberekre kellene bizni nem kontárokra!Én nem tudok egy tetőt megcsinálni de nem is eröltetem!!!Akinek nem inge ne vegye magára!!!!!
-
Rick4
félisten
válasz pojakcs #3076 üzenetére
én inkább úgy fogalmazok, hogy a központi meghibásodás elég gyakori, akinek van valamennyi műszaki érzéke lazán el tudja dönteni, hogy a digis beltérije melegedett túl az alacsony jelszinttől (by raczandris) vagy a szél tekerte el az antennát, esetleg a multiplexelés okoz ismét gondot a srácoknak.. a felszínre (ide, meg az újságok címlapjára) jutó előfizetői elégedetlenség kevés. el tudom képzelni, hogy akinek tanyán digije van, annak pl nincs is telefonja, vagy ha van, akor feltöltős, és ép fél éve nincs feltöltve...vag tudja, hogy úgysem tudná elmagyarázni mi is van a tévéjével....nincs statisztika erre, a digi nem is szeretne ilyen statisztikát, abban biztos vagyok...
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
molnárszilár
csendes tag
-
pojakcs
senior tag
Nagyvonalakban igazatok van.
Az tény, hogy ennyi szerelőt nem lehetett a szögről hirtelen leakasztani, és biztosan a témában nem teljesen jártas emberek is belevágtak. Az ügyfélszolgálaton lévő embereket meg nem is tudom milyen szisztéma alapján válogatták össze.
Az hogy kinek a kontójára, megint érdekes kérdés. Nekem van némi statisztikám a meghibásodásokról, mivel több százat felszereltem már. 100 beltériből kb. 2-3 megy tönkre, jelemzően az első hét folyamán. A nekem jelzett hibák kb. 70%-a az ügyfél hozzánemértésére, esetleg olvasni nem tudására vezethető vissza. A további 30% a fizikai meghibásodás, esetleg saját balfékségem. Ezeket természetesen 0Ft ellenében javítom. Az előző 70%-t viszont én sem tudom mindig benyelni 300Ft-os benzinár mellett. Ez van , a digi nem fizet egy vasat sem semmiféle meghibásodás javítására.
A központi hibákkal meg nincs mit tenni, ilyenkor szoktam átmenetileg kikapcsolni a telefonomat.
Tanulság, ennyi pénzért sajnos ez van, és keresettek egy normális szerelőt. Avagy levelezzetek az ügyfélszolgálattal, nem lesz egyszerű.[ Szerkesztve ]
Üdv: Csaba
-
Rick4
félisten
válasz pojakcs #3080 üzenetére
Tanulság, ennyi pénzért sajnos ez van...én is ezt mondom, az, hogy valami olcsó, attól még nem lehet rámondani, hogy annyi pénzért jó. persze ha 1 ftért veszel trabantot 5 perc múlva lejáró műszakival, mire számítasz? sajnos sokan nincsenek tisztában vele, hogy a digi ennyiért ilyen, se pénz se akarás nincs a hibák kiküszöbölésére, akinek nem tetszik, felmondhat...na ez viszont nagyon nagy baj, rossz hozzáállás...
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
pojakcs
senior tag
Nem kell ahhoz tanyán lenni. Én Balatonmáriafürdőn élek, kábel tv legközelebb 15km-re, Fonyódon. Ott is 5000Ft körüli összeg (Fibernet), kevesebb magyar csatornával mint a digi, és a minősége is elég érdekes néhol. Régebben csak a UPC volt mint lehetőség, szintén jóval drágábban, kicsivel jobb minőségben. Most legalább van választási lehetőség, és 2700 ,avagy 1200Ft-t szélesebb réteg engedhet meg magának.
Üdv: Csaba
-
D600
tag
OK egyetértek mindenkivel. Csak ne akarja nekem senki bemagyarázni, hogy ez rossz és nem éri meg, mert nekem megéri és elégedett vagyok a szolgáltatásukkal. Azt nem állítom, hogy a legjobb szolgáltató, de viszont a legolcsóbb és nekem az ár számít, mint ahogy a magyar lakosság felének akik létminimum alatt élnek is ez a fontos. Ha valakinek minőség kell fizessen, nekem a célnak megfelel ez is amennyit én a tv-hez jutok naponta.
Aki műholdat szereltet a lakására, vagy házára annak csak kell érteni valamilyen szinten a témához. Vagy ennyire kiszolgáltatná magát, hogy meg se tud mozdulni segítség nélkül? Ők felszerelik, beüzemelik, de azért mégse logikus az hogy onnantól mindenért fizetnem kelljen ha valami gondom van. Kis problémamegoldó képesség és netesolvasás után rá kell jönni a dolgokra. Vagyis nem kell. Hanem inkább nem árt a mai világban univerzálisnak lenni, vagy rámegy a gatyád is.
De ugyanez van az internetnél is. Ott sem kapja meg mindenki a megrendelt sávszélességet, pedig aláírta a szerződést, melyben egyértelműen ott állnak a minimum garantált sebességek. Vagy nem olvasta el, vagy bízott benne, hogy vele nem fordulhat elő ilyesmi. Pedig a sávszélesség nagyon sok dologtól függ.
-
Rick4
félisten
egy valamit érts meg: ha egy szolgáltatást megveszel 2700forintért, akkor annak nem úgy kell működnie, hogy folyamatosan szar, de csak 2700ft, hanem normálisan működik, és csak 2700ft. ez egy normális állapot...nem pedig az, hogy jó jó, néha vacakol, de csak ennyi meg annyi.
Aki műholdat szereltet a lakására, vagy házára annak csak kell érteni valamilyen szinten a témához...ennek semmi köze a valósághoz...Kis problémamegoldó képesség és netesolvasás után rá kell jönni a dolgokra..mint említettem a digi előfizetők nagy része még műszaki érzékkel sem rendelkezik, nemhogy internettel....ismerek olyan embert, aki 46 éves, 20 éve építésveztő, tehát műszakilag nagyjából oké, de pl az autóban nem tudja hol van a vízpumpa, a számítógépen meg képtelen 2 kattintással egy mappát csinálni...
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
D600
tag
hanem normálisan működik, és csak 2700ft.
Én ebbe a kategóriába tartozok az eddigiek alapján amit tapasztaltam velük kapcsolatban.
Sajnálatos, hogy sokan mások nem. De ami elromolhat az is el is romlik X százalékos aránnyal, ez szinte törvényszerű és nem biztos, hogy mindig a szolgáltató tehet erről. De éljünk a valóságban, ha simán megy minden akkor soha nem találkoznánk a bürökráciával, amely az egész világot jellemzi. Bármikor probléma van valamivel, akkor végünk, ki vagyunk szolgáltatva és türelmesen segítségre várva reménykedhetünk, hogy lesz megoldás rövidesen. Vagy nem.
Bekötéskor magam is tapasztaltam, hogy hatalmas megrendelési igényt kell kielégíteniük. Egyszerűen olyan várólistára kerültem, ami hónapokba tartott volna, ha nem intézem el magamnak, hogy 1 héten belül bekössék. Akkor azt mondták, hogy hetente 100 DIGI csomagot tud küldeni nekik a központ, nem ők tehetnek róla, hogy nagyon sokan várakoznak. Hallottam már nem egy olyan esetről, ahol már negyed éve, fél éve aláírták a szerződést és még nem jutottak el hozzájuk.
Nem védem őket, de ha egyszerűen az új megrendeléseket nem tudják kielégíteni, olyan hatalmas a roham a DIGI-ért, akkor feltételezem, hogy a régebbi ügyfelekre még ennyi idejük sem marad, mint az új bekötésekre. Lehet csak erre felénk ilyen népszerű a DIGI, ezt nem tudom. De tény, hogy minden második lakáson kint van az antennájuk. -
molnárszilár
csendes tag
Az a baj hogy bevállaltak mindent alámentek mindenkinek az árának most meg annyi a megrendelö hogy nem tudják teljesíteni!Sokat akartak bezsebelni!Annyit kellett volna amit el is birnak látni!Aztán meg csodálkoznak hogy sorba mondják le mert nem müködik!Ha te megveszel egy tv-t hazaviszed és bekapcsolod!Nem kell utánna hetente szerelned mert 1.nem biztos hogy értesz hozzá(80%) 2.azért vetted meg hogy nézd!!Ha nem jo visszaviszed és kicserélik !De nem hetente!!!!!
-
D600
tag
válasz molnárszilár #3090 üzenetére
Na igen, valóban így vannak, nem tudják teljesíteni.
De a kettő között amit mondtál azért van különbség. A TV az egy elektronikai árucikk, a DIGI pedig szolgáltatás. -
pojakcs
senior tag
Már ne is haragudjatok, de olyan dolgokat írtok, ami egyszerűen nem igaz, és finoman fogalmaztam!
egy valamit érts meg: ha egy szolgáltatást megveszel 2700forintért, akkor annak nem úgy kell működnie, hogy folyamatosan szar, de csak 2700ft, hanem normálisan működik, és csak 2700ft. ez egy normális állapot...nem pedig az, hogy jó jó, néha vacakol, de csak ennyi meg annyi.
Nem igaz hogy folyamatosan szar! Vannak időszakos központi hibák, és vannak az előfizetőnél adódó problémák, de az utóbbi javítható!
mint említettem a digi előfizetők nagy része még műszaki érzékkel sem rendelkezik,
Ez így igaz, de ezzel sem szokott sok gond lenni. Nagyon sok 80 év feletti embernek csináltam digit, és a csatorna le-föl gombokat mindegyik tudja nyomogatni, mást meg ne piszkáljon.
Aztán meg csodálkoznak hogy sorba mondják le mert nem müködik!
Ez egyszerűen hazugság! Nálam a kb. 500 eddigi előfizetésből egyet mondtak vissza, mivel elköltözött az ügyfél, és az új lakhelyén (panel) nem volt felszerelhető a digi, így maradt a kábel.Az hogy kettőtöknek minőségi vagy nem tudom milyen problémája van a digivel, egyáltalán nem azt jelenti hogy alapvetően szar az egész. Ha úgy gondoljátok hogy nem jött be nektek ez a szolgáltatás ,vissza kell mondani, váltani másikra, de abszolút nem etikus szerintem ez a csúsztatásokkal teli köpködés a digire.
Üdv: Csaba
-
molnárszilár
csendes tag
válasz pojakcs #3092 üzenetére
Én nem köködök csak a véleményemet mondom el!Szerinted az igazság hogy több mint fél év alatt nem lehet az a rohadt bocsánat rossz rendszert megjavítani????Mindig csak kifogások!!!!Most ezt kell cserélni most azt de sohasem jo!!!!!!!!!!Elhiszed hogy idegesítő???Igen felmondtam a digitv-t!Vigyék a kártyát!Lehet hogy a te ügyfeleid nem panaszkodnak mert te ügyes vagy!!!De pl az én ismeretségi körömben nagyon sokan panaszkodnak csak nem hivják fel az ügyeletet mert tudják a választ:majd megcsináljuk............... A pesti központrol merg annyit hogy 1 napig hivtam őket folyamatosan de minden szerelö foglalt volt csak vártam közben szolt az a jo kis zene Az is az én kontomra ment.....................
-
Rick4
félisten
válasz pojakcs #3092 üzenetére
akkor nem tudom, te mit ítélsz meg jónak (folyamatosan jó) de több csatorna van, amit a hivatalos PAL szabvány (720X576) helyett 408X576ban nyomnak, 106kbps-es agyontömörített hanggal, se nem szabványos, se nem kielégítő.(visszakérdezek, ez nem igaz?) ez persze teljesen függelten a rendszeres nyik, flikk, mekk-enésektől, a blokkosodástól, meg a többi hibától, a szolgáltató a lehetséges minimumot sem nyújtja, mert ez a tevékenység sem működik zavartalanul. (visszakérdezek, nem igaz?) ha az előfizető kültéri egysége normálisan be van állítva, akkor a beltérin a jelszint tuti 60-70% körüli (most ne menjünk bele konkrét SNR értékekbe, pongyolán fogalmazok a jelszinttel, de a lényeg, hogy szélcsendes, napfényes időben nem kellene arra számítani, hogy a szerelési hiba miatt nincs szolgáltatás, mégis gebasz van, nyik, flikk, mekk...blokk. stbstb) (visszakérdezek, nem igaz?) én nem arról beszéltem, hogy elmegy a jel, mert rosszul lett felcsavarozva a tükör...
a 2700ft egy szabványok szerinti szolgáltatásért jár, többek között azokat a normákat kellene betartani, ami ma magyarországon érvényben vannak. mint már többször említettem, a digi ÁSZF-je 95%ban határozza meg a kötbérezhetőség határát, vagyis ha a műsoridő 100%-ából (természetesen időben) 6%-ot szolgáltatáskimaradással kell az ügyfélnek tölteni, akkor már járna neki a kötbér. onnantól kezdve, hogy a beltéri a digié marad, és csak kihelyezést választott az ügyfél, neki teljesen mindegy, hogy központi hiba van, vagy a beltéri nem megy, a digi tv nem tud számára szolgáltatni. ennyi...de mondd ki nyugodtan, ha hazudok..
onnantól meg igazán büdös a dolog, hogy a meglévő hibák nagy része folyamatosan, rendszeresen visszatérő hiba, vagyis vagy nem tudnak, vagy nem akarnak megbírkózni a problémával. ez ugye újabb kérdéseket vet fel, kinek áll érdekében így egy ilyen rendszert üzemeltetni, én sok logikát nem találok benne...elmélkszem, anno a sportklub hónapokig 10FPS-sel nyomta a műsort, igaz csak heti 20-30 órában volt így, akkor ezt már temegfelelő szolgáltatásnak nevezed, ha nem tévedek... gondolom páran csak beszóltak, ez a hiba nem az a kategória, amit mondjuk 1 hét alatt ne lehetett volna elhárítani...de mondd ki nyugodtan, ha hazudok..
[ Szerkesztve ]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
D600
tag
válasz molnárszilár #3093 üzenetére
Már akartam kérdezni, hogy mind a kettő beltérid rossz volt? Vagy csak az egyik? Itt nálunk utána jártam, hogy mi a helyzet akkor, ha valami történik a beltérivel, mert épp a szerződést írtam alá, amikor egy ügyfél várakozott akinek elfüstölt a beltérije és pont cserére ment be. Tehát ha valami gond van a beltérivel, akkor itt be kell vinni a digisekhez és intézik a cserét. Ugyanúgy, mint minden árut amit megveszünk.
Ha jól értettem nálad még nem cserélték ki. Szerintem egyszerűbb lett volna bevinni hozzájuk amikor arra jársz a rossz beltérit, mint fél évet várni arra, hogy ők ráérjenek és ülni arra várva, hogy legyen adás.
Nincs más, menj a UPC-hez dupla áron. De mivan ha náluk is ugyanez történik veled? Mert én olvasgatom a UPC fórumokat is és hát kövezik rendesen a szolgáltatót ott is. Ha az sem jön be, melyik lesz a harmadik?
Rick: Én ezeket nem tapasztalom a tv-men. Nem lehet csak egy bizonyos márkájú és tipusú beltériknél jön elő ez a probléma?
[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
Ugyanúgy, mint minden árut amit megveszünk...vagyis a terméket meghibásodás esetén a szakszervizbe, vagy a vásárlás helyére kell visszavinni. mivel azok a digisek max elosztó, meg dealer, nem szakszerviz, így marad a vásárlás helye, ami ugye az a hely, ahol az illető lakik, ahova felszerelték neki a cuccot...megint egy lehúzás...
[ Szerkesztve ]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
pojakcs
senior tag
-
Kiskutya
veterán
szerintem meg szar az osszes szolgaltato! lattam mar a upc/direct-et nekunk /pill digi van anyameknal meg szabolcs tv ja es 1ik havernal t-home de megmondom oszinten hogy mid1ik szar majd ha bejon a hd kozvetites akkor lehet azt mondani hogy szep a kep. addig maradok a hd filmeknel amit szgeprol nyomok lcd tv-re!
hmm...
-
kano
nagyúr
válasz pojakcs #3098 üzenetére
Én is ezt mondom. Ide jön osztani az észt de mindig ua. a vége a mondókának.
Felesleges szólni, lepörög róla.„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Társtopikok:
● DIGI internet
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI vezetékes telefon
- Overwatch 2
- Filmvilág
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Telekom mobilszolgáltatások
- Macska topik
- Netflixesedik a YouTube, AI gyárt rá videót
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- LG OLED65C11LB Smart OLED Televízió, 164 cm, 4K Ultra HD
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U745 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- HP ProBook 450 G6, 15,6" FHD IPS, I3-8145U CPU, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, Számla, Garanci
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i5-1235U I 16GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia!
- HP ProBook 450 G5, 15,6" HD, I5-7200U CPU, 8GB DDR4, 128GB SSD, Nvidia 2GB VGA, WIN 10/11, Számla, G
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen