Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zolee11
senior tag
Sziasztok.
Fontolgatom, hogy előfizetek erre a ganajra , de itt olvasgatva elbizonytalanodtam. Mennyire jellemző az, hogy nem lehet nézni 1 adást? A szolgáltatás összessége elfogadható? Én sokat nem tévézek, de az nagyon tud idegesíteni ha valami faxa műsort nem tudok nézni, mert épp hangyák háborúja 4 megy, vagy ugrál a kép, nincs hang, vagy az késik 5 mp-et...
De ritkán az ilyet is elviselem.Köszi a válaszokat.
no brain, no problem
-
Rick4
félisten
válasz Zolee11 #3701 üzenetére
nézz meg egy ismerősnél egy fél órát, meglátod mi szokott lenni. mostanában relatíve jó, talán már nem lesz olyan, hogy hetekig nézhetetlen, de az a baj, hogy ezek a hibák nem a műszaki korlátokból adódnak, hanem az emberi nemtörődömségből, pont ezért nehéz kilábalniuk belőle. de előbb utóbb csak kirugdalják azt a pár hanyag embert...egy mónika sót nem gáz megnézni, de ha a kedvenc filmednél nyekk, mekk van, az zavaró. egyébként már az is egyre ritkább.. milyen tévén néznéd?
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Zolee11
senior tag
Munkatársamnál láttam egyszer, amit az idő alatt láttam az annyi volt, hogy egy adott csatornán néha elugrott a kép mintha 16:9-es arányú lett volna, ill. nagyon ritkán elakadt a hang. Sima 55 cm-es tv-n nézném, ill. lenne egy nagyobb is de ott a sima kábeles is "pixelesebb".
Emberi nemtörődömség... az a legjobb. Ki kellene rugni az összes vezetőt az alattvalókkal együtt... Dühítő tud lenni, hogy le se tojják, hogy valamit csinálni kellene.
Ezen még egy párat alszom azért. Inkább más szolgáltatót választok, minthogy ezzel idegesítsem magam.no brain, no problem
-
Rick4
félisten
válasz Zolee11 #3703 üzenetére
igazából az a kérdéses, melyik csatikat nézed, vannak notórius rosszalkodók, meg egész tűrhetők. a vicc az, hogy ezek a problémák akarással megoldhatók, így végülis elvben lehetne számítani arra, hogy gyorsan megszűnnek. csak ugye a gyakorlat az rendszerint nem egyezik az elmélettel..
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Zolee11
senior tag
ha jól értem, akkor nincs is olyan csatorna ami tökéletes lenne és soha nem lenne gond vele. lehet jönni itt az intergalaktikustéridőkontinúm súgárzással meg mindennel, de a régi műholdas csatornákkal akkor miért nincsenek ilyen gondok, mert nekünk sokáig volt olyan, és soha nem volt semmi gond, kivéve mikor a vihar már szedte le az antennát...
igaz az analóg, de ha az jobb, akkor mit kell itt erőltetni a rosszabbat...
hát asszem kihagyom, maradok a jelenleginél, mert ezzel semmi gond nincs legalább, azon kívül, hogy aranyáron van.no brain, no problem
-
hoby36
senior tag
Küldtem a kö... ügyfélszolgálatnak 2 hete 1 levelet,hogy szüntessék meg számomra a szolgáltatásuklat. Ezt írták vissza.
Amennyiben az Előfizető a 24 hónapos hűségnyilatkozat tartama alatt az Előfizetői Szerződést felmondja, a berendezés esetlegesen fennmaradó törlesztő részletei egy összegben válnak esedékessé, valamint Előfizető köteles szerződésszegés jogcímén Szolgáltatónak 40.000.-Ft (negyvenezer
forint) meghiúsulási kötbért megfizetni. Amennyiben az előfizetői felmondásra a 24 hónapos hűségnyilatkozat második 12 hónapjának tartama alatt kerül sor, Előfizető köteles megfizetni az esetlegesen fennálló díjhátralékát is.
Hát bekaphatják.A logikában semmi sem véletlen!
-
-
Füleske
addikt
Ezt akkor kellett volna meggondolnod , amikor aláírtad a szerződést.Benne van , el lehet olvasni. Szerinted miért nem kellett havidíjat fizetned az első évben ? Mert a digi a máltai szeretetszolgálat ?
Mod : minden csere beltérihez új szerződést kell írniuk.[ Szerkesztve ]
-
-
D600
tag
válasz Latency #3687 üzenetére
Most azt akarod mondani, hogy te jobban láttod helyettem amit én látok? Kinek ismerte el? Lehet egyikőtöknek egyik ügyf.sz. ezt mondta, a másik már mást mond, a harmadik meg le tagadja, hogy hiba van.
Csak mondd, melyik csatornát vegyem fel 1 óra hosszáig és melyik időszakban?
-
Kiskutya
veterán
bazze az ugyfelesekrol ne is beszeljunk az oktoberi szamlank elkavarodott es nem vettuk eszre hogy nem fizettuk be mult het csutortokon bekapcsolom a tvt nincs adas hivom oket hogy mi a picsa van akkor mondjak hogy tartozas mondom fasza se felszolitas se semmi.. kerdezem tole hogy mivel nincs meg a szamla hogy fizessem be. lediktal 1 szamlaszamot azt mondta arra. penteken nem volt idom ezert hetfon utaltam el lovet hazajovok delutan mi fogad 1+ szamla a felszolitassal.... gondoltam magamba fasza mivel a bankba fel orat vartam mire utalni tudtam de errol nem szolt az ugyfelszolgalatos hogy kapok + csekket amire befizethetem... mind1 hivom oket hogy atkuldenem emailben az utalasrol a bizonylatot kapcsoljak mar vissza a szolgaltatast erre a valasz azt nem lehet 3-5 nap mire lekonyvelik mondom mind1 nem erdekel kibirom tv nelkul azert ma csak felhivtam oket hogy hetfotol sikerult 1 elkonyvelni a befizetesemet erre mi a valasz hogy csak akkor kapcsoljak vissza ha mar a februarit is befizetem mert meg azt nem latjak............. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa megkerdeztem tole hogy ott fogyatekosok dolgoznak mert ezt nekem senki nem mondta az elozo 3 ugyintezobol 1 se hogy erre figyeljek oda. holnap megyek befizetem kivancsi vagyok a folytatasra de remelem ezeket a napokat nem kell kifizetnem....
ja ezt el is felejtettem en arra is rakerdeztem hogy a +csekket miert a kikotes utan es miert nem elotte kuldik hogy az embernek legyen meg ideje befizetni na erre nem tudtak valaszolni.
hmm...
-
D600
tag
válasz Kiskutya #3714 üzenetére
Ezért is mondtam, hogy hagyjuk azokat a dolgokat amiket egy ügyfél szolgálatos mond valakinek. Nem a digi ismeri el, hanem azt a szerencsétlent felveszik próbaidőre, odaültetik és mond valamit ami épp eszébe jut. Mindegyik mást, egyik nincs tájékoztatva, másiknak elmondják, hogy mivel rázza le az ilyen hibával jelentkező ügyfeleket.
-
Rick4
félisten
remélem ezt te sem gondolod komolyan...ha beülsz egy fogorvoshoz, gondolom nem úgy fogod fel, hogy te vagy a 3. betege életében, és ha szerencséd van, nem rontja el a fogsorodat....de mondhatnám a szakácsot, taxist, főleg buszsofőrt, ha ezek nem azt csinálják amit kell, marha nagy balhé lesz belőle, nem? .....olyan nincs, hogy beültetik, és csak nyomja a vakert, előbb be szokták tanítani...de úgy látszik, itt erre tanítják őket..
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
kano
nagyúr
Én a Boomerangot és az F&H-t nem találtam tegnap. Most is fent vannak?
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
kano
nagyúr
Ez meg szokott történni más ügyfélszolgálatokon is. Na de azért feltétel lehetne a minimum 70-es IQ, mert néha akkora IQbetyárok, hogy egy értelmes szót is nehéz kihúzni belőlük. Legalább értelmesen és kultúráltan tudjon beszélni.
Természetesen tisztelet a kivételnek, mert azért vannak onnan is akik adtak jó ötleteket.[ Szerkesztve ]
„Háborúban elszántság, vereségben dac, győzelemben nagylelkűség, békében jóindulat.” Winston Churchill "Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!" "The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." Stephen Hawking
-
KovácsGéza
tag
Ezt a pofátlan és aljas hazugságot olvassátok el, amit a Dili Tévének volt mersze a pofámba dörgölni.
A CN magyar hang hiánya miatt írtam nekik egy panaszos e-mailt, gondoltam a hiba után kicsit kompenzáljam már magamat.
A levelem szövege:[I]Tisztelt Digi Tv Ügyfélszolgálat!
Sajnálattal tapasztaltam, hogy a kínálatukban szereplő Carton Network csatorna hosszú napokig csak angol nyelven volt elérhető szép anyanyelvünk helyett.
Mivel a hiba több mint 72 órán keresztül fennált, ezért ezt az Önök részéről szerződésszegésnek tekintem.Emiatt tisztelettel kérem Önöket, hogy előfizetési díjamban ezen veszteséget szíveskedjenek jóváírni. Az ügyet közvetlenül Önökkel kívánom rendezni, külső hatóságot egyelőre nem kívánok belevonni az ügybe.
Várom szíves válaszukat!
XY
Szerződésszám: 1234567[/I]Íme felháborító válaszuk:
[I]Tisztelt X Y!
Tájékoztatjuk, hogy a hiba nem róható fel a Szolgáltató részére, tekintettel, hogy a csatorna szolgáltató londoni központjában volt hiba.
A fentiekre való tekintettel nem áll módunkban jóváírásban részesíteni.Megértését és türelmét köszönjük!
Tisztelettel:
Bartalos Tünde
DigiTv ügyfélszolgalat[/I]Pontosan tudjuk jól, hogy hazudik, mivel ugyanebben az időben a Tré-kábelen és a UPC-n volt hangja a CN-nek. Iszonyatosan felbaszták az agyamat, vissza is írtam nekik, hogy hazudnak, és TELJESEN BIZTOS, hogy feljelentem őket. Ha nekik jobban megéri pár százezer bírságot fizetni, mint nekem pár ezret vissza, akkor legyen, rajtam ne múljék!!!
[ Szerkesztve ]
Monsieur! Azonnal kovessen engem, bitte!
-
Kiskutya
veterán
válasz KovácsGéza #3721 üzenetére
a digi ugyeflszolgalata 1 kalap szart nem er eddig 1x sem tudtak normalis informaciot adni vagy a problemamban segiteni.
es ezzel az a legnagyobb gaz hogy szerlot se tudnak kuldeni mint pl a t-kabel vagy upc akik ugye dijtalanul kijonnek es megcsinaljak ha gaz van.
a 3714-hez meg annyit hogy mas ugyfelszolgalatra ha bekuldom a befizetett csekket akkor azonnal visszakapcsoljak a szolgaltatast na ez itt nem megy mar tobb mint 1 hete nincs tvm az ugyfelszolgalat hibaja miatt.(en abban sem vagyok biztos hogy megkaptam azt az oktoberi szamlat mert eddig soha nem volt gondom masoknal)
[ Szerkesztve ]
hmm...
-
Rick4
félisten
válasz KovácsGéza #3721 üzenetére
áááá, ez a picsa már nekünk is próbálta a baromságait beadni...lefénymásoltam a digis szerelő által adott számlát, és mondtam, hogy megvetette velem a fejet és a tükröt, mit saját tulajdonomként kezelek. kértem, hogy hozzák ki a saját fejüket tükrüket, hogy a szolgáltatást nálam el tudják kezdeni. mire írta, hogy a számlán szerelő összeg szerelési költség volt...
a te esetedben hivatkozhattál volna az ÁSZF-jükre:
mert szerintem ez lazán az ő érdekkörük, és elhárítható is lett volna. csak azért kár a londoni központra fogni, hogy másra kenjék, ugyanis a t-kábelen fogható CN-nel semmi baj nem volt, magyarul beszélt...49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
sgery
őstag
A legkapcsolásokhoz annyit, hogy az nem felszólitó levél amit küldenek hanem közlik rajta a tényt hogy lekapcsoltak. A felszólítás minden havi számla alján van, még azt is rá szokták irni hogy 30nap múlva korlátoznak.
Erre azt tudom mondani, hogy 100ból 40ember elolvassa a többi csak fizet mint a hü..e. Én bármit kapok átolvasom, ha nem kapok a megszokott időben akkor meg hivom az ügyfélszolgálatot. ennyi. Mert csodák nincsenek, ha nem kapsz számlát akkor nem ajándékból hanem valszeg a posta kevességéből..
Persze, nem mondom hogy mennyivel barátibb lenne ha küldenének egy sms-t vagy felhivnák az ügyfelet hogy fizess be barom... De ezt pedig szerintem azért nem teszik, mert a lekapcsoltak 70% azért lett lekapcsolva mert egyáltalán nem fizetett, nem csak egy havit. És ugye sok olyan ügyes ember van, aki megrendeli nem fizet lekapcsolják fél év múlva újra rendel egy digit picit más névre aztán megint nézheti fél évig ingyen a digit... Múltkor volt szerencsém egy ilyennel beszélni, volt pofija felhivni hogy kell neki távirányitó, én meg elküldtem hogy ne nézzen engem hülyének, fizesse be a másik előfzetését akkor majd beszélhetünk róla, és örüljön hogy volt olyan hülye a szerelő hogy bekötötte egy felfüggesztett embernek ....
Az ügyfélszolgálatról annyit hogy sok egyetemista dolgozik, mert Mo-on ugye nem lehet úgy egyetemre járni hogy ne doglozz közbe... Valamint minden ügyfélszolgálaton vannak hülyék ez kétségtelen, vegyül példának haveromat aki eddig diginél dolgozott, kirúgták majd átment a upc-hez. De ő hülye maradt... Amúgy jó hogy dolgozok itt is egy kicsit, mivel önéletrajzomba benne van hogy dolgoztam fél évet a diginél már bármelyik ügyfélszolgálatra felvesznek
De azért én nem vetném össze pl. a digi és a upc ügyfélszolgálatát egy lapon, mert a két cég nagyban eltér. Csak számoljatok utána mennyi lehet a diginél a bevétel, és azt szorozzátok meg 50-el és kijön a upc-é. Ezért talán többet megengedhet magának.
Azt pedig mellékesen megjegyzem, ha feljutnék vezető körökbe akkor nem 1embert rúgnék ki és alakitanám át gyökeresen az egész rendszert. Mert tény, hogy ügyesebben is meg lehet oldani ebből a bevételből is.[ Szerkesztve ]
FurTv-s Lapeno figurát keresek, aki tudja hol lehet venni szóljon!!!:)
-
sgery
őstag
Amúgy mindjárt itt a tavasz, kilépek és bedobok majd egy szép irományt a blogokhoz
Persze már tudom mit nem lehet beleirni, mert tavaly a mekiről irtam egy weboldalt másnap meg is ismerkedhettem a vezérigazgatóval és ügyvédeivel. Kár hogy a szép munkámért sose jöttek volna be A lényeg hogy jól eldumáltunk, de sajnos nem vették fontolóra az ötleteimet, hogy ne mérgezzük és hitessük az emberekkel hogy a meki jó...FurTv-s Lapeno figurát keresek, aki tudja hol lehet venni szóljon!!!:)
-
Kiskutya
veterán
en csak 1 szamlat nem fizettem be es azt is azert mert nem kaptam!!! nem tunt fel nekik hogy a 10. havi nincs befizetve de onnantol minden havi beerkezik???? azt beismerem hogy en is hibaztam mert nem olvastam el minde reszt a kovetkezo szamlakon de azota 3x beszeltem az ugyintezokkel es mindig felrevezettek azert nemtok meg tvt nezni!
az meg nem igazan szamit hogy mennyi a bevetel ha valamit csinalnak az tegyek normalisan.
a nagy aruhazakban is nagyobb a bevetele mint a kicsiknek megis jobb a kiszolgalas es az ugyuntezes a kicsiknel.
[ Szerkesztve ]
hmm...
-
sgery
őstag
válasz Kiskutya #3726 üzenetére
azért a nagyáruház teljesen más dolog, egy tescóba minimálbérért kedvesen fogsz kasszázni? 100hogy nem...
hogy érted hogy kisebb bevételből is legyen jobb? a bevétel korlátozza az ügyfélszolgálatosok számát, illetve azt is hogy egy emberre mennyi tanitás/fejlesztési idő jusson. Ezt már rég leírtam, ha jobb ügyfélszolgálat lenne akkor nem 2700ft lenne a havidíj.Az hogy csak számlát nem fizettél kinek tünne fel? leszólnak hogy akkor ma a 10.havi tartozókat kapcsolják ki. Beirják a számitógépbe, hogy akinek van 10.havi tartozása azt kikapcsolják. A többit nem nézi a gép, autómatikusan kapcsol ki.
Aki tartozik amúgy fizesse be vmelyik központi irodába és még aznap visszakapcsolják!FurTv-s Lapeno figurát keresek, aki tudja hol lehet venni szóljon!!!:)
-
Kiskutya
veterán
hmm ez erdekes nekem kozponti irodarol nem beszeltek csak azt mondtak hogy utaljak! amugy nyiregyhazan lakom es nemtom itt van e kozponti iroda.... nem az ugyfelszolgalat letszamarol beszelek hanem arrol ha mar ott ul valaki akkor legalabb hiteles es pontos infokat kapjak tole es segitsen abban ha mar bamba voltam hogy mihamarabb nezhessem a tvm.....
[ Szerkesztve ]
hmm...
-
sgery
őstag
válasz Kiskutya #3728 üzenetére
hát központi iroda székesfehérvár, budapest, miskolc és dunaújvárosban van, de ált. a di-gy nevezetü kirendeltségeknél akik vannak pécsett stb. ott is el tudják regisztrálni a rendszerbe.
Arra meg hogy mit mondtak neked az ügyfélszolgálaton mondom, vannak hülyék sajnos, hiába mondják el minden nap, hogy senki se ajálnjon rózsaszin csekket, ne faxoljon stb.. mégis van olyan hülye aki ajálnja és kéri hogy faxolják. Sajnos hülye egy nép ez, és nem könnyü kinyomozni ki mondd baromságokat...De mondom ez nem csak itt van igy. De az ügyfél se mindik okos, volt olyan aki azért hivott hogy kitakaritották-e már a müholdat, mert vki azt mondta neki 4napja hogy takaritják azért nem megy..
FurTv-s Lapeno figurát keresek, aki tudja hol lehet venni szóljon!!!:)
-
sgery
őstag
válasz Kiskutya #3730 üzenetére
legjobb ha személyesen bemész valamelyikbe, mert mostanában az átutalás lekönyvelése az utalástól 2-3hétre! változott. Ne kérdezd miért, én sem tudom..
csak akkor kapcsolnak be ugye ha minden pénz bent van. Inkább sárgacsekken fizess most mindent ha nem tudsz bemenni irodába.jah, elolvastam hogy már befizetted. Hát ne számíts akkor sok jóra, mert kb 2hét mire leregisztrálják az utalást.
[ Szerkesztve ]
FurTv-s Lapeno figurát keresek, aki tudja hol lehet venni szóljon!!!:)
-
gyiku
nagyúr
ha jol ertelmezem, te diginel vagy cc-s.
aruld mar el lecci, miert foglalkozol veluk meg melo utan is? vagy osztanak valami %ot az uj kuncsaftok utan? vagy csak ph-sok lelkinyugalmaert kuzdesz?
mondjuk jo, hogy ha van vkinek vmi kerdese, itt is megtudja ra a valaszt, de en pl szerelembol nem csinalnam, az tuti.
(nem bantasbol kerdezem, csak erdekel mi a helyzet)hüllő
-
Zolee11
senior tag
akkor ezek szerint jó ótvaros rendszerük van... 2-3 hét amíg regisztrálják, hát ez vicces... se felszólítás se semmi... rajta van a számlán, ja főleg ha meg se kapom...
viszont az télleg, a javukra írható, hogy most kapcsolták ki a 10. havi tartozás után, de az nagy hiba, hogy nem nézi az utána lévőt, mert valaki megint nem tud lekérdezést írni...
majd letesztelem mit hívnak, "ezek" szolgáltatásnak, digitális káosz , jobban tették volna ha maradtak volna a jó bevált analógnál, és nem reklámfogással akarnának piacra törni...no brain, no problem
-
sgery
őstag
jól értelmezed
nem dolgozom valami sokat, hetente 1-2napot, de mint mondtam már nem is nagyon fogok, itt a tavasz megyek vissza kertészkedni 3x annyiért a nyugalmas kertekbe.
Eleinte azért írtam ide hogy védjem a digit, de aztán azért rájöttem pár dolgora, mostmár inkább csak nektek segíteni, elvégre ph jó hely és csak jó emberek vannak a fórumon
Fizetni nem fizetnek érte, ha leteszel minden hivást vagy mindenkinek kedvesen válaszolsz azért is ugyan annyit fizetnek. Upc-nél még ügyfélmegtartó csoport is van, és ha megtartasz bizonyos mennyiségü ügyfelet akkor 2x fizetést kapsz...FurTv-s Lapeno figurát keresek, aki tudja hol lehet venni szóljon!!!:)
-
Kiskutya
veterán
koszi a sigetseget akkor ezek szerint csak varni tudok... nyiregyhazan szemelyesen nem tudok hol intezkedni.... egyebkent lenne 1 jo megoldas ami nem hiszem hogy nagy problemat okozna a diginek ha az 1ik honap nincs befizetve a kovetkezobe kuldjenek 2db 2700ft-os csekket(ez mashol igy megy). nem mindenki a digit akarja lehuzni es direkt nem fizet ezeket az embereket is figyelembe vehetne.
hmm...
-
Kiskutya
veterán
kuldtem 1 mailt a diginek azokat irtam le amit mar itt is meg elkuldtem a befizetesekete scanelve. kivancsi leszek mit reagalnak foleg arra hogy az eddigi napok kimaradasat(vagyis meg mindig nincs es nemtom meddig nem lesz) szertnem jovairatni a kov szamlabol.
hmm...
-
Saca0311
tag
Tisztelt Előfizetőink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy az ATV sugárzásában 2008. január 1-től bekövetkező változás nem érinti a Digi Kft. előfizetőit. Önök a jövő évben is változatlan helyen és minőségben kísérhetik figyelemmel a csatorna műsorait.Ez a gond, hogy a minőség is változatlan marad...
-
q13579
senior tag
Sziasztok!
Tegnap este 8 9 körül először csak a hang bolondult meg, majd eltűnt a kép is, azóta semmi. A szokásos "nincs vagy rossz a jel" hibaüzenetet kapjuk.
Ha az antenna beállításokat nézem, jelerősség és minőség is egyaránt 10 % (gondolom ezt írja ki akkor is ha 0), és hiába állítom a "fec" melletti sávot, semmi változást nem észlelet (alapból 12.723 Ghz-n állt).Mi lehet a probléma és tapasztalaitok szerint vasárnap mennyire ugrálnak ki a szerelők?
-
doddy
tag
Sziasztok!!
WLAN Internet terén kezdő vagyok! Új előfizetést szeretnék, és érdeklődnék, hogy mivel is jár ez, mennyire megbízható a szolgáltatás? Megy 24/7 et? Nekem játékra kellene, pl cod4, és fontos lenne hogy ne pingeljek magyar illetve külföldi szervereken.
Kb mennyibe jönne ki a kiépítéssel együtt?www.greencoating.eu - Festék és csiszolástechnika Egyedi bevonatrendszer kidolgozás, gyártás akár 5-10-15-20 év garanciával.
-
doddy
tag
ja mellé írtam..
www.greencoating.eu - Festék és csiszolástechnika Egyedi bevonatrendszer kidolgozás, gyártás akár 5-10-15-20 év garanciával.
-
Saca0311
tag
Ha nem volt semmilyen természeti katasztrófa felétek, akkor lehet odafent a műhold rosszalkodik. Olvastam, hogy valami gond van vele, a napelemek nem működnek rendesen, ezért nincs elég energiája, hogy mindenkit kiszolgáljon. Ellenőrzöd, hogy nálad minden rendben van-e, és ha nem, csak akkor hívd a Digit. Mert ha minden rendeben van, akkor valószínűleg mire végigolvasod ezt, addigra felküldik az új műholdat, az adás is visszajön, valamint te is rájössz, hogy mekkora baromságot írtam.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Társtopikok:
● DIGI internet
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI vezetékes telefon
- MSI FX720 MS-1754 Aka Terra MS-1773P 17,3 col FHD,Core I7 4/8,16 GB ram,Nvidia GPU/Intel,500Gb hdd
- LG OLED65C11LB Smart OLED Televízió, 164 cm, 4K Ultra HD
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U745 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- HP ProBook 450 G6, 15,6" FHD IPS, I3-8145U CPU, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, Számla, Garanci
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i5-1235U I 16GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen