Bár átlagban havonta 4-szer tárgyaljuk ki a Dell garanciafeltételeit, a kedvedért újra elmondom: minden Dell gépre minimum 1+2 év gar van, vagyis 1 év teljeskörű + 2 év alkatrészgarancia, amikor munkadíjat kell fizetned. Sosem hallottam még collect-return és on-site garanciáról, bár szerintem a helyszíni és a telephelyi garancia kell legyen, és azért nem hallottam még róluk, mert Magyarországon élek ahol magyarul beszélnek. 90 napról sem hallottam még a garanciafeltételekkel kapcsolatban. És igen, a Dellnél Worldwide Warranty, magyarul világgarancia van, de csak az alkatrészre, nem a munkadíjra. Teljeskörű garancia általában 1 évig tart és csak annál a disztribútornál érvényes, ahol vetted a gépet. Persze adhat rá többet is, de 1 év kötelező. Ha máshol akarod javíttatni, munkadíj van.
''...tehat az 1 ev garanciat is(!)meg kell vasarolni, amit en verlazito pofatlansagnak tartok.''
-> szerintem a világon mindenhol, minden műszaki cikkre adnak min. 1 év garit, és természetesen a vásárlókkal fizettetik meg a költségeit, mert kereskedőkről van szó, nem szeretetszolgálatról. A Dellnél ugye a fent említett 1+2 év van, amit plusz pénzért még +2 évvel meg lehet hosszabbítani maximum egyszer.
Lenovo és Acer: a Dell mindegyiknél lényegesen jobb és megbízhatóbb. És általában drágább is. Ha azonos kategóriában kifogsz többfélét azonos áron, a Dellt vedd meg
u.i: kicsit hazabeszélek mert Dell disztribútor cégnél dolgozom, de legalább hiteles infokat tudok adni
A privát arra való, hogy olyasmit írj, ami nem tartozik másra. A szakmai kérdéseknek általában van topicja. Ha nincs, nyiss egyet.