- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ldave: New Game Blitz - 2025
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- droidic: A fapados NAS tuningolása
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
LOGOUT
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
shotika
őstag
válasz
deadtom #15561 üzenetére
A magam részéről átlagos hype volt a játék fele, és ahogy régebben írtam, igazán csak a Keanus bejelentésnél ugrottam rá a cuccra. Aztán szépen alább is hagyott a lelkesedésem - de ez nálam természetes. Talán épp ezért (is) az első csúszást se éltem meg rosszul, felőlem simán megjelenhetett volna 2021 tavaszán vagy nyarán is, mert egyébként is annyi-de annyi jó cím van ezen kívül. Olyan mértékűre híztak a különböző appjaimon a játékok (Steam stb), hogy pl olyan remek (vagy annak tűnő) játékok, mint a Metro Exodus is, a mai napig pár órával csücsül rajta. És ez csak egy a sok közül, vannak rajtuk 2-3 éves játékok is (a Dead Space 2-őt is nemrég fejeztem be, és a 3. részt is csak a CP77 miatt hagytam félbe, de ott a Control, a Quantum Break, a Prey, a Dishonored 2, az Evil Withinek, a FC New Dawn, vagy a Borderlands 3 kiegészítői). Egyszerűen annyira sok játék jelenik meg, és a legtöbb egyre hosszabb játékidővel, hogy nem érem be magam.
Ja de amúgy még valami: ezer éve nem vettem dobozos kiadást, de ez minden fillért megért!! Szépen megfér a nagy klasszikus mellett - ami cím külön vicces jelen esetben. A Diablo 3 megjelenését is hatalmas botrány követte
(sajnos minden más dobozomat kihajítottam sok éve ágyipoloska háború miatt...)
-
shotika
őstag
válasz
deadtom #15510 üzenetére
Hát itt már olyan embert is olvastam, aki meg full lineáris sztorit akart volna
És ez a baja vele
Olyan szinten irreális, amit egyesek elvárnak, hogy az valami hihetetlen. De még csak bele sem gondolnak. Ha pl még több helyre lehetne bemenni, még több mindent csinálni, akkor még 5-6 évig írhatták volna a játékot. Valahol azért meg kell húzni a határt!
Meg jó páran leírták, hogy mit hazudtak a fejlesztők, mit vettek ki stb. Azért ezek kemény szavak. De most komolyan, mi az hogy hazudták? Egy darabig benne volt X dolog, amit valamilyen ok miatt végül nem építettek bele. Ezek után minden játék fejlesztését nagyítóval fogják nézni, hogy mit nem implantálnak végül bele? És a vicc, hogy ezt még számon is kérik?? Pedig ez, amióta létezik játékfejlesztés, így megy.
Sokan annyira impulzív, reális openworldot akarnak, hogy teljesen elrugaszkodnak a realitástól. Ha hajnalban végigmegyek az utcánkban tudjátok mi történik?? Semmi.Kva nehéz ám összehegeszteni egy olyan komplex játékot, mint ez is, ami mindenből csipeget egy picit. Egy pici RPG itt, egy kis akció ott, egy nagy adagnyi open world élmény, ja és persze sztori is legyen.
A hibáktól függetlenül, én úgy gondolom, nagyjából jól megtalálták az egyensúlyt a különböző stílusok és azok elemei egybeolvasztásánál. Lehetett volna jobb is? Persze. És ugyanígy sokkal rosszabb is... -
RubbishBin
senior tag
-
Marky18
aktív tag
válasz
deadtom #15454 üzenetére
Ki tudod fejezni a valaszokkal a velemenyedet, az aktualis hangulatodat es erzelmeidet? Ez csak egy interaktivabb cutscene gyujtemeny, amit beraktak egy nagy varosba, ahol mindenki egy zombi. A Ghost of Tsushima egy totalis csojatek volt egy nagy mapon, de ott nem is hazudtak le az eget.
A RdR2-ben ha sarosan, furdetlenul mesz az emberek koze akkor fujjonganak, kiutalnak. Itt ilyen nehez lett volna valami hasonlot implementalni?
-
Bep
őstag
válasz
deadtom #15454 üzenetére
Miért mi van két küldetés között amikor A-ból B-be megyek és nem a legrövidebb úton megyek oda. Miről maradok le? Kíváncsivá tettél. Megcsinálok minden mellékküldit, megbízást a fő történeti szál mellett. Elolvasok minden töredéket szórol szóra, a küldi helyszínét bejárom, az ott lévő gépeken az összel emailt elolvasom, egyszóval beszippantok minden infót.
De most komolyan kíváncsivá tettél, miről maradok le, míg két pont között (ami nem küldetés) "átközlekedek". Milyen plusz ingerek érhetnének engem folyamatosan a városban?Szerk.:
#15460 Business
Hosszászólásod második felére utalok én is. -
Madwe
nagyúr
válasz
deadtom #15454 üzenetére
De nem attól lesz valami ow hogy van benne fő meg mellékküldetés (egyébként itt tök jó a küldetések nagyja, de nagyon sok üres is van) hanem attól hogy a küldetések között mi történik. Ilyen erővel egy csőjáték is lehetne opcionálisan indított mellékküldetésekkel.
igazából a város csak egy nagy hub world lobby, ahonnan elindíthatod az adott küldetéseket, kb ennyi a szerepe a városnak, s ezért nem ow.engem annyira ez a része nem zavar mert én nem szeretem annyira az ow krúzolást, de ha egyszer azt csináltak s küv. Generációs ownak írták, legalább minimális értelme lehetne a városban mászkálni. Mert jelenleg az tényleg csak egy szép textúrás, rendesen bedíszített kirakat, ami csak azért van ott h eljuss a-ból b-be s közben pár értelmetlen fetch auestbe belefuthass...
-
VikMorroHun
őstag
válasz
deadtom #15430 üzenetére
Én pl. megelégedtem volna olyasmivel, amit a Skyrim 9 évvel ezelőtt már tudott: Az NPC-k reagálnak a játékos cselekedeteire (most nem arra gondolok, hogy sikoltozva félre ugranak a kocsi elől), az előrehaladásra, kommentálják, ha elvégzett valamilyen küldetést, elért egy magasabb szakértelmet, figyelmeztetik, ha meztelenül mászkál, ha beteg (
Ja, meg szinte mindenkivel lehet beszélgetni. Nem úgy, mint amit az előbb is írtak, hogy odamegyek egy utcai árushoz, és azt találja mondani, hogy nem vesz tőlem semmit. Ja, én azt hittem, te árulsz valamit (ott van mellette a portékája a standján), de ha nem, hát nem.jó, ebben a játékban nincs ilyen, azt leszámítva, hogy V folyton vért köhög fel...) -
Bep
őstag
válasz
deadtom #15430 üzenetére
Kb. azt, hogy éljen a város. Ne szelíd zombik sétáljanak az utcákon, akiknek semilyen reakciója nincs a környezetre. Igazából, ha egy se menne az utcán, nem igazán rontana az összképen.
Közlekedés dettó, semmi logika benne, ráadásul azon ront, hogy tele van buggal. Parkolj le egy járművel, ha odaértél a küldetésnél lévő bolthoz, irodaházhoz, stb. Nem tudsz segítek, mert nincsenek is megállóhelyek, (kivétel egy-két küldinél szereplő helyszín, oda viszont nekem mindig bebugguolt és akadozva gyökkettővel ment le az útról a kocsi/motor), AI-k is megállás nélkül mennek a "sinen". Ha megálsz az út szélére lehúzódva, hiába nem vagy párhuzamosan szintben az AI-val, nem fog elmenni, hanem az világ végégi "befagy" oda, mert a "sín" az ott megy, semmi kikerülés ami ÉLŐ közösséget mutatna a játékban. Nagyon sok ilyen pici dolog hiáynzik, mely miatt én például személy szerint, mert ez OW! játék (látod leírtam, nem kétlem), de CSŐjátékként játszom. Fő/mellékküldetések között megyek a legrövidebb úton a következő helyszínre, nincs miért szórakozni a városban, még az az érzés sem kap el, hogy most egyszer a 2,5km-re lévő helyszínre szabályokat betartva megyek el! Csak azért nem gyorsutazok, mert motorral (aminek tragédia a vezetése a fordulókör és fékezés ami mintha csak az első kereket fékezné) hip-hop ott vagyok. Már rendőrségi eseményeknél sem mindig állok meg, mert nincs körítése az eseménynek, hogy mondana annyit az AI, hogy "thx".
Ennyi, valószínűleg mások is erre akarnak utalni, amit nem értesz. De ez az én szerény véleményem. -
Marky18
aktív tag
válasz
deadtom #15430 üzenetére
Van ertelme interakcioba lepni a vilaggal? Lehet iranyitani a karaktered szemelyiseget?
Nem es nem. A varos egy statikus diszlet, tele bottal, a karaktered pedig egy elore megirt szereplo, nem tudsz elmelyedni benne, mert egy csoben letezik. Elore megirt valaszokat tudsz valasztani, amik ugyanoda fognak juttatni.
A regi Bioware tudott 2003-ban olyan RPG-t, amiben te magad hataroztad meg a karakteredet, itt V egy sablon kalandor. -
RubbishBin
senior tag
válasz
deadtom #15411 üzenetére
Végülis az open world cimke valóban ráfogható. El kell menni a küldetésért.
Az már más kérdés, hogy lehetőségekben a 2002-es Vice City-t karcolgatja nagyjából. Minőségben már nem éri el azt a szintet, ott is okosabb volt a forgalom meg a gyalogosok.
De nézhetünk szép textúrákat! -
F_Peter
őstag
válasz
deadtom #13539 üzenetére
Amûgy a döntések nem biztos hogy rosszak. A játékosok szerint biztos, de a pénzügyesek szerint nem.
Miután bejelentették a halasztás tuti volt hogy esnek a részvények, és akkor mindenki borítékolta hogy most venni kell mert ha megjelenik akkor el repülnek.
Na, úgy megjelentettni hogy közben essenek az értékek igazi mestermunka. 🙂
És majd most szépen feljebb megy, majd... ha... egyszer... 🙂 -
-
Vesa
Topikgazda
válasz
deadtom #9839 üzenetére
Az elv stimmel, nyilván szép az ilyesmi, a baj ott van, hogy a végeláthatatlan ismétlődés után ez hosszabb távon a játékmenet rovására megy. Egy fejlesztőnek egyensúlyozni kell az igényesség, realitás és játszhatóság között. Nem azért maradt ki, mert nem hozzák a szintet, hanem mert úgy ítélték meg, hogy hosszabb távon inkább idegesítő, mint sem hasznos. Abban viszont egyetértek, hogy az általad is említett esetekben, ahol az animáció rövid, bele kéne férjen, mert az még nem zavaró.
-
Vesa
Topikgazda
válasz
deadtom #9818 üzenetére
"volt itt láda nyitás, tárgyak felvétele, ajtó nyitás, ezek mind-mind nincsenek meganimálva."
Egy ekkora játékban szerintem nem optimális, ha animálva van minden ilyesmi. Egy idő után kifejezetten idegesítő, hogy hatvanhétezredszerre is végig kell nézni ugyanazt az animációt. Még idegesítőbb, hogy végig is kell várni! Akasztja a játékmenetet, miközben semmi pluszt, élvezeti értéket nem nyújt, sőt, inkább elvesz.
-
nubreed
veterán
válasz
deadtom #4995 üzenetére
Ha megnézed részletesebben, az apró részleteket, akkor nagyon is futurisztikusak azok az autók. Ráadásul azt ne felejtsük már el, hogy a Cyberpunk 2020 tabletop játékot veszi alapul a játék és az ottani auto dizájnt akarják hozni.
#5045 BoneDragon: Nekem erről az jut eszembe, hogy nagyon remélem a játék sound trackje fog tartalmazni olyasmi zenéket mint amik a Blade Runner 2049 -ben hallhatók, hihetetlenül erős lett az OST -je a filmnek és nagyon megy az ilyen világokhoz.
-
válasz
deadtom #4995 üzenetére
Nem vehető észre játékok közben, aki mást mond az vakegér és/vagy hazudik.
Talán böngészés közben látható, hogy nem 1 csilliárd pixel van, ha elég közel bújsz a 87 centis monitorhoz, akkor némileg recések a betűk, de játékoknál esélyed sincs észrevenni hasonlót. Nem a saját "szaromat" akarom védeni, nem keresek önigazolást (szép is lenne 3 év használat után), van itthon 3 4K tv, 43-55 inch-ig, projektor, 106 inch-es vászonnal, mindegyik volt már összekötve a PC-vel, játszottam rajtuk eleget, de nekem a legnagyobb élményt ennek ellenére is a 21:9-es képarány nyújtja, nincs az az isten, amiért visszaváltanék 16:9-re.
De...ha mondjuk QHD, netán 4K monitorról váltanál, akkor az elején látni fogod, hogy ez csak 2 millió hétszázakármennyi pixel és nem 3,5 vagy 8 millió.
Ha full HD-ról jössz, akkor viszont nem fog nagy trauma érni, ebben biztos vagyok.
Remélem tudtam segíteni, ha bármiben tudok még, akkor privátban szívesen rendelkezésedre állok.Többiek: sorry az OFF miatt.
Szerk:. BoneDragon: "Párszáz monitor átment a kezemen."...akkor bizonyára vágod azt is, hogy a 34 inches ultrawide magassága megegyezik a 27-es 16:9-es monitoréval.
Vagyis ha a 27-esen még jó az 1080p, akkor a 34-esen is mert TÖKUGYANAZ, csak szélesebb 10-10 centivel.
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- LG 25GR75FG - E-Sport Monitor - FHD 360Hz 1ms - NVIDIA Reflex + G-sync - AMD FreeSync - HDR 400
- Bomba ár! HP EliteBook 845 G9 - Ryzen 5 6650U I 16GB I 512SSD I 14,1" Touch I Cam I W11 I NBD Gari!
- Új Gigabyte 16 Aero 4K+ OLED i7-13700H 14mag 16GB 1TB SSD Nvidia RTX 4070 8GB Studio Win11 Garancia
- BLUESUMMERS NVMe SSD adapter
- Wilbur Smith könyvek (15 db) egyben
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest