Hirdetés
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Samsung Galaxy SmartTag2-esek a tolvajok ellen!
- Luck Dragon: MárkaLánc
- mefistofeles: OTP mobilbank Persely. Jó, de nem jó.....
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
-
LOGOUT.hu
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
[Prolixus]
addikt
Ez már valóban erősen off, de:
Ha nem csak üres marketinges bullshit a forradalmi változtatás, akkor alapvetően 2 oka van szerintem. Egyrészt egy nem biztonsági játékos, vállalkozó kedvű, innovatív fejlesztőbe bele van kódolva, hogy mindig valami újat szeretne mutatni, minimum csavarni egyet a formulán, letenni a névjegyét az iparban stb. Másrészt ugyanakkor ez gyakran az általános "játékosi" elvárásra adott kényszerreakció. Hány és hány kritikában lehet olvasni, hogy XY játék nagyon jó, de alapvetően tökolyan, mint az elődje, úgyhogy az "ezt láttuk már alapon" már mégsem annyira jó azért. "Klasszikus" példa a Far Cry 4, ami talán Vaas-t leszámítva semivel sem rosszabb, mint a 3, sőt apró dolgokban még fejlődött is, mégis sok helyen erősen lehúzzák, mert valóban, FC3 copy paste csak egy másik helyszínen. Nagyon sokan folyamatosan azt várják az új játékoktól, hogy ténylegesen újak legyenek, újat mutassanak, fejlődjenek az elődökhöz képest. Ami persze érthető, ki ne vágyna az újra és jobbra, csak ugyebár sokan elfelejtik, hogy a nagy újítások sokszor visszaüthetnek, aztán nagyon szarul süthetnek el. Én éppen ezért mindig is a konzervatív, kis lépéses újítások híve voltam (AAA szinten legalábbis), meg úgy vagyok vele, hogy ha egy játék nagyon jó (pl FC3) akkor azért az elbír még egy rókabőrt némi változtatással, persze nem fogom teljes áron megvenni, de azért még nem pampogok egyből, hogy "vótmá".
Jól megjelenik ez a jelenség marketinges stratégiákban: Soha semmilyen új játékot nem reklámoznak úgy, hogy "ez hasonló lesz, mint az előző rész, de ennek örülni kell, mert az előző részt is nagyon szerettétek". Mindenhol azt nyomatják a reklámok, hogy ez mennyire új lesz: Új fegyverek, új ellenfelek, új játékmechanika, új képességek, új ez új az, új amaz, attól függetlenül, hogy tényleg vannak-e a játékban újítások, vagy csak átbőröztek bizonyos játékelemeket, vagy ilyesmi (lásd CoD széria és társai)
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen házat vegyek?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Minden ami hőszivattyú
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Politika
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Egy vagyont költ humanoid robotokra az egyik kínai EV-gyártó
- Nagyon zavarja a brit hatóságot az Apple Safari böngészője
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest