Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- sh4d0w: Kalózkodás. Kalózkodás?
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Lalikiraly: Astra kalandok @ Harmadik rész
- bambano: A sor végén
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
bollokcs80
#15832
üzenetére
és ha addig kiválasztod a curve casht? egyébként ha nem megy így se, hozz létre egy virtuális revolutot, tedd be a curve-be, válaszd ki azt, töröld az otp-t, szüntesd meg a revolut virtuálist - problem solved
-
emeritus
tag
válasz
bollokcs80
#11950
üzenetére
Különös, hogy nálad a régi kártyát nem cserélte le a GPay alkalmazásban a Curve, míg nálam ezt tette. Rájuk írtam, válaszoltak: locking/unlocking az appban, szükség szerint removing/re-adding a GooglePay alkalmazásban. Az appban levő kártya lockig/unlocking után feldobta a kártya GPay alapértelmezését, ezt választva törölte a felfüggesztést. Úgy tűnik kártyacsere esetén az új ügyfelekéhez hasonló az egységes eljárás. Először a digitális kártya jelenik meg, amely telefonnal rögtön használható. A fizikai érkezése után az aktiváció hatása szokásos.
-
emeritus
tag
válasz
bollokcs80
#11939
üzenetére
Zavar támadt az erőben. Aggályos, hogy a meglevő fizikai kártya használható, hiszen az appban - mivel már nem látszik ott - nyilván nem kezelhető, ha elvész, nem tiltható. A Curve - meglepetésemre - a Google Pay-ben lecserélte az érvényes régi kártyát az úton levőre és egyúttal fel is függesztette. Szóvá tettem bár hasznos választ nem remélek.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
bollokcs80
#11939
üzenetére
nálunk is így volt, nincs mit tenni. meg kell várni az újat sajnos
-
emeritus
tag
válasz
bollokcs80
#11796
üzenetére
Lejáró/lejárt kártyák cseréje ingyenes. Eltünt/ellopott kártya cseréje jár költséggel. (5 GBP)
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- LG UltraFine 4K és Smart Monitorok: FRISS SZÁLLÍTMÁNY -30%
- Samsung Galaxy A33 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- DX Racer fekete gamer, irodai szék
- Asus ROG Zephyrus G15 - 15.6" 4K 120Hz - Ryzen 7 6800HS - 24GB - 512GB - RTX 3060 - 2 hó garancia -
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B650 R7 7700 32GB DDR5 1TB SSD RTX 4070 Ti 12GB Asus TUF Gaming GT 501 750W
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


pictigjis
