FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] AMD Radeon undervolt/overclock
- [Re:] USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [Jack Hunter:] Egérragasztó
- [Re:] Űrhajózás 2023 - Összefoglaló írás
- [Re:] [potyautas:] Miért olyan drága?
- [Re:] [kraftxld:] Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért - II. rész
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-04-17 10:46:17
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Andralin
aktív tag
Sziasztok!
Tudnátok abban segíteni, hogy van-e rá esély, hogy a Curve support magyar nyelven kommunikáljon, vagy csakis angolul lehet velük beszélni?
Illetve mennyire valós, amit írnak, hogy 3-5 napon belül várható majd, hogy reagálnak a Chat-es megkeresésre? Ez tényleg komoly?
Téma tudnivalók
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- ASRock RX 5700 XT Phantom Gaming D 8GB OC Videokártya!
- AKCIÓZVA! Lenovo ThinkBook 13s Fémházas Profi Ultrabook i5-10210U 8GB 256GB SSD FHD IPS WIN10
- SONY KD65AG8 165CM 4K SMART OLED ! PRÉMIUM ! AKCIÓ!
- Samsung QE75Q900RA 190CM 8K Q-LED SMART PRÉMIUM LED TV ! AKCIÓ!
- SAMSUNG (QE75QN95BATXXN) 190CM 4K NEO QLED PRÉMIUM ! AKCIÓ!