- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: Commodore The C64, Ultimate
- aquark: Flipper PC-n!
- Luck Dragon: Óraátállítás
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peter789
senior tag
válasz
don_peter
üzenetére
Az hogy deklarálva van minden, még nem feltétlenül jelenti azt hogy nincsen valami félredeklarálva

Az elakadás az analógnál mit jelent? Valami fix fals értéket sikerül olvasni róla, vagy le se tudod fordítani a programot?
"az a programozó vagyok aki a kódokat szereti látni és megtanulni őket leírni" - dehát itt használod a már kész ADC és egyéb függvényeket, nem magad piszkálod a regisztereket, tehát "csalsz"
Amivel persze semmi gond egészen addig amíg a kész függvények megfelelnek a céljaidnak. Elször én is a mikroe rendszer beépített UART olvasó függvényeit használtam pl, de hamar rájöttem hogy sokkal többre képes a vas és utánatúrtam hogy hogyan tudok saját IRQ alapú feldolgozást írni. De pont ez tetszik a mikroe-ben hogy tengernyi a példa és kész/félkész megoldás, lelkes a közösség, így könnyű elindulni és fejlődni...
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Milyen házat vegyek?
- Apple MacBook
- Last contact: rejtélyes körülmények között semmisült meg a 34343-as műhold
- Xbox tulajok OFF topicja
- Okos otthon - Home Assistant, openHAB és más nyílt rendszerek
- Robotporszívók
- Hyundai, Kia topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Xiaomi 17 Ultra - jó az optikája
- Látásjavító szemműtét
- További aktív témák...
- Razer Kraken V4 X RGB Gaming Headset
- 27% - Corsair Hydro X XD7 RGB black (CX-9040005-WW)Pumpa/Tartály kombó
- HP OMEN Transcend 2.8K OLED / Ultra 7 155H / RTX4060 8GB / 16GB 7467MHz / 1TB NVMe! BeszámítOK