Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- droidic: Windows 11 önállóság nélküli világ: a kontroll új korszaka
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Egy bihari a Hajdúságban
- Meggyi001: Eldugott helyek Párizsban, amiket jó eséllyel még nem láttál...
- Meggyi001: Eldugott helyek Párizsban, amiket jó eséllyel még nem láttál... 2. rész.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peter789
senior tag
válasz
don_peter
üzenetére
Az hogy deklarálva van minden, még nem feltétlenül jelenti azt hogy nincsen valami félredeklarálva

Az elakadás az analógnál mit jelent? Valami fix fals értéket sikerül olvasni róla, vagy le se tudod fordítani a programot?
"az a programozó vagyok aki a kódokat szereti látni és megtanulni őket leírni" - dehát itt használod a már kész ADC és egyéb függvényeket, nem magad piszkálod a regisztereket, tehát "csalsz"
Amivel persze semmi gond egészen addig amíg a kész függvények megfelelnek a céljaidnak. Elször én is a mikroe rendszer beépített UART olvasó függvényeit használtam pl, de hamar rájöttem hogy sokkal többre képes a vas és utánatúrtam hogy hogyan tudok saját IRQ alapú feldolgozást írni. De pont ez tetszik a mikroe-ben hogy tengernyi a példa és kész/félkész megoldás, lelkes a közösség, így könnyű elindulni és fejlődni...
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- MSI Katana GF76 - 17.3"FHD 144Hz - i5-11400H - 8GB - 512GB - Win11 - RTX 3050 Ti - MAGYAR
- 2027ig GYÁRI garancia Lenovo V14 / Ryzen3-7320 / 8gb DDR4 ram / 500gb NvMe SSD / WIN11
- Moza R5 bundle +brake kit + formula es wheel eladó
- i5 9600K GEFORCE RTX 2060 6GB DDR6 16GB RAM Gamer PC
- Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával