- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Imilenni: Egy kis depi (szösszenet inkább), remélem elfér itt :) 3#
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 5 – Edények és konyhai eszközök
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- aquark: A ló túloldalán (Intel-AMD szivatás)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peter789
senior tag
válasz
don_peter #4371 üzenetére
Az hogy deklarálva van minden, még nem feltétlenül jelenti azt hogy nincsen valami félredeklarálva
Az elakadás az analógnál mit jelent? Valami fix fals értéket sikerül olvasni róla, vagy le se tudod fordítani a programot?
"az a programozó vagyok aki a kódokat szereti látni és megtanulni őket leírni" - dehát itt használod a már kész ADC és egyéb függvényeket, nem magad piszkálod a regisztereket, tehát "csalsz"
Amivel persze semmi gond egészen addig amíg a kész függvények megfelelnek a céljaidnak. Elször én is a mikroe rendszer beépített UART olvasó függvényeit használtam pl, de hamar rájöttem hogy sokkal többre képes a vas és utánatúrtam hogy hogyan tudok saját IRQ alapú feldolgozást írni. De pont ez tetszik a mikroe-ben hogy tengernyi a példa és kész/félkész megoldás, lelkes a közösség, így könnyű elindulni és fejlődni...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● olvasd el a téma összefoglalót!
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Assetto Corsa EVO
- GL.iNet Flint 2 (GL-MT6000) router
- iPhone topik
- A Temu diktál Magyarországon, a hazai e-kereskedők fulladoznak
- Villanyszerelés
- PlayStation 5
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...