- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- aquark: RETRO: Idén lesz 30 éves az első full 3D-s játék!
- potyautas: Norvég nyár
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- mefistofeles: Az elhízás nem akaratgyengeség! 2 Ahogy én csinálom.......
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 13 – Néhány egyszerű, de finom étel
- Luck Dragon: Alza kuponok – aktuális kedvezmények, tippek és tapasztalatok (külön igényre)
- mefistofeles: Az elhízás nem akaratgyengeség!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peter789
senior tag
válasz
don_peter
üzenetére
Az hogy deklarálva van minden, még nem feltétlenül jelenti azt hogy nincsen valami félredeklarálva

Az elakadás az analógnál mit jelent? Valami fix fals értéket sikerül olvasni róla, vagy le se tudod fordítani a programot?
"az a programozó vagyok aki a kódokat szereti látni és megtanulni őket leírni" - dehát itt használod a már kész ADC és egyéb függvényeket, nem magad piszkálod a regisztereket, tehát "csalsz"
Amivel persze semmi gond egészen addig amíg a kész függvények megfelelnek a céljaidnak. Elször én is a mikroe rendszer beépített UART olvasó függvényeit használtam pl, de hamar rájöttem hogy sokkal többre képes a vas és utánatúrtam hogy hogyan tudok saját IRQ alapú feldolgozást írni. De pont ez tetszik a mikroe-ben hogy tengernyi a példa és kész/félkész megoldás, lelkes a közösség, így könnyű elindulni és fejlődni...
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Autós kamerák
- Okos Otthon / Smart Home
- Tőzsde és gazdaság
- Intel Core i7 9xx "Bloomfield" (LGA 1366)
- Nyaralás topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Cyberpunk 2077
- Torrent meghívó kunyeráló
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Érdemes elővenni a Diablo II-t: érdekes újdonságot kap a játék
- További aktív témák...
- ELADÓ: 8GB SKHynix 2400MHz DDR4 SODIMM (laptop) memória (+gari/számlás)