Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sss

    őstag

    válasz ollie #1140 üzenetére

    A topikgazdák már véleményezték, ez alapján lettek kisebb változtatások benne, szóval szerintem már tekinthetjük véglegesnek. Legalábbis egy végleges első változatnak.

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz ollie #1140 üzenetére

    Szerintem kb. 8 órányi játék van a DLC-ben, ha a mutator arénát nem számolom. Bár nekem simán 10 felett volt, az első végigjátszásnál mindig össze-vissza kolbászolok a pályákon. :)

    SPOILER!!!

    A Sh4dow-TP elleni harcot én kifejezetten élveztem. Leesni nekem csak egyszer sikerült,és az olyan bugok is megkíméltek, amiket gbors említ. Magát a harcot szerintem nagyon jól feldobták azzal, hogy a boss egyrészt teleportál, másrészt vannak klónjai, és kb. összesen onnan tudod, hogy "jó embert lősz-e", hogy fogy a pajzs/életerő nála. Mondjuk ez, ha a képességed egy offenzív társ (mint Jacknél vagy Wilhelmnél), meg mondjuk előtte eldobáltál pár area-effect gránátot, akkor nem egyértelmű néhány pillanatig, nem tudod, hogy azért fogy-e az életereje mert Sh4dow-TP-et lövöd te is, vagy nem. Így sokszor keresni kellett, kit lenne érdemes lőni, mert ha sokáig megy a rendezvény, akkor garantált a bukta. :DDD Nyilván ha éppen az egyik klónt veszed célba, jóval kisebb a pajzsa meg az életereje, szóval azárt hamar kiderül a "csalás", de amikor van 2 klón a játéktérben, meg az "igazi", na akkor érdekes tud lenni a meccs, mindneképpen mozogni kell. Persze minél több a co-op partner, annál nehezebb elbújnia, szóval gondolom ez leginkább solo harcnál tényező.

    Eclipse-t meg tényleg kisebb csoda volt, hogy sikerült leteperni. Ilyen erős endboss még soha nem volt BL játékban, UVHM-ban ő gyakorlatilag egy raid boss. Vagy fél tucatszor csak 1-2 másodpercen múlt, hogy nem kezdhettük újra az egészet, mert mindkettőnk térdelt, aztán az utolsó pillanatokban jött össze valakinek egy Second Wind, vagy valaki már re-spawn-olt, aztán a másik még éppen kitartott addig, amíg visszaér az arénába és csak utána patkolt el. :) A szép az volt, amikor a becsapódó rakétáktól, energiagömböktől, a mellettem ácsorgó Digi-Jack-ektől, meg a rajtam tapickoló Eclipse-től azt sem láttam, hogyan sikerült felkelni, gbors hozott vissza végül, én lőttem le egy drónt, vagy a Digi-Jack halála/ténykedése révén nem pusztultam meg. :K

    A támadásai tényleg atomerejűek, ha látjátok hogy felétek fordul, és indulnak az enegriagömbök/rakéták, akkor azonnal iszkiri van onnan, különben 2 másodperc és térdeltek.

    EOS már valóban határozottan könnyebb (és unalmasabb) volt, legnagyobb gondot a lőszerhiány jelentette. A meccs végén viszont majdnem garantált a legendary (amit egy Gearbox fricskával tálalnak, a rajongók felé), kár, hogy szerintem random adogatja, mi például egy Skullmashert kaptunk, amit Nelt-ől ugyebár ezerszer könnyebb beszerezni.

  • gbors

    nagyúr

    válasz ollie #1140 üzenetére

    Saccra 3-4 óra lehetett, + a bossfightok. Mondjuk a vége után még beugrott egy konfigurálható aréna (beteg), ill. pár extra küldetés, amik nem annyira rövidek, és elhajlottak a totális elmebaj irányába :D

    "You've got a good looking mainframe
    I like the size of your mainframe..."

Új hozzászólás Aktív témák