Hirdetés
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
lali81
tag
válasz H.Ezredes #39183 üzenetére
én egy kis Polonál voltam így, gondoltam cseréljük a vezérlést le. Levettük a motorburkolatot, ott volt a szíjtakaró műa fedél és hát mit ad isten rá volt pingálva a km állás dátummal(!): 14xe km, az órában meg vmi 8x e körül volt... tanulságos volt az is. Mo én így szeretlek.
most akko' minden autóvásárlás előtt vegyem le a burkolatot?[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #39109 üzenetére
"Ez nem egy sima ATF. Speciális 8HP ( / 6HP ) váltóolaj Gyári Wallis liter ára pedig 21354.69 Ft Ez egy nagyon nagyon jó olaj"
A Wallis bekaphatja, az osszes BMW markaszervizzel egyutt. A gyari ZF olajat adjak tovabb atcimkezve, 5x -os aron. Annak az olajnak a listaara meg ~4k +afa.
Van ellenpelda is. 2011 -es 530D szinten, 400k km -el. Gyari a DPF is, de a vezerlessel sem volt meg gond. Autopalyas gep, az urge 80k km-et ment evente, 4 evesen a gari lejartaval adta el, akkor vette meg ismeros. Viszont a valtot fel kell ujitani.
joamilestoné: Erteketol fugg... Egy olyan autonal, amit a piac mondjuk 5 millara taksal, nem biztos, hogy gazdasagos dolog az auto ertekenek tobb mint 1/5 -et rakolteni. Persze ez esetben mas a felallas, de en inkabb eladnam az autot.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
chess001
aktív tag
válasz H.Ezredes #39000 üzenetére
Az N52 tényleg nagyon ott van, sokkal tovább lehet forgatni, mint a régebbieket ott nagyon szépen szólnak, mondjuk a tuning a chipelésben kb. ki is merül. Már az M54-ben is sok elektronika, szenzor van, nehezebb faragni őket, mint a régebbi szériákat...
M50-M52-re turbósítva gyári belsővel 500 paciig tudja, de átpakolva 800 felettit is találni a neten. És az nincs 3000 ccm, mint a TD-k...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
negro
őstag
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #38884 üzenetére
Nem az... Vagyis csak hiszed, hogy az. Az, hogy Contitol van a minta, semmit nem jelent. Az osszes ilyen noname gyarto megveszi a premium markak jobb mintajat. De az igazi boszorkanykonyha a gumik felepitese, szerkezete, keverek osszetetele, ami az uj csucs abroncsoknal a tread egyes reszein mas es mas osszetetelu. Itt van a tudomany. Hankookrol tudnek meselni, hogy mi a kulonbseg a sajat, es mi a kulonbseg a Hankook 'almarkai' kozott. Meglepodnel... Eleg sok baratom ott dolgozik, valakik meg Koreaban voltak betanulni, tehat mara magas pozicioban vannak. Az eletemben nem vennek noname -et, es nem is tanacsolnam senkinek sem. Azt tudod mit jelent, hogy nincs minosegellenorzes? Semmi, ahogy irom, zero. Mar csak ez miatt is joval olcsobb tud lenni.
Es csak gondolj bele, hogy ha az ilyen gyartonak annyira nem futja, hogy egy sajat mintazatot fejlesszen, ami az egyszeru es olcsobb resze a folyamatnak, akkor mit alkotnak a keverek kifejlesztesenel, a szerkezet felepitesenel. Tesztperiodus? Ahh, minek?! Egyenesen a piacra, es meg csak sajat gyartosoruk sincs, ugy berlik a nagyobb gyartoktol a geporat, munkaorat.A gumisok is azert toljak ezeket, mert hatalmas az arresuk ezeken az olcso abroncsokon, es jobban megeri ezeket tolni, mint a draga premiumokat.(ezt meg a gumisom mondta, aki ugyan a Landsail -t tolja, de allitasa szerint is egy hulladek)
Pluszban eleg csak beirnod a gumi tipusat google -be, hozza dobsz egy review -et, es voala, omlik a felhasznalok tapasztalata.Gyerekek, ne jatszatok ezzel, a gumi az egyetlen kapcsolat az auto es az aszfalt kozott, igy hiaba vannak jo fekeid, van varazs futomuved, ha nincs tapadas, akkor megfozheted oket.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
majestic
őstag
válasz H.Ezredes #38881 üzenetére
Vettem a vezérlési dolgot, megjegyeztem. A “körbeautózás” pedig szerintem, háááát... Én nem versenyzésre vettem a kocsit, hanem mindennapi használatra. Volt már olyan kocsim is amit súrólta a 300 LE-t, nem tudtam kihasználni, arról nem is beszélve, hogy egy benzintmető volt...
Macbook Pro 15', iPhone 16 Pro Max 256GB, Apple Watch Ultra 2 Black, iPad Pro M4 LTE 256GB, G30
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #38866 üzenetére
Vagy amig le nem eg... Jaj, birom ezeket a G30 4 hengeres csettegoket a dupla kidorgovel es a mu vajbor karpittal.
Skimaster: Latod... Ha egy X3, ami aerodinamikailag zero, raadasul X -es, akkor egy F10 lazan ez alatt tud fogyasztani, nem beszelve a konnyebb 3er -rol.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
F_Gergely
őstag
válasz H.Ezredes #38743 üzenetére
Azzal nincs bajom, ha tobbet eszik de adjon olyan elmenyt is. Ha a 3 literes dizel eszik 10 litert mert tolom neki "leszarom" de az egy 3 literes dizel 200 loval es 400as nyomatekkal nem egy benzines.
De az hogy van egy benzines, keves nyomatekkal, kompromisszumokkal ami 10-13 litert megeszik nem kell.
Azt elfogadom ha valamire kolteni kell, az nem mindegy mire es mennyit. -
F_Gergely
őstag
válasz H.Ezredes #38729 üzenetére
Sajnálom pedig nagyon megörültem, hogy akkor mégis csak lehet E39 tulaj leszek, de igy akkor mégsem
Köszönöm a válaszokat és a segítséget.
Viszont rohadjon meg az aki euro4-nek hirdeti a 530d e39-et... Egyébként ez valami papírból nem kéne kiderüljön?
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz H.Ezredes #38725 üzenetére
Igazából nekem a BMW-k nem tetszenek kivétel ez alól az E39 a szögletes formája nagyon bejön.
Hirdet face csoportban egy srác 2004 márciusi E39-et és ő mondta hogy ez már euro 4-es direkt rákérdeztem, hogy tudtommal euro 3 az összes, ezért is tettem le a tipusról, csak felcsillant a szemem mikor mondta a srác hogy a 2004-es utolsó évjáratos E39-ek már euro 4-esek.De akkor ezek szerint mégsem?
-
cOxeR
Ármester
válasz H.Ezredes #38697 üzenetére
En kispolszkiba meg ezeröcsiben utaztam gyerekként, azzal is vezettem első jogsis éveimben. Majd volt egy forgalomból kivont Zsigulim a kertek alá majd f kombi astra 50 ló szívó, es utána a focus.
Erős váltás a z4. xD
Elhiszem, ha valaki hozzá van szokva akkor van elvárás... meg úgy ki is használja a tudást/lehetőségeket.[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz H.Ezredes #38697 üzenetére
A mai világban kicsit indokolatlannak érzem a dolgot. Számomra pl egy 5-ös touring jobb opció, de nyilván a 7-es hátul kényelmesebb. Keresztkölkeim is úgy utaznak mögöttem, hogy mind a kettő kezében tablet vagy telefon, tehát a builtin megoldás felesleges. Mire akkorák lennének, hogy kevés legyen a hely, már saját autóval járnak, tehát ez sem szempont.
Ráadásul mivel 90%-ban egyedül utazom, pont felesleges a 7-es mérete. Persze ha valaki a két szép szememért a fenekem alá tolná, nem zavarnám el. -
Xero
nagyúr
válasz H.Ezredes #38447 üzenetére
Nem vitatom, de én már úgy vagyok vele, hogy a gyári specifikációkhoz nem nyúlok. Kinőttem abból. Guruljon le a sorrol úgy ahogy nekem tetszik. Nyilván akinek igazán csak a 6 henger a lényeg, és nem zavarja, hogy ici-picit gyengébb, akkor simán jó vétel. Természetesen a jó állapot, felszereltség nekem is előbbrevaló lenne mint az erő ha a 25d vs 30d viszonyában nézzük.
szerk: Én a szaladgálós E46 vadászat egy hete alatt láttam olyan trágyákat, hogy az eszem megállt. Pedig az 1.4-1.8-as ársávban nézelődtem, és E46-ból annyi van mint a szemét. Tényleg láttam olyan dolgokat, hogy nem hittem el.
A kedvencem az indulni csak két bikáról és egy toyota yarisról hajlandó gép volt, ami nemes egyszerűséggel pár perc járatás után simán megállt. De úgy, hogy minden mutató ott maradt ahol volt. Közben persze a berohadt jeladók, vagy egyéb huncutságok miatt úgy világított mint egy karácsonyfa. Sajnáltam, mert ránézésre valóban kevesett futott, szépen felszerelt és szép belsejű dög volt. 1.49-ért volt hirdetve, a kereskedésben a papíron 1.79 szerepelt, de 1.45-ért simán odaadta volna. Persze ilyen szopórollerre nem akartam felülni. Mondjuk nem is bánom, mert kézi 6-os volt benne, mászkálni pedig az automata jobb nekem. Végül amit megvettem kb ugyan ezt tudta, csak m csomag nélkül, mk4 navival, igazolt múlttal, járó motorral.Ilyen volt a bele, nagy kár érte (most látom, hogy még az ülés-bőr is ugyan az volt benne mint az enyémben csak pici használtabb):
[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
válasz H.Ezredes #38350 üzenetére
Erre a bmw-s használtautós kolléga amikor a pofámba mondta,hogy ennyi erővel vesz újat vagy ezer km-t futott tesztautót. Hiába volt 2000 akárhány km a pözsóban,nem ér ennyit. Nekem is fájt. Ez van. Pláne az a bömös törött,az a kocsi alapból millát-millákat veszített. Mindenki annyiért árulja a portékáját amennyiért akarja.
De ha megkapjuk a tényleges vételárat,akkor biztosra mondható,hogy ér e ennyit vagy amannyit.ha publikus[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
szimi57
őstag
válasz H.Ezredes #38257 üzenetére
Inditás után csak kb. 5 másodpercig járatom 1800-2000-es fordulaton, hogy gyorsan felálljon az olajkenés, utána rögtön indulok. A Metabond ECO surlódáscsökkentő hatása a leirás alapján már inditáskor érvényesül.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #38146 üzenetére
Csak annyit mondtam, hogy egy meres soha nem arthat, mert az nem hazudik, es egy olyan hiba is felszinre kerulhet, ami eddig nem volt jelen. Nekem sem volt gondom az autoval, eros volt, annak is ereztem, es ha nem meretem le, akkor siman elhiszem, hogy minden ok. A pad mutatta meg, hogy nem. Diagnosztika okes volt, a hiba ugy lett meg, hogy megneztek a meresi gorbeket, hol hianyzik a nyomatek, miert tolodott ki a nyomatekcsucs, majd elo adatfolyammal(noti radugva) Bp. kis utcain korozve talalta meg a hiba forrasat, vagyis azt, hogy mi nem okes. (osszehasonlitva egy masik 35D meresi eredmenyeivel) Ennek addig nem allsz neki, amig nem tudod meg a padrol, hogy hianyzik a menes egy resze, mert amig a legalaposabb diag is hibamentesnek mondja az autot, addig az hibamentes. Fel tank gazolajat elpofogtunk az elo adatokkal, M6 -on le-fol jarkaltunk a vegen padlo gazon, amig meg lett minden kis szenzor altal kuldott adat. Es utana vagy 2 orat toltott az osszehasonlitassal, majd tippre cserelt ket dolgot, es bejott.
Szvsz ennek a pados meres nelkul nem alltam volna neki, mivel igye error free volt az auto. Szoval azert nem butasag, gorbekbol a szakik olvasnak.Perwze, hogy otthagyod a F10 530-d-t... Ott van kb. 200kg plusz suly, es az a 258 loero nem is sok. Van is bennuk potencial, sokan +90 loerovel, es tobb mint 100 extra nm -el hasznaljak. A valto mar azzal a hataron van, sokak lokkoljak is 700 -on, mert az az egeszseges hatar.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #37995 üzenetére
Akkor lehet, ott alapbol hianyzott par loero is a menesbol. Ezert jo a teljesitmeny meres, mert kiszurod vele, ha valami gondja van az autonak. Nekem pl. az E92 -on a legtomegmerom volt rossz, de nem irta be hibanak. Viszont az 580NM -bol csak 542 volt meg, es a loero is csak 272 volt a mereskor. A csoka mondta, hogy megcsinaltathatom a remappot, de nem lesz az igazi, es csak elfedek egy meglevo hibat.
Megcsinaltattam, megkaptam az eredeti softot is pendriveon. Az akkori Mesterem(aki sajnos meghalt ) legtomegmerore gondolt, es egy szenzorra a turbonal. Cserelve lettek, majd kint UK -ban vittem az autot padra, eredeti soft vissza, es meres utan hozta a gyari erteket.(283Le & 576NM). Erre ment vissza a remap, amivel ugye letiltott a nagyobb turbo, es ekkor vittem hozzatok az autot.
Ha nincs a dyno, lehet az eletben nem tudom meg, hogy valami nem okes.Don't Tread On Me
-
negro
őstag
válasz H.Ezredes #37914 üzenetére
Siman, oregit a fa. En mar nagyon untam. Ha ilyen piano black vagy 'high polished black' nem tudom milyen neven megy es adjatok kulon akkor erdekel.
Lenyeg, hogy ne a technical graphite legyen. Az van a tiedben szerintem.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz H.Ezredes #37867 üzenetére
ritka ez is. nekem meg igazabol a style 66 felni kene telire, s.szurkeben esetleg feketeben de egy reszeszesben. 8J legyen hatul is. arra mehetne 235/45R17. de egy szett jo 120e + fenyezes, gumi ra es mar tobb mint 300e nel vagy. telit meg 3-4 honapig hasznalok csak szoval nagyon felesleges penznek kell ennek lennie, hogy vegyek majd
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
aero.
veterán
válasz H.Ezredes #37840 üzenetére
Itt az angoloknál valamiért imádják a turbine-t, szinte mindenki azt teszi fel télre. Persze van aki szarik rá
A lendkerekes témához visszatérve. Nap, mint nap látom, hogy valaki pl. kiakar állni a parkolóból és jönnek mögötte, akkor kuplunggal tartja az autót akár 1 percig is, mire lesz hely besorolni, na ezt csinálja pár évig, képzelheted mit kap a kettőstömegű, de ezt sokan piroslámpánál kis emelkedőn is eljátsszák ... 2-3-4 éves autóknál már lassan lehet számolni a cserével vétel után egyből.
-
-
FIREBLADE78
addikt
válasz H.Ezredes #37765 üzenetére
Prémiumosok azt mondták,hogy kilehet szerelni "könnyedén" biztos ami biztos. Vagyis csak az ágyat kell,nem emlékszem mit. Csávó dolgozott bmw-nél. Azt mondta h nagyon buzgó kollégának kell lenni,hogy elvegyék a garit. Ja és szerinte meg ne próbáljak kérdezni tuningról.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
negro
őstag
válasz H.Ezredes #37771 üzenetére
hatalmas riszpekt neki amiert nem X5M-el jarkal hanem inkabb ilyeneket vesz!
meg, jo hogy nekem manual. amugy majd meg szivok vele mert a tempomat kapcsolot meg bekell faragni a diszlecbe. vagy rendelek ujbol bar passz mennyi lehet. 60 euro bazz
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
lali81
tag
válasz H.Ezredes #37756 üzenetére
(#37756) H.Ezredes
bocs valóban mindkettő
csak azért mondtam hogy nőtt az olajfogyi mert 3e km-el ezelőtt bele kellett döntenem egy litert és a felét már megette.. az lehet, hogy a chip miatt elkezdte enni az olajat? a turbó kívülről száraz, kocsi nem füstöl kéken (csak hidegindításkor 2sec) a cooler alatt látok némi olajködöt de minimált.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Politika
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Diablo IV
- Eredeti játékok OFF topik
- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Mikrotik routerek
- További aktív témák...
- Skil Red 9320 sarokfűrész
- Eladó vagy Csere Ebike Fully-ra a képen látható 2023-as Cube Stereo one77 pro kerékpár
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Max DE (Gar: 2027.08.13-ig)
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips FC6725/01 SpeedPro vezeték nélküli porszívó közel 2 év garancia
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips HD9285/90 XXL Forrólevegős Wi-fi sütő 7,2L, 2000W ,2 év garancia
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest