Új hozzászólás Aktív témák

  • kmarci25

    veterán

    Csak egy kis tapasztalat...
    14 hónappal ezelőtt vettem a Soundcore Motion+ hangszórót Aliexpressen, az Anker hivatalos üzletében. Pár hónappal ezelőtt egyszer esett le, valószínűleg akkor sérült. (Bár nem volt nagy esés, kocsiban történt, de valószínűleg pont úgy ütődött meg, hogy...) Lényeg, hogy valószínűleg az USB csatlakozó forrasztása sérülhetett meg, ha mozgatom a töltőt, akkor néha tölt, de inkébb nem, ha sikerül valamivel kitámasztani, akkor pár percig tölt, aztán szintén abbahagyja. Ami fura, hogy vannak olyan töltőfejeim, ami ledes, azaz világít, ha be van dugva. Ha erre teszem rá, akkor egy idő után a fejben lévő led elkezd villogni, mintha zárlatos lenne, ami nem megnyugtató...
    Szóval, írtam az Anker ügyfélszolgálatának. Azóta levelezem velük, először minden nagyon pozitívnak tűnt, 18 hónap garancia, nagyon sajnálják. Elküldtem, amit kértek: fénykép a hangszóróról, a sorozatszámáról, a vásárlás igazolásáról képernyőkép. Utána kérték, hogy videózzam le a hibát. Ez is megtörtént.
    Erre visszaírtak, hogy nagyon sajnálják, igaz, hogy 18 hónap garancia, de 14 hónapja vettem (és?), ezért csak részleges visszatérítést tudnak ajánlani, ami 30 dollár (anno 90-ért vettem, most 125), és tényleg sajnálják, de a forgalmazó eljárása szerint nem tudnak cserekészüléket küldeni, és meg akarnak kímélni attól, hogy vissza kelljen küldeni a terméket, mert az csak költség és macera. Válaszoltam, hogy ez nekem nem tetszik, a 30 dollárt nagyon keveslem. Erre ugyanaz a válasz jött. Erre már kicsit ingerültebb lettem, és megkérdeztem, hogy nincs-e európai szervizelési lehetőség. Erre nem válaszoltak, viszont 40% visszatérítést ajánlottak (gondolom a vásárláskori érték 40%-a, de ezt nem írták meg), plusz 10% kedvezményt a következő vásárlásomból, ha annak összeártáke 100 dollár alatt van. Erre azt válaszoltam, hogy nevetséges ajánlat, és mivel minden üzenetükben ott volt, hogy meg akarnak kímélni a visszaküldéstől, ráfűztem erre, és megírtam, hogy nekem ez nem gond, visszaküldöm, csak írják meg, hogy ilyen esetben mi az eljárás. Erre megint ugyanaz a sablonlevél jött. Ezek után tegnap annyit írtam, hogy kérem a 40%-os visszatérítést PP account-ra, mert meguntam a hercehurcát, de azóta semmi hír felőlük. Most várom, hogy mi lesz.
    A lényeg, hogy ezek szerint - legalábbis az Alis vásárlások esetén - az Anker garanciáját a hajunkra kenhetjük. Nem voltak ugyan nagy reményeim, de egy szervizelést intéztem volna, ha mondjuk azzal jár, hogy kiküldöm valahová. (Van még egy ilyen hangszóróm és párban igen jól szólnak, ezért ragaszkodom ennyire hozzá.) Most van egy vacak készülékem, amit majd megpróbálok házilag javítani, csak aggaszt egy kicsit, hogy videókon nézve annyira le van szigetelve a csatlakozó, hogy nem tudom hozzá lehet férni. (A vízállóság elvesztése nem gond.)
    Kicsit hosszú lett, de talán tanulságos, illetve legalább részben kiventillálom a frusztráltságom az egész miatt... :DDD

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés