Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- hcl: Poco F2 Pro facepalm
- Sapphi: StremHU | Source – Self-hostolható Stremio addon magyar trackerekhez
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Szólánc.
- urandom0: Száműztem az AI-t az életemből
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaNyEe
aktív tag
eleve többet szív be, ezt érzékeli a légtömegmérő, mondjuk ez is olyan válasz lesz mint a többi .. attól függ
. Aztán ottvan még utána a lambdaszonda is. Több beszívott benya-levegő keverék, nagyobb égéshő, melegebb távozó gázok. Ebből azt hiheti az ECU, hogy nagyon elszegényítette a keveréket és több benyát adagolhat a levegőhöz, ha a légtömegmérő nem tud többet mérni mint amit gyárilag be tudott szívni a motor. Szóval ez elég összetett kérdés, a másik meg, hogy az üzemanyagellátó rendszer elbír-e a megnövekedett igénybevétellel.
Azt tom mondani, hogy minden nagyobb beavatkozást követően indokolt egy elektronika optimalizálás, persze ezt az adott típusra szakosodott SZAKEMBERREL kell, kellene elvégeztetni, akinek van már tapasztalata az adott motorral és tudja mi merre hány méter.Egyébiránt meg érdemes 5-10 évente (leginkább öregebb autóknál) felülvizsgálni a lambda és a légtömegmérő állapotát mert lehet már rég nem működnek olyan jól mint mikor legördült az autó a gyártósorról és szerencsétlen ECU azt se tudja már, hogy miből mennyit kellene adagolnia, ekkor szoktak jönni az olyan gondok, hogy sokat fogyaszt és nem megy úgy mint régen(persze ezer más oka is lehet).
Új hozzászólás Aktív témák
- Egy 20. évfordulós csodaegér fortyog a Razer üstjében
- Anime filmek és sorozatok
- Milyen hangkártyát vegyek?
- Nézzük élőben a The Game Awards 2025-öt!
- Xbox Series X|S
- PlayStation 5
- RAM topik
- Ingyen és modern rendszerekre szánva tér vissza az Unreal Tournament 2004
- Milyen videókártyát?
- Filmvilág
- További aktív témák...
- !!AKCIÓ!! Vadonatúj, bontatlan iScooter iX6 elektromos roller, 1 év gari 45 km/h, 1000 watt
- Nespresso AEROCCINO XL Fekete tejhabosító, nagyobb kapacítású
- LG mosógép és hőszivattyús szárító összeszerelő konzollal
- Saeco Talea Giro Automata kávégép 6 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- Koenig One Touch Automata kávégép 6 hónap Garancia Beszámítás Házhozszállítás
- Mi AIoT Router AX3600 WiFi 6 router
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Starlight -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3889
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- SzoftverPremium.hu
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3080 10GB RAMPAGE Shiva Cooler Master 750W
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
. Aztán ottvan még utána a lambdaszonda is. Több beszívott benya-levegő keverék, nagyobb égéshő, melegebb távozó gázok. Ebből azt hiheti az ECU, hogy nagyon elszegényítette a keveréket és több benyát adagolhat a levegőhöz, ha a légtömegmérő nem tud többet mérni mint amit gyárilag be tudott szívni a motor. Szóval ez elég összetett kérdés, a másik meg, hogy az üzemanyagellátó rendszer elbír-e a megnövekedett igénybevétellel.
