- Gurulunk, WAZE?!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- M0ng00se: Hardvert áruhitelre?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- sziku69: Szólánc.
- Hieronymus: A németországi vasúthálózat
- MasterDeeJay: Noname 1TB-os SATA SSD teszt
- erkxt: A Roidmi becsődölt – és senki nem szól egy szót sem?
Új hozzászólás Aktív témák
-
SaNyEe
aktív tag
eleve többet szív be, ezt érzékeli a légtömegmérő, mondjuk ez is olyan válasz lesz mint a többi .. attól függ
. Aztán ottvan még utána a lambdaszonda is. Több beszívott benya-levegő keverék, nagyobb égéshő, melegebb távozó gázok. Ebből azt hiheti az ECU, hogy nagyon elszegényítette a keveréket és több benyát adagolhat a levegőhöz, ha a légtömegmérő nem tud többet mérni mint amit gyárilag be tudott szívni a motor. Szóval ez elég összetett kérdés, a másik meg, hogy az üzemanyagellátó rendszer elbír-e a megnövekedett igénybevétellel.
Azt tom mondani, hogy minden nagyobb beavatkozást követően indokolt egy elektronika optimalizálás, persze ezt az adott típusra szakosodott SZAKEMBERREL kell, kellene elvégeztetni, akinek van már tapasztalata az adott motorral és tudja mi merre hány méter.Egyébiránt meg érdemes 5-10 évente (leginkább öregebb autóknál) felülvizsgálni a lambda és a légtömegmérő állapotát mert lehet már rég nem működnek olyan jól mint mikor legördült az autó a gyártósorról és szerencsétlen ECU azt se tudja már, hogy miből mennyit kellene adagolnia, ekkor szoktak jönni az olyan gondok, hogy sokat fogyaszt és nem megy úgy mint régen(persze ezer más oka is lehet).
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest