- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- bambano: Bambanő háza tája
- MasterDeeJay: Noname 1TB-os SATA SSD teszt
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Hieronymus: A németországi vasúthálózat
- ldave: New Game Blitz - 2025
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsc
nagyúr
-
zsid
senior tag
" A hajtótengelyt a motorral a tengelykapcsoló köti össze. hajtótengely a közbeiktatott előtéttengelyen keresztül több eltérő áttételű fogaskerékpárral kapcsolódik a hajtott tengelyhez.
A hajtott tengelyen szabadon forgó fogaskerekek állandó kapcsolatban vannak az előtéttengely fogaskerekeivel. A szabadon forgó fogaskerekek a bordázott tengelyen elcsúsztatható szinkronkapcsolókkal rögzíthetők a tengelyhez. A szinkronkapcsolók a váltókarral, tolórudakkal és a villákkal mozgathatók,
Sebességváltáskor először a szinkronkapcsoló belső kúpos része felfekszik a szabadon forgó fogaskerék ellenkúpjára, majd a külső gyűrű mint egy körmöskapcsoló, a már lefékezett fogaskereket a hajtott tengelyhez rögzítzi. "A rudas és a bowdenes ugyanúgy működik, csak a kezedtől az információ máshogy jut el a váltóba. A váltórudat vízszintes síkban 2 irányban tudod mozgatni, ez tilitolizza a fogaskerekeket, míg a bowdenesnél 2 bowdent alkalmaznak, amivel a két irányú elmozdulást képezni tudják. Arról, hogy ezt hogy oldják meg a váltókar alatt, és a váltón arról már régen olvastam, hülyeséget írni meg nem akarok, de a váltóházon belüli tartalom nem változott.
-
dragonfx
veterán
"ekkor szoktak jönni az olyan gondok, hogy sokat fogyaszt és nem megy úgy mint régen"
na ez érdekes mert néha én pontosan így érzem...
...a légtömegmérő egyáltalán tönkre tud menni fizikai behatás nélkül?...a lambdaszonda tönre sajnos
...pedig bosch......mentségkre legyne mondva generátoron ez díszeleg>>"made in england" "93/20(gondolom hét?)"
-
dokar
addikt
a megnövekedett a lökett térfogathoz illik az ECU-t is hozzáigazítani egy chiptuninggal?
vagy felesleges, mert nagyobb térfogat -> nagyobb beszívott levegő -> nagyobb szívóhatás -> nagyobb légáram -> MAP szenzor által mért adatokhoz az ECU hozzáállítja a megfelelő benya mennyiséget? -
G@ben
addikt
Ezeket a dolgokat ismerem, de ha ugyanannál az autónál alkalmazzuk, akkor már nincs olyan sok változó, lásd a példát, ami egy létező autó. Szóval ott ugyanakkora a turbó, a kompresszió, viszont a töltőlevegő hőmérséklete értelemszerűen más lesz.
Csak valami összefüggést keresek, ha létezik ilyen. -
dragonfx
veterán
Akkro valszeg ez van nálam is, igaz szabályzásig ritkán húzom ki a fokozatokat, mert ott már ninc sgyorsulás...amugy üzemmeleg votl mert előtt mentem vele már, meg ugye ilyen időben elég erősen könnyebben melegszika moci is.
Visszarúg>>amikro szabályoz mert tovább nem forog, nekem olyat cisnál mint az abs kb....nem akarom szétnyomni, de valszeg ilynekor hiába nyomnám be izombóla gázpedált akkor is lasítana az autó az elektronikai tiltás miatt. -
dokar
addikt
a végsebességet elméleti síkon nem befolyásolja az autó tömege
nyugodtan kihagyhattad volna, hogy: ''elméleti síkon''
a tömeg a gyorsulást befolyásolja, nem a végsebességet.
amúgy nem csak a váltó, hanem a diffi és a kerékátmérők is szerepet játszanak, szal egyszerűbben csak: áttételek (remélem nem veszed kukacoskodásnak a pontosításomat)
-
dokar
addikt
én a leszabályozásról írtam és nem pedig arról, hogy képes -e az autó elérni azt a fordulatot.
ha pl 7800-nál van a tiltás, de te 5-ben már csak 6200-ig tudtad pörgetni, az azt jelenti, hogy az autó elérte adott fokozatban végsebességét, melyet nem a leszabályozás, hanem a teljesítmény befolyásolt.
ergo leszabályozás az csak a fordulatszám függvénye. amit te írtál az igaz, de az nem leszabályozás.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Háztartási gépek
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- E-roller topik
- BestBuy topik
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- LG 48C3 - 48" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen6 CPU
- Xiaomi Redmi A3 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest