- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- MasterDeeJay: Gigabyte GA-B350M-D2 - AM4 lap 2016-ból amikor még nem volt Ryzen!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Szólánc.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- pusszycat: JEYI - okos, színes, interaktív, ssd külső ház.
- hcl: Philips M120D/10 kamera hackelés és parajelenségek
- petipetya: Nagy chili topic. :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz
MPowerPH #6337 üzenetére
Kipróbáltam rF2 alatt, uez van.
Nálam profiler-ben 900°, az rF2 menüben a vehicle set ben van pipálva, így lát a Megane-ban 600valamennyi fokos kormányelforgást használ, a pályán pedig ki tudom forgatni a kormányt 900°-ig, egyedül annyi történik, külső nézetből megnézve hogy maximális kerékelfordulás után ugrik egyet a kormánykerék, és utána forogja ki a feleslegest.
Leírhatnád hogy használod mert kipróbálnám milyen mikor blokkolja a kormányelfordulást a beállított szögnél. -
#70869248
törölt tag
válasz
MPowerPH #6337 üzenetére
Jobban jársz, ha kevesebbet forgatsz, de időben.
Minnél hamarabb érzed a megcsúszást, annál kevesebbet kell ellenforgatni...és ha nagyon gyorsan csinálod akkor extrém gyorsan is mehetsz.
Szintén tapasztalatból mondom, hogy ha koppig tekered a kormányt akkor már vége. Korrigálásnak az teljesen rossz megoldás.
Én régebben mókoltattam a csapdőlést, mert szlalomban nem tudtam egyszerűen időben vissza fordulni, széria csapdőlésen nem pörög vissza olyan gyorsan a kormány.
Driftben és szlalomban hasznos, korrigálásra viszont minél többet tekersz annál nagyobb bukta lesz belőle.
..hóban lazulás az teljesen más műfaj, ott könnyen el tudom képzelni hogy koppig tekert kerékkel egyensúlyozol.
Mindjárt megnézem rF2-ben, mert nekem ilyenek fel sem tűntek eddig. -
JoinR
őstag
válasz
MPowerPH #6337 üzenetére
Hasonlítsd össze az utcai futóművet és gumit a versenycuccokkal...ha egy GT autóban vagy akármelyik open wheeler-ben koppig kell tekerni a kormányt, már régen rossz. De a fenti videó külön jó példa, hogy fölösleges koppra tekerni, mert egyszerűen nincs idő visszahúzni (ekkora áttételt meg hajókormányt főleg)...a 2. kalácsfonás ugyanakkora volt, mint az első, a lendületvesztésnek nagyban köszönheti, hogy megfogta.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! ASUS PRIME H510M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT OC 8GB CHIEFTEC Libra 600W
- Targus Universal USB 3.0 DV1K-2K Compact docking station (DisplayLink)
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 Pro 128GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3544
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3015
- Microsoft Surface Pro // Surface // Surface laptop // 7-10.gen i5, Ryzen // 12,5 13,5 15 //
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest