- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bigyo108: A vén PC-Főnix újjászületése
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Meggyi001: RTX 5060 - Az új népkártya?
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- bambano: Bambanő háza tája
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
LOGOUT
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
Én értem, hogy ovis. De ha csak egyetlen feladat fut a procin...
Timer-nél lesz némi overhead, amivel nehéz számolni.
Nekem legalábbis.
Jelenleg azzal kísérletezek, hogy setup()-ban lemérem minden függvény idejét és ezekkel korrigálom a delay-t. Így faszán be lehet lőni az fps-t.Frame vezérlésű animációt egy ovis is leprogramoz, nekem meg nulla tapasztalatom van, a nyelvvel is csak ismerkedek.
A timer vezérlésű animációt még nem tudom, hogy lehetne összerakni. PC-s 3D grafikából merítettem ihletet, ott a motor teljes kapacitással fut és a megjelenítés van időzítve.
Nálam ez úgy nézne ki, hogy a led library meghívása lenne időzítve a program végén, míg a renderelés lefut minden ciklusban.De nekem ez a megközelítés nem tetszik.
Ha meg a teljes futószalagot időzítem, akkor meg tudni kéne belépés előtt, hogy mennyi idő alatt fog lefutni, mert azzal az értékkel kell korrigálni a timer-t.
De időt mérni csak a végén tudok...
Szóval jelenleg még a tervezőasztalon sem tisztult ki a kép.Vmi olyasmin filózok, hogy az animáció sebességét függetleníteni kéne az fps-től ÉS a megjelenítés frekvenciájától is. Vagyis ha a teljesítmény skálázná a következő képkocka offset-jét. Pl. egy colorwheel esetén a függvény felbontását növelném két képkocka között, ha gyorsul a sebesség. Vagyis ha egy másodperc alatt ki tud tolni magából 60 fps-t a vas, akkor 100% mintavételezés volna, 120 fps-nél 200% mintavételezés a függvényen.
De az egyenletes megjelenítéshez itt is ismernem kéne a futószalag idejét belépés előtt.
Új hozzászólás Aktív témák
- Íme a Darksiders 4 első előzetese
- Battlefield 6
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Philips LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Milyen TV-t vegyek?
- Már játszható a Titan Quest II korai változata PC-n
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A04s 32GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon 3rd: i7-5GEN I 8GB I 512SSD I 14" WQHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Lenovo ThinkPad X13 G2 multitouch
- Wilbur Smith könyvek (15 db) egyben
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700K / RTX 2060 6GB / 32GB DDR4 / 500 SSD
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest