Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- GoodSpeed: Ágymatrac keresési kálvária
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- WireGuard VPN a mindennapokra
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- sh4d0w: StarWars: Felismerés
-
LOGOUT
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bobyjack
senior tag
Sajnos nincs másik Arduinom egyelőre. Nagyon kezdő vagyok.
(#1373) Gergosz2:
Ki/bedugózás jópárszor megvolt. A beállítások szerintem jók: Atmega 328 és Arduino Nano.
Van egy progromozó választási lehetőség, ott nem tudom melyiket válasszam, azt hiszem felülről a második volt alapból beállítva. V2 van a végén arra emlékszem, sajnos nem vagyok otthon, nem emlékszem pontosan. De semelyikkel sem akart működni, végigpróbáltam őket.
Eszközkezelőből törtlést ki fogom próbálni, bár olyat őszintén még nem csináltam, de remélem menni fog.
Új hozzászólás Aktív témák
- Allegro vélemények - tapasztalatok
- Kinéztél egy RTX 5060 Ti-t? Lehet jobb, ha lecsapsz rá!
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Óra topik
- PlayStation 5
- Házimozi belépő szinten
- OLED TV topic
- Melyik a legerősebb Low Profile VGA kártya?
- Nintendo Switch
- OLED monitor topic
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S23 Ultra Green 120 Hz Dynamic AMOLED 2X, 200 MP kamera, beépített S Pen - 512GB
- Fehér prémium gamer PC Ryzen 7 7800X3D + RTX 5070 AERO OC + 32 GB DDR5 - ÚJ!!!
- Samsung Galaxy S23 Ultra Green 120 Hz Dynamic AMOLED 2X, 200 MP kamera, beépített S Pen
- Ryzen 7 5800x + Radeon 7800XT + 32 GB DDR4, 1 TB NVME - GAMER PC
- Thrustmaster officer pack airbus edition