Hirdetés
- DeFranco: Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- MaxxDamage: Vizes Laptop Hűtés? Lehetséges? Igen!
- Klaus Duran: Nem csajos Samsung Z Flip
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Bye PET Palack, hello SodaStream
-
LOGOUT
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bobyjack
senior tag
Sajnos nincs másik Arduinom egyelőre. Nagyon kezdő vagyok.
(#1373) Gergosz2:
Ki/bedugózás jópárszor megvolt. A beállítások szerintem jók: Atmega 328 és Arduino Nano.
Van egy progromozó választási lehetőség, ott nem tudom melyiket válasszam, azt hiszem felülről a második volt alapból beállítva. V2 van a végén arra emlékszem, sajnos nem vagyok otthon, nem emlékszem pontosan. De semelyikkel sem akart működni, végigpróbáltam őket.
Eszközkezelőből törtlést ki fogom próbálni, bár olyat őszintén még nem csináltam, de remélem menni fog.
Új hozzászólás Aktív témák
- SecretLab TITAN Evo - Medium - SoftWeave Plush Pink - Garanciás, gyönyörű állapotban
- ASUS TUF Gaming TF120 120mm ARGB INGYEN FOXPOST
- Samsung Galaxy Z Fold4 (újszerű, Független, 256 GB, 12 GB RAM, bézs)
- Gigabyte G5 KD 15.6" FHD IPS i5-11400H RTX 3060 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- Thinkpad P1 Gen1 15.6" FHD IPS i7-8850H P2000 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Microsoft Surface Laptop 5 13,5" i7-1265U 16GB 256GB magyarbill 1 év garancia
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 13 2022 M2 8GB 256GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 16/32/64GB RAM RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 4 PRO 1TB fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel