Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz AsakuraDave #42698 üzenetére

    A Hitman 3 az nem szimpla SSR, hanem egy hibrid megoldás, aminek az alapja SSR, de ezt kiegészíti még render to texture, illetve némelyik felületre elég a cube map, és az is van rajta. Használhattak volna RT-t is, csak lassabb sokkal, és nem ad többet.

    Itt van a Godfall RT:
    On:

    Off:

    Az RT a tipikus gondokra tud reagálni. Képesek vagyunk alapvető árnyékot kreálni nélküle, de nem tudunk pontosat. Egy csomó hiba lesz az árnyékok szélével, sokszor ez nem elég éles, vagy nem elég lágy, nem elég erős az átmenet, stb. Ezeket nagyon nehéz RT nélkül kezelni. És azt is, ahova kellene árnyék, de az istenért se tudod beműteni. RT-vel ezek egyszerűen mennek.

    Ugyanez van a Dirt 5-ben is RT-vel:
    On:

    Off:

    Ezek mind olyan apró problémák, amelyekre a raszterizáláson belül nincs válasz. A visszaverődéssel még lehet jól trükközni, ahogy a GI effektekkel is, de az árnyékoknál a raszterizálásának egészen durva határai vannak.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés