Új hozzászólás Aktív témák

  • Atish19

    őstag

    válasz Atish19 #8716 üzenetére

    Sajnos ahogy a felhasználói visszajelzések sejtették valóban bontott terméket kaptam így elálltam tőle a portéka kényes mivolta miatt. Mivel a kérdésemre nem kaptam itt választ ezért leírom ide a történteket hátha valakinek hasznos lesz egyszer. Support felkeresése nélkül simán elindítottam a visszaküldést sérült csomagolásra hivatkozva. Feldobta lehetőségnek a pre-paid szállítást. Ezt ki is választottam. Kinyomtattam a feladáshoz szükséges iratot amit elküldtek nekem e-mailben. Beballagtam a postára és ingyen és bérmentve elszállították. A csomag csütörtökön került postára és pénteken 11 órakor már a számlámon volt a teljes rendelés vételára (rendelt áru ellenértéke és a kiszállítás díja is)!!! Fogalmam sincs hogyan intézték ezt ilyen gyorsan, de abszolút csillagos 5 az ügyintézés gyorsasága. A termékkezelésen viszont még csiszolgathatnának kicsit. Szvsz a gyártói dobozt az első akinek ki kell nyitnia az a vevő. Ebben sajnos nálam zéró tolerancia van főleg drága és sérülékeny termékeknél, mint jelen esetben is. Ez volt az első termék amit közvetlenül az amazontól rendeltem. Amit amazonon keresztül gyártótól/boltoktól rendeltem minden sértetlenül és bontatlanul ideért.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés