Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • inf3rno

    nagyúr

    Én amazon.de-n rendeltem, aztán refundoltam, mert úgy tűnt, hogy már sosem fog megjönni a cucc. Erre pár nap múlva megjött. Na most egy olyan szitum van, hogy azt mondják küldjem vissza októberig, vagy újra levonják az árát, amivel én teljesen elégedett lennék, mert végülis jó a termék. A gond csak az, hogy az állítólagos refund-juk sosem érkezett meg a bankszámlámra. Csak a levonást látom ott az amazontól a számlatörténetben, és maga a refund 1 hónapja történt. Szóval gyakorlatilag kétszer próbálják levonni ugyanannak a terméknek az árát. Próbálkoztam kapcsolatba lépni velük, de az oldalukon képtelenség. Még egy email cím sincsen kint, csak néhány opció közül lehet választani a customer service-nél, ami mind automata, és tök eltérő szituációra van kitalálva. Van bármi mód rá, hogy ezekkel beszéljek, hogy oldják meg a helyzetet?

Új hozzászólás Aktív témák