- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- shadowkidhu: SFF Itthoni labor
- moha bácsi: VIII. Viharsarki Hobbi Elektronika Találkozó Békéscsaba 2025.06.14. szombat
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Nem tudjátok véletlenül, hogy az eMAG-on keresztül rendeltem meg, mert nem tudok franciául, barométert rendeltem meg kb. 1 hónapja óta, még mindig nem oldották meg a szállítási problémát. Aggódjak?
-
Kobe
veterán
Nincs ezzel semmi gond, ha kevés az ember és tényleg beüt a járvány, akkor egy kis call centert simán kiüt, de akkorsem 3 hétre.....
időközben a boltokban érdeklődve már kibújt a szög a zsákból, hogy tulajdonos váltás / cég merge van, és amúgyis kevés az ember az ügyfélszolgálaton ezért nem tudják tartani a lépést a megkeresésekkelVégül kb 3 hét alatti sokszori próba után ma konstans hivogatva őket (több óürűnyi folyamatos tárcsázás) sikerült az ÜSZ-el beszélnem, normális volt az ügyintéző, elnézést kért, épp a cégváltáson dolgozik mindenki és azért lassultak be, de igérik hogy a lezongorázás után sokkal kellemesebb ügyfélélmény lesz, és megértést kérnek.....mondom OK, csak attól még nekem se cuccom, se pénzem, és a cucc a munkámhoz kellene.
Jó, nem kenyérre kell, de ha elmegyek venni a kieső cucc helyett egy másikat ők meg 40-45 nap után kitalálják hogy hopsz, akkor mégis tudjuk cserélni a motyót, akkor ugyanúgy kenhetem valamelyiket a hajamra, mert felesleges pénzkidobás.....(azt nem mondtam szegénynek hogy pechjükre pont csináltam külföldi egész országos projekteket mergerre, bevezetésre és teljes ERP rendszer implementációra sokkal komplexebb ipari környezetben, több 100 lokációval és telephellyel, ahol max 1 hétvége volt a full cutover / vevői toolok kiesése, nem hogy 3 hét fél tucat kisebb üzletre....
amúgy árukeresőn látszik, hogy mélyrepülésbe mentek, február óta csak 1 csillagos reviewkat kaptak.....
-
Kobe
veterán
KonzolVilág kezd erősen megdolgozni a nagyon nem ajánlott címért
Garanciáztatás ügyében keresném őket, lassan másfél hónapja vittem vissza egy terméket gariban. Ügyfélszolgálati telefonszámuk hetekig kikapcsolva (mondván járvány van), amikor meg visszakapcsolják, akkor kézzel kinyomkodják, emailre nem válaszolnak. Az üzletek meg a nemlétező ügyfélszolgálathoz irányítanak, mondván ők eljárni nem tudnak.
így majd másfél hónap után se termék, se pénz.....
lehet lesz egy csakazértis kör a fogyvéddel -
BagyiAti
tag
Sziasztok,
Nem találtam a keresőben semmit én sem az alább oldalról:
https://www.funidelia.hu/Esetleg valakinek vásárolt már innen? Scamadviser 86 pontot ad /100, akkor talán nem fake.
-
hzsolee
őstag
Itt nem találtam eredményt a keresésre a Mihungary.com-ról....
Inkább csak rosszat olvastam róla az árukeresőn facsén, de azok a garancia illetve az ügyfélszolgálat elérhetőségére irányultak. Akik ha megkapták a rendelésüket azok java részt elégedettek voltak.
Mindegy...egy próbát megér. Elég akciós náluk 1 kiszemelt cucc...b@ssza a fantáziámSemmi esetre sem fizetnék előre, utánvéttel megrendelem. Érdekes módon az utánvét miatt sem számol plusz pénzt mint általában már mindenhol...
A tapasztalatról majd beszámolok...hátha más is rájuk fanyalodna 🤣 -
Krisztianby
tag
Sziasztok, nem szoktam értékelést írni semmiről se csak mai nap érdekes volt.
SMARTCOM Web áruházból rendeltem terméket 2025.01.04-én. Értékelések és vélemény alapján teljesen jó hírnevű szerintem az áruház.2025.01.08-án rendelésem még mindig 0-dik státuszban volt (avagy 0 formában lett még neki állva feldolgozásának gondolom én) majd terméket felkeresve a weblapon az 404 hibára futott így feltételeztem akkor még sincs raktáron. Időközben láttam máshonnan olcsóbban és hátha gyorsabban a terméket megkapom így írtam nekik egy email saját weboldalukon lévő ÁSZF-al kiegészítve, hogy szeretném lemondani a rendelést és a pénzemet visszakérni ezen okok végett.
Témát le egyszerűsítve és összefoglalva.
Mai nap kaptam egy 5 perces hívást, ami szerint:
- Nem tudom, hogy működik az online shop világa és így működik a többi is, majd gyengéd kioktatást.
- Így is van olyan termék, amit 2024 rendeltek meg és még nem került kiszállításra, és még több száz dolgot kell intézniük ne legyek türelmetlen.
- Nem kell nekem ÁSZF írogatni, csak egy rendelést lemondó emailt. (Amit mondott ÁSZF különbözött a weblapétól ezt jelezve mondta majd kijavítják).
- Reméli, hogy másik bolt előbb kiszállítja a csomagom mert akkor annak a boltnak biztosabb most szerencsésebb helyzetben van, mert egyébként nemsokára feladták volna a csomagom.Nem írtam amúgy se boltról semmit (értékelést) nem szokásom csak pénzemet szerettem volna visszakapni. De enyhe kioktató stílus után, ami tájékoztatás jellegébe lett burkolva szerintem már bárki más írt volna :D
Mikor 0 információt kapok a termék állapotáról, és termék hirtelen eltűnik a weblapról szerintem nem az én dolgom utána menni, hogy hahó mi történt? Hanem valamit írni megrendelőnek, hogy elfogyott, beszerzés alatt, sry mégse tudjuk küldeni. Nem egy olcsó dologról volt szó.
-
baracsi
tag
Ott van a chat a HTML forrásban, csak el van rejtve, én nem írtam neki, de egy próbát megér. Firefox-ban az oldal megnyitása utána valahol jobb klikk > Vizsgálat, keress rá erre: "#fc_frame" idézőjelek nélkül, majd ENTER és ismét ENTER, majd jobb oldalon a stílusok részben keresd meg azt, ahol a visibility: hidden rész van és vedd ki a checkbox-okat. Ekkor megjelenik az oldalon a chat, írhatsz nekik. Az alsó rész bezárható, viszont minden oldal-újratöltés után ezt meg kell csinálni.
-
beci
őstag
iSTYLE.hu
9 napja rendeltem a fent említett boltból.
Rendeléskor is több üzletében készleten volt-van a vásárolt termék.
9 napja rendelés rögzített állapotban van.
Hívtam őket, ahol az automata közölte, hogy telefonon nem elérhetőek, írjak emailt, vagy az oldalukon lévő chat-et használjam.
Na most ez az utóbbi nincs az oldalon....
Írtam nekik már emailt, Facebookon messenger üzenetet, semmi válasz.
Egyszerűen elérhetetlenek.
Várok még pár napot, ha addig sem történik semmi, visszamondom a rendelést.
Azért az Apple odafigyelhetne arra is, hogy a szerződött partnereik ne sz..janak ennyire a vevőkre.
Részemről nem ajánlott kereskedő,elérni sem lehet őket. -
need
addikt
Üdv..
Én játékot rendeltem Nindentot vagy is kulcsot. Dec 10. 1 hét múlva csak rá kérdeztem hogy mi van..?!? Én nem fizettem ki semmit és lemondták..ott kellett bizonygatni hogy de igen..persze a játék ára is majdnem dupla annyi lett. És a mai napig 10.05. nem kaptam vissza a pénzemet..! Írtam nekik hogy hogy a mail címemet tegyék tiltó listára nehogy még egyszer eszembe jusson ezektől az okádékoktol bármit is rendelni..!
-
Pitterix
őstag
válasz
CriticalHit #4156 üzenetére
Rendeltem tőlük párszor, semmi gond nem volt.
De, kb ugyanez az Aqua, mások jártak vele pórul, nekem volt több garim is, s minden flottul ment.
Öcsém az Emaggal szopott be. -
kóóó
aktív tag
Tefal:
Isten mentsen a Tefaltól rendeljen bárki.
Dec6.-an rendeltem tőlük, azóta vagy 9-10 email elment + telefononon is veszekedtek velük és csak hazudoznak összevissza.A rendelésem azóta feldolgozás alatt, emailben 2-3 X írták már, hogy fel van adva és telefonon egy szlovák akcentusu nő azt mondta, hogy fel van adva, de külföldről jön a cucc és azért nem látom, mondom adjon egy trackinget, erre azt mondta emailben kiküldik.
Jött is email egy számsorról ami nem létező.Megint kapcsolatot felvettem velük, hogy mit hazudoznak, erre most azt mondták az egyik termék megszűnt és nem is lesz.
Mikor én rendeltem elérhető volt, ha nem elérhető nem is tudod kosárba tenni.
Az oldalukon most azt írja márciusban lesz újra elérhető.
A pénzem meg náluk a rendelési állapotom még mindig feldolgozás alatt és semmi nem történikSzóval már azt se tudom mit kezdjek velük egy csöves oldal akik hazudoznak összevissza... :W
-
jeni
félisten
válasz
CriticalHit #4156 üzenetére
Bár lehet nem egy Alza vagy Aquacomp,de bármit is rendeltem tőlük időben meg is kaptam.
-
BaLee
addikt
Igen hallottam több ilyen storyt. De ez a garanciafutár szolgáltatás eltűntetése szerintem el is süllyeszti őket, még 1-2 évig lehet elvegetálnak amíg mindenki rájön, hogy enélkül a szolgáltatás nélkül már semmi értelme náluk vásárolni. Persze ezt nem reklámozzák, hogy már nincs garanciafutár, én is csak akkor jöttem rá amikor velem akarták visszaküldetni saját költségen a rossz izzót.
Az mondjuk inkább a gyártók sara, hogy a belépő kategóriás LED izzói egy neves gyártónak nem bírnak ki 1 évet sem. -
thomasa
senior tag
válasz
turbokappa #4152 üzenetére
Nem igazán életszerű az ASZF olvasgatása.
-
kcsa
veterán
Sajnos komolyabb dolgokkal régen sem volt korrekt teljesen a cég. Egyszer visszavittem egy nagyobbacska Osram led panel tápegységét mert sípol, hálószobában remekül hallani. De elküldtek azzal, hogy mindegyik ilyen, szokjam meg, és ezen véleményen nem tudtunk továbblépni, tényleg nem cseréltek semmit.
-
válasz
turbokappa #4150 üzenetére
Tanulságos… még jó, hogy legalább a pénzed visszakaptad.
-
turbokappa
senior tag
válasz
turbokappa #4146 üzenetére
Sziasztok.
Az XXL GSM-et messze kerüljétek el!!!
A sztory mint korábban írtam november 4.-én kifizettem egy poco f6 árát, azóta ment a hitegetés meg a hazudozás. Meguntam ma visszakértem az árát amit szó nélkül vissza is adtak. A google értékelések nem hiszem hogy valósak, sőt.
Tróger banda. -
BaLee
addikt
Srácok sosem gondoltam, volna, de a Lumenet-et be kell írnom ide.
Régen nagyon jó volt, ha garis probléma volt, küldték a futárt, általában az új termékkel együtt visszaküldhetted a rosszat.
Most mi van? Tönkrement egy ~1200Ft-os izzó, küldjed vissza saját költségen (személyesen nem lehet) legolcsóbb posta 2000Ft+. Mondom megírom a termék adatlapjára, hogy ne vegyen más ilyen fost erre eldobja az értékelést, hogy csak az írhat aki az elmúlt 30 napban vásárolta meg a terméket.
Magyarul, ha valami szar és tönkremegy a 31. napon már nem tudod megírni, hogy más ne vegye meg, visszaküldés fizetős és a legolcsóbb postaköltség ha rendelsz 2000Ft.
-
umek
tag
pepita.hu
Csak hogy teljes legyen a kép, az ügy lezárult.
A GLS csomagot végül vélhetően nem adták fel, így azt sikerült visszavonniuk gyorsan.
A visszatérítés összegére pedig megkérdeztem e-mailben, hogy hogyan jött ki a matek és miért kevesebb a visszatérített összeg, mint kellett volna, erre nem válaszolt már a pepita, csak a simple-pay-től jött e-mail, hogy indítottak még egy visszatérítést arra a maradék párszáz forintra.
Tehát részemről ezt a boltot a jövőben messziről elkerülöm.
-
enginev3.0
félisten
HiEz mennyire ismert bolt? 5db ennyiért kb lehetetlen, de közben meg ott van elvileg az ázsia centerben[link]
Áh, úgy látom abszolút off a bolt -
Freezee
senior tag
válasz
turbokappa #4144 üzenetére
Mármint az egész összeget kifizetted helyben, úgy hogy egyszer talán lesz majd telefon?
-
turbokappa
senior tag
Üdv
XXL GSM-ről tudni valamit? Rendeltem egy telefont múlt hétfőn (ki is fizettem helyben), pénteken felhívtam őket hogy mi a helyzet, akkor leltárra hivatkoztak, ma meg hogy nincs a megrendelt telefon titán színbe,de fekete van az megjön szerdára vagy csütörtökre de legkésőbb péntekre.Kezd a türelmem fogyni.
Miután kicsit visszaolvastam régebbről elég sok negatívat írtak. -
umek
tag
pepita.hu
Nos, a legutóbbi üzenetemben írt levélre, amiben leírtam, hogy pontosan melyik termékek nem érkeztek meg a második alkalommal sem (a mosogatókapszulák, plusz még 5 csomag mosogatógép só) volt újabb reakció.
Megérkezett egy harmadik csomag. 4 mosogatógép kapszula (pipa), 1 só (így a 8-ból 4-nél járunk, szóval 4 még hiányzik).
Megírtam nekik a problémát, vártam négy napig, semmi válasz.
Ma megírtam nekik, hogy nyertek, engedjük el egymást, adják vissza a 8-ból 4 só árát és ennyi.
Fél ótán belül kaptam egy e-mailt, hogy visszautalást kezdeményeztek. A 8 db-os só 5276 Ft volt, ennek a fele 2638 Ft testvérek között is. Ennek ellenére a visszautalás 2097 Ft-ról szól...
DE! Kaptam egy GLS e-mailt is néhány perccel később, hogy a pepita csomagot készített össze nekem. Kíváncsian várom, mit kapok.
Elképesztő...
-
paperboy
senior tag
A napokban látom egyre több webshopban, hogy az MPL-es szállításoknál (Postapontra, automatához, házhoz) az alap szállítási díjon felül kérnek 3000 Forintot, valahol "Logisztikai díjként", máshol az "átvételi ponthoz való eljuttatás költsége"-ként van feltüntetve, szóval így 4-5e forintra jönne ki a szállítás, ez mi a fene, tudja valaki?
-
Sidorovich
senior tag
IStyle ügyfélszolgálattal mik a tapasztalataitok?
Kedd reggel nyitás előtt megrendeltem először fekete színben egy MacBookot, de miután a színnel kapcsolatban meggondoltam magam, 2 órán belül az automata emailre válaszolva (ahogy kérik) még nyitás előtt jeleztem, hogy szeretném a rendelés törlését és az előre kifizetett ár visszatérítését.
10:00 körül egy dolgozó már válaszolt az automata emailre, hogy rendelésemet feldolgozták, értesítenek majd, mikor vehető át, az előző emailemet nem vette észre gondolom. Erre egy órán belül válaszul újra írtam a rendelés törlésével kapcsolatban, azóta meg semmi válasz.
(A megfelelő színűt külön új rendelésként adtam le, a feketét meg lemondanám ugye.) -
umek
tag
válasz
dellfanboy #4135 üzenetére
köszi a tippet! itt az ár már módosult természetesen, mert az eredeti ár glamour napok alatt élt csak, de arról meg megvan a visszaigazoló e-mailem tőlük, az akkori árakkal
-
umek
tag
Lassan, de biztosan húzza le magát a pepita a wc-n.
Azóta a panaszlevelemre annyi lett a reakció, hogy az első kiszállításból kimaradt termékeket 1 kivételével (só) kiszállítják, de hogy az az egy sajnos nincs raktáron, úgyhogy adjam meg a banszámlaszámomat. Természetesen a termék van raktáron, forgalmazó: pepita. Kértem a kiszállítást ismételten, belinkelve a saját, raktáton lévő termékük oldalát.
És a legszebb: megérkezett az ígért csomag, de sajnos az egész rendelés legdrágább eleme, 4 csomag mosogatógép kapszula az ígéretük ellenére kimaradt.
Úgyhogy újabb levélben írtam meg nekik (természetesen a termékek linkjeivel, hátha nem találják meg), hogy mi az újabb probléma, várom a fejleményeket.
-
thomasa
senior tag
Allegro -n vettem egy terméket, kifizettem a kiírt árat, majd jött egy email, hogy mivel 3. országból jön a termék, így majd szíveskedjek átvételkor a vámáfát fizetni. Ezt előtte sehol sem írták, hogy még fel fog merülni bármilyen költség. Ment a refund, szerencsére visszautalták.
-
GZoli7
senior tag
Sziasztok
Az Allegro is erősen kezd.
Rendeltem egy csomagot, napokig nem történt semmi a fizetésen kívül. Nyilván lemondtam, jött az üzenet, hogy két napon belül visszautalják.
Két hete nincs pénz, a vita, amit nyitottam semmire nem jó, az allegro, meg az eladó ott vitatkozik, hogy kinek és hogyan kéne lépnie.
Most megy a chargeback, aztán meglátjuk, de ez minden csak nem "kelet eu Amazonja". -
umek
tag
pepita.hu, eddig soha nem rendeltem onnan, de mostantól soha nem is fogok.
Glamour napok, ilyen-olyan kuponozás, különböző mosogatógépbe való szarságok, pár fürdőbe, konyhába való apróság jó áron, hosszú távra.
Két csomagot küldtek (DPD), hozzám már csak az egyik érkezett meg, a megrendelt termékek kb. 30%-a. Már a DPD rendszerében is ellentmondásos üzenetek voltak, de vélhetően megsérült az első doboz, így azt visszaküldték.
Pepitának ment a levél, hogy mi legyen, részletesen leírtam, hogy mi érkezett meg.
Pár nap múlva hívott egy női hang, hogy mondjam meg, hogy mi nem jött meg. Mondom nem elég, hogy mi igen, ahogy leírtam? Mert a többi nem. Hát nem, úgyhogy akkor bediktáltam, hogy mi nem jött meg. Ennyiben maradtunk.
Pár nap és jött egy mail (levélszemétbe, úgyhogy csak véletlenül vettem észre pár napra rá), amiben azt írták, hogy bocs, a termékek elfogytak, úgyhogy adjak bankszámlaszámot és visszaadják a pénzt.
Mondom ráellenőrzök azért, mert nagyon furcsának tartanám, hogy olyan általános dolgok, mint Finish gépi só, meg zsebkendő, ne lennének kaphatók. Hát, mindegyik termék kapható, rendelhető és raktáron van. Csak persze nem a glamour napokon lekuponozott árakon (20-40% kedvezmény).
Konkrétan hazudtak a levélben, csak azért, hogy megspórolják azt a párezer Ft-ot, amit le tudott kuponozni a paraszt...
Egyelőre dühös levéllel próbálkozom, meglátjuk. -
xtremist
őstag
válasz
tomgabor #4123 üzenetére
Mind lassú, azt mondta az egyik srác aki dolgozott 2 ilyesmi helyen is, hogy olcsóbb kivárniuk amíg a jogszabályban előírt 1 hónap lejár, és utána kicseréljék, mint hogy fenn tartsanak rendes szervízt szakemberrel aki megnézné hogy mi a baja a terméknek. Így annyit csinálnak hogy egy gépbe beteszik, ha lefut pár teszt akkor jó, ha nem akkor 1 hónapot várnak és kuka, te meg kapod az újat. MINDEN komolyabb számtech cucc gariztatásom így történt eddig. 1 hónap aztán jött a cseretermék vagy a pénz vissza.
Alzánál volt azonnali termékcsere garancia, de most már csak olcsó szaroknál ajánlja fel. -
tomgabor
senior tag
Van olyan számtech bolt ahol viszonylag gyorsan zajlik a jótállás? 15 napja garanciába van a vga-m és eddig semmi infó.
-
ArcherBazsi
lelkes újonc
válasz
kisslajos #4108 üzenetére
Igen, bár még semmi kézzelfogható, már felvettem a kapcsolatot a Pest Vármegyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Főosztályával, e-mailben írtam nekik. Csak hogy jött a válasz, hogy az így nem hivatalos, így írásban postai úton, vagy személyesen hivatalban, vagy ügyfélkapun lehet szabályosan megtenni a bejelentést. Így a teljes leírt történetet, a kinyomtatott teljes levelezésünket a céggel, a kinyomtatott rendelés visszaigazolásokat, futárértesítőket, jótállást, a kapott számláról készült képet (még jó, hogy volt annyi eszem, és készítettem, mielőtt a telefonnal visszaküldtem) mind elküldtem a megadott címre (1072 Budapest, Nagy Diófa u. 10-12.), és most várom a fejleményeket. Ha ez nem vezet eredményre, írok a Pest Vármegyei Békéltető Testületnek, majd ha ez sem, megyek a Rendőrségre, valamint személyesen ellátogatok a küldemények feladási helyére, tuti lesz ott valaki
-
-
kisslajos
csendes tag
válasz
ArcherBazsi #4091 üzenetére
Szia hasonlóan jártam ezzel a boltal én is, egy Google Pixel 8 al lopott meg az XRe.hu oldal se telefon sem pénz ☹️ azóta van fejlemény az ügyben???
-
blp85
senior tag
válasz
Fox Mulder #4103 üzenetére
Mondjuk az Asus garanciális ügyintézése is megér egy misét...
-
blp85
senior tag
válasz
CriticalHit #4094 üzenetére
Létező bolt, Budapesten a 19. kerületben van, minden nap látom, mivel elmegyek mellette. Az Árukereső szerint 2019 óta létezik, bár személy szerint még nem vásároltam tőlük.
-
válasz
CriticalHit #4102 üzenetére
Amit Magyarországról nem intéz szinte egyik cég sem, kéri majd a számlát a vásárlásról és visszairányít az üzlethez ami meg már nincs ugyebár.
Rengeteg Asus vga-t is hirdetnek az oldalon számla nélkül és odaírják a hirdetésben, hogy Asus gyártói garancia "mert nézd meg be van regisztrálva az Asus-nál" és amikor szerencsétlen keresi az Asus-t mert elromlott a kártya akkor megmondják neki, hogy
"Ezen termék kategória garanciális ügyintézése a kereskedői láncolaton keresztül történik, így kérem juttassa el a készüléket a kereskedőhöz, akinél vásárolta és kérje a garanciális ügyintézését."
-
CriticalHit
addikt
válasz
Fox Mulder #4101 üzenetére
Gyárigarancia ügyintézés megoldás lehet.
-
válasz
CriticalHit #4099 üzenetére
Gondolj a jövőbeni esetlegesen felmerülő garanciális ügyintézésre is, hova viszed a kártyát ha már nem lesz kihez, ezek a cégek álltalában tiszavirág életűek...
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új i5-14400F (10 mag/16 szál) +RX 7800 XT 16GB GDDR6 +Új 16-32GB DDR4! GAR/SZÁMLA
- AKCIÓ!!! DDR5 GAMER PC: Új RYZEN 7 8700F + Új RTX 5060 Ti + Új 16-32GB DDR5! GARANCIA/SZÁMLA!
- Razer Book 13 4K+ TOUCH I7 eladó
- HP 2x8 Gb DDR4 2666 Mhz RAM
- Félgép eladó/ Intel i9 9900 / Asus Prime Z390-A / 64GB DDR4 / 500GB Samsung 980 /
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G DS/Ingyen posta/ ajándèk gyári Samsung PD adapter!(256GB)
- 4db pótszíj Xiaomi Mi Band 3/4-hez
- MFM szalagkábel garnitúra és MFM csatolós mobil rack ,Logitech MK850 billentyűzet
- ASRock B760M-ITX/D4 WIFI, 23 hó Alza garancia, Beszámítás is!
- Samsung 980 1TB M2 NVMe SSD, 47 hó Alza garancia, Beszámítás is!
- 118 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4070 - UK billentyűzet
- LG 27GR95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Dell D6000 univerzális dokkoló USB-C/ USB-A, DisplayLink & Dell WD15 (K17A) USB-C + 130-180W töltő
- IPhone 16 256GB!!! Bontatlan! One függő! Jótállás: 2028.04.04.-ig
- LG K61 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest