Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Xaels: eXtremeRate | DualSense (PS5) Pro kontroller házilag
- sziku69: Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
inf3rno
nagyúr
Mennyire gyakori, hogy egy webshop elkéri a bankkártya számot és a CVV kódot? Igazából az zavar az electrolux webshopjában (azon kívül, hogy nincs utánvétre lehetőség), hogy nem OTP-s plugint vagy ilyesmit használnak, hanem direktbe mentik ezeket az adatokat. Nem szívesen adom ki őket, mert bekerül az adatbázisukba, amiből el tudják lopni, vagy akár maga a cég is bármikor levonhat plusz összeget vele. Volt már ilyenre példa pl elittársra mondták, hogy minden évben automatikusan levonja a díjat kérdés nélkül.
-
Van fejlemény a Konzolvilágról!
Kaptam SMS értesítést hogy mai napon (szombat!) átvehető a budapesti Árkádban és minden rendben van.
De tesztelni a wincsesztert majd november közepétől lehetséges, mert nem telt még az anyag a korábbi wincseszterén.
Mégegyszer elnézést kérem tőletek hogy valóban 3 munkanap után teljesítették és nem pedig 3 hét...
-
#24845312
törölt tag
Eddig bármit rendeltem tőlük (PC alkatrész), még soha nem lett egyik megrendelésből sem semmi. Kb mint a laptopszalon esetében, néha felbukkannak ezek a semmitérő boltok egy-egy igencsak jó ajánlattal, aztán amikor az ember megrendeli tőlük a szóban forgó alkatrészt, utána lesheti, hogy mikor kapja meg (soha). Mivel többször, több alkalommal eljátszották már ezt, szerintem egyértelmű a szándékosság részükről (ingyenreklám céljából használják az árukeresőt).
-
Mi a véleményetek a Konzolvilág-ról? Éppen rendeltem winyót, de megbántam, mert az emberek azt beszélitek, hogy akár 3 hét munkanapot jelent 1-3 munkanap helyett a rendelési idő?! Ha ez igaz, többet nem rendelem úgy mint az extreme digital, jelenleg 1-3 hónapnál tart!
Kellett volna rendelnem ipon-nál, az mindig akár másnapon át lehet venni...
-
patomi
őstag
válasz
csabulaxi #2991 üzenetére
otthondepo.hu majdnem ugyan így jártam, csak szerencsére nem utaltam előre. Vissza igazolták a rendelést, amiből 5db. volt raktáron a Lurdy házi üzletben. Majd 2 hétig semmi. 3. Héten írtam nekik mailt, hogy mostmár ne is küldjék. (Reakció nulla) Egy vacak csaptelep. (Anyámnak lett volna ezért postázással lett kérve)
Ezutan anyám elment személyesen és egy teljesen másfajta csaptelepet akartak rásózni. Pedig a gyártói oldalról a cikkszámot felírtuk.
Szóval őket is érdemes kerülni. ÁK-sok hasonló kritika van róluk. -
Astroboy
őstag
válasz
csabulaxi #2991 üzenetére
KP-ról majdnem biztos, hogy lemondhatsz, de nem is kell ragaszkodj feltétlenül hozzá mivel ha visszautalják az is ugyanaz, pláne megvan egy óra alatt. Ha pedig személyesen sem törekednek megoldásra, üzletben panaszkönyv kikér, probléma elérhetőséggel együtt bejegyez.
Majd mikor már abban a hitben ringatják magukat, hogy ennyivel megúszták, fogyasztóvédelem belenget, a kettő együtt akkorát üt mint a mentos kólával.
Árukeresőbe negatív, majd sztori röviden leír, hátha mást megkímélsz ettől a bandától. -
csabulaxi
senior tag
Kazán vásárlás.
Nem ajánlom senkinek sem.
[link] Ventil.huSzept 26.-án megrendeltük a kazánt és füstcsövet hozzá, együtt 300 ezer Ft.
Előre elutaltuk.
Árukereső szerint megbízható bolt.
Füstcső raktáron, kazán szerintük (a honlapjuk) "beszállítói készleten" azaz pár napon belül kiszállítják.
Fizetés utáni visszaigazolásnál nézek nagyot mert ott már a pár nap október 07-re változott.
Utána jött e-mail,
okt. 07-én, hogy beszerzés alatt , új dátum 09
okt. 10.-én, hogy beszerzés alatt, új dátum 12 (szombat) !!
okt. 13.-án -"-, új dátum 15
okt. 16-án, -"- , új dátum 18.
e-mailekre nem válaszoltak, vagyis a webes felületükön levő üzenetboxban írt levélre.
Telefon a 3 boltnak ugyanazon a a telefonszáma, géphang, gépi menü.
Ma már elkezdtem kutakodni utánuk. Tudom a rendelés előtt kellet volna.
Sok ugyanezzel a panasszal találkozom.
Az árukeresőnél érdekes módon a név nélküli bejegyzések 5 csillagosak, míg a névvel lévők szinte mind 1 csillagosak.
Írtam az árukereső.hu-nak is. Szerintük nem lehet a bolt, ők bebiztosítják, hogy valós vélemények legyenek. Hááát.
Levél után találtam egy al-al menütt amit több mint negyedóra csengés után végre ember vett fel.
Tájékoztattam, hogy 18.-án megyek személyesen az áruért, vagy a pénzemért, mert az utalgatásban én már nem bízom.Számlát a mai napig nem kaptam a befizetésről, cégnek kell a kazán.
Kíváncsi vagyok.
Esetleg tipp, mi legyen az adu, hogy készpénzben ideadják a befizetésemet, mert abban biztos vagyok, hogy kazán nem lesz.
Nekem 200 km a távolság, pont lesz arra utam.
A gép elől semmit sem tudtam eddig intézni náluk.Senkinek sem ajánlom!
-
inf3rno
nagyúr
Gondolom ez attól függ, hogy a gyártónak van e hazai képviselete. Ha nincs, akkor jobb kerülni, aztán kész. A Samsung SSD-k egyébként a legjobbak között vannak a piacon. Viszont akkor már ennyi erővel lehetne külföldről is rendelni mindent. Csak valami olyasmi rémlik, hogy a kintről rendelt cuccokat a hazai képviselet nem intézi el, hanem azokat neked kell kiküldeni oda ahonnan vetted, ami elég nagy marhaság. :S Legalábbis úgy rémlik sokan szívnak ezzel, amikor németben vesznek elektronikát. Aztán lehet én tudom rosszul.
-
TIT
veterán
válasz
Exodion #2987 üzenetére
Nem ssd-re írtam hanem mindenre,pár dolog amcsiba megy vagy tajvanra,az se jobb.
Rám nem vernek fuvardíjat mert bemegyek a boltba.
5000.- is sok,romániába 2000.- a posta és miért én fizessem?
Én még nem jártam így ill.hardverkerbe vittem vissza a 7790-et és elfogadta a szervizes mert tele a net a blackscreen hibával,2 nap volt és kaptam cserekarit kivételesen,az eladó makogta,hogy hazavitte és semmi baja,csak jófejségből cserélték,ja mondom biztos.
Volt ismerősnek,hogy a corsair egeret a gyártó dobta vissza,hogy koszos és repedt,az aqua nem.
Na ez az,hogy a gyártó(HIS) nem tárgyal velem csak a forgalmazóval vagy kiskerrel.
Na ezeket is csak számtechbe játszák el,aztán ha letelik a 3 év gari és betojik dobhatom ki a 100ezres vgát vagy bármit mert nincs szerviz. -
Exodion
senior tag
Samsung SSD-ről van szó nem? Akkor miért akarnád te azt USA-ba küldeni
. Jó lesz az Németországba is GLS Standard-el 5004Ft. Ha most visszaküldessz 14napos elállással egy gépházat vidékről Budapestre, meg 9800Ft
. Nem győzködni akarlak én de a kardnak két éle van. Bolti garancia ingyen szállítja csak két pistának is azt kell gondolnia hogy az általad jelzett hiba az hiba. És ha nem vélik hibának akkor nehogy felszámolják neked a bevizsgálás díját meg a visszafutár díját, és ezt eljátszod mégegyszer, amikor azt mondod hogy mazmeg inkább küldtem volna a gyártónak...
Olvass vissza mit kálváriáztam a vidókártyámmal 03.21 -től amikor 3hónap után visszakaptam selejtesen mert a gyártó kerek perec megmondta hogy hiba csak éppen a bolt meg a beszállító szerint az nem hiba és a gyártó meg ugye ASUS lévén csak a beszállítóval beszélget. Helyben küldve 6hónap alatt rendeződött és 15eFt -omba került az egész hercehurca, a tényleges szervízidő meg 2x 3nap volt. Nem azt mondom hogy így jársz de erre is van esély amúgy a Samsung SSD-k megbízhatóak és amennyire tudom gyári jótállási jegyet kapsz hozzá; a boltot törvényileg 1év jótállási kötelezettség terheli ezután úgyis a gyártóhoz mennél.
-
#24845312
törölt tag
válasz
Exodion #2984 üzenetére
Igen, akár ez is benne van a pakliban, de ez már boltfüggő. Én valahogy mégis szívesebben adom le helyben garanciáztatni, vagy pl. Alza esetében megvárom a futárt, aki ingyen elviszi, majd ingyen hozza is a cserét, ami egyetlen fillérembe sem kerül, nem kell külföldre postázgatnom a saját költségemen így semmit.
-
Exodion
senior tag
válasz
#24845312 #2983 üzenetére
És mennyivel jobban jársz akkor ha a gyártóhoz küldheted direktben. Nem fogja a bolt szervize tesztelgetni 2hétig, aytán a beszállító 3hétig mire kijut a gyártóhoz - HA egyáltalán kijut mert akkor ugye mindkét helyen majd eldöntik hogy az valóban hiba-e, tehát lehet hogy visszaküldöd még kétszer mire kijut a gyártóhöz - és 2nap alatt megjavítják. Akkor már küldhetted volna oda is direktben
.
-
#24845312
törölt tag
Vagy pedig ha gyártói garanciát írnak (pl. 5 év gyártói garancia). 1 év a kötelező jótállás, 1 éven belül kötelesek intézni a garanciát, de 1 éven túl már elhajtanak, hogy vedd föl a kapcsolatot a gyártóval. Több ilyen boltról tudok, hogy erre játszanak rá a "gyártói garancia" megnevezéssel.
-
inf3rno
nagyúr
válasz
smallmer #2973 üzenetére
Nekem csak a bestmark-al van tapasztalatom (olyan 5 éve tőlük vásárolok alkatrészeket itthonra), de szerintem már mindegyikről írtak itt, keress vissza! Az edigital-ra emlékszem is, hogy nem ajánlott. A bestmarkt-al eddig még nem volt garanciális ügyem. Kiszállításnál van, hogy késnek 1-2 hetet, mert nincs raktáron. Ha rájuk pirítasz, hogy akkor elállsz, akkor meg szokott csörrenni a telefon, egyébként annyira nem kommunikálják. Valakinek ez probléma, mert minden azonnal kell, nekem nincs vele bajom. Nagyjából ennyit tudok elmondani róluk. Nem tudom ez segít bármit, mert igazából a garanciális, 3 napos cserés, stb. ügyek az érdekesek.
-
#24845312
törölt tag
válasz
smallmer #2979 üzenetére
Bárhol is vedd, mindenképp kérdezz rá, hogy náluk az x év garancia mit takar? Vannak boltok, ahol a megadott x évnyi garancia alatt végig fordulhatsz hozzájuk garanciáztatás ügyében, és vannak, ahol viszont 1 éven túli meghibásodás esetén már elhajtanak, hogy vedd fel a kapcsolatot a gyártóval.
-
smallmer
őstag
Köszönöm szépen, hogy felhívtad erre a figyelmem. Valószínűleg sosem fogom elérni az 1200TBW-t.
(#2975) chopin42
köszönöm szépen. Nagyon sok rosszat olvasok az Oázisról, nem tudom(#2976) TIT
Köszönöm szépen. Bestmarkt ezek alapján nyerő lehet. A tulajnak csak úgy lehet írni?Igazából már nem bánom, hogy honnan van, minden bolthoz vannak rossz vélemények. A lényeg, hogy 70 ezer forint alatt megússzam 5 év garanciával.
-
-
chopin42
őstag
válasz
smallmer #2973 üzenetére
Pcx-el és oázissal van tapasztalatom. Pcx-nél szerintem a kiírt 60 hó rendelésnél már 12+48-lesz, ami annyit takar, hogy jótállás szerűen 1 évig garizzák, utána megy a gyártónak. Óázisból most rendeltem,egy intel 660p-t, ott a kiírt 60 hó rendelésnél és a számlán/garijegyen is így szerepel. Ettől függetlenül mindkét bolt gyors és preciz a kiszállításnál. Ebből a kettőből amúgy választhatsz szerintem ár/szimpátia alapján. Extreme digitalt kerüld mint a pestist, bestmarktról meg nem tudok sokat.
-
merqree
őstag
válasz
smallmer #2973 üzenetére
Az az 5 év korlátozott jótállás, arra figyelj!
-
smallmer
őstag
Sziasztok!
Szeretnék vásárolni egy Samsung 970 EVO Plus 1TB M.2 SSD-t.
Az alábbi boltokban kapható 5 év garanciával:- PCX
- Oázis
- Bestmarkt
- Extreme digitalMelyik bolt ezek közül a legajánlottabb? Esetleg más bolt ahol az 5 év garit megadják, és jobb mint a felsololtak.
köszönöm szépen
-
febe1
friss újonc
válasz
chopin42 #2930 üzenetére
babymama.hu - én most teszek fogyasztóvédelmi panaszt, bár állítólag nem sok eséllyel, mert egy kalóz oldal és buktam a pénzem. Rendeltem egy terméket én hülye, amit negyedáron adnak ali-n, egy teljesen más termék érkezett meg, se számla, és természetesen nem reagálnak semmire, az oldalukon nincs semmi információ. Tehát csak akkor rendelj onnan, ha tuti tudod, hogy megkapod a terméket, nem veszik el út közben, és tuti jó terméket rendelsz, különben buktad a pénzt és mindent!
Arra jó volt, hogy mostantól megnézem alaposan honnan rendelek.
-
Kobe
veterán
válasz
ttolnai #2963 üzenetére
Azert azt erzed, hogy itt inkabb a vasarloi hozzaallassal van baj, semmint a bolt segitokeszsegevel :)
Ha neten rendelted, kuldd vissza kerdezes nelkul futarral 14 napos elallasra hivatkozva.
Ha szemelyesen vetted at, akkor meg vidd vissza.
De arra hivatkozni, hogy a bolt szar es nem akar segiteni, mert te nem nagyon akarsz megmozdulni, az nem epp a legkompromisszumosabb megoldas. -
ttolnai
újonc
Adva van egy Érden üzemelő szerszámkereskedelmi cég, amely a szerszamkell.hu cím alatt működő online áruházával szédíti az arra alkalmas vásárlókat.
Sajnos engem is.
Rendeltem tőlük, előre fizetéssel egy 34.790 forint értékű Ryobi RCS2340B 2300W elektromos láncfűrészt.
Amikor a készüléket összeszereltem, és használni szerettem volna, kiderült, hogy sajnos nem működik, az elektromos motor ugyanis nem indul be. Kiróbáltam minden rendelkezésemre álló dugaljjal, de se kép, se hang.
Felhívtam őket, és megkérdeztem tőlük, hogy ilyenkor mi van?
Közölték, hogy vigyem be hozzájuk, Érdre, megnézik, és ha tényleg nem jó, akkor intézkednek.
Mivel én Budapesten lakom, autóm nincs, kérdeztem tőlük, hogíy mi van akkor, ha egy nyolcvanéves öregasszony vagyok? Mondták: akkor is vigyem be hozzájuk.
Az egy dolog, hogy ezektől a rablóktól soha többet semmit nem fogok vásárolni, de mindenkinek ugyanezt tanácsolom.
-
Exodion
senior tag
válasz
Astroboy #2961 üzenetére
Persze de itt alávetési nyilatkozat volt ami egyenértékű egy elsőfokú bírósági határozattal
. Ezért is tudtam peren kívül végrehajtási eljárást indítani amit meg is szakítottam mert ekkor már jött is a pénz vissza. De igen, minden jó ha a vége jó, békésen vásárolok máshol és mindenki boldog.
-
Astroboy
őstag
válasz
Exodion #2959 üzenetére
Ne semmi sztori, ennyi idő alatt míg toszolódtak egy gyerek majd' elkészül.
Békéltető határozata sajnos csak iránymutató tudtommal, szóval a határozat megszületését követően a feleken áll, hogy tartják-e magukat ahhoz.
Azért csak minden jó, ha a vége jó, ahogy azt előttem is megjegyezte a kolléga. -
Exodion
senior tag
válasz
Exodion #2917 üzenetére
Végülis sikerrel zárult az ügy. Tehát 2019.03.21 -től húzódó számtalan buktatót magában foglaló ügyintézésem végulis 2019.09.10 -én lezárult. Az összeget visszautalták én pedig megszakítottam a végrehajtási eljárást. Én tartom magam a továbbiakban az általam megjelöltekhez, rólam személyesen többet nem fognak hallani, de természetesen senkit nem beszélek le a boltról mindenkinek joga eldönteni hol vásárol. Én a SCAN-t választottam
.
-
TIT
veterán
És ez hívja magát szervíznek?
Úgy látszik mást nem tudnak,nekem a fujitsu szervíz csinált hw-s hibánál biosfrissítést,mondtam gratula,azt megcsinálom én is otthon.
De az alza miért nem viszi hivatalos szervízbe,miért ők bohóckodnak?
Ráadásul 1 hónapig,amikor 15 napig lehetne. -
Kobe
veterán
Alza. Hu megint alkot
Van mar egy fuggoben levo hatosagi eljaras az egyik vasarlasomon, eselyes hogy lesz meg egy a szerviz miatt
30 nap alatt sikerult az erintokepernyohibas telefonon egy gyari visszaallitast eszkozolni, es hibamentesnek nyilvanitani a telot. Aug 9en adtam le, tegnap kaptam vissza. Elotte otthon kb 30perc alatt megcsinaltam tobbszor is az ujrahuzast es gyari visszaallitast, de egy hardveres hibat tudjuk ez milyen hatasfokkal javit meg, a szerviz azert beprobalta.... -
inf3rno
nagyúr
válasz
#24845312 #2955 üzenetére
Nekem MX510, G7, G7, G400, G603 volt az elmúlt 15 évben tőlük. Az MX510, G7 2-3 éven belül tönkrementek, általában kiégtek, mert túl sok hőt termelt a szenzor, és volt, hogy 20 órát is letoltam egyben játékot velük. Fogásra és pontosságra az összes közül messze a G7 volt a legjobb. Az gyakorlatilag egy vezeték nélküli MX510-es. A G400-nál kezdődött, és a G603-nál már sokkal gyakrabban előfordul nálam is, hogy kattintásnál elmozdul a kurzor, ezért játékra kevésbé alkalmasok. Kiszedték fokozatosan a hüvelykujj vájatát, és emiatt már nem stabil a fogásuk. A G7-el majdnem hogy 2 ujjal tologatva tudtam célozni rendesen, ezeknél meg markolni kell az egeret ugyanehhez, és érzésre akkor sem lesz ugyanaz. Az utóbbi 15 évben nagyjából ez a trend, hogy egyre rosszabb a Logitech egerek fogása. Az anyaghasználat és az összeszerelés is lejtmenetben van, csak az ár, ami nem változik... Azt nem tudom, hogy nekem mi lesz a következő ez után, mert vezeték nélküli gamer egér lesz az biztos, de az meg ritka. Nem hiszem, hogy Logitech lesz, mert már ennek is határeset a fogása, majdnemhogy kényelmetlen. A Razer nem jött be, amikor legutóbb próbáltam, de az egy kétkezes egér volt, ami alapból pocsék bármelyik gyártót nézzük, szóval szerintem adok nekik még egy esélyt és megnézem a Razer Mamba-t vagy valami hasonlót. Igazából már nem játszom évek óta, de a jó egér olyasmi, amit megszok az ember, és utána már nem hajlandó lejjebb adni... Ja igazából csak az volt a lényeg, hogy a Logitech már nem ugyanaz egereknél, mint ami régen volt. Én személy szerint nem ajánlom, bár az egeres topicban el vannak ragadtatva tőle továbbra is. Igaz a többi gyártóval nincs nagy tapasztalatom, csak azt látom, hogy egyre gyengébb a minőség minden szempontból évről évre a Logitechnél. Lehet, hogy a konkurencia még rosszabb...
-
#24845312
törölt tag
válasz
inf3rno #2954 üzenetére
Logitech egérben (G102) én is nagyot csalódtam, recseg-ropog, minden kattintáskor elmozdul az egérkurzor, nem áll kézre, rossz helyen vannak az oldalsó gombok, hangos, stb. Érzetre valami gagyi 300 Ft-os egérre emlékeztet az anyagminősége. Előtte kb 20 évig egy teljesen alap Logitech M-BT58 egeret használtam, de azzal végig elégedettem volna, pedig azért 2 évtized óriási idő egy egér esetében. Ez a mostani nem tudom, hogy működni fog-e akár csak 2 év múlva is. Persze ahhoz azért volt eszük, hogy a világítást megcsinálják színváltósra ezen az új egéren, de hogy más téren előre léptek volna, az már nem ment nekik, sőt, óriási visszalépés ahhoz a régi alap Logitech egérhez képest is ez az új. :-(
-
inf3rno
nagyúr
válasz
#24845312 #2953 üzenetére
Én legutóbb, amikor megpróbáltam gariztatni, amit vettem, akkor visszadobott az oldal azzal, hogy nem sikerült elküldeni a garancia igényt. Elsőre még valahogy el tudtam intézni email-ben, másodikra már arra sem akartak válaszolni. Nem igazán haragszom rájuk, valahol érthető, hogy széria hibás egeret nem akarnak minden második hónapban újra cserélni. Én is arra számítottam, hogy nem lesz ilyen problémám, de a Logitech sem a régi már. Majd az lesz, hogy rendelek egy forrasztó pákát, aztán megtákolom itthon a hosszú téli éjszakák valamelyikén, amikor több időm lesz ilyesmire. Na a lényeg csak annyi, hogy az online garancia ügyintézés nem a legműködőképesebb dolog náluk. Most hogy ez direkt lett ennyire szarul összetákolva a weboldalon, hogy sokan feladják, vagy csak szimplán minimalizálták a kiadást és amatőr programozókat béreltek fel a célra, az továbbra is rejtély.
-
#24845312
törölt tag
Van esetleg itt valaki, aki garanciáztatott már olyan terméket az Alzánál, aminek a garancialapján más termék is szerepelt? Belefutottam egy elég durva hibába, kíváncsi lennék, hogy csak egyedi probléma-e, vagy másnál is előfordult már?
-
#24845312
törölt tag
válasz
MasterDeeJay #2951 üzenetére
Jogilag hogy mi a helyzet ilyen téren, azt nem tudom, de mivel nem tiltott eszközt (lőfegyver, drog, stb.) hirdet az illető, így tudtommal a hirdetési felületet adó nem felelhet érte. Maga a hirdető/forgalmazó gondolom igen, de vele szemben is védve van a vásárló a 14 napos elállási lehetőséggel (a csúcs pedig az, hogy még 1 év garanciát is adnak a termékhez, tehát ha 1 éven belül nem tapasztalod meg a csodálatos energiamegtakarítást, bármikor visszaküldheted garanciáztatni.
).
Kb olyan cucc lehet ez, mint az autókhoz árult teljesítménynövelő, meg fogyasztáscsökkentő boxok. Azokról is olvastam teszteket, szét is szedték őket, persze hogy átverés volt az is mind.Mindenesetre ha gondolod, egy e-mailt írhatsz az Emagnak, csatolva benne az oldal linkjét, ahol tesztelték a szóban forgó terméket, hátha töröltetik utána a Traffipaxbolt-tal a hirdetést.
-
válasz
#24845312 #2950 üzenetére
Ezt eddig is tudtam. De szerintem a felületet ő adja akkor valamilyen szinten felel is érte hiszen az ő logója van a weblapon. Végül is saját magát égeti le vele. Ebay-en pl lehet jelenteni ha valami gáz van vétel nélkül is, ott tonnaszám szórják ki a hamisítókat, mondjuk hamis videókártyák mai napig vannak.
Új hozzászólás Aktív témák
● a hardveraprós fekete pontot NE ide írjátok!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 4060Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- AKCIÓ! PC Specialist Recoil VIII 17 notebook - i9 14900HX 16GB RAM 2TB SSD RTX 4060 8GB WIN11
- AKCIÓ! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB GDDR6 Rampage Shiva Zalman 500W
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest