Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz #24845312 #2953 üzenetére

    Én legutóbb, amikor megpróbáltam gariztatni, amit vettem, akkor visszadobott az oldal azzal, hogy nem sikerült elküldeni a garancia igényt. Elsőre még valahogy el tudtam intézni email-ben, másodikra már arra sem akartak válaszolni. Nem igazán haragszom rájuk, valahol érthető, hogy széria hibás egeret nem akarnak minden második hónapban újra cserélni. Én is arra számítottam, hogy nem lesz ilyen problémám, de a Logitech sem a régi már. Majd az lesz, hogy rendelek egy forrasztó pákát, aztán megtákolom itthon a hosszú téli éjszakák valamelyikén, amikor több időm lesz ilyesmire. Na a lényeg csak annyi, hogy az online garancia ügyintézés nem a legműködőképesebb dolog náluk. Most hogy ez direkt lett ennyire szarul összetákolva a weboldalon, hogy sokan feladják, vagy csak szimplán minimalizálták a kiadást és amatőr programozókat béreltek fel a célra, az továbbra is rejtély.

Új hozzászólás Aktív témák