Új hozzászólás Aktív témák

  • aneda

    senior tag

    válasz Def26 #8663 üzenetére

    Nekem ilyen van amit keresel, csak XC70-ben: D5 215LE.
    Az alapja az első D5 blokk 2002-ből, az volt a legjobb nyilván (alacsony literteljesítmény, csak EURO3), de a későbbiekkel sincs túl sok gond.
    Amin meglepődtem, hogy az enyémben nincs már örvénykeltő csappantyú sor, ez a 185LE-es régebbiekben rendszeresen tönkrement.
    A DPF-el nincs bajom, pedig használom városban is, igaz nem mindig kímélő üzemmódban.
    Hosszbordás szíjat kell cserélni gyakrabban mint ahogy a gyár előírja, megesik hogy megáll a feszítő és elszakad a szíj, amit a főtengely felteker, begyűrve azt vezérműszíj alá... (~2002 óta ismert hiba...)
    Az automata váltóval lehetnek bajok, de az kb. mindegyik autóra igaz, legyen félrerakva 500k és nem ér meglepetés.
    Kézi váltónál meg a lendkerék van helyette 250-300k kilométerenként, de ez szintén igaz mindegyik autóra, igaz az ára már komolyabb (x2) mint egy VW-re.
    Kopó alkatrészek egy része a FORD-tól jött, így vannak kifejezetten olcsó alkatrészek.
    Volvo specifikus hiba esetén előfordul, hogy a márkaszerviz sem bírja megoldani a hibát, csak a kassza csörög a csillagász árú Volvo alkatrészek miatt.

Új hozzászólás Aktív témák