Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gerner1
- Luck Dragon: Utazásra tervezve – Anker Zolo gallium-nitrid töltő
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- iRiver: Prehistorik 2 - Retró Játékpercek! 1. rész
- sziku69: Szólánc.
- joghurt: frenda dsttöytoi
- Steven: Miért váltottam TV-ről projektorra?
- moongoose: Hajópadló (nem parketta) felújítása a realitások talaján maradva!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BBalu
csendes tag
válasz
FeRRaR1 #3648 üzenetére
A 11-et az állításaitok alapján én is sokallottam, de az off 2.2 CDi Merci 10,5 körülit evett csak városban /mindig teljesen tele tankolom, és úgy számolom ki/ ezért picit elgondolkoztam rajta.
A P-s rendszám érdekelne egy picit engem is, mert olvasgattam utána, ha külföldön vennék autót akkor azzal tudnék-e járni, de találtam olyat, hogy személyt nem szállíthatok vele stb, vagy ezért se szólnak?
Köszi minden segítséget.
-
runner 125
nagyúr
válasz
FeRRaR1 #3645 üzenetére
Jah pont ezt akartam mondani h odaát nem megvenni húzós, hanem fenntartani. Durva adókkal súlytják az autókat.
Ha, bevált ez a módi, akkor csináld. Ki kell használni minden kiskaput.BBalu
Egyelőre nem, még várat magára.
A navis fejegységet építettük be nemrégiben, illetve azzal szívok még, sajnos fél éve várunk 5 CAN illesztőt, h menjen a kormányvezézrlés, tolatóradar és a tolatókamera.
De egyébként teljes biztonsággal 185le-re módosítható a 124 lovas 2.4D ereje. Onnantól felfelé volt már komolyabb vezérlésbéli változás is.
Kézi vagy automata?
Az a baj nekem ilyen fogyasztási értékeim nincsenek, mert faluban (is) lakom, így 90%-ban hosszú távon fut, de index-en soha nem írtak ilyen kiugró értékeket. Szerintem csak városi használattal is valahol 8, max 9 körül meg kell állnia. -
FeRRaR1
őstag
A 11 az elég sok, és nem is lehet igaz, ha nyomom neki sem eszik annyit átlagban... De konkrétabban, fater felesége S80 2004 D5 6-7 liter városban (Kaposvár) szintén a feleség S80 2007 D5 7-8 városban (Kaposvár, Pécs) Nekem S80 2007 D5 6-7-8 litert kajál helyzet, láb és klíma függő (London)
Azt viszont leszögezem, hogy akár mennyire is siettem, átlagban nem tudtam 9 fölé vinni soha.
Hozzá teszem, hogy itt sokkal jobbak az üzemanyagok, akárki jön látogatóba, mindenki csodálkozik hogy minimum + 50-100 Km elmegy telitankal az otthonihoz képest, ugye ott nagyon magas arányba b@sszák tele bio cuccokkal... mint az E85 etanol.
Konkrétan pl múlt hónapban fater 220 CDI Viano otthon 730-760 km megy egy teli tankal, itt 800 nál még nem jelzett hogy tankolni kéne.... és ez nem egyszeri eset, mindig így van.
-
BBalu
csendes tag
Sziasztok!
A kérdésem az összes D5 tulaj felé szegeződne, kicsit nagyobb lábbal városban napi 30km-et menne vele a párom, nagyrészt 70-es szakaszon, persze Pestről lévén szó nem ritka hogy beáll az egész
a kérdésem viszont, hogy hány liter körül eszik/ehet ilyen körülmények között?
A t6 nekem, 15körülit simán bevágja mostanában (én is csak városban használom jelenleg), de eddig 2 D5-ös ismerős is mondta hogy Pesten 11 alá nem tudta vinni.
Főleg 2006tól nézegetek s60-okat s80-okat.
runner 125
Végül átírattad vagy hogy oldottad meg? Megkaphatja a D5 motorvezérlését azzal a plusz x pacival?
zsid
230nál gondolom nem az automata vált hanem te húzatod
210 körül az enyém elvált, de 180nál még simán visszateszi 3ba
Egyébként köszönöm neked a legutóbbi segítséged!
-
FeRRaR1
őstag
válasz
werszomjas #3642 üzenetére
+1 a D5-re
A 2 literesek a fordtól jöttek még abban az időben, szóval TDCI, a Volvo most készült el a teljesen saját fejlesztésű 4 hengeresekkel, szóval azok csak 2014-től vannak.A D5 egy remek millió kilométeres konstrukció, teljes egészében Volvo fejlesztés, a legjobb Bosch vezérléssel, extra hűtő körökkel, mindenképpen a D5, mást ne is nézz, nem a lóerő miatt főleg, hanem a többi.
runner 125
Nem probléma, ha nem idióta módon csinálja az ember, hallottam már olyat aki gorshajt mindenhol, nem fizet a parkolásért, mert P-s rendszám, de cserébe bezúzták az autót, egyik reggel már nem volt ott, de olyat is hallottam, hogy elvitték, és kifizettettek minden bírságot, utána adták vissza. Itt ilyenekkel nem lehet viccelni, minden nap körbe járják az egész várost kamerás autókkal, ha roadtax nélkül megtalálnak valahol, vagy csak elmozdult a kocsi, bírság
Nyilván magyar rendszámmal nem, de angollal nagyon résen kell lenni.
Egyébként én nem akartam ezt az utat választani, csak mikor olyan biztosítási ajánlatot kaptam egy évre, amennyiért a kocsit vettem, akkor megköszöntem és leléptem...
Akkor jó lesz a P-s töredék árban, és mást sem kell fizetnem... MOT, Roadtax nuku
Próbáltak egyszer Dovernél b@sztatni, de nem volt szerencséjük, pont előző napokban futottam át a hatályos rendelkezéseket, és mikor kiintettek és meg akartak fingatni, közöltem velük a jogaimat, meg hogy mi az amit nem tehetnek meg, ekkor kijött a főnök, megmutatta hol a kijárat, és arra menjek, gyorsan...Nem köszöntek...
-
runner 125
nagyúr
válasz
werszomjas #3642 üzenetére
Őszinte leszek, nekem nem tetszik, túl Ford-os, számomra eltűnt belőle a Volvo varázs, nem is ástam bele magam annyira. Ha, váltanék csak S80.
Évtizedek óta ortpéd szakorvosokkal együtt tervezik a Volvo-k ülését, már a korábbi modellek is überelték kényelemben a kategóriatársakat.
A 4 hengeres D3 és D4 ccm-re teljesen megegyezik (1984 ccm), szinte 100%, h csak szoftveres különbség van a két motor teljesítménye (136 - 163LE) között. Ezt már korábban is elsütötte a Volvo, többnyire a kedvezőbb adóterhek miatt (ennek inkább tőlünk nyugatra van jelentősége).
Ami pl. az én olvasatomban sem hátrány, h sokkal kisebb terhelést kap minden alkatrész, így a kopás, meghibásodás esélye is csökkenhet.
Tudomásom szerint a D3 és D4 jelzésű 2 literes diesel saját fejlesztésű Volvo motor, viszont az 1.6D 100% h PSA eredtű, ami azért khm...Számomra nem lenne kérdés, D5-tel kell venni. Az a 2.4-es 5 hengeres diesel 15 éve töretlenül jelen van a Volvo kínálatában S60-tól az XC90-ig! Nem véletlenül elérhető még most is. (Fél évet kutakodtam vásárlás előtt
)
A piac egyik legjobb Bosch rendszerű diesel motorja, típushiba nélkül.
A mostani 205 - 225 lovas verziók ráadásul már vízhűtéses turbóval vannak szerelve, így arra sem kell ügyelni leállítást követően.
Jah és a legfontosabb h ezt még nem a downsizing motorok korában fejlesztették. -
runner 125
nagyúr
válasz
FeRRaR1 #3641 üzenetére
Cool! Szép mindkettő.
Nekem a 80-asé jobban tetszik. Letisztultabb, "Volvo-sabb".
Egyébként h h magyar P rendszámmal jársz kint, nem probléma ez odaát?Direkt ezüst egyébként mindkettő? Nekem igen, választásnál az offos B autómnál is elsődleges érv volt. Nálunk ez tölti be a pakolós, ide oda szaladgálós, utánfutót húzós, rossz útra járós szerepet.
-
werszomjas
addikt
válasz
runner 125 #3638 üzenetére
Akkor ha már ide tévedtem.
Tervben van egy S60 vásárlás, de már a 2010 utáni.
Mit lehet tudni erről a típusról? Ahogy itt a fórumot olvasgattam, mindenkinek még a régebbi verzió van.
Jobb lett az újabb valamiben, vagy rosszabb? Miben változott a külsőn/belsőn kívül? (Hajtás, futómű, kormányzás, fékek)
Ódákat zengenek a volvo kényelméről, vajon ilyen téren is sikerült még előrébb lépni?
Sajnos nem sok népítélet van, így kicsit vakon vagyok, milyen is az új S60, külsőre nekem nagyon tetszik.
A másik nagy dilemma pedig D3 vagy D5.
A D3 163LE-je sem hiszem hogy nem lenne elegendő, miért érheti meg a felárat a drágább D5?
A D3 is 5 hengeres, volvo fejlesztés vagy az már "kapott" motor?
-
FeRRaR1
őstag
válasz
werszomjas #3637 üzenetére
1:
A páratlan henger mindig is varázslatos, csodálatosan szól, tüzes karakterű, remek szerkezetek, mint a régi B csoportos rally Audi S1.ek, Szerintem még nem ültél benne, ha nem tudod, és ezt nem bántásnak mondom, mindenképpen próbáljál ki egy D5 vagy T5 volvót, eselteg Audi egyes típusai is 5 hengeresek. Más karakter, más járás, én imádom, meg elég sokan mások is.
2:
Azért vezetik ki, mert most ez a trend az EU-ban, szorongatják a gyártókat káros anyag kibocsátási normákkal, és nekik lépniük kell, amit mindenki úgy tett meg, hogy kisebb kevesebb hengeres motorok és vagy elektromos hibrid rendszer, nézd meg a 3 hengeres fordokat BMW-ket, sőt mostmár a kisebb Volvókat is veheted így.
Elmélet:
Kisebb motor, túlfújt turbóval= kisebb fogyasztás, kisebb káros anyag kibocsátás
Gyakorlat:
Hulladék konstrukciók, amik tömegesen hullanak el (lásd PSA 1.6 turbo) és rosszabb vezetési élménnyel rendelkeznek a turbó lyuk miatt. De ami a fő vicc, hogy nem fogyasztanak kevesebbet, 2500 ccm 5 henger, az a V70 T5 motorja, és tegnap mentem vele vegyesben 8,3 literes fogyasztással, város + pálya + 1-2 padló gáz. ugyan ez a D5-nek 6-7 liter, láb és klíma függő. Na most az 1.6 szívó céges golf 5 soha nem evett 8 liter alatt, de legalább nem is ment valami jól. A Totalcar tesztekben megnézheted a mostanában tesztelt ha jól emlékszem Peugeot, Renault, vagy akármi mást amit találsz, kis turbósokat, szidják őket sokszor, hogy rossz vezetni őket (már linkeltem itt is) de cserébe azok is bekajálták vegyesbe a 7-8 litereket... Akkor miről beszélünk?
Arról hogy az uniós mérési ciklust próba padon végzik, és oda lövik be a kis motorokat, hogy ott teljesítsenek a legjobban, és nem a való életben. Ez nem a gyártók sara, rá vannak kényszerítve, ezért születnek 3 hengeres kocsik, 40 literes tankokkal szerelt mercik, felár a nagyobb tank de a kisebb súly miatt jobban szerepel a mérésen...stb... ezer egy ilyen dolog van.
runner 125
Ezt a videót elküldtem egyik Passat CC-s ismerősömnek
Vagy háromszor felhívott miatta, hogy ez GT modell nagyon alacsony, nem való földútra...bla...bla....
Aztán amikor látom hogy az egyik oldalon be van csukva a tükre, mert elfelejtette kinyitni és úgy indul el, az megfizethetetlen, nekem meg gombnyomásra nyílik, és mindig kérdezem hogy valami baja van e a kocsijánakEgyébként sokkal újabb, 2012-es CC az övé, az enyém meg S80 2007...
Lövöm a képeket egy külön HSZ-ben...
-
runner 125
nagyúr
válasz
FeRRaR1 #3636 üzenetére
Nah nyomasd csak, úgyis képszegény a topik.
Egyébként én nagyon bízom benne, h a downsizing divatnak is vége lesz. Egyszerűen az nem működhet - főleg Kelet EU-ban - h eldobható motoros autók legyenek csak.
werszomjas
Mert mindenki ezt csinálja... túl tartósak és túl jók, consumer társadalom, mond valamit? Nem divat manapság a 4-nél több henger, sőt, lassan már 3 hengeres motor lesz a Hummer-ekben is. Kell a kiss ccm, kis hengerszem és természetesen egy oltári csiga rájuk, h ha a paraszt betéved szalonba 200.000ft-tal (a többit 10 é hitelre, de ez természetesn már egy másik téma) lássa h a benzinmotor a prospektus szerint 5 litert eszik és cserébe 180 lóerős.
Vicc ami megy.mod.
Jajj, az ültetős VéWések a kedvenceim.
De, h ez az S60R h muzsikál.., elképesztően gyönyörű, beleborsózok.
-
FeRRaR1
őstag
Fokozatosan vezetik ki az 5 hengereseket, modellváltásnál, vagy modell frissítésnél cserélik a motorválasztékot, így ami idén jött vagy jön, esetleg frissül, azt már csak max 4 hengerrel lehet megvenni újonnan...
Nekem sajnos már kéri a 4.-et a 230-hoz
Melyik hatóság? A Németeknél csinálom csak én is perszeMindjárt lövök pár képet, megkapták a belső nagytakarítást, szépek is...
-
FeRRaR1
őstag
-
zsid
senior tag
válasz
FeRRaR1 #3632 üzenetére
Most nézem, mi ez a hülyeség? Hogy lehet egy 2.0 4cyl motort T5-nek nevezni? Idióták ezek...
Ha jól látom a D5 maradt 2.4 5 henger.
Csak jussak el odáig, hogy nem szétszedem az autómat, hanem összerakom... tekerek a waste gate csavarokon és megmutatom a Volvonak mi a benzinmotor -
FeRRaR1
őstag
Megtöröm a csendet, és bejelentem, hogy megvettem a 2. Volvómat, V70 T5 hobbi illetve pakolós autónak, így mielőtt az EU ezres három hengeres fospisztolyt csinál mindenből, még kiélvezhetem a 7000 fölé forgó 5 henger varázslatos hangját
(ugye az új T5 és D5 Volvók már csak 2 Literes 4 hengeresek...)
Tudom hogy felesleges, tudom hogy pazarlás, de 10 évente kell hogy csináljon az ember egy ilyet, no meg átszámolva alig volt több mint 300e...
Dízel után érdekes hogy 3. fokozatban tudok menni városban is, és pályán is, sokkal nagyobb a hasznos fordulatszám, viszont cserébe kétszer annyit eszik, kicsit gyorsabbra számítottam a D5 után, de olyan nagy különbség nincsen.
-
zsid
senior tag
Nekünk volt egy "kátyúkárunk" a nyáron. Öcsém BMW-jéről leszakadt a karter egy rosszul aszfaltozott csatornafedlap miatt ( meg persze a 6 centis ültetés.. ) a XX. kerületben. Mi a helyszínen fotóztunk, mivel az autó mozgásképtelen lett. Hívtunk rendőrt is, lehelyszíneltek utána mentünk az BKK-hoz, ők elbírálták a panaszt majd továbbították a XX. kerületnek, akinek a biztosítója fizetett is.
Van értelme fotózni és reklamálni menni a BKKhoz, ha nincs kitáblázva a kátyú, akkor jó eséllyel fizetnek.
-
BBalu
csendes tag
Sziasztok!
Utána olvastam kicsit a dolognak és tudom h nagyon off topik de hátha valakinek (sajnos) van már kátyú okozta kár miatt tapasztalata.
Budapest belterületén sávot váltottam csatornafedél után volt pont a kátyú és egyszerűen pont sikerült elkapnom, 50 körül mentem bele, megálltam a kúton és feltűnt hogy hiányzik az ellensúly, rögtön el gumishoz felfújta 2 pukli a külső oldalán.
A csúfos benne az hogy 3 éves gumi nagyon szép állapotban, (annál szebb árban) 2 szezont hátul és az ideit futotta elöl, úgyhogy az ideg megöl
Esetleg van valakinek ebben tapasztalata, hogy megéri a bejelentéssel szenvedni? Visszamentem lefényképeztem a kátyút de ugye a gumit csak itthon tudtam, mert nem látszódott rajta csak miután megnézettem. Egyébként látszik is hogy annyira szerencsétlenül sikerült, hogy megvágta az oldalát a guminak.
Ha számít valamit ketten voltunk a kocsiban értelemszerűen tanuskodna, de nem tudom elképzelni, hogy kifizetnék a károm... -
tjojo
tag
válasz
runner 125 #3628 üzenetére
Köszi!
-
tjojo
tag
Valakinek meggyűlt már a baja a műszerfallal? Eddig nagyon ritkán jelentkezett a probléma (értem ez alatt hogy "leesik" az összes mutató, háttérvilágítás nuku, semmi visszajelzés), de ma egész nap full vakon vezettem. Városon belül még elmegy, de lakott területen kívül már kicsit para hogy kapom majd a szép csekket. 2002-es V70 egyébként az ótó.
-
gaborbol
őstag
Lovesem nincs hozza csak rakerestem google-lel, ahogy irjak tobben is nem indul-ugyan ez a hibakod:
Aksi biztos jo? Testkabel biztos jo? Lehuzni az akist a kocsirol varni fel orat majd urjaprobalkozni, de amit a legtobben emlegetnek az a uzemanyag pumpa modul hibaja:
p0607 Saab 9-3 0 281 011 055Gondolom a fenti linkel jobban jarsz vagy, ha valaki meg tudja javitani mint esetleg magaval a komplett pumpa+eletronika felujjitassal, bar ez sem veszes, gondolom a gyari uj cucc horror arban lehet.
[link] -
Pecc
őstag
Üdv.
Adott egy 9-3 2.2TiD. Nem indul, P0607 hibakóddal, adagoló levéve, benne forgács.Csere.
Bontott adagoló rá lett téve, szoftver átmásolva, hibakód és a hibajelenség ugyanaz. Nem indul.Valami okosság esetleg? Vagy tudtok olyan céget, személyt, szakszervízen kívül aki képes ennek a hibának kijavítására?
Az autó szolnok megyében van, tehát a környéken lenne a legjobb.Köszi előre is a választ
-
zsid
senior tag
válasz
Weareus #3617 üzenetére
Ha a lambda-szonda kábele nem megfelelően volt a helyére rakva, akkor előfordulhat, hogy a hőszigeteléssel el nem látott rész hozzáér a kipufogóhoz és szép lassan elég, mint nekem
Ha csak valamelyik szál szigetelése sérül, akkor előfordulhat, hogy egy kis víz hatására megnő az ellenállása vagy kitestel valamivel és akkor már jön a lambda-error.A lambda-szondáknak van egy olyan rossz tulajdonságuk, hogy egy különleges bevonatot kap a menetes rész, ami kifelé feláldozza magát annak érdekében, hogy a szonda kijöjjön ( és egy szonda cseréhez ne kelljen lakatolni a kipufogót), tehát csak óvatosan a kiszedéssel, mert az esetek egy jelentős részében utána a szonda már nem lesz használható még egyszer. Az új planár szonda meg még mindig aranyárban megy (a Bosch pl 30-40 000/db).
A szondát valahol a turbó és a katalizátor között keresd
-
Weareus
addikt
válasz
gaborbol #3616 üzenetére
Hú, de jó, hogy írtad, egy ilyen távirányító nekem is kell majd, mert ez már nagyon szigszalagos...
Ráadásul a kulcs sem masterkulcs, tehát csak a vezető oldali ajtót nyitja (pótkulcs), mondjuk másolással biztos, hogy csak ugyanilyen pótkulcs jellegű lesz (a masterkulcs állítólag hosszabb...), viszont ez esetben nem tudom, hogy tudnék masterkulcshoz jutni...
Lehet, h. csak a gyártó tudna segíteni?Még egy kérdés.
Átmentem a '98-as V70-esemmel (LPT, 2435 benzin) egy kisebb szennyvíz-pocsolyán és néhány perc múlva elkezdett világítani a műszerfalon a lambda-szonda kontroll-lámpa. Összefügghet a pocsolyával v. merő véletlen? Szerintem ki fogom szedni a lambda-szondát és megpucolom, azt tudja valaki, h. ennél a típusnál hol van? Kipufogó környéke (tehát alul keressek) v. a motortérben nézzek körül? -
gaborbol
őstag
Kocsi nagyon erzi, hogy el akarom adni. Feltengely elkezdett kopogni, most rendelem hozza a cuccot, ezt meg megcsinalom rajta es ennyi, illetve az egyetlen mukodo taviranyito is beszart.
Vett esetleg valaki uj taviranyitot, es programozta hozza hazilag?
Csinaltam a priuson es elsore ment, gondolom itt is fog.
-
Weareus
addikt
Lassan elkészül a forgalomba helyezésre a V70-esem. Előzetesen átnézettem a vizsgabiztossal, fékek, abs jó lett, egy dolgot említett, hogy a négy index izzót cseréljem le, mert nem elég narancssárga. Tudja valaki, hogy milyen színkódú izzó kell, ill. hogy itt maga az izzó narancssárga ( a külső búra fehér) v. pedig a külső fehér búra és az izzó között van még egy narancssárga prizma? Szóval mit kell cserélni? Ok, nyilván a legegyszerűbb az lesz, ha szétszedem és megnézem, csak gondoltam hátha tudja valaki. (1998-as az autó).
-
#81556480
törölt tag
Heló!
Volvo S40-vásárláson gondolkozok (2004 utáni). Most egy 1.6 B vekim van . Jobb azért valamivel a menetteljesítménye egy 1.6d s40-nek szerintetek? 2.0d-t szeretnék de több az 1.6os
-
zsid
senior tag
válasz
gaborbol #3604 üzenetére
Volvoknál ( igaz picit nagyobb FH sorozatban
) elég gyakran előfordul olyan, hogy valami pár ezekr forintos érzékelő feladja a harcot. Gáz van, kompresszor megy, a klímacsövekben viszont nem kering körbe a gáz és e miatt lefagynak. Az FH-knál ez kb mindegyiknél előjön 6-8 év után. Személyautóban nem tudom mennyire lehetséges ugyanez, de nem zárnám ki teljesen.
Az S80 fűtéselosztójához tényleg ki kell bontani az egész műszerfalat ( a fűtőradiátor még kijön, de ez már pont előtte van... ). Ha a jobb oldalon is fúj - csak nem meleget - akkor szerintem kizárható, hogy szétcsúsztak volna a csövek, amik a levegőt viszik.
Lassan gaborbol lesz a rossz hírek szállítója -
gaborbol
őstag
válasz
LegoHead #3603 üzenetére
Dolgoztam egy Lincol-on( Ford) a mult heten, azt mondtak nem megy a klima. Bekapcsoltad a kilmat es a kompresszor ment,mert ha megfogtad a klima csoveket a mototerbe azok jeg hidegek voltak de az utasterbe meg csak futott mind a bolod.
Mindent gombbal lehet allitani es a muszerfal alatt volt a hutes-futes berakva egy baszott nagy muanyag dobozba abba volt 2 db motor ami nagy muanyag lapatokat forgatott. Ha futeni akartal akkor jobbra fordult a lap elzarva a klima elol a levegot, ha meg balra akkor meg a futres nem ment. Az egyik motor tengelyerol letort a muanyag lap ezert nem erezted a klimat, mert futes modba volt beallva a lap.
Gondolm itt is az a helyzet, hogy az ami szabalyozza, hogy hova menjen a levego valamelyik resze nem megy rendesen. Persze a klimad lehet meg szar egy csomo mas miatt is.
A vicc hogy ez a szar alkatresz kb 20 dollarba kerul, viszont szet kell hozza szedni a teljes muszerfalat szo szerint, gyakorlatilag alig er tobbet a kocsi mint amit arajanlatot adtak ra. Valami 16-18 ora melora hoztak ki. Magat a hofok kezeleo panelt is kicsereltem, de a hiba a sajnos nem abban volt.
-
LegoHead
újonc
Üdv!
Sajnos éjjel-nappal meló volt, igy nem tudtam kideríteni, mitől is merül az S80-as akksi
Ma reggel viszont rá kellett jöjjek, hogy a klima nem csak hideget nem csinál, de az autóban egyáltalán nincs fűtés!!! Még szerencse, hogy az ülésfűtés remek
Ötlet, valaki? Merre keressem a hibát?
-
Weareus
addikt
válasz
gaborbol #3600 üzenetére
"Tehat ha jol ertem, ezt az azutot igy vetted ezzel a hibaval es most megprobalod megcsinalni, de nem tudni hogy ki javitotta mar elotte, illetve hogy mit csinaltak vele?"
Pontosan. Még pontosabban az elektronikai hiba elhárult: tracs és abs lámpa nem világít (és nem azért, mert ki lett ütve) és működik a sebességmérő is (ami előtte szintén nem ment és ennél a típusnál az abs-től kapja a jelet. Tehát az abs-modult megcsináltuk.).
Viszont a fékerőt meg kell néznem, de előbb féktárcsa, fékbetét csere, új fékolajfolyadék, légtelenítés. Átmozgatom a fékmunkahengereket, sokat állt az autó.Köszi a felajánlást, a 150 dolláros ár a 433.296 Ft-os (ejtsd: négyszázharmincháromezer kettőszáz kilencvenhat forint) árnál (amit a pécsi Volvo szervizben mondtak az abs-vezérlőre) lényegesen kedvezőbb, de nekem még mindig magas.
Próbaképpen felhívtam a Wolksvagenéket a pécsi Diósi úton (mivel a Pelcz autóüvegnél volt a vas szélvédőcserén, ez meg ott van mellette), hogy mennyi lenne a munkadíja négy féktárcsa + fékbetét cserének.
Telefonba ilyet szól: "hmm, tengelyenként másfél óra, az 38.500 Ft + áfa, de ebben már benne van egy fékpados mérés".
Anyád csipája."Ha az ABS lampa nem jott vissza es a kilomerora is mukodik akkor lehet,hogy a javitas sikeres volt es a hiba mashol lesz?"
Én is erre hajazok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Computex 2025: egyre komolyabban veszi a VGA piacot az Acer
- Könyvajánló
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Peugeot, Citroën topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- PlayStation 5
- Computex 2025: Rakétasebességgel száguld a Kingston Fury
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S24/Samsung Galaxy S24+/Samsung Galaxy S24 Ultra
- Samsung S23 128GB Fekete /+AJÁNDÉK ÜVEGFÓLIÁVAL/normál állapotban / 12 hónap jótállással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- LG 48C3 - 48" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen6 CPU
- Bomba ár! Dell Latitude 5500 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest