Hirdetés

2024. május 14., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#9551) alázógyík válasza HussarF (#9550) üzenetére


alázógyík
őstag

Én beszartam. :DDD :C

(#9552) Patrick válasza HussarF (#9550) üzenetére


Patrick
addikt

Hatalmas volt. :C

„Aki barátot talál, kincset talál."

(#9553) TheProb


TheProb
veterán

Szarfosszar Alfa, ami minden 2. métert traileren tesz meg, ott van a 7. és 27. helyen.

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#9554) mekker válasza TheProb (#9553) üzenetére


mekker
őstag

Ezeknél a benchmarkoknál mindig nagy a 'bias' valamelyik irányba. Az lenne a legjobb, ha publikálnának többféle szűrést is, vagy akár te magad adhatnád meg a súlyozást.

Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.

(#9555) HussarF


HussarF
addikt

(#9556) TheProb


TheProb
veterán

Van tippje valakinek, hogy mi adhat éles, fémes, ciripelő hangot nagyobb (>=100) sebességnél, ami finom fékezésre azonnal megszűnik?
Illetve mi miatt rázhat be az autó, ha erőteljesebben fékezek? A szerelő valami a féktárcsáról magyarázott, hogy "hullámos" lehet. De az meg mitől?

#9555 HussarF: Szomorú, hogy azt a 2016ban is ultragagyi kamerát nem voltak képesek még most sem értelmezhetőre cserélni... Amúgy még mindig 3. láb állító a cucc. :B

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#9557) HussarF válasza TheProb (#9556) üzenetére


HussarF
addikt

A tolatókamerát én nem érzem akkora problémának. A funkcióját ellátja. Viszont egy HUD jó lenne, hogy ne kelljen lenézni a képernyőre. Vagy egy adaptív LED lámpa. Vagy egy 360 fokos kamera...

(#9558) molnarpeter válasza TheProb (#9556) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Fékbetét alá beszorult kavics nyiszoghat. Ha kizárólag fékezésre érezhető a rázás, akkor az tárcsa bizony (mit lehet tudni róla?) - fel lehet szabályozni megfelelő vastagság esetén, vagy csere. Zimmermann, Ate, TRW, olcsóbban Remsa, racse kategóriában EBC jók szoktak lenni. Nagyobb fékezést követően megállva érdemes elengedni a pedált, hogy egyenletesen tudjon hűlni a tárcsa (mikor szorítja a betét forró állapotban, egy helyben állva, akkor is el tud vetemedni) :R Biztonság kedvéért féltengelyre, kerekekre is rá lehet nézni esetleg, hogy minden ki legyen zárva, de azok folyamatos remegést okoznak inkább.

[ Szerkesztve ]

(#9559) mekker válasza TheProb (#9556) üzenetére


mekker
őstag

Fékbetét

Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.

(#9560) alázógyík válasza TheProb (#9556) üzenetére


alázógyík
őstag

Szerintem nyertél egy komplett tárcsa+betét cserét.
Figyelni kell a Bravok féknyergeire, szetetnek összerohadni, és lehet azt is cserélni. Felújító szett csak pillanatnyi megoldásnak jó.

Amit molnarpeter ajánlott, a legjobb márkák bele. :K

(#9561) TheProb válasza molnarpeter (#9558) üzenetére


TheProb
veterán

+ többiek:

mit lehet tudni róla?
Az első tengelyen én cseréltettem Brembo tárcsákat (betéteket nem, mert jó állapotban voltak), még mikor megvettem (2018 feb.). Illetve jobb hátul volt egy féknyereg csere. Kb ennyit tudok a fékrendszerről. Egyébként ránézésre még mindig van anyag a betéteken.

Iszonyatosan nagy és erős fékezéseket nem emlékszem, hogy csináltam volna.

Mint ha a TRW-t eléggé köpködnék a Bravo-s csoportban. Brembo-t szándékosan nem említetted? Ha leveszem a tárcsát, látni rajta, hogy csálé vagy valami? Vagy na szarakodjak és cseréljem inkább? Bár nem tudom pontosan, hogy előlről vagy hátulról jön-e a ciripelés/kerepelés. De szerintem első tengely lesz.

Amúgy már az őrületbe kerget. Többször átnézte a szerelőm (állítólag), mert vele tesztköröket és állítja, hogy nincs semmi komoly. Kb csak tippelgetett az elmúlt időben. Így lett egyik oldali motortartó bak és jobb oldali féltengely cserélve. Valamelyest jobb lett, de én még mindig furán járósnak érzem a kocsit. Még mindig úgy érzem, hogy nem jár szépen. Továbbra is rázogat, sebességtől és attól függetlenül, hogy adok-e gázt vagy sem. Sokszor már-már olyan érzésem van, mint ha szét akarna esni az autó. (Ezt többnyire pl 20-30 körüli tempónál érzem.) Illetve iszonyatosan húz balra a kocsi. Itt szintén állította a szerelő, hogy márpedig szépen fut. Hát szerintem Kvára nem. Tavasszal volt kb. kompletten első futómű cserélve, majd futómű állítva.

alázógyík: Én úgy tudtam, hogy csak a hátsó nyergekkel szokott gond lenni. Azt ugye egyszer már volt is szerencsém tapasztalni.

[ Szerkesztve ]

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#9562) Integrale válasza TheProb (#9561) üzenetére


Integrale
veterán

Ciripelés és surlódás oka az is lehet, hogy van egy kis válla a tárcsának (vagy rozsda rajta) és hozzáér a betét.

Szabad szemmel ha látod a tárcsa hullámait, az már nagyon nagy baj. Attól is tud vetemedni, hogy erős fékezés után nagyobb pocsolyába mész/vizet kap.

"Bad reklám is reklám too"

(#9563) Triathlete válasza HussarF (#9555) üzenetére


Triathlete
senior tag

Sajnos nézhetetlen :((

[ Szerkesztve ]

KovacsK85 / Kovács Krisztián

(#9564) Integrale válasza Triathlete (#9563) üzenetére


Integrale
veterán

:K

"Bad reklám is reklám too"

(#9565) gipsztigris válasza TheProb (#9561) üzenetére


gipsztigris
addikt

A szerelőd kiórázta a tárcsákat? Ha kerékagyra rá van fixálva a féktárcsa és kívül-belül mérőórával megmérve 0,1 mm-nél nem nagyobb az ütése akkor máshol keressétek a hibát. Ha üt, akkor szabályozás vagy csere. De ha üt, akkor érdemes féktárcsa nélkül is megmérni a kerékagy felfekvő felületét, nehogy az üssön és feleslegesen vegyél új féktárcsát.

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-

(#9566) TheProb válasza gipsztigris (#9565) üzenetére


TheProb
veterán

Ha tippelnem kéne, akkor nem mértek semmit.

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#9567) HussarF válasza Triathlete (#9563) üzenetére


HussarF
addikt

Azért ezt a kocsit mindig jó nézegetni :DDD

Itt viszont nem csak a kocsit vinném el egy körre :D
(Hanem a Panigale V4-et is, haha)

(#9568) hroberto válasza HussarF (#9567) üzenetére


hroberto
veterán

A Panigale nekem már megvolt... :B ;)

Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R

(#9569) Integrale


Integrale
veterán

Kozben megjelent a FL Tipo.

"Bad reklám is reklám too"

(#9570) HussarF válasza Integrale (#9569) üzenetére


HussarF
addikt

Pofás ez is. Elérhető már rendesen motorizálva is?

(#9571) Integrale válasza HussarF (#9570) üzenetére


Integrale
veterán

1.0 Firefly turbo. 100 Le, 190Nm, 1.6 Mjet 95 és 130Le. Egyelőre ennyi, de elvileg jön a hibrid is.

"Bad reklám is reklám too"

(#9572) Triathlete válasza HussarF (#9567) üzenetére


Triathlete
senior tag

A kocsival semmi baj nincs. Szerencsére már mások bemutatták, ahogy az méltó hozzá.

#9569 Integrale: az a narancs azonnal kéne. :B

KovacsK85 / Kovács Krisztián

(#9573) zoo8800 válasza Integrale (#9571) üzenetére


zoo8800
veterán

1.3 Firefly nem lesz?

rip and tear, until it is done

(#9574) Integrale válasza zoo8800 (#9573) üzenetére


Integrale
veterán

Nem írnak róla semmit, lesz elvileg Tipo Sport és Abarth, lehet azokba szánják, abból a motorból 180 ló a max, elférne...

"Bad reklám is reklám too"

(#9575) Phobion válasza Integrale (#9571) üzenetére


Phobion
őstag

Erről az 1.6 MJet motorról mit lehet tudni? Jobb/rosszabb mint az 1.4 T-Jet?

Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html

(#9576) molnarpeter válasza Phobion (#9575) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Akár az 1.3 Multijet, amíg bírja a vezérműlánc, addig jó - csak itt váltó felől van, több munka a csere. Dízel nyűgök közül porlasztó ha jól tudom, Denso, az drágább lehet, mint pl Bosch injektor felújítás.

(#9577) Phobion válasza molnarpeter (#9576) üzenetére


Phobion
őstag

Akkor jól döntöttem, hogy még idén beszereztem egy 1.4 T-Jet Tipo-t.(?) 🤔

Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html

(#9578) Integrale válasza molnarpeter (#9576) üzenetére


Integrale
veterán

Váltó felől lánc? :Y
Tudtommal ez szíjas motor, Pratola Serra motor, 1.9 és a 2.0 leszármazottja.

"Bad reklám is reklám too"

(#9579) molnarpeter válasza Integrale (#9578) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Bocsi, bekeveredtem :B (milyen autót vegyekben is pont 1.6 dízel volt a téma).

Rendes olaszként Bosch üzemanyagrendszer kéne legyen 1.6-on, tartós és felújítható :))

Jó az 1.4 T-jet, egyszerű motor, kevés gonddal :K

[ Szerkesztve ]

(#9580) bobek77 válasza Integrale (#9571) üzenetére


bobek77
csendes tag

Az 1.6 Mjet láncos? Nekem 500x 1.6Mjet2 120LE, szíjas

(#9581) molnarpeter válasza bobek77 (#9580) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Szíj valóban, csak én kevertem össze egy Opel motorral :R

(#9582) Phobion válasza molnarpeter (#9579) üzenetére


Phobion
őstag

Anno megfogadtam a tippedet, köszi! :R + kisza25-nek is

Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html

(#9583) Integrale válasza molnarpeter (#9581) üzenetére


Integrale
veterán

Ahhoz a motorhoz is van (nem kevés) köze a Fiatnak.

"Bad reklám is reklám too"

(#9584) tuctuc válasza TheProb (#9561) üzenetére


tuctuc
aktív tag

Hullamos fektarcsa, en is szivtam iden a Bremboval, abbol is van ketfele arszint, meg a nagyokbol (305mm) is, es az (mint utolag kiderült) olcsobb nalam 5.000 km-t (dinamikus autopalya) birt, nem lett nagy valla, de 100 felett mar olyat ütött a kormanyon hogy ejha. Anyaghiba. Az uj szerelöm mar nem szerel brembot fel, azt mondja, sok a szar belöle.

20 éve a PH-n

(#9585) footy válasza Integrale (#9574) üzenetére


footy
addikt

Hibridkent 240 loval (mint a Compass 4xe) mar elegge hothatch lenne. (bar gondolom nem eri meg belerakni az a hajtaslancot)

#9561TheProb
A belepo kategorias Brembo szar. Nekem tobbszor is hullamosodott, csere utan is gond volt vele.

[ Szerkesztve ]

(#9586) TheProb válasza footy (#9585) üzenetére


TheProb
veterán

Szomorú, ha ilyen fekália a Brembo. Onlány katalógus 2 (igazából 3, de bagatel a különbség) fajta van. Egy "sima" ~15-ért, meg egy "Xtra" verzió, ami már furatos. Ennek ~37k az ára ZSU-nál. Gondolom akkor itt előbbi tekinthető belépőnek és az a hokedli minőség.

A múltkor ajánlottakból a TRW-t elengedném, mert nagyon köpködik Bravo csoportban. Szerintem kipróbálom most a Zimmermann-t. Javasolt betéteket is Qkázni, a szimptómák tudatábanm hiába van még rajtuk anyag?

#9569Integrale: Látom már ebből is kellett a Crossover... Mondjuk logikus, ez kell a népnek, meg a buzi SUV... :U

[ Szerkesztve ]

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#9587) mekker válasza Integrale (#9569) üzenetére


mekker
őstag

Az 5 ajtósból külön változat a suvosított? Miben lehet más a futóműve?

Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.

(#9588) Integrale válasza mekker (#9587) üzenetére


Integrale
veterán

Jelenleg 4 valtozat van, hatchback, emelt hatch, SW, szedan. Es majd lesz kombibol is Cross. Meg elvileg Abarth valamikor, ha lesz...

"Bad reklám is reklám too"

(#9589) bear_ válasza TheProb (#9586) üzenetére


bear_
aktív tag

+1 a zimmermannak. Az elôzô kocsimra olyat vettem (tárcsa + betét), jól is fogott és kopni se nagyon kopott, 40 ezer kilométer után amikor eladtam szinte válla sem volt a tárcsának.

(#9590) alázógyík válasza bear_ (#9589) üzenetére


alázógyík
őstag

+1
Feleségem kombiján az van. Nagyon jó fékerő, és hangtalan. :K

(#9591) TheProb


TheProb
veterán

Fáj ezt olvasni, se sajnos tru...:

Alfa Giulia
"Ezért az autóstársadalom kollektív szíve fáj, de nincs mit tenni: ma, amikor a hobbiterepjárók leuralták a piacot, senkit sem érdekel, egy csodálatosan kinéző, jól vezethető, szerényebb motorokkal is tüzes szedán. Hiába a hátsókerékhajtás, hiába a forma, nincs hibrid hajtás, nincs kombi kaszni, nincs emelt változat – a Giulia valahogy az összes korszellemből kimarad. Az a maroknyi, autóvezetésért lelkesedő vásárló pedig nem tud eltartani egy modellt: a Giuliából a legjobb évében is mindössze 25 ezer ment el, ezzel szemben a 3-as BMW legrosszabb évében összehozott 106 ezer eladást. Reméljük, ettől függetlenül lesz folytatást, mert az autó maga pazar."

Az mondjuk még szomorúbb - a fentiek fényében -, hogy a Stelvio sem fogy jobban. (Sőt, asszem az utolsó adatok szerint a Giulia jobban is ment, 1-2 darabbal. Legalábbis itthon) Pedig az kielégítheti ezt a nyomorult SUV mániát... :U

[ Szerkesztve ]

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#9592) Triathlete válasza TheProb (#9591) üzenetére


Triathlete
senior tag

És van ott még 4 másik is amiért nagy kár.... :F

KovacsK85 / Kovács Krisztián

(#9593) Integrale válasza TheProb (#9591) üzenetére


Integrale
veterán

Nem értem ezt a hisztit. 3-as BMW-vel összevetni több szempontból sem okos dolog, össze van vonva a kombi és a 4-es eladásai. Így 1 modell vs 5.

Másfelől Mazda 6, Lexus IS, Kia Stinger és társai sem fogynak jobban, sőt!

"Bad reklám is reklám too"

(#9594) TheProb válasza Integrale (#9593) üzenetére


TheProb
veterán

Jah, sedan sajnos nagyon el lett engedve az utóbbi években, így nem meglepő, hogy nem csak a Júlist nem viszik. De kb. pont ezt írta le Antal Úr is.

[ Szerkesztve ]

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#9595) CharlieDrop válasza Integrale (#9593) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Rosszul látod. Pont jó összehasonlítás, mert
1. mindkét autó a márka zászlóshajója (a 4-es is hármas, csak convertible és coupé)
2. Pont egymás ellenfelei
3. Se az IS-nek, sem a Mazda 6-nak nem dolga, hogy csak abból megéljen a gyár. Ráadásul ezek többedik generációjuknál járnak, korábban jobbak voltak az eladási mutatóik.

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#9596) Stylewars_kp válasza TheProb (#9586) üzenetére


Stylewars_kp
senior tag

Alap Brembot vettem előre hátra betét+tárcsa. Ritka nagy kaka. Jó a fékerő, sőt, nagyon jó, de alacsony sebességen nem fog egyenletesen a fék. Pár hét után hullámos lett a tárcsa, pedig egyenletesen kopik a betét.

(#9597) Integrale válasza CharlieDrop (#9595) üzenetére


Integrale
veterán

A 3-as nem zaszloshajo, kozepkategoria, van meg felette 2 klasszikus kategoria.
Az osszehasonlitas azon a szinten, hogy kategoria tarsak, addig oke, csak amig a 3-asbol van 5 kulonbozo varians, es ezek osszege lett kiirva, addig a Giuliabol egy. Szedant a szedannal, es ez a tobbi osszehasonlitasara is ervenyes, nem csak az Alfaera.
Az, hogy sokadik generacional jar az IS es a 6-os, irrelevans. A Giulia is egy sokadik generacio, csak mas a neve, eddig 159, 156, 155, 75, Giulietta volt.
Korabban ezek eladasai azert voltak jobbak, mert a szedan mint kialakitas, nepszerubb volt. Egy Mazdanak, ami apro gyarto, pont szamit a 6-os eladasai.
Fiaton belul az Alfa csak egy porszem.

[ Szerkesztve ]

"Bad reklám is reklám too"

(#9598) bear_ válasza Integrale (#9593) üzenetére


bear_
aktív tag

Én azt nem értem, hogy miért nem csináltak a Giuliabol kombit illetve 2 ajtós kupét. Sem sok pénzt, sem sok munkaórát nem kellett volna beleölni, mert az alapok megvoltak.

[ Szerkesztve ]

(#9599) Integrale válasza bear_ (#9598) üzenetére


Integrale
veterán

SW allitolag azert nincs, hogy ne kannibalizalja a Stelvio eladasait.

"Bad reklám is reklám too"

(#9600) GasBang


GasBang
csendes tag

Üdv
Mire érdemes odafigyelni Fiat 1.4 16v 95 lovas motoroknál? 2011es az autó esetében vannak tipushibái?

"Ravaszabb csak akkor leszel, ha ravaszabb ellenféllel játszol."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.