Hirdetés

2024. május 14., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#9751) amdboy válasza Integrale (#9750) üzenetére


amdboy
senior tag

Ha motor olajra gondolsz, akkor Petronas ( selènia) 10w 40 ès min, max közt. Egyèbkènt nem règ voltam olajcserèn.

(#9752) Integrale válasza amdboy (#9751) üzenetére


Integrale
veterán

Valtoolajra gondolok.

"Bad reklám is reklám too"

(#9753) amdboy válasza Integrale (#9752) üzenetére


amdboy
senior tag

Fèkolaj volt cserèlve kb fèl ève... Most azt nem tudom, hogy a vátó olajjal 1 rendszeren van e? :U ès talán dot 4 lett belerakva, de ez nem 100%

(#9754) Integrale válasza amdboy (#9753) üzenetére


Integrale
veterán

Nem, a váltóolaj az váltóolaj, csak a váltóban van. Minden előtt én azt ellenőrizném, tölteném fel vagy cserélném a megfelelőre.
Gyanús, hogy a Stiloba 75W85 GL4 kell.

"Bad reklám is reklám too"

(#9755) amdboy válasza Integrale (#9754) üzenetére


amdboy
senior tag

Akkor csere lesz. Ezt megpróbálom aztán kiderül... Köszi a válaszokat :R

(#9756) amdboy


amdboy
senior tag

Most beszèltem egy márkafüggetlen szervízzel, ő meg azt mondta, hogy ez inkább kuplung, az elmondás alapján, hiszen ha nyeles tengely lenne, akkor melegedèsre mèg hangosabbnak kellene lennie. Nálam meg melegedèsre halkul :W azt is mondta, hogy felesleges olajat cserèltetni :W

[ Szerkesztve ]

(#9757) Integrale válasza amdboy (#9756) üzenetére


Integrale
veterán

És ezt mind látatlanul állapította meg?

"Bad reklám is reklám too"

(#9758) amdboy válasza Integrale (#9757) üzenetére


amdboy
senior tag

Igen :DDD viszont most kimentem az autohoz beinditani kiváncsiságból ès semmi hangja.. komolyan nem èrtem. :F

(#9759) HussarF


HussarF
addikt

Ha esetleg van itt grafikus (vagy tehetséges érdeklődő), akit érdekelne a verseny:

Tervezz Alfa Amorés káryanaptárat!

(#9760) tuctuc válasza amdboy (#9756) üzenetére


tuctuc
aktív tag

Nekem is volt már ilyen Alfánál, nyelestengely volt, kicseréltettem, váltó szétszed-összrak, tömít, friss olaj, 80e volt cakkpakk. Engem olyannal rémisztgettek, hogy ha elhanyagolod, viszi a váltót, nem tudom, mennyi igaz belőle. Csere után semmi hangja nem volt.

20 éve a PH-n

(#9761) Bici


Bici
félisten

Sziasztok!

Van a Fiat Bravóban a 120 és 150 lovas T-Jet moci.
Van valahol pontos leírás a kettő közötti különbségekről?
Úgy értem, hogy az apró különbségek is érdekelnek, mint erősebb gumicső, stb.
Átépíthető a 120-as 150-esre értelmes áron anélkül, hogy jobban kopna, mint egy gyári 150-es?

Kössz!

[ Szerkesztve ]

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#9762) Integrale válasza Bici (#9761) üzenetére


Integrale
veterán

Hali!

Más vezérműtengelyek, más intercooler, más turbo.
Szerintem felesleges pénzkidobás átépíteni, egy szűk tartományban erősebb csak a 150 lovas, sőt van ahol gyengébb.

[ Szerkesztve ]

"Bad reklám is reklám too"

(#9763) Bici válasza Integrale (#9762) üzenetére


Bici
félisten

Ááá értem. Kössz!

Van valahol nyomatékgörbe a neten róluk azonos körülmények között mérve?

[ Szerkesztve ]

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#9764) molnarpeter válasza Bici (#9761) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Csipsz azt' jóidő ;]

Eperben meg lehet nézni a különbségeket, ha szeretsz listákat bogarászni.

(#9765) Integrale válasza Bici (#9763) üzenetére


Integrale
veterán

"Bad reklám is reklám too"

(#9766) Bici válasza Integrale (#9765) üzenetére


Bici
félisten

Köszi! :R

Hol lehet ilyeneket találni, vagy mire kerestél rá?
Hátha legközelebb magamtól is megtalálom. :D

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#9767) Integrale válasza Bici (#9766) üzenetére


Integrale
veterán

automobilecatalog

"Bad reklám is reklám too"

(#9768) Bici válasza Integrale (#9767) üzenetére


Bici
félisten

:R

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#9769) amdboy válasza tuctuc (#9760) üzenetére


amdboy
senior tag

Kicserèltettem a váltó olajat+ kapott 1 kis rimetet is. Meglátjuk.....

(#9770) TheProb


TheProb
veterán

Jelentem a kicserélt tárcsák/betétek után se jár "szépen" a kocsi. Még mindig érzek héba-hóba rázást/tojáson gurulós feelinget...
Illetve a ciripelés/sípolást is hallottam párszor a pályán. De most még hangosabban.

Ez betudható az összekopásnak vagy semmi köze hozzá és lehet tovább keresni a hibát... :U
Mondanom sem kell, már rohadtul tele a tököm.

#9764molnarpeter: Amilyen hulladék a Bravo-ban a féltengely, én nem erőltetnék még nagyobb teljesítményt rá. A váltóról nem is beszélve.

[ Szerkesztve ]

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#9771) gipsztigris válasza TheProb (#9770) üzenetére


gipsztigris
addikt

Nehéz dolog ez így! Szerintem vagy válts szerelőt, vagy állj mellé és instruáld a fickót, hiszen már annyi tanácsot, ötltet kaptál, hogy képzettebb leszel mint a szerelőd. :)
Én azt mondom, csodák márpedig nincsenek! Ha valami ráz, üt, akkor annak oka van. Alapos átvizsgálás a forgó alkatrészek háza táján. Mérőórázni a kerékagyat tárcsa nélkül, majd tárcsával, féltengelyek szét-össze. Ha nagyon nagy a rejtély, -és lehet fordítani- akkor én fel szoktam cserélni a külső csuklókat, mert megváltozik a forgásirány, másként viselkedik a csukló. Axiál, kormánymű fogasléc, és még kismillió dolog okozhatja a rázást. Tudom, hogy a legxarabb hiba, de kellő alapossággal felderíthető.

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-

(#9772) TheProb válasza gipsztigris (#9771) üzenetére


TheProb
veterán

Ja, csak baromi nehéz korrekt és kompetens szerelőt találni. Már így is a 3.-at fogyasztom...
Meg ugye általában ezek a megfoghatatlan hibák szokták a legjobban égetni a pénzt. :W

[ Szerkesztve ]

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#9773) molnarpeter válasza TheProb (#9770) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Váltó kihajtásnál, segéd féltengelynél jók a csapágyak?

Csak a gyári 120-ról gyári 150-re ugrás volt a téma, azért mondtam. Nem mintha én azt csinálnám :D

(#9774) TheProb válasza molnarpeter (#9773) üzenetére


TheProb
veterán

Jobb oldali féltengely pár hónapja volt kompletten cserélve. A többire nem tudom a választ sajnos.

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#9775) erik365 válasza TheProb (#9770) üzenetére


erik365
aktív tag

Lett órázva az új tárcsa? Ha van alatta valami kosz, dzsuva hiába új a tárcsa, ha felfekvő felület sem megfelelő.

1.4 T-jet M32

(#9776) TheProb válasza erik365 (#9775) üzenetére


TheProb
veterán

Nem, de lehet, hogy elviszem valahova, hogy ki legyen zárva/meg legyen a hiba.
Amúgy már megint ellentmondást olvasok a neten. Eddig több helyről hallottam, illetve pl. ChrisFix is azt javasolja a videóiban, hogy az agy és a tárcsa felfekvési felületénél rézpasztázni javasolt, hogy ne rohadjon rá utóbbi az előbbire. Erre most az egyik magyar oldalon, - ahol az órázás és a kormányrázás a téma - vastagon kiemelve írják, hogy szigorúan tilos bárminemű pasztát vagy egy egyéb "okosságot" kenni az agyra, mert elmehet miatta az egytengelyűség.
Szóval megint találja ki az ember, hogy melyik álláspontnak hihet.

Egyébként én is kentem egy finom rézpaszta réteget az agyra, miután szépen ledrótkeféztem és féktisztítóztam.

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#9777) gipsztigris válasza TheProb (#9776) üzenetére


gipsztigris
addikt

Én azt mondom -közel 30 év tapasztalattal a hátam mögött-, hogy az még nem ártott meg semminek, ha egy lehelletnyi rézpaszta, vagy hőálló zsír, esetleg kerámia paszta kerül a felfekvő felületre. Ha túlzásba viszik, persze, hogy elviheti a futást. Ahogy a motortömítő paszta is lehet áldás ha ésszel használják és lehet átok, ha tönkremegy tőle a motor, mert valaki azt hitte, hogy akkor jó ha kartecsnivel viszi fel a felületre a pasztát. :D

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-

(#9778) TheProb válasza gipsztigris (#9777) üzenetére


TheProb
veterán

Kíváncsiságból feltúrtam közben, hogy mit mond a Textar. Náluk is vörös, vastag betűkkel van írva, hogy ne használj rézpasztát.
Mondjuk mikor megvettem a Bravo-t, egy féktárcsa cserével kezdtem. Na akkor úgy rá volt rohadva, hogy fel kellett adnom a dolgot, mert az istenért nem tudtam leimádkozni. Szóval ha nem szabad rezet használni, akkor kvázi megalapozódik egy ordas szopás a következő cserére? :D

Btw: Ha ezek szerint szerelő vagy, véletlen nem Bp-n székelsz? (Mármint érted... :D)

[ Szerkesztve ]

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#9779) gipsztigris válasza TheProb (#9778) üzenetére


gipsztigris
addikt

Gondolom abból indul ki a Textar is, hogy ha ész nélkül megpasztázzák akkor abból tényleg lehet gond. De egy lehelletnyi berágódásgátló anyagtól még nem lett baja semminek. Szerintem.
Igen, szerelő vagyok de már csak a rendezői székben ülök és legtöbbször csak nézem, hogy mit csinál a fiam....aki szintén szerelő. :) Nem Budapest, de Bp. környéke. Pilis.

[ Szerkesztve ]

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-

(#9780) hacki87 válasza TheProb (#9778) üzenetére


hacki87
senior tag

ilyen kormány remegéssel küzdök én is csak én a cromaval. Kapott új axial csuklókat, meg stab pálcákat mert lógtak, de még mindig remegett. Szerelő mert szar kinai négyévszakosom van és az rázza a kormányt meg a széles felni. Vettem emiatt a gyári 16os felnire téli gumit a remegés maradt. Insigniából kiindulva első lengőkar hátsó szilent csere. közbe persze futómű állítás felni centrirozás mindig most már 110-170 között érzem, hogy remeg meg fékezéskor már 70nél is. XD elől hátul szinte új tárcsák. elől bosch tárcsa betét hátul bosch zimmermann páros.

(#9781) TheProb válasza hacki87 (#9780) üzenetére


TheProb
veterán

Én nem tudom pontosan belőni, hogy mióta tapasztalom ezt. De idén volt egy komplett első futómű "csere" (gátlók, lengőkarok, kutyacsontok, toronycsapágyak). Majd később megtoltak hátulról. Kb ezen események után jött elő és azóta az említett javításokon/cseréken vagyok túl:
Centrírozás, váltóval ellentétes oldali motortartó bak, jobb oldali komplett féltengely, első tengelyi féktárcsa/-betét.

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#9782) Integrale válasza TheProb (#9781) üzenetére


Integrale
veterán

Felni nem üt? Agy nem kottyan?

"Bad reklám is reklám too"

(#9783) TheProb válasza Integrale (#9782) üzenetére


TheProb
veterán

Ha a felni csálé lenne, az a centrírozáskor kijött volna, nem?

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#9784) Integrale válasza TheProb (#9783) üzenetére


Integrale
veterán

Ha szol a gumis, hogy van benne tojas, akkor igen, nekem nem szolt.

"Bad reklám is reklám too"

(#9785) mekker


mekker
őstag

laptiming

Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.

(#9786) TheProb


TheProb
veterán

Felraktam ma a téli garnitúrát. Itt nem éreztem különösebben, hogy rázna a kocsi. Kivéve 130 körül, bár szerintem ez centrírt kíván, mert utoljára akkor volt, mikor felgumiztattam. Azóta kb 7-8e-et futottak. Egyik felnin nincs is súly.
Lehet mégis valami az alu szettel lenne? :F

u.i.: Lehet azért nem éreztem a mai 80km alatt különösebb rázást, mert a 130ig kioltotta egymást a kéz amplitudió... ;]

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#9787) gipsztigris válasza TheProb (#9786) üzenetére


gipsztigris
addikt

Simán lehet a felni és/vagy gumi!

"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-

(#9788) TheProb válasza gipsztigris (#9787) üzenetére


TheProb
veterán

Oké, csak én azt hittem, hogy ha kicentríroztatom, akkor a kerék kihúzásra kerül, mint hibaforrás. És ugye említettem, hogy "anno" ezzel kezdtem a debugging-ot.

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#9789) Integrale válasza TheProb (#9788) üzenetére


Integrale
veterán

Ha van a felniben utes, az okozhat ilyet. Nekem huzott jobbra az auto, voltam futomuvesnel ketszer is, minden fasza, de 100 felett ment jobbra.
Felnik gorogzve lettek azota jo.

"Bad reklám is reklám too"

(#9790) TheProb válasza Integrale (#9789) üzenetére


TheProb
veterán

A húzás nálam is van (bár O.ZS. itt is állította, hogy nem úszik egyik irányba sem az autó...), szintén futómű állítás ellenére.
Ha jól értem, akkor centrírkor nem feltétlen derül ki, hogy üt a felni? Ezt csak ott tudják szakszerűen megmondani, ahol felnit (is) javítanak? Le kell venni hozzá a gumit róla?

Mondjuk nemtom mitől tudott elmenni a felni. Nem padkáztam meg soha, mikor belémjöttek, az meg nem volt akkora ütés, hogy szerintem a felninek baja kellett volna, hogy legyen.

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#9791) Integrale válasza TheProb (#9790) üzenetére


Integrale
veterán

De, centirozaskor latszik, ha szemmel lathato merteku es iranyu.

"Bad reklám is reklám too"

(#9792) juvegamer


juvegamer
tag

Sziasztok.
Az újabb Lancia Deltán gondolkozom hogy veszek. Van valakinek tapasztalata a típussal, illetve hogy mire figyeljek jobban vásárláskor (esetleges típushiba)?
Dízel jobb vagy a benzines motor? Bár elég sokat menne városban és nem tudom hogy a dízel hogy bírná a rövid távokat.
Előre is kösz.

(#9793) gombii


gombii
tag

Sziasztok,
Apósom megbízott, hogy rendeljek neki fékbetétet egy 2002-es Puntohoz. 1.2-es 60le. 55e km van az autóban, még sosem volt benne cserélve, de a katalógusok két félét hoznak, aminek van kopásjelző kis kábele és aminek nincs. Honnan tudni megbontás nélkül, hogy milyen fajta lehet benne? Klíma nélküli autó, úgyhogy nem a legjobban felszerelt az tuti.

köszi a segítésget!

(#9794) hacki87 válasza gipsztigris (#9779) üzenetére


hacki87
senior tag

Szia egy telefonszámot kérhetnék tőled privátban? Szeretném kideríteni, hogy mitől remeg nálam a kormány.

(#9795) Integrale válasza hacki87 (#9794) üzenetére


Integrale
veterán

Féltengelyek, féltengelycsuklók milyen állapotban vannak?

"Bad reklám is reklám too"

(#9796) hacki87 válasza Integrale (#9795) üzenetére


hacki87
senior tag

Nem kerepel, nem ropog. Ennél többet nem tudok. Azt tudom, hogy lett cserélve ket oldalt axial es ket oldalt stab pálca, es ket oldalt elso lengokar hatso szilent. Gumik ujak barum polaris 5. Első tárcsák év elején voltak cserélve betéttel. 100 fölött érződik amugy a remegés vagy csak alatta én vagyok rá immunis Anno a bravan külsőt kellett cserélni azt hiszem.

[ Szerkesztve ]

(#9797) Integrale válasza hacki87 (#9796) üzenetére


Integrale
veterán

A ropogas, kopogas mar egy kovetkezo szint. Ha log egy kicsit, azt mar lehet erezni.

"Bad reklám is reklám too"

(#9798) TheProb


TheProb
veterán

Csóri Q :( Kíváncsi lennék rá, hogy egy ilyen GTK-s Julisért mennyit kérnek, hogy megérje bele pénzt és időt locsolni.

"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d

(#9799) prannk


prannk
őstag

Üdv!

Fiat punto nál mi okozza azt ha teljesen kitekerem balra a kormányt elmegy a szervó. Ha újraindítom megy újra.

Galaxy s7 akksit és hátlapot vennék

(#9800) Integrale válasza prannk (#9799) üzenetére


Integrale
veterán

Melyik Punto?
Gyanitom, hogy 2/2B, szoval elktromos a szervo, valoszinuleg jelado problema.

"Bad reklám is reklám too"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.