Hirdetés
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- RetepNyaraB: Kávés szöszölés, az élet, a világmindenség, meg minden
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Rap, Hip-hop 90'
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Őskoczka
Új hozzászólás Aktív témák
-
alázógyík
addikt
Hi!
Mind a Bravo, mind a Giulietta csoportokban vannak gondok a Multiair egységgel.
Nagyon drága, 300K alatt nincsen, és ehez jön még a multiair szűrő, olaj+szűrők cseréje, és a munkadíj.
Kiszámolta egy srác, hogyha az első tulaj nem cserélgeti 10-15K km-s csereintervallummal az olaj+szűrőket, hanem betartja a 30K-s intervallumot, akkor k.b. pont kitermeli az árát mire bedöglik. Általában a 2. tulaj részére, merthogy sokan eladják a csere előtt.
Volt most több alkalom is, hogy az új multiair modul se volt jó, és jöhetett megint mindennek a cseréje... -
footy
addikt
Sziasztok!
Eljatszottam egy Giulietta Multiair TCT vasarlasanak a gondolataval.
Hallottam negativ tapasztalatokat a Multiairrol es a TCTrol is, de van olyan akinek van ez a kombinacio es elso kezbol tud beszamolni rola?
A multiairrol olvastam hogy erzekeny az olajra es a felmerulo problemak erre vezethetoek vissza. Meg tudja ezt erositeni valaki?
A TCTrol ha jol emlekszem azt olvastam hogy szaraz kuplungos. Igaz? Nem olvasok annyi rossz velemenyt rola mint a VW fele DSGrol, vagy ez csak a kisebb merites miatt van?koszi
-
TheProb
veterán
válasz
HussarF #9497 üzenetére
Egyébként ma reggel, Bravo úrral munkába menet ismét elfilozofálgattam, hogy baszki, kb alig olcsóbbak a használt benyások, mint a vatta új, MY20-asok. Sose gondoltam, hogy új autó vásárláson fogok gondolkozni, de lehet, hogy ez is még a végén racionalitás lehet. Pedig ismerjük a mondást, "új autónál rosszabb "befektetés" nincs!"
Majd írd már meg pls., hogy mit mondtak. Kíváncsi vagyok amúgy is, arra meg kifejezetten, hogy a listaárhoz képest mennyire engednek el. Egyik friss TC-s vidinyóban mondta Anti, hogy ha kicsit szebben köszönsz a BMW márkakerben, már elengednek 3 millát. Hátha Alfáéknál is így van.
-
juvegamer
tag
Üdv!
Én azt szeretném megkérdezni hogy az Alfa 159-es 1,9-es és 2.4-es dízelmotorjai azok ugyan azok mint az új Croma 1.9-es és 2.4-es motorjai vagy van különbség köztük?
Az 1.8-as benzines MPI az ugyan az ha jól tudom (Opel).
Előre is kösz. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Remekelek28 #9490 üzenetére
YouTube videót nézz, nem vészes feladat.
Tisztítás hideg zsíroldóval, kiselejtezett fogkefével, stb [link] -
Na, nem bírtam tovább, kértem ma egy visszahívást a budaörsi szalontól. Kb. 15 percen belül jött is a hívás az ügyintézőtől. Megegyeztünk, hogy küld egy email-t (lediktáltam telefonba az email címem), arra válaszul meg elküldöm a konfigurációm kódját és ad ajánlatot. Mondta, hogy egy perc és küldi az emailt. Hát, azóta sem jött semmi, szerintem rosszul írta le.
De beugrott a nevéről, hogy a kollégámnak is ő volt a kontaktja úgyhogy elkértem az email címét tőle és most elküldtem neki a kódot meg egy pár kérdést. Kíváncsi leszek...(#9492) Remekelek28
Az állapotától függ. Elképzelhető, hogy kiszeded és csak egy kis felületi korom van rajta. Akkor igazából csak kozmetikai céllal tisztítod, ha már egyszer kiszedted. Ha meg vastagon áll benne a mocsok, hát akkor először a nagyját azért érdemes letúrni róla. -
válasz
Remekelek28 #9490 üzenetére
Féktisztítóban kiáztatod
-
válasz
Remekelek28 #9487 üzenetére
Hallod, vidd el szerelőhöz
-
válasz
Remekelek28 #9485 üzenetére
A hengerben...
-
Remekelek28
őstag
válasz
gipsztigris #9484 üzenetére
Magyarul a kipufogóban,vagy a dpf ben?
-
gipsztigris
addikt
válasz
Remekelek28 #9482 üzenetére
Nem is bonyolult!
Minden ami befújós, szétszerelés nélküli megoldás, ott az égéstérben fog kikötni a feloldott szennyeződés egy jelentős része.
-
válasz
TheProb #9481 üzenetére
Egyik 159-es ismerősöm is most vett egy 2.2-es dízelt, ami már meg van írva. Ő sem akart dízelt, de azt mondta, hogy beleszeretett a kocsiba (mondjuk szépen karban is volt tartva, meg csicsázva, Q trunk spoiler, Q 19-es felni, stb.). Sztem ha meg van járatva hosszabb úton is, akkor nem lesz baja. Bár ha nincs, lehet akkor sem. Mostanra már évtizedes tapasztalat van az EGR-rel meg DPF-fel. Már a 2.0 JTDm-ek is bírták a rövidtávozást.
(#9482) Remekelek28
Nem, csak tönkreteszed. Nem olyan bonyolult azt leszedni sztem. -
Remekelek28
őstag
válasz
molnarpeter #9479 üzenetére
Az olasz motoroknál nem egyszerű leszerelni.
Van ez a befújós spray az használhat szerintetek. ? -
TheProb
veterán
Ha marad jövőre a jelenlegi setup (márpedig nem sok jel van arra, hogy ez változna) és marad a hatalmas (2-4 millás) árbéli diffi a benyás és dízel Júliák között, akkor szerintetek lehet értelme bevenni a scope-ba a dízelt is, ha évi ~10e-et járkálok? Egy átlag heti időszakot nézve azt is úgy, hogy hétköznap 2x15km Pesten belül, hétvégén pedig le vidékre 2x70km. Bár a vidékre járás inkább 2 hetente történik. Mert ilyen ordas különbség mellett már talán el lehetne gondolkozni a dízelen is, nem? (Eddig akár mennyire is fel sem merült.)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Remekelek28 #9478 üzenetére
Le kell szerelni, és hideg zsíroldó megteszi pl.
-
Remekelek28
őstag
Tudtok vslamilyen jó .hatásos EGR szelep tisztítót? Vsn egy kis hidegben történő alapjárati ingadozásom. A szervizes szerint szoftveres a gond,nincs eltömődve. De hátha segitene egy kipucolás. A Giuliettába 80 ezer ft egy új egr.
-
Patrick
addikt
Egy olyan kérdésem lenne, hogy a Giulia-nál nem lehet kikapcsolni az ESP-t és mivel hátsó kerekes, mennyiben okoz ez gondot, pl télen emelkedőn, vagy elindulás 5 cm havon, latyakon, ilyesmire lennék kíváncsi...
-
Integrale
veterán
válasz
molnarpeter #9471 üzenetére
Most latom, hogy rossz szemelynek ment a valasz. TheProb-nak szantam! Nem volt rajta cikkszám, ebayen van par db, pl [link]
De nem eredeti, hacsak nem modositottak az embleman a gyartas soran, sem az anyaga, sem a retegek nem egyeznek. -
Integrale
veterán
válasz
molnarpeter #9467 üzenetére
-
TheProb
veterán
válasz
molnarpeter #9467 üzenetére
Hm, Pedig általában ezeket a 3D matricákat nagyon hamar kiszúrom, mert annyira prosztó szarok. De a képen látható egész korrektnek tűnik.
-
Integrale
veterán
válasz
Remekelek28 #9464 üzenetére
-
válasz
Remekelek28 #9462 üzenetére
Nem matrica, hanem egy fém kupak. És feltettem az új emblémát, ami ugyanolyan fémkupak.
-
válasz
Remekelek28 #9460 üzenetére
159-en ilyen volt a csere: [link]
-
j.bravo
addikt
válasz
Remekelek28 #9458 üzenetére
Modellje válogatja szerintem, illetve nem mindegy hogy első vagy hátsó embléma :)
Ha csak csúnya és újabbat-frissebbet szeretnél, gyakran lehet kapni olyat amit csak rá kell ragasztani a régire (3M vagy hasonló öntapadós szokott benne lenni) -
Remekelek28
őstag
Nem tudtok erős vételű antennát ajánlani? Az enyém bűngyenge.
Illetve az alfa emblémát könnyű leszedni csak lecsavarom,vagy belülről is le kell szedni vmit? -
j.bravo
addikt
válasz
HussarF #9455 üzenetére
Tudom hogy fóliával fizikailag megoldható, csak közúti ellenőrzéskor támadható a dolog. A műszaki is vitatható, bár eggyel könnyebb eset, nincs feltétlen time pressure hogy "uram, most adja ide a forgalmit és hívjon egy taxit, továbbá tegye el ezt a csekket".
Ha a gyári lámpa ilyen, anyagában színezett, akkor ezzel nincs gond.(bár miután valakit szívattak (legalábbis volt róla TC cikk) az E jeles, nem gagyi, Osram gyártmányú, Lumenettől vett Golf lámpatesttel, na meg barátnőmnek nem akarták elhinni (pont amikor anyósomat hozta a kórházból, mikor máskor) hogy a Grande Punto Van hátsó oldalablaka gyárilag színezett, és mindenképpen műbizonylatot akartak a fóliáról, már nem vagyok ezzel kapcs. biztos semmiben
)
Élőben lehet hogy ahogy írod, a tagolás miatt jobban mutat, nem tudom, sajnos még csak sima változatot láttam élőben, Q-t nem, pláne nem my2020-ast
De amúgy amíg nem mindenkinek ugyanaz tetszik, addig jó. Ha választék is van ehhez, az még jobb -
TheProb
veterán
válasz
HussarF #9455 üzenetére
És az első kék elveszi a forgalmit, nem?
Múlt héten voltam fóliásnál, azt mondja, hogy ők se tudják, hogy mi ezzel a szitu. A törvény se nem tiltja, se nem engedi. Csak az van szabályozva, hogy mennyire kell láthatónak lennie. Nem lettem meggyőzve, pedig marha jól néznek ki ezek a sötétített lámpák... -
j.bravo
addikt
válasz
j.bravo #9452 üzenetére
Így néz ki.
Jól mutatna ez a megoldás a G Q-n is. -
j.bravo
addikt
válasz
TheProb #9451 üzenetére
Nekem is jobban adja piros, mint az átlátszó. Ha átlátszó helyett füstszürke lenne, esetleg annyival erősebb LEDekkel bent, hogy a kijutó fényerő így is elég legyen, akkor már más lenne a helyzet
Munkahelyemen van egy Peugeot 508 nemtommilyen trim levellel meg csomaggal, de az is metálpiros, fekete hátsó búrákkal, és elég patent.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- AKCIÓ! ASUS MAXIMUS VIII HERO Z170 chipset alaplap garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! Gigabyte H510M Intel i3 10100F 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1060 3GB GDDR5 Rampage Shiva 500W
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest