Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Patrick
addikt
Szerintem érdemes megnézni s meghallgatni.
[ Szerkesztve ]
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Mr X
veterán
válasz CharlieDrop #7698 üzenetére
Nincs mit, de ne az én véleményem alapján ítélj, én eléggé magamnakvaló vagyok.
-
Mr X
veterán
válasz CharlieDrop #7696 üzenetére
1522 autó lett a vége. Nekem tetszett, de ha nem egy baráti párral lettünk volna ott, akkor körbenézek és hazajövök. Nem vagyok az a típus, aki hozzácsapódik csak úgy idegen társaságokhoz.
Program mondjuk nekem kicsit kevés volt. Gyakorlatilag volt egy pörgetős szerencsejáték, szimulátor (ezt eleve csak akkor vettem észre, mikor összepakoltak), meg egy játék versenypálya. Volt pár shop (Elaforg és Alfa Amore pl), meg ugye kaja-pia jó drágán.
Ami miatt tetszett, az az autómustra része. Rengeteg gyönyörű Alfát láttam, akár a legeldugottabb zugban is.
De az tuti,hogy két napot nem tudtam volna mit kezdeni magammal.
-
Mr X
veterán
válasz CharlieDrop #7694 üzenetére
Én voltam tegnap. Első AC-m volt, csorgattam a nyálam rendesen.
-
CharlieDrop
veterán
Alfacity-n volt valaki?
milyen volt?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
válasz j.bravo #7686 üzenetére
De a fehér felni csak a mosóból kigurulás utáni 200 méteren szép. Plusz fehér felniből még nem láttam szép fényűt. Amit mutattál, az is olyan, mint a kerítés festék. Full fénytelen pasztelszín. Erre inkább azt tudom mondani, hogy ezeken a képeken nem rossz, de fehér helyett sötét felnivel sokkal jobban nézne ki.
A bi-color nem rossz, de szintén vedd észre, hogy az is akkor működik ha felül sötét. A Ferrariknál is max úgy kérheted, hogy az oszlopok meg a tető fekete. Vitarában van olyan gyárilag, hogy bi-color felül fehérrel. Hát baromira nem esztétikus.[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz j.bravo #7691 üzenetére
nekem a 147 le van rakva, es 17"-s TI cipok vannak rajta
de igy vettem, igy hoztak be CH-bol elevea TI felnis az enyem, a Q2 az gyari magassagu
asszem -60mm-n van az enyem, es -200mm-g lehetne lefele allitani, ha minden igaz147-n is a gyari 15"-s alufelni ritka butan nez ki, 156-n is a 16" is haaaat, attol fugg melyik
ami meg jol nez ki, az a GT 18" surukullose es a GT 18"-s Blackline-a
a 147 17"-s BL-a az mas dizajnos, mint a GT BL 18"-satöbb drón kell ;P
-
Integrale
veterán
válasz j.bravo #7682 üzenetére
Szerintem ne bántsd a kasznit, csak a felniket (de nekem még azok is tetszenek).
Rendben tartod az autót, az ami a képen van kifejezetten jól néz ki, ezek értékes példányok maradnak, de csak érintetlen formában, festegetéssel, főleg karbonfóliával csak egy lökés a lejtőn (szerintem).
Felnit büntetlenül (értsd, nyom nélkül) lehet variálgatni. Fehér tető nem lenne szép, nekem a Lybra hasonló színű. amikor a tetejét fényezték, akkor alapozózás után használtam egy napig, matt volt ugyan, de tört fehér, botrányosan nézett ki. Feketével pedig nem vagy előrébb, hiszen az autó maga is sötét, nincs kontraszt, hogy kitűnjön."Bad reklám is reklám too"
-
hobizoli
nagyúr
válasz j.bravo #7686 üzenetére
vagy a teto meg a kazanfedel van mas szinre fujva
147-bol volt eleve Blackline kivitel, ott a teto fekete is fekete, ha ugy kertek, meg az utasterben minden muanygaelem sotetebb szurke szinu, mint a tobbi kivitelben
mondjuk teto a feketen eleve is fekete
több drón kell ;P
-
j.bravo
addikt
válasz HussarF #7683 üzenetére
(Lejárt a szerk. limit)
A több külön pontban, itt-ott felbukkanó egyéb szín tuti kimaradna, láttam pár autón ködlámpakeretet, tükröket, kilincseket, hűtőmaszkot vagy ezek zömét türkizkéken, narancssárgán, neonzöldön, és tényleg nem volt szép. Fehérrel se lenne az. Ezért is gondoltam csak a felnire, esetleg a tetőre.
Persze tudom, kapjon előbb egy polírt aztán lehet hogy meggondolom magam és nem is akarok semmilyen kozmetikai beavatkozást,de pl a tetőn vannak lakkhiányok, azok miatt sanszos hogy azt úgyis fényeztetni kell, akkor meg miért ne alapon próbálkozhatnék is más színnel.Miiinden lehetséges. Meg az ellenkezője is.
-
j.bravo
addikt
válasz HussarF #7683 üzenetére
Tudom, tudom, más felni, nagyobb, más kék, meg eleve 147-es... Felejtős?
A karbon fólia valahogy nagyon nem jön be nekem, talán mert nagy divat, vagy legalábbis az volt a közelmúltban. A bi-color fényezések (mindenféle autókon, Opel Adamtól a Minin át a Vitaráig) ellenben tetszettek - igaz viszont hogy általában azokon az oszlopok is a felső színre vannak fújva. (a 156-osnál pedig elemen belül kellene elválasztani ehhez, ami csak 100%ra, kvázi újszerűre hozott műszaki állapot és azt követő telifény esetén lenne rentábilis.)
[ Szerkesztve ]
Miiinden lehetséges. Meg az ellenkezője is.
-
válasz j.bravo #7682 üzenetére
Szerintem nagyon bohóc lenne tőle. A felninek a sötét áll jól. A tetőhöz nem nyúlnék, nagyon max karbon fólia.
Nálunk volt egy srác, fehér karbon fóliát rakott a 156-os műanyag elemeire, szóval B oszlop, meg lökhárítókon található műanyagok, meg nem is tudom hol még. Nevetségesen nézett ki szerintem. De úgy tűnik ő is észrevette, mert egy pár napja láttam és le voltak sötétítve fóliával a lámpák, a felnik (amúgy biohazard) szürkére lefújva, karbonfóliák eltávolítva. stb.
Érzésre "from zero to hero" lett a látvány. Igaz ez egy fekete kocsi, de ezek sztem általános érvényű dolgok.[ Szerkesztve ]
-
j.bravo
addikt
Urak, LZs korábbi kipufogós kérdésén felbátorodva, kikérném én is a véleményeteket.
Hogy mutatna egy kék (blu vela) sedan/berlina 156-os, fehér felnikkel? A nyári szett látható a képen, ez 16"-os sokküllős, a téli 15"-os "tojástartó" modell. Gyík vagyok (a remek dél-pesti, és általában hazai utak miatt) 16"-nál nagyobb felnire váltani.
És hogy mutatna, ha a tető is fehér lenne? Csak a tető, az a-b-c oszlopok nem.(alternatív lehetőségek: a) meglévő felni(k) festése fehér helyett fegyveracél szürkére, b) csere teledial-ra vagy más mainstream felnire amire kicsiny ráfizetéssel tudnék cserélni c) marad minden ahogy van)
Miiinden lehetséges. Meg az ellenkezője is.
-
atee_13
őstag
Ennyire macerásak a JTS motorok? Még nem esedékes a vásárlás, de én is figyelgetem a 156 és a GT mert egész "olcsón" hozzá lehet jutni. De azért nem nyugtatnak meg az itt olvasottak a fenntartásról/problémákról.
Esetleg ha úgy alakulna akkor egyel fentebb érdemes nézelődni 159? Ott a TBI motor lenne az érdekes számomra amiről egyrészt jókat lehet olvasni menetdinamikában, de ahogy "élő" véleményeket olvasgattam a gyári 8.5 ös fogyasztás mese habbal és inkább 10+ a realitás. Csak ugye oda meg a vásárlási árnál is lenne egy 2-es szorzó minimum.
-
bitpork
nagyúr
válasz Elektrosokk #7679 üzenetére
Remélem idén sokan eljöttök h lehessen méregetni aaaaa....öööö....nyúlmókusokat
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bitpork
nagyúr
Sziasztok!
Kicsit OFF , de autóbuzulás és PH így remélem megfér itt is!Idén is lesz márkafüggetlen ph autós tali Balatonon - minden érdeklődőt szeretettel várunk!
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
bear_
aktív tag
Mennyire tartós konstrukció az 1.75 tbi?
Találtam egy brerat 250k kilométerrel egész jó áron. -
v2
senior tag
Sziasztok. Van egy 156 1.6 ts Alfám. Szerelőt keresnék Hengerfej felújításhoz plusz gyűrű cseréhez és elég sürgős lenne a dolog. Juli 22-re kéne az autó. Pesten lakom a 4. kerületben
[ Szerkesztve ]
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
Integrale
veterán
válasz HELLAFLUSH #7671 üzenetére
Igen, az valoban jo. Viszont az alkatreszellatassal lehetnek gondok.
"Bad reklám is reklám too"
-
Elektrosokk
veterán
válasz HELLAFLUSH #7671 üzenetére
Igen, az egy elég jó konstrukció. melyik csoportban ?
Az èlet sport vagy szórakozás! :)
-
HELLAFLUSH
őstag
köszönöm szépen mindenkinek a hasznos információk, erre voltam kíváncsi
2.5 V6 Busso motor megbízhatóbb? facebookos csoportban hirdetnek egy 156 SW-t ilyen motorral. -
Integrale
veterán
válasz j.bravo #7665 üzenetére
2.0 16v TS vezerlesmodosito nevezheto gyenge pontjanak, de jo minosegu olajjal, gyakori olajcserevel elnyujthato a csereje, 145-ben most lett masodjara cserelve, es van benne 350e km.
Hidegen hajtast kerulni kell mint minden autonal, de ez a motor kifejezetten kenyes ra.
Veztengelyek kopasa a TS-nel is fennallo problema, de szinten nyujthato az olajjal, es a hudegen kimelessel."Bad reklám is reklám too"
-
LZs?!
aktív tag
@j.bravo
Egyszer igen (gondolom...a lengéscsillapítók cseréje után), de én hordom évente egy helyi futóműves brigádhoz (külső Bécsi út, 4-8e JMF); mondjuk az fura, hogy folyamatosan ragaszkodnak hozzá: a hátsó kerekeknél nincs és nem is lehet mit állítani (dőlésen kívül).
Illetve az első alsókarok és stabpálcák cseréje után kifejezetten kérte, hogy vigyem el, mivel ő nem tudta lerendezni.
@Soul
A futómű ugyanaz, de a gyári lengéscsillapító más - alapból (túl) feszes, de kiélezve nyúlóssá válik.
Jelzem, hogy OEM lengéscsillapítókkal és OEM 16-os garnitúrával 'tolom' - természetesen az első gondolataim között volt 17-es garnitúra (a 18-as szettet már a 'rajzasztalon' dobtam) és keményebb gátlók berakása, melléjük nagyobb fékekkel, ha már...
Aztán ezt az első pár hónap után gyorsan revidiáltam, mivel a mindennapi közúti komfortot tekintve már a gyári konfig 'feszessége' is a határon jár a Bp környéki agglomerációban; Bp-re bemmeni meg úgy xaros kínlódás, ahogy az a nagykönyvben meg van írva.
A kormányreakció közvetlen és kocsi sem akar leesni az útról, ezekkel nincs gond; csak a felfüggesztés és body 'stresszhatára' van alacsonyan kanyargáskor és az egész bódé dől kifele és húz mindent magával, mint egy 'yenkee landyacht' - ugye az ember ösztönösen kiengedné vissza az ívet/sebességet, hogy hagyja korrigáli, de ilyenkor jön a ráció (teljes hiánya...): gáznak odalépni, kormányt jobban ráhúzni és utána nagyon szépen behúzza szükebb ívre (ilyenkor váratlanul lehet kicsit túlkormányzott, ahogy hirtelen vált ívet, ha túl lett húzva), de a kasztnival együtt úgy dőlsz ki, mint egy inverz motoros. Aztán egyenesbe rakáskor, ha túl hirtelen íven történik, az egész kocsiszekrény átb@szódik a másik oldalra, mint ha valami félkeményre fújt gumimatracon himbálózna.
@HELLAFLUSH
Még két GT-s gondolat az előzőhöz:
- a fék gyárilag fura, de nem rossz; a legtöbb 'modern' kocsi hirtelen beharap, aztán nézed, hogy hova tűnt a kezdeti lelkesedés; a GT fékje elkezd lassítani, már gondolkodsz, hogy bele kéne állni jobban, aztán a semmiből megáll valahogy pont úgy, ahogy akartad - olyan 'szoftos' vagy mi...
- a menetstabilizáló (VDC) ritka pesszimista...[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
j.bravo
addikt
válasz Elektrosokk #7666 üzenetére
('sszem mellényomhattad a válasz gombot )Miiinden lehetséges. Meg az ellenkezője is.
-
Elektrosokk
veterán
válasz j.bravo #7665 üzenetére
"A GT pedig akkor jó, ha elfogadod, hogy jellemzően csak egyenesen előre érdemes közlekedni vele, mivel úgy veszi a kanyart, mint tankhajó a hátraarcot..."
ezt mondjuk nem igazán értem, bár GT-hez nem volt szerencsém (de ugyanaz a futóműve mint a 156-nak), 156-al kimondottan visszaváltva padlón szoktam kanyarodni, nagyon is agilis az autó, és érzed mikor kezdene menni a segge vagy az orra. A 147-nél voltam fura tapasztalatok, de az a gátló miattt. Mikor piacra dobták a 156-ost a
totalcar: Ilyen futómű pedig nincs és mégis van! Kényelmes, de nagyon finom, közvetlen kormányzással. A kormányt jó fél fordulattal többet kell tekerni faltól falig, mint a GTA-ban (ott másfél fordulat), de ez még így is nagyon direkt kormányzás. És a kettős keresztlengőkaros megoldásnak köszönhetően akár csukott szemmel is (jó, nem próbáltam, de így kell, hogy legyen) jobban érezni, mit csinál az autó, lehet-e még tolni neki a kanyarban, vagy mindjárt elindul kifelé az eleje, vagy akár a hátulja.
HVG Alfa GT teszt: "Normális tempónál, közúton nem okozott meglepetést a GT. Hogy is tehetné, hisz a világ egyik legjobban tapadó futóművére építették. Kicsit már hangos, a kátyúkat nehezen bírja, enyhén túlkormányzott is, de a kanyarokban úgy dőlünk, mint Haga Misanóban. Persze csak a sofőr dől, az autó fixen fekszi az utat."
[ Szerkesztve ]
Az èlet sport vagy szórakozás! :)
-
j.bravo
addikt
válasz HELLAFLUSH #7658 üzenetére
Hogy konkrétan melyik példány mennyit érne, abban nem vagyok kompetens
Nem próbáltam GT-t vezetni, de a 156-os kanyarodásával kapcsolatban nekem nincs bajom, igaz lehet hogy én nem csűröm neki eléggé. Az is lehet hogy LZs elvárásai kissé nagyok voltak, illetve, úgy értem, hogy bár már tudja hogy végül is inkább túra-, mintsem agilis sportgép, de az elvárásokat tekintve még az utóbbihoz mér
LZs, O.Zsolt csinált neked futóműbeállítást amúgy?A kátyúkat illetőleg viszont igaza van. Egy standard McPherson felfüggesztéssel szerelt Opelhez, Skodához, miegymáshoz (talán még egy Jazzhez is) képest sokkal jobban megérezni a sofőrülésben is a kátyúkat: nem ráz szét, de jelzi hogy ott van... a szilentek pár évet bírnak, a szerelők jellemzően lengőkarral együtt cserélik (még nem tettem meg, de tervben van utánamenni hogy a "felújított" lengőkar, amire új szilentet sütnek, valóban rövidebb ideig bírja-e).
A manuál alternatívájaként kapható Selespeed váltó amikor fasza, akkor szerintem roppant fasza (persze azért nem egy (jobbik fajta) DSG), de plusz cucc amit alkalmanként javíttathatsz. Ja, és csak 5 sebességes van, legalábbis 156-hoz.Öreg JTS-ek jellemző bajai: vezérműtengely, hajtókar. Előbbiek kopnak, nekem is cserélni kellett (csak bontottat találtam már, új nem volt), utóbbit gépműhelyben adjusztálták amikor új hajtókarcsapágyakat kapott; a FB csoportban több alkalommal olvastam egyéb hajtókar bajokról.
A 2.0 TS-nek a vezérléssel, vezérlésmódosítóval szokott baja lenni (azt hiszem, de ha tévedek, remélem Integrale, hobizoli majd kijavít); de talán ha egyrészt megvétel után azonnal cserélteted, és ezután is mindig időben, akkor lehet oké.
Mindemellett úgy általában véve, tizensok éves autók, sok csontváz lehet a szekrényben.
Az enyémnek a kapott vastag márkaszerviz számla pakk alapján nem csak tulaja, hanem gazdája volt, mégis belenyúltam kissé.Mondjuk marketinges volt, lehet hogy azt se hisszük el amit kérdez de inkább az lehetett a baj hogy ő egy neppernek adta el aki az elütött vaddisznó nyomait megjavíttatta, amellett (mivel alapvetően bontással foglalkozik) nem tudjuk mi mindent cserélt ki rosszabb állapotúra...A legnagyobb gond amit LZs is írt, hogy egy hozzáértőbb Alfás szerelő már-már sztár, és kb épp annyira lehet elérni őket telefonon mint egy random celebet.
Aki nagyon hamar ráér, az általában épp annyira gyanús, mint az az étterem ahol nagyon sok az üres asztal.[ Szerkesztve ]
Miiinden lehetséges. Meg az ellenkezője is.
-
Elektrosokk
veterán
válasz HELLAFLUSH #7656 üzenetére
Szia
Nekem 3 évig volt 156 2.0 TS, most egy éve 147 2.0 TS van. tehát ugyanaz a motor, a 156 nem fogyasztott olajat, sosem öntöttem rá (bár a sok város miatt nálam 8000/csere) , és csak kopó alkatrészeket cseréltem, illetve a futóművet (bár most a 147 szivat egy kicsit) . A JTS szerintem felejtős, 2.0 TS és a JTD is jó választás.
Az èlet sport vagy szórakozás! :)
-
LZs?!
aktív tag
válasz HELLAFLUSH #7656 üzenetére
@HELLAFLUSH
j.bravo-nak 156-osa van, nekem GT-m, mindkettő JTS; ő is megjárta a hadak útját és én is.
Részemről túl vagyok egy motorgenerálon, illetve ami műszaki vagy mechanikus vagy csak simán kopóalkatrész, az nálam 2017. eleje óta majd' mind cserélve. Jelenleg (sic!) szeretem a kocsim, de kvázi második autóként.
Amit érdemes lehet mérlegre tenned:
- azonos állapotban egy GT drágább, mint egy 156 és ez a típus specifikus alkatrészek árán is hasonlóan mutatkozik meg
- a GT sportos, de nem 'sportkocsi' - egy bamba, de azért mégiscsak Alfásan bamba, túrakupé
- az 1.8 TS-sel mész, a 2.0 JTS-sel haladsz, az 1.9 jTD-vel gazdaságosan haladsz, 3.2 V6-ot pedig jó eséllyel nem fogsz találni
- JTS-ből bármit is veszel, az sanszosan le lesz fingva; a benzinesek kopottra vannak hajtva, és ezt egy legalább átlagosan körültekintő tulajdonostól származóra is könnyen igaz, mivel a digók elszámolták magukat tervezőasztalnál, főleg olaj, melegedés és a GDI hatásainak frontjain
- a dízelekhez nem sokat tudok hozzászolni, de 200-300e között hiába tart ki még a blokk és jobb esetben még a befecskendezés is, a többi járulékos csingilingi már lejtőn lehet
- egyébként meg a szereltetéshez: jó Alfa szerelő nincs, aki pedig mégis van, az qrvára nem ér ráAhogy 426os is írta: ha Alfázni akarsz, és emellett nem akarod lábon lőni magad nagyon, akkor 1.9 JTD 8V 156-osok közül szemezz.
A JTS akkor jó, ha szereted, amikor a felső tartományban mulat a motor és pl. jól esik pályán a felhajtósávról harmadikban, a fokozatot leforgatva rögtön a belsőbe besorolni, majd 140 körül húzni a negyediket, vagy amikor gyér forgalom mellett tartosan csak 4000rpm felett túráztatod gépet...és ezeknek örülsz. Ilyenkor a kéziváltó sem fog zavarni, mert az egyébként egy fos.
A GT pedig akkor jó, ha elfogadod, hogy jellemzően csak egyenesen előre érdemes közlekedni vele, mivel úgy veszi a kanyart, mint tankhajó a hátraarcot...és minden más irányba egyébként is csak tájékoztató jelleggel látsz ki; hogy a legkisebb úthibán is pattog, cserében íven szépen dől kifelé és emellett kegyetlenül alulkormányzott, amin a jól tervezett 'passzív hátsókerék-kormányzás' állítólag segítene a hozzáértők szerint (sic!), de a kis kerékkitérés és a nagy tengelytáv miatt legfeljebb csak a nagy íven tudsz gyorsabban menni, nem kis íven stabilan; hogy városban minden kátyút névről fogsz ismerni, és legjobb esetben is csak sejted, hogy melletted és mögötted mi történik a forgalomban; hogy parkolás rettenetesen izgalmas: kis gyakorlással a párhuzamos elmegy, csak meg kell szokni, hogy amit látsz és amit gondolsz, azok köszönő viszonyban sincsenek egymással. Merőleges parkolásnál rájössz: nincs az a qrva élet, hogy a hosszú ajtó és az alacsony felépítés kombinációja miatt méltósággal, akrobatikus tekergőzés nélkül szállj be/ki, ha egy standard parkolóban áll melletted valaki; nekem legalább másfél szabad hely az optimum (190cm/110kg).
Egyébként jó kocsi. Vegyél egyet!
Nevermind...
-
426os
őstag
válasz HELLAFLUSH #7658 üzenetére
Vedd a dízelt, ha magával a dízelséggel együtt tudsz élni. A szokásos dízeles dolgokon kívül (lendkerék, porlasztók) nagy dolgok nincsenek vele, de ezek a hibák vásárláskor egy alapos átvizsgálással kiderülnek. TS-nél pl a nagy olajfogyasztás nem biztos, hogy rögtön feltűnik, utána meg már nehéz lesz leverni az eladón.
JTS/TS motor újkorában nagyon jó volt (leszámítva a menés/fogyasztás arányt), de 10+ éves korában én csak úgy merném megvenni, hogy a vásárlás utánra számolok egy motorgenerált is, ha nem ismertem előtte a konkrét autót. Meg ugye az alap fenntartása még ha jó is, akkor is több, mint egy átlag benzinesnek (több gyertya, vezérlésmódosító stb). Inkább a dízel, az legalább megy is rendesen, több száz km-es utakon kellemesebb is lesz. Ha nem mindennap rövidtávozol, akkor bírni fogja, amúgy is strapabírók a JTD-k, főleg a 8v, ami nehezen elpusztítható.
A beltér kevésbé fájós, ha csúnya, aránylag olcsón tudsz venni komplett belsőt. A rozsda már sokkal nagyobb probléma. Azt kerüld, inkább nézelődj tovább.Arra készülj azért, hogy a Honda után egy 10+ éves Alfával izgalmasabb lesz az élet, minden tekintetben
.
-
Gus
aktív tag
Sziasztok Olaszosok! Egy 1-4-es 8 szelepes 2008-as benzines Fiat Lineám van. (tudom, ez török ) A központi zár egész télen nem működött a távirányítóval, le is szoktam a használatáról. Azt hittem a kulcs elektronika elromlott, de most véletlenül megnyomtam a 35 fokos kánikulában a nyitó gombot és működött. Olyat játszik, hogy ha reggel próbálom nyitni akkor semmi nem történik. Ha délután, amikor meleg van akkor hibátlanul nyit-zár, teszi a dolgát. Elemcserén túl vagyok. Mit nézegessek meg?
-
HELLAFLUSH
őstag
válasz j.bravo #7657 üzenetére
köszönöm az infót
mi a gond a JTS-el?
szerinted badarság lenne a JTD városba? (Kecskemét) városon belül hétköznap 2 naponta veszem elő ~14km oda-vissza útra, hétvégén pedig 100-200km amit megteszek.
nem munkába járós lenne, mert oda busszal járok.
itt helyben van egy 1.8TS GT [link] viszont a képeken nem látszik de a bal küszöb végén a kerékjárati ívnél nagyon hólyagos a festék, a beltere viszont elég kulturált, viszont 1.8TS-ből nem sok eladó van.
850et vajon megérne? -
j.bravo
addikt
válasz HELLAFLUSH #7656 üzenetére
A 156, GT korából épp a dízelek a kevésbé nyűgösek.
Ha mindenképp a benzineshez ragaszkodsz, akkor 1.8 TS, ott van a legkisebb esély belenyúlni.
Persze nekem is 2.0 JTS van (nem tájékozódtam elegendően), és sokan vannak akik 2.0 TS-sel is jól megúszták a nyavalyákat, de olyanok is akik nem.
Az 1.6TS nem számottevően könnyebb eset, de nem eszik jelentősen kevesebbet de jelentősen kevésbé megy.A tutiság a V6 benyás lenne de ezekből azért jóval kevesebb van, és ugyanúgy sok múlik az előző tulajokon.
Ha nem első autó lenne, azaz van mivel melóba járni, vagy ha bármiért mégse menne az Alfa akkor elő tudod venni, és nem bánod, akkor persze bármit
[ Szerkesztve ]
Miiinden lehetséges. Meg az ellenkezője is.
-
HELLAFLUSH
őstag
Sziasztok eljött hát az idő, hogy lecseréljem az öreg Civicemet.
Alfa Romeo GT vagy 156 (FL) a kiszemelt minden infó érdekelne a 2 típusról (típus hibák, stb..),és hogy mit ajánlott átnézni vásárláskor.
Évi 10-15e km-t teszek meg ezért csak Benzines jöhet szóba, apropó olvastam olyat, hogy a benzines Alfák szeretik csipegetni az olajat, ez mennyire gyakori jelenség? (azt tudom, hogy Selénia 5w60 az ajánlott olaj)segítségetek előre is köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
válasz CharlieDrop #7653 üzenetére
Franc tudja, ez csak egy film. Azok V6-os Alfák, azok azért tudnak túrni, de a DBS V12 azért csak közel 520 ló... Mondjuk azokon az utakon annyira nem tud szerintem kijönni a különbség, nagy forgalom, keskeny, szűk kanyarok...
-
válasz Patrick #7648 üzenetére
Én a múltkor a Mozi+ -ra kapcsoltam és a Johnny English ment:
Alfa jelenet -
Patrick
addikt
A Murder Mystery, gyagyás gyilkosság c. filmben szerepel egy Giulia... Carabinieriként. A filmben van még egy Testarossa is. Nem akarok spoilerezni, de a film végén ami történik, az szörnyű... és nyilván, szóval még is ki érne utol egy QV-t. Naaa, mindegy, reklámnak tökéletes!
Hajj, az az autó... LOVE!
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
aelod
veterán
Sziasztok!
Van egy Punto mk1 elx típusú kocsim.
Rakoncátpankodott a jobb oldali elektromos ablakemelő. Nem használtuk inkább de most, hogy megrohadok a melegben leengedtük. Úgy maradt. Hogy tudom visszahúzni? Mi lehet a baja?"It's simple, if it jiggles, it's fat."
-
gabikiraly2
aktív tag
Sziasztok.
Nemrég vásároltam egy Fiat Bravo 2-est. 2007-es évjárat. 1.9, 120 Le.
Egy gondom volna, mégpedig a hideg indulás. Eléggé furcsán indul számomra, vagyis nehezen. Olvastam róla, nem egyedi az eset ennél a motortípusnàl. Izzitàs vezérlő relét pár napja cseréltem, de nem oldotta meg a problémát.
Melegen simán indul. Nem ez az első dízel autóm, azoknál nem volt ilyen probléma.
Volna esetleg valakinek ötlete?Csend a lelke mindennek!
-
nyogo83
senior tag
válasz Integrale #7642 üzenetére
Koszi!
Kb en is igy neztem, hogy ki lehet annyira huzni, csak sose tudni mivel tud meglepni
Ahogy elneztem szerencsere a rudat meg nem koptatta meg, de uj szilenttel mindenkepp jobb lesz.
Viszont amiben oriasit csalodtam pozitivan: 3 vagy 4 eve surgosben kellett lengokart cserelnem, mert kiszakadt az egyik nagy szilent. Szombat, Kauffer 300 meterre, autonak meg aznap mennie kell: nem volt csak Starline vagy Denckermann polcon, mar nem is tudom.
De valami 12-14k koruli olcsosag, mondom atmenetileg dobjuk bele.Eddig birta, de meg mindig nem veszes (viszont cserelem), az egyik szilentnel mar elkezdett picit logni.
Plusz ahogy ma alamasztam, eszrevettem hogy elkezdett csepegni alul a hutom is, szoval igy 16 evesen megnyert egy ujat abbol is
-
Integrale
veterán
válasz nyogo83 #7641 üzenetére
Igen, csereltem mar, kb 1 ora a kettol oldal.
De! Ha mar nagyon kopogott, es sokaig hasznaltad ugy, akkor a szilent meg tudja koptatni a rudat, es az uj szilenttel sem lesz az igazi.Menete: felemeled az elejet, mind a ketto kerek le, mind a ketto stab.palca le, alulrol kiszeded a stabilizator 2-2 csavarjat, utana egyik oldalra ki tudod huzni a stabilizatort, majd le tudod huzni rola a szilentet a kengyelllel egyutt. A peremezest lefurod rola, eppen csak ossze van peremezve, aztan szet tudod fesziteni a ket felet. (Fujhatsz szilikont is a rudra, hogy konnyebb legyen kihuzni a kerekdobig a szilenteket, de osszerakas elott fektisztitoval torolgesd zsirmentesre, mert nyoszorogni fog az uj szilent.)
Utana kicsit megreszeled a lemezek osszeperemezett feluletenel, es mehet vissza, torold zsirmentesre a lemezeket is."Bad reklám is reklám too"
-
nyogo83
senior tag
Integrale: Lybran piszkaltatok mar a futomuvet?
Most rakom rendbe a dizelen, mert elegge log mar szegeny (lengokarok+stabpalcak). Viszont a mumushoz is hozza kellene nyulni, a hosszu stabrudhoz.
Szegenynek mind a ketto szilentje total odavan. A lenyeg, hogy lehet hozza kulon kapni csak a gumi szilentet (egyben hulyeseg lenne majd 70k-ert megvenni).Mennyire szopas/nehez azt a stabrudon kicserelni?
[ Szerkesztve ]
-
stickrs
senior tag
Hello. Adott egy fiat punto 1.2 8v 2007es, és egyik nap kigyulladt a check engine lámpa, de másnap elaludt. Semmi rángatás, vagy erőcsökkenés nem volt..attol ki lehet olvasni a hibát, hogy már nem világít a lámpa? Lehet komolyabb gond? Csak mert 2 hét mulva kb 700km-s utra indulnék vele..
Nokia 808 PureView, LG G5, Xiaomi MI 10 Ultra
-
Zsidaaj
tag
válasz HussarF #7637 üzenetére
T-jetel is volt kisebb gond azért...
Generátor csere ( szered elrepedni,)
Kuplung + kinyomocsapágy csere + kettőstömeg ( bár ezt nem kellet volna elvileg)
Turbó cső elrepedt
Motortartot megerősítettem + váltótartó csereIgazából ez volt a nem várt.. ezen kívül kopo olaj, vezérlés de az alap..
127.000km van benneKárpotol az öröm, a fogasztása nálam átlag 6,5 liter város dugó + autópálya
Illetve nem forgatja szét magát autópályán se.186 pozitív és 0 negatív értékelés az oldalon!
-
Kezdem azt gondolni ,hogy mégis csak T-jetet kell nézni
-
Zsidaaj
tag
1.4 8V Grandeém volt 1.4 T-jetre váltottam.
Amit cserélni kellet:
-Flexibilis kipufogó cső,
-Vezérlés,
-Komplett fék mindent,
-Féltengely szimering
-Váltó olaj
-Kartervissza vezető cső
-Hátsó lengéscsillapitókAmit tudni érdemes az 1.4 8v-ről gyárilag eszi az olajat..
Ismerösöm szalonbol kihozta rá fél évre üres volt a nivó... 100km/h-nál 3300-3400-at forog a motor ami azért hangos..
Cserébe keveset fogyaszt asszem a rekord 5,7 volt T-jetel a rekord 5.8 liter186 pozitív és 0 negatív értékelés az oldalon!
-
Integrale
veterán
-
Köszi mindenkinek. Szívóbenzint akarok, mert városi szaladgálós lesz, ovijárat, meg munkahely ( 5 km kb.). Kisebb teljesítmény, kisebb adó. Különösebb élvezeti faktort nem várok tőle. Méret kell, mert lehet, hogy néha nagyobb távra is ezzel mennénk. Élvezkedésre meg ott lesz a Giulia Q (ha minden jól megy, kopp-kopp). Abba nem biztos, hogy bele akarom majd rakni a gyerekülést
-
kurion
senior tag
válasz HussarF #7626 üzenetére
Nálam amit cserélni kellett bár 1.4 T
-Torony csapágy
-Turbó cső
-Motortartó bakok
-Termosztát
-Jobb oldali ajtó zár
-Generátor
252 ezer km van benne igaz ebből csak 30k tettem bele én.
Elektronikailag amiket tapasztalok:
-Néha nem nyitja az elektronika az ajtókat
-Néha pár percig nem működik az elektromos ablak bal elől
-Nem nyitható elektronikusan a csomagtérajtó
-100 ból 1 indulásnál vissza fullad télen"Csinálni jobb mint beszélni róla" - Magic Gladiator
-
Fiat Linea 1.4 8v-ről (benzines) van valami "muszáj tudni" info? Tervezek valami nem-Alfa olaszt szaladgálósnak és ez egész megtetszett. Persze ha valami komoly konstrukciós hibával rendelkezik, akkor inkább nem (olyasmire gondolok, mint a Mito/Giuliettákban bedöglő Multiair modul, ami van akinél évi cserét, kb. 300k/év-t jelent)
-
Winne
nagyúr
Kint érzem az olajszagot, vagy ha lehúzom az ablakot, bentre csak akkor jön, ha megy a levegőztető.
A szerelőm azt mondta ezeket mind nézte, de megnézi megint akkor, de sehol nincs nyoma olajnak, a kipufogón sem, hogy hol folyik rá.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Winne
nagyúr
Urak mitől lehet az, hogy sehol nincs egy olajfolt, semmi folyás, de mégis mikor gyötörve van az autó vagy nagyobb tempóval, vagy nagyobb hegymenettel, akkor nagyon büdös égett olajszag van mindig? 1.4 szívó benzinmotor.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Elektrosokk
veterán
[ Szerkesztve ]
Az èlet sport vagy szórakozás! :)
-
Zsidaaj
tag
-
Integrale
veterán
válasz XP NINJA #7611 üzenetére
Tobb fele viszkozitas van valtohoz, evjarattol fugg, azt tedd bele, ami az evjarattal azonos kezikonyveben van.
2 vagy 2,1 liter teljesen mindegy, nem lesz baja a tobbtol, hatul, a nivopalcanal tudod tolteni, figyeld a szintet.En szurobol Mann-t hasznalok, olajbol most epp Selenia van a benzinesben, de valtok valami masra a hetvegen, a dizelben 5w40 Castrol Magnatec van (szinten 115 lovas 1.9 JTD).
Szerintem normalis minosegu olajnal mindegy a gyarto, maradj az 5W40-nel, aztan csereld 10 ezrenkent, es kesz."Bad reklám is reklám too"
-
XP NINJA
őstag
Sziasztok, közeledik az első olajcserém, nem olajháborút szeretnék indítani, békével jöttem
147 JTD 8V-ről van szó (937A2000) 115le, és eddig elvileg Seléniával ment. Jelenleg a Kauffer-nél: Selenia WR 5W-40 10094Ft, de nagyon vegyes véleményeket olvasok róla. Egy ésszerű választást szeretnék, tekintettel arra is, hogy az autó kb 190le. Illetve szokásos szűrők is kellenek. Az előző autónál a dolog kifulladt az unixos szűrők + mannol olajnálÉs váltóolajat tudnátok ajánlani? Könyvben nem találtam meg milyen kell, neten meg sokféle viszkozitásról beszélnek, 2l és 2.1l kapacitást keverve.
-
válasz HussarF #7588 üzenetére
Na még egy kis ínyencség ide. video
Áprilisi ez a gyöngyház fehér QV, 2800 km van benne. A tulaj, aki beszél, driftversenyző volt és nagy japánb.zinak vallotta magát, volt Nissan GT-R-je is. Első olasz autója és imádja. Azt mondja, hogy ez a legjobb autója, ami valaha volt neki. -
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #7607 üzenetére
LuxusLadát megfingatná a Vácin az biztos.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #7605 üzenetére
Láttam már ezt a V6-ot egy lengyel csoportban.
"Bad reklám is reklám too"
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest